Jij wel ja, ik zit hier nog tot half 6. Dan moet ik nog naar huis.quote:
en kom je dan op mij zitten?quote:Op vrijdag 9 november 2007 12:32 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Jij wel ja, ik zit hier nog tot half 6. Dan moet ik nog naar huis.![]()
Geen idee... van wanneer tot wanneer zit je hier?quote:Op vrijdag 9 november 2007 10:34 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
nog 5 week en ik ben weer even in NL wanneer komt er nou een keer een Stage SC meet?![]()
Nee, als ik thuis ben, eten, douchen en in pyjama, badjas en sloffen op de bank hangen. Morgen moet ik weer werken en zaterdagavond en zondag ben ik de hele dag weg. Dus van uitrusten komt ook niet veel.quote:
3FM of Arrow Classic Rockquote:Op vrijdag 9 november 2007 12:32 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Jij wel ja, ik zit hier nog tot half 6. Dan moet ik nog naar huis.![]()
Plus dat ik hier zit met jazzmuziek, Air en Room Eleven helpen nou ook niet heel erg bij het wakkerblijven.
Nee denk het niet hoor...quote:Op vrijdag 9 november 2007 12:34 schreef KaheemSaid het volgende:
Het gaat hier ook niet heel erg gemakkelijk, zal het aan die 2,5 uur slaap liggen?
jammerquote:Op vrijdag 9 november 2007 12:38 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Nee, als ik thuis ben, eten, douchen en in pyjama, badjas en sloffen op de bank hangen. Morgen moet ik weer werken en zaterdagavond en zondag ben ik de hele dag weg. Dus van uitrusten komt ook niet veel.
2.5 uur slaap is toch ruim voldoende?quote:Op vrijdag 9 november 2007 12:34 schreef KaheemSaid het volgende:
Het gaat hier ook niet heel erg gemakkelijk, zal het aan die 2,5 uur slaap liggen?
Arrow Jazzquote:
dat is toch wel het minimum om nog te kunnen functioneren. Korter moet het niet worden of anders heeft het geen zin.quote:Op vrijdag 9 november 2007 12:40 schreef eer-ik het volgende:
[..]
2.5 uur slaap is toch ruim voldoende?
quote:
quote:Op vrijdag 9 november 2007 12:46 schreef Loontjah het volgende:
Mensen die uberhaupt een radio op stage hebben staan, en dan nog durven te klagen.![]()
Heb nog wel een radio over, mag je zo komen halenquote:Op vrijdag 9 november 2007 12:46 schreef Loontjah het volgende:
Mensen die uberhaupt een radio op stage hebben staan, en dan nog durven te klagen.![]()
Sorry hoor.quote:Op vrijdag 9 november 2007 12:46 schreef Loontjah het volgende:
werk hier bij een radio tv zender, logisch dat hier dus overal radio's en tv's aanstaan. Maar dan niet op de concurrent natuurlijkquote:Op vrijdag 9 november 2007 12:53 schreef Loontjah het volgende:
Mag niet eens van baas denk ik.
Die wil hier rustig kunnen patience-en werken
Die onweersslag (of hoe je eht ook wil noemen) net was wel een harde ja.quote:Op vrijdag 9 november 2007 13:06 schreef Loontjah het volgende:
Hip!
De enigste geluiden die ik nu hoor is de systeemkast, en de ruwe wind buiten.
Tering dat ging hard net!
hier schijnt de zon, af en toe afgewisseld door extreme hoosbuienquote:Op vrijdag 9 november 2007 13:09 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Die onweersslag (of hoe je eht ook wil noemen) net was wel een harde ja.
Kan een keer voorkomen hé, maar het is inderdaad niet echt een aanrader. Kaheem zijn kamergenote heeft de radio ook aanstaan, dus luister rustig mee. Heb volgens mij nog nooit een stage gehad waar ik geen muziek aan staan had/mocht hebben. Vind het altijd best wel fijn.quote:Op vrijdag 9 november 2007 12:45 schreef HansU het volgende:
[..]
dat is toch wel het minimum om nog te kunnen functioneren. Korter moet het niet worden of anders heeft het geen zin.
Volgens mij wel. Het was maar een slag. Kan ook best een vliegtuig zijn geweest hoor.quote:Op vrijdag 9 november 2007 13:11 schreef Loontjah het volgende:
Was dat onweer, ik dacht dat het een vliegtuig was.
Zit hier namelijk dicht bij Airport Eindhoven..
Chatgirl, jij onweer gehoord?
We zijn al op de helft. Ik moet tot half 6,ik loods je er wel doorheen.quote:Op vrijdag 9 november 2007 13:12 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Kan een keer voorkomen hé, maar het is inderdaad niet echt een aanrader. Kaheem zijn kamergenote heeft de radio ook aanstaan, dus luister rustig mee. Heb volgens mij nog nooit een stage gehad waar ik geen muziek aan staan had/mocht hebben. Vind het altijd best wel fijn.
Ik moet vandaag eigenlijk tot kwart voor 6 om op mijn uren te komen, nog maar even kijken of ik dit haal.
15 December tot en met 8 January! En 30 December tot 8 January komt mn zweedse vriendin!quote:Op vrijdag 9 november 2007 12:37 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Geen idee... van wanneer tot wanneer zit je hier?
Shht.. ik ookquote:Op vrijdag 9 november 2007 13:27 schreef Loontjah het volgende:
Ik heb zin in een superkoude glas Pepsi cola...
Hier schijnt nu ook de zon, maar voor hoe lang zal dat zijn?quote:Op vrijdag 9 november 2007 13:12 schreef HansU het volgende:
[..]
hier schijnt de zon, af en toe afgewisseld door extreme hoosbuien![]()
quote:Op vrijdag 9 november 2007 13:20 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
We zijn al op de helft. Ik moet tot half 6,ik loods je er wel doorheen.
in Borås ookquote:
Nu nog ijs en de winter is begonnen!quote:Op vrijdag 9 november 2007 13:35 schreef PieterBas het volgende:
[..]
in Borås ook![]()
Goedemiddag allemaal
kan ik straks skieet naar school toequote:Op vrijdag 9 november 2007 13:42 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Nu nog ijs en de winter is begonnen!![]()
Goedzo, ga je nu voor half 6 naar huis?quote:Op vrijdag 9 november 2007 14:00 schreef ChatGirl het volgende:
Jeej, ik heb eindelijk het product gevonden waar ik al een uur naar aan het googlen ben.
Nee, ik blijf nog stees tot half 6, omdat dat in mijn contract staat. Ik heb inmiddels wel veel vrije dagen opgebouwd, dus mss binnenkort een paar dagen vrij nemen.quote:Op vrijdag 9 november 2007 14:05 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Goedzo, ga je nu voor half 6 naar huis?![]()
Waarom moet je tot zo laat?
Oké, dat is een goede reden inderdaad.quote:Op vrijdag 9 november 2007 14:09 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Nee, ik blijf nog stees tot half 6, omdat dat in mijn contract staat. Ik heb inmiddels wel veel vrije dagen opgebouwd, dus mss binnenkort een paar dagen vrij nemen.
het gaat goedquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |