Jij wel ja, ik zit hier nog tot half 6. Dan moet ik nog naar huis.quote:
en kom je dan op mij zitten?quote:Op vrijdag 9 november 2007 12:32 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Jij wel ja, ik zit hier nog tot half 6. Dan moet ik nog naar huis.![]()
Geen idee... van wanneer tot wanneer zit je hier?quote:Op vrijdag 9 november 2007 10:34 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
nog 5 week en ik ben weer even in NL wanneer komt er nou een keer een Stage SC meet?![]()
Nee, als ik thuis ben, eten, douchen en in pyjama, badjas en sloffen op de bank hangen. Morgen moet ik weer werken en zaterdagavond en zondag ben ik de hele dag weg. Dus van uitrusten komt ook niet veel.quote:
3FM of Arrow Classic Rockquote:Op vrijdag 9 november 2007 12:32 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Jij wel ja, ik zit hier nog tot half 6. Dan moet ik nog naar huis.![]()
Plus dat ik hier zit met jazzmuziek, Air en Room Eleven helpen nou ook niet heel erg bij het wakkerblijven.
Nee denk het niet hoor...quote:Op vrijdag 9 november 2007 12:34 schreef KaheemSaid het volgende:
Het gaat hier ook niet heel erg gemakkelijk, zal het aan die 2,5 uur slaap liggen?
jammerquote:Op vrijdag 9 november 2007 12:38 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Nee, als ik thuis ben, eten, douchen en in pyjama, badjas en sloffen op de bank hangen. Morgen moet ik weer werken en zaterdagavond en zondag ben ik de hele dag weg. Dus van uitrusten komt ook niet veel.
2.5 uur slaap is toch ruim voldoende?quote:Op vrijdag 9 november 2007 12:34 schreef KaheemSaid het volgende:
Het gaat hier ook niet heel erg gemakkelijk, zal het aan die 2,5 uur slaap liggen?
Arrow Jazzquote:
dat is toch wel het minimum om nog te kunnen functioneren. Korter moet het niet worden of anders heeft het geen zin.quote:Op vrijdag 9 november 2007 12:40 schreef eer-ik het volgende:
[..]
2.5 uur slaap is toch ruim voldoende?
quote:
quote:Op vrijdag 9 november 2007 12:46 schreef Loontjah het volgende:
Mensen die uberhaupt een radio op stage hebben staan, en dan nog durven te klagen.![]()
Heb nog wel een radio over, mag je zo komen halenquote:Op vrijdag 9 november 2007 12:46 schreef Loontjah het volgende:
Mensen die uberhaupt een radio op stage hebben staan, en dan nog durven te klagen.![]()
Sorry hoor.quote:Op vrijdag 9 november 2007 12:46 schreef Loontjah het volgende:
werk hier bij een radio tv zender, logisch dat hier dus overal radio's en tv's aanstaan. Maar dan niet op de concurrent natuurlijkquote:Op vrijdag 9 november 2007 12:53 schreef Loontjah het volgende:
Mag niet eens van baas denk ik.
Die wil hier rustig kunnen patience-en werken
Die onweersslag (of hoe je eht ook wil noemen) net was wel een harde ja.quote:Op vrijdag 9 november 2007 13:06 schreef Loontjah het volgende:
Hip!
De enigste geluiden die ik nu hoor is de systeemkast, en de ruwe wind buiten.
Tering dat ging hard net!
hier schijnt de zon, af en toe afgewisseld door extreme hoosbuienquote:Op vrijdag 9 november 2007 13:09 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Die onweersslag (of hoe je eht ook wil noemen) net was wel een harde ja.
Kan een keer voorkomen hé, maar het is inderdaad niet echt een aanrader. Kaheem zijn kamergenote heeft de radio ook aanstaan, dus luister rustig mee. Heb volgens mij nog nooit een stage gehad waar ik geen muziek aan staan had/mocht hebben. Vind het altijd best wel fijn.quote:Op vrijdag 9 november 2007 12:45 schreef HansU het volgende:
[..]
dat is toch wel het minimum om nog te kunnen functioneren. Korter moet het niet worden of anders heeft het geen zin.
Volgens mij wel. Het was maar een slag. Kan ook best een vliegtuig zijn geweest hoor.quote:Op vrijdag 9 november 2007 13:11 schreef Loontjah het volgende:
Was dat onweer, ik dacht dat het een vliegtuig was.
Zit hier namelijk dicht bij Airport Eindhoven..
Chatgirl, jij onweer gehoord?
We zijn al op de helft. Ik moet tot half 6,ik loods je er wel doorheen.quote:Op vrijdag 9 november 2007 13:12 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Kan een keer voorkomen hé, maar het is inderdaad niet echt een aanrader. Kaheem zijn kamergenote heeft de radio ook aanstaan, dus luister rustig mee. Heb volgens mij nog nooit een stage gehad waar ik geen muziek aan staan had/mocht hebben. Vind het altijd best wel fijn.
Ik moet vandaag eigenlijk tot kwart voor 6 om op mijn uren te komen, nog maar even kijken of ik dit haal.
15 December tot en met 8 January! En 30 December tot 8 January komt mn zweedse vriendin!quote:Op vrijdag 9 november 2007 12:37 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Geen idee... van wanneer tot wanneer zit je hier?
Shht.. ik ookquote:Op vrijdag 9 november 2007 13:27 schreef Loontjah het volgende:
Ik heb zin in een superkoude glas Pepsi cola...
Hier schijnt nu ook de zon, maar voor hoe lang zal dat zijn?quote:Op vrijdag 9 november 2007 13:12 schreef HansU het volgende:
[..]
hier schijnt de zon, af en toe afgewisseld door extreme hoosbuien![]()
quote:Op vrijdag 9 november 2007 13:20 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
We zijn al op de helft. Ik moet tot half 6,ik loods je er wel doorheen.
in Borås ookquote:
Nu nog ijs en de winter is begonnen!quote:Op vrijdag 9 november 2007 13:35 schreef PieterBas het volgende:
[..]
in Borås ook![]()
Goedemiddag allemaal
kan ik straks skieet naar school toequote:Op vrijdag 9 november 2007 13:42 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Nu nog ijs en de winter is begonnen!![]()
Goedzo, ga je nu voor half 6 naar huis?quote:Op vrijdag 9 november 2007 14:00 schreef ChatGirl het volgende:
Jeej, ik heb eindelijk het product gevonden waar ik al een uur naar aan het googlen ben.
Nee, ik blijf nog stees tot half 6, omdat dat in mijn contract staat. Ik heb inmiddels wel veel vrije dagen opgebouwd, dus mss binnenkort een paar dagen vrij nemen.quote:Op vrijdag 9 november 2007 14:05 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Goedzo, ga je nu voor half 6 naar huis?![]()
Waarom moet je tot zo laat?
Oké, dat is een goede reden inderdaad.quote:Op vrijdag 9 november 2007 14:09 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Nee, ik blijf nog stees tot half 6, omdat dat in mijn contract staat. Ik heb inmiddels wel veel vrije dagen opgebouwd, dus mss binnenkort een paar dagen vrij nemen.
het gaat goedquote:
Lekker.quote:Op vrijdag 9 november 2007 14:36 schreef Etcetera het volgende:
[..]
het gaat goedgeen klachten, ik draai goed mee, heb vaak maar een half woord nodig om iets te doen. moet alleen wat vaker m'n mening geven. allemaal 4en en 5en (van mogelijkheid 1 tot en met 5 grapjurken
) dussuh:
quote:Op vrijdag 9 november 2007 14:38 schreef ChatGirl het volgende:
Goed bezig etcetera!
schoolquote:Op vrijdag 9 november 2007 14:41 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Lekker.
Ik heb geen officiele beoordelingen tot aan het eind van de stageperiode. Wel vreemd op zich, maar ik neem aan dat ik het wel te horen krijg als ze niet tevreden zijn. En school doet maar, die moeten niet zeuren.
Hey Teijequote:Op vrijdag 9 november 2007 14:36 schreef Teije het volgende:
Meld.
Ik ben er ook weer. Tijd voor de volgende stage.
Alles goed hier?
Inderdaad.quote:
Goed hoor en sneeuwt hier een beetje en wordt wel een beetje koudquote:Op vrijdag 9 november 2007 14:50 schreef Teije het volgende:
[..]
Hey PB! Hoest in Zweden?
Brrrrr, koud.
[..]
Dank u. (moet welkom terug zijn trouwens!)
Sneeuwquote:Op vrijdag 9 november 2007 14:54 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Goed hoor en sneeuwt hier een beetje en wordt wel een beetje koud
yepquote:Op vrijdag 9 november 2007 14:56 schreef Teije het volgende:
[..]
Sneeuw![]()
Beter dan alleen maar regen, right?![]()
Ik heb hier gewoon last van een sneeuwstorm...quote:Op vrijdag 9 november 2007 14:54 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Goed hoor en sneeuwt hier een beetje en wordt wel een beetje koud
ach ik moet maandag voor het eerst sinds begin van m'n stage weer heen. op zich heb ik er wel zin in, ben benieuwd naar de stages van anderen. maar verder: schoolquote:Op vrijdag 9 november 2007 14:50 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Inderdaad.
En toch dinsdag weer heen. Nou ja, het moet maar.
na de regen komt de zonquote:Op vrijdag 9 november 2007 14:56 schreef Teije het volgende:
[..]
Sneeuw![]()
Beter dan alleen maar regen, right?![]()
voor Nederlandse termen is het inderdaad een sneeuwstormquote:Op vrijdag 9 november 2007 15:05 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ik heb hier gewoon last van een sneeuwstorm...![]()
Da's ook niet erg aardig van jequote:Op vrijdag 9 november 2007 15:14 schreef HansU het volgende:
[..]
jammer van die vadsige gozer op de foto![]()
hehe, is dat Dean dan?quote:Op vrijdag 9 november 2007 15:20 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Da's ook niet erg aardig van je
Jep, dat ben ik manquote:Op vrijdag 9 november 2007 15:22 schreef HansU het volgende:
[..]
hehe, is dat Dean dan?
Die foto is gewoon zo lompkorte broek in de sneeuw en door dikke jas lijkt ie net één of andere dikke Amerikaan
![]()
maar waarom heb je in hemelsnaam een korte broek aan dan?quote:Op vrijdag 9 november 2007 15:39 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Jep, dat ben ik man![]()
60 cm verse Deense sneeuw![]()
denk je? Ook niet op één van die 5 km hoge bergen in Denemarken?quote:Op vrijdag 9 november 2007 16:00 schreef KaheemSaid het volgende:
De droogste periode valt tussen eind april en begin juni. Als de wind 's winters uit het oosten waait, kan het zeer koud worden, tot -31°C. 's Zomers kan de temperatuur door diezelfde oostenwind oplopen tot meer dan 35°C.
Het kan er best warm worden, maar met 35 graden ligt er vast geen sneeuw!
Kan ie dat uurtje niet ff volmaken.quote:Op vrijdag 9 november 2007 16:04 schreef Loontjah het volgende:
Sow, directeur is ziekjes naar huis gegaan.
Ik ga nu lekker Fok! een uur lang spammen...
HIHIHIHIHI
ff water voor instant soepje halen
Vast wel maar daar is hij directeur voor he... gewoon gaan als je er geen meer in hebt.quote:Op vrijdag 9 november 2007 16:14 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Kan ie dat uurtje niet ff volmaken.
kan als stagiair over het algemeen ook wel hoor.quote:Op vrijdag 9 november 2007 16:16 schreef Loontjah het volgende:
[..]
Vast wel maar daar is hij directeur voor he... gewoon gaan als je er geen meer in hebt.![]()
quote:Op vrijdag 9 november 2007 16:18 schreef HansU het volgende:
[..]
kan als stagiair over het algemeen ook wel hoor.
Aantal klasgenoten komen 3x in de week binnen om 12 uur en vertrekken weer om 2 uur. En krijge dan nog een voldoende ook![]()
lekkere stage heb je dan?quote:Op vrijdag 9 november 2007 16:18 schreef HansU het volgende:
[..]
kan als stagiair over het algemeen ook wel hoor.
Aantal klasgenoten komen 3x in de week binnen om 12 uur en vertrekken weer om 2 uur. En krijge dan nog een voldoende ook![]()
Nee.quote:
En mij alleen laten jaquote:Op vrijdag 9 november 2007 16:36 schreef KaheemSaid het volgende:
Ik ga zo die kant ook weer op, wel een uur te vroeg maar ik zit er wat door heen!
Tot Maandagquote:Op vrijdag 9 november 2007 16:34 schreef HostiMeister het volgende:
Mensen... Weekend!!!
Later![]()
Tot maandag![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |