Lekker.quote:Op vrijdag 9 november 2007 14:36 schreef Etcetera het volgende:
[..]
het gaat goedgeen klachten, ik draai goed mee, heb vaak maar een half woord nodig om iets te doen. moet alleen wat vaker m'n mening geven. allemaal 4en en 5en (van mogelijkheid 1 tot en met 5 grapjurken
) dussuh:
quote:Op vrijdag 9 november 2007 14:38 schreef ChatGirl het volgende:
Goed bezig etcetera!
schoolquote:Op vrijdag 9 november 2007 14:41 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Lekker.
Ik heb geen officiele beoordelingen tot aan het eind van de stageperiode. Wel vreemd op zich, maar ik neem aan dat ik het wel te horen krijg als ze niet tevreden zijn. En school doet maar, die moeten niet zeuren.
Hey Teijequote:Op vrijdag 9 november 2007 14:36 schreef Teije het volgende:
Meld.
Ik ben er ook weer. Tijd voor de volgende stage.
Alles goed hier?
Inderdaad.quote:
Goed hoor en sneeuwt hier een beetje en wordt wel een beetje koudquote:Op vrijdag 9 november 2007 14:50 schreef Teije het volgende:
[..]
Hey PB! Hoest in Zweden?
Brrrrr, koud.
[..]
Dank u. (moet welkom terug zijn trouwens!)
Sneeuwquote:Op vrijdag 9 november 2007 14:54 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Goed hoor en sneeuwt hier een beetje en wordt wel een beetje koud
yepquote:Op vrijdag 9 november 2007 14:56 schreef Teije het volgende:
[..]
Sneeuw![]()
Beter dan alleen maar regen, right?![]()
Ik heb hier gewoon last van een sneeuwstorm...quote:Op vrijdag 9 november 2007 14:54 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Goed hoor en sneeuwt hier een beetje en wordt wel een beetje koud
ach ik moet maandag voor het eerst sinds begin van m'n stage weer heen. op zich heb ik er wel zin in, ben benieuwd naar de stages van anderen. maar verder: schoolquote:Op vrijdag 9 november 2007 14:50 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Inderdaad.
En toch dinsdag weer heen. Nou ja, het moet maar.
na de regen komt de zonquote:Op vrijdag 9 november 2007 14:56 schreef Teije het volgende:
[..]
Sneeuw![]()
Beter dan alleen maar regen, right?![]()
voor Nederlandse termen is het inderdaad een sneeuwstormquote:Op vrijdag 9 november 2007 15:05 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ik heb hier gewoon last van een sneeuwstorm...![]()
Da's ook niet erg aardig van jequote:Op vrijdag 9 november 2007 15:14 schreef HansU het volgende:
[..]
jammer van die vadsige gozer op de foto![]()
hehe, is dat Dean dan?quote:Op vrijdag 9 november 2007 15:20 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Da's ook niet erg aardig van je
Jep, dat ben ik manquote:Op vrijdag 9 november 2007 15:22 schreef HansU het volgende:
[..]
hehe, is dat Dean dan?
Die foto is gewoon zo lompkorte broek in de sneeuw en door dikke jas lijkt ie net één of andere dikke Amerikaan
![]()
maar waarom heb je in hemelsnaam een korte broek aan dan?quote:Op vrijdag 9 november 2007 15:39 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Jep, dat ben ik man![]()
60 cm verse Deense sneeuw![]()
denk je? Ook niet op één van die 5 km hoge bergen in Denemarken?quote:Op vrijdag 9 november 2007 16:00 schreef KaheemSaid het volgende:
De droogste periode valt tussen eind april en begin juni. Als de wind 's winters uit het oosten waait, kan het zeer koud worden, tot -31°C. 's Zomers kan de temperatuur door diezelfde oostenwind oplopen tot meer dan 35°C.
Het kan er best warm worden, maar met 35 graden ligt er vast geen sneeuw!
Kan ie dat uurtje niet ff volmaken.quote:Op vrijdag 9 november 2007 16:04 schreef Loontjah het volgende:
Sow, directeur is ziekjes naar huis gegaan.
Ik ga nu lekker Fok! een uur lang spammen...
HIHIHIHIHI
ff water voor instant soepje halen
Vast wel maar daar is hij directeur voor he... gewoon gaan als je er geen meer in hebt.quote:Op vrijdag 9 november 2007 16:14 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Kan ie dat uurtje niet ff volmaken.
kan als stagiair over het algemeen ook wel hoor.quote:Op vrijdag 9 november 2007 16:16 schreef Loontjah het volgende:
[..]
Vast wel maar daar is hij directeur voor he... gewoon gaan als je er geen meer in hebt.![]()
quote:Op vrijdag 9 november 2007 16:18 schreef HansU het volgende:
[..]
kan als stagiair over het algemeen ook wel hoor.
Aantal klasgenoten komen 3x in de week binnen om 12 uur en vertrekken weer om 2 uur. En krijge dan nog een voldoende ook![]()
lekkere stage heb je dan?quote:Op vrijdag 9 november 2007 16:18 schreef HansU het volgende:
[..]
kan als stagiair over het algemeen ook wel hoor.
Aantal klasgenoten komen 3x in de week binnen om 12 uur en vertrekken weer om 2 uur. En krijge dan nog een voldoende ook![]()
Nee.quote:
En mij alleen laten jaquote:Op vrijdag 9 november 2007 16:36 schreef KaheemSaid het volgende:
Ik ga zo die kant ook weer op, wel een uur te vroeg maar ik zit er wat door heen!
Tot Maandagquote:Op vrijdag 9 november 2007 16:34 schreef HostiMeister het volgende:
Mensen... Weekend!!!
Later![]()
Tot maandag![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |