Ben ook niet snel hoor, maar sommige dingen moet je gewoon wetenquote:Op vrijdag 9 november 2007 09:42 schreef Loontjah het volgende:
Ik was een newbie remember...
En ik ben niet zo snel als de gemiddelde Fok! 'er hier
Pff... ik sta er nooit in.quote:Op vrijdag 9 november 2007 09:48 schreef HansU het volgende:
zoals wel vaker stond ik weer niet in het postings lijstje!
071. 049 HansU
ik deel in mee in je verdrietquote:
Jaquote:Op vrijdag 9 november 2007 09:55 schreef KaheemSaid het volgende: Oké het contact met medestudenten is leuk, maar is dat nou waarvoor je naar een terugkomdag moet?
Arbeiden zal je! Heeft iedereen een 40 urige werkweek? Die van mij is 36 maar meestal werk ik meer zodat ik overuren op bouw. Hoe zit het daar met vergoedingen?quote:Op vrijdag 9 november 2007 10:00 schreef Loontjah het volgende:
Nou bij deze school is een terugkomdag 10 min socializen met je stagedocente, en dan opzouten..
Daarom baal ik er van dat ik dinsdag niet mag
julie socializen tenminste. Wij gaan intervesie gesprekken houden over problemen op de werkvloer...quote:Op vrijdag 9 november 2007 10:00 schreef Loontjah het volgende:
Nou bij deze school is een terugkomdag 10 min socializen met je stagedocente, en dan opzouten..
Daarom baal ik er van dat ik dinsdag niet mag
die moeten waarschijnlijk ook weten hoe het isquote:
Damnquote:Op vrijdag 9 november 2007 10:06 schreef HansU het volgende:
[..]
julie socializen tenminste. Wij gaan intervesie gesprekken houden over problemen op de werkvloer...![]()
Nee inderdaadquote:Op vrijdag 9 november 2007 10:07 schreef Etcetera het volgende:
[..]
die moeten waarschijnlijk ook weten hoe het isik weet nog dat ik er zelf geen ruk aan vond om aan te horen
Hou eens opquote:Op vrijdag 9 november 2007 10:15 schreef Deansensitized het volgende:
Woohoo, tijd gaat hard, nog 45 minuten
oh intervisie heb ik ook nog geloof ikquote:Op vrijdag 9 november 2007 10:08 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Damn
Waar is dat goed voor dan??
ja ik zie ook nog wel hoe ik dat aanpak hoor, want weet toch niet echt wat ik moet vertellenquote:Op vrijdag 9 november 2007 10:10 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Nee inderdaad
Als ze vragen hebben mogen ze ze mij gerust aansprekenmaar dat verplichte 'presenteren' van je stagebedrijf vind ik stom
![]()
Problemen op de werkvloer, die ben ik nog niet echt veel tegengekomen. Misschien de traagheid van de ICT in het toegang verlenen tot sommige programma's. Wij hebben ook gesocialized hoor, beetje spreken, beetje verhaaltje aanhoren, beetje een paar pilsjes pakken in de interne kroeg etc.quote:Op vrijdag 9 november 2007 10:06 schreef HansU het volgende:
[..]
julie socializen tenminste. Wij gaan intervesie gesprekken houden over problemen op de werkvloer...![]()
Ik werk 36 uur per week. Begin meestal om 8:25 maar mag het zelf wat inplannen, zolang ik maar voor 9 uur begin (wat vandaag door de NS dus niet lukte), heb pauze met mijn collega's in de bedrijfskantine (30min) zodat ik dan even achter mijn systeem weg ben en krijg bruto 250 euro per maand. Geen vetpot als ik zie naar de meeste klasgenoten van me, maar ik vind de opdracht wel intressant en daarom zit ik hier. Geld verdien ik later wel en in eventuele tekorten zijn of mijn bijbaantje of de IBgroep best wel flexibel!quote:Op vrijdag 9 november 2007 10:07 schreef Loontjah het volgende:
Ik werk gewoon van 8:30 tot 17:00
De bus stopt tussen 8:20 - 8:25 vlak voor het pand, dus ben er op tijd.
Ik vertrek om stipt 17:00, omdat de bus iets verder vertrekt (17:07)..
Ik zit in de pauze gewoon nog achter mijn systeem, en werk half door, en half
dingen checken zoals nieuws, iets opzoeken etc.
Dat komt neer op 8 uur per dag.
Ik werk gewoon 5 dagen in de week.
En ik krijg E 150,00 per maand aan "reiskosten"
Inderdaad dan doe ik liever een voorlichting voor de enkele die wel geïntresseerd is en die wel echt vragen heeft, dan dat ik mijn tijd besteed aan een presentatie waar de helft al liever niet eens heen gaat!quote:Op vrijdag 9 november 2007 10:10 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Nee inderdaad
Als ze vragen hebben mogen ze ze mij gerust aansprekenmaar dat verplichte 'presenteren' van je stagebedrijf vind ik stom
![]()
tsja, ik blijf een management studie doen... daar horen dat soort dingen nu eenmaal ook bij. Alleen zo jammer dat het op school zo slecht wordt uitgewerkt en dus gewoon eigenlijk zonde van je tijd is.quote:Op vrijdag 9 november 2007 10:08 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Damn
Waar is dat goed voor dan??
Ik ken het.. Als je stage loopt, en je moet bijv je kamer nog betalen, moet je er nog wel bijwerken. Wat op neer komt dat je veel uren maakt in een week.quote:Op vrijdag 9 november 2007 10:18 schreef KaheemSaid het volgende:
Had laatst trouwens 20 uur op 1 dag gewerkt, eerst stage 8 uur en toen 12 uur bijbaan, dat vergt best wel veel van een mens
Ik moet mijn kamer ook gewoon betalen hoor, evenals telefoon, verzekering en collegegeld. Maar om nou te zeggen dat ik super veel werk. Vorige maand 400 euro (netto) verdient met bijbaantje, deze maand nog niks en weet ook niet of ik wel wat verdien. Ik leen liever een paar eurotjes meer dan dat ik compleet geen tijd meer over heb.quote:Op vrijdag 9 november 2007 10:29 schreef Loontjah het volgende:
[..]
Ik ken het.. Als je stage loopt, en je moet bijv je kamer nog betalen, moet je er nog wel bijwerken. Wat op neer komt dat je veel uren maakt in een week.
Mijn normale week wordt ongeveer 60 uur gevuld met werken.
40 uur stage
20 uur bijbaantjes
Hij bedoelt het huis uit denk ikquote:Op vrijdag 9 november 2007 10:34 schreef HostiMeister het volgende:
Dus in de tussentijd ga je niet uit?
toen mijn stage begon heb ik mijn bijbaan opgezegd. Als stage weer afgelopen is heb ik weer zoveel tijd over dat ik dan gewoon iets harder werk om genoeg geld te hebben voor mijn volgende stage.quote:Op vrijdag 9 november 2007 10:29 schreef Loontjah het volgende:
[..]
Ik ken het.. Als je stage loopt, en je moet bijv je kamer nog betalen, moet je er nog wel bijwerken. Wat op neer komt dat je veel uren maakt in een week.
Mijn normale week wordt ongeveer 60 uur gevuld met werken.
40 uur stage
20 uur bijbaantjes
zonder die laptop en printer, kan je een jaar lang goed etenquote:Op vrijdag 9 november 2007 10:34 schreef Loontjah het volgende:
Ik heb al een eigen appartementje, en ik red het net op het nippertje.
Maar dan moet ik ook echt wel zuinig aan doen.
Ik heb gelukkig een grote meevaller gehad van Essent zijnde.
Afrekening van mijn vorige huis... Dus ik kan weer vers brood halen.
En een laptop + laserprinter
Ik leef niet zuinig, dat is ook niet echt mijn sterkste punt (en ja ik doe een economische studie...) Mijn kamer zal dan vergeleken met je appartementje ook wel redelijk goedkoop zijn, met 320 euro all-in.quote:Op vrijdag 9 november 2007 10:34 schreef Loontjah het volgende:
Ik heb al een eigen appartementje, en ik red het net op het nippertje.
Maar dan moet ik ook echt wel zuinig aan doen.
Ik heb gelukkig een grote meevaller gehad van Essent zijnde.
Afrekening van mijn vorige huis... Dus ik kan weer vers brood halen.
En een laptop + laserprinter
het merendeel van de MBO en HBO'ers woont nog gewoon thuis. Helaas voor hun vind ik zelf, want je mist toch wat in je leven. Een echte studententijd is nooit meer in te halen achteraf.quote:Op vrijdag 9 november 2007 10:37 schreef HostiMeister het volgende:
O zo... ja ik ging er eigenlijk van uit dat iedereen die stage liep al uit huis zou zijn...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |