Waarom zit je dan wel continu te schijten in de auto als we een halve doodsrit terug maken?quote:Op donderdag 8 november 2007 15:43 schreef outsidr het volgende:
[..]
Vraag maar aan BA, TS en enter.
Ik heb in de heen en terugrit niet in de auto poepjes gelaten !
Ik was volgens mij teveel bezig met headbangen en met allerlei andere spastische moves...
En op de terugrit heb ik gereden en was ik geconcentreerd bezig met autorijden
Toch Tom/Fab/Cynth... ?
quote:Op donderdag 8 november 2007 18:08 schreef TheSorrow het volgende:
Dan maak ik de nieuwe wel, luie bitches
Je lult !quote:Op donderdag 8 november 2007 18:08 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Waarom zit je dan wel continu te schijten in de auto als we een halve doodsrit terug maken?![]()
Volgens mij was jij nog stoned en weet jij er gewoon niets meer vanquote:Op donderdag 8 november 2007 18:11 schreef outsidr het volgende:
[..]
Je lult !
Ik heb helemaal geen scheetjes gelaten in de auto toen...
toch...?
Leugens !quote:Op donderdag 8 november 2007 18:13 schreef Juup© het volgende:
[..]
Volgens mij was jij nog stoned en weet jij er gewoon niets meer van
Hij bedoelt volgens mij de keer dat jullie terug kwamen naar ons vanaf de meet in Groningen.quote:
Ohja... toen wel jaquote:Op donderdag 8 november 2007 18:19 schreef Broodjesnikkel het volgende:
[..]
Hij bedoelt volgens mij de keer dat jullie terug kwamen naar ons vanaf de meet in Groningen.
Kerel de ramen moesten open omdat ik zowat stierf van die putluchtquote:Op donderdag 8 november 2007 18:11 schreef outsidr het volgende:
[..]
Je lult !
Ik heb helemaal geen scheetjes gelaten in de auto toen...
toch...?
Ok dan!quote:Op donderdag 8 november 2007 18:16 schreef pussydeluxe het volgende:
TVP!
@ Tom: ik stuur het morgen.
Hoi allemaal [ afbeelding ]
Sorry nog daarvoorquote:Op donderdag 8 november 2007 18:32 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Kerel de ramen moesten open omdat ik zowat stierf van die putlucht
Jaaquote:Op donderdag 8 november 2007 19:29 schreef Berenanus het volgende:
Mits je de koffie bedoelt die bestaat uit melkschuim, melk en espresso
Ik las het...quote:Op donderdag 8 november 2007 19:54 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Als je zo'n verse bonen apparaat hebt zou ik dat niet doenis kankerverwekkend
![]()
quote:Op donderdag 8 november 2007 20:05 schreef Berenanus het volgende:
Alles is kankerverwekkend.. zelfs roken hoorde ik laatst..
Wil je er over praten?quote:Op donderdag 8 november 2007 20:10 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
![]()
Ik wil het er niet over hebben enzo.
Wat ?quote:Op donderdag 8 november 2007 20:05 schreef Berenanus het volgende:
Schapen ook, naar het schijntquote:Op donderdag 8 november 2007 20:05 schreef Berenanus het volgende:
Die lag bij ons ook op tafelquote:
Dat betekent dat ik kankerverwekkend benquote:Op donderdag 8 november 2007 21:39 schreef outsidr het volgende:
Ja dat heb ik ook gezien bij Bassie en Adriaan
Zal vast ook kankerverwekkend zijnquote:Op donderdag 8 november 2007 21:42 schreef SilentChaos het volgende:
Nou Tim, dat jij scheten kan laten kan ik me nog wel herinneren van het oefenenGVD wat een lucht
Het schijnt de remidie te zijn tegen kanker !quote:Op donderdag 8 november 2007 21:43 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Zal vast ook kankerverwekkend zijn
Je gaat me met je 22 centimeter in mn kont neuken he? Onder het mom van 'een onderrug massage'.quote:Op donderdag 8 november 2007 21:45 schreef outsidr het volgende:
Trouwens... ik wil bij aanvang van deze meet iets heel speciaals doen.
Nee dit is niet iets sexistisch of in die aard... nee dit is volkomen serieus.
Het heeft te maken met ontspannen en relaxen.
Iets waardoor het effect van de genotsmiddelen die wij/ik/jullie gaan gebruiken enorm wordt bevorderd.
Dit is een speciale oefening die ik heb geleerd bij een kliniek die mensen helpen met aandoeningen aan hun rug/nek/schouders/bekken zoals ik dat ook heb.
Ik zou graag willen weten of hier animo voor is te ja of te nee
Het is serieus bedoeldquote:Op donderdag 8 november 2007 21:48 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Je gaat me met je 22 centimeter in mn kont neuken he? Onder het mom van 'een onderrug massage'.![]()
Ik heb jullie allemaal door.
Seksistisch van aard en volkomen serieus zie ik voor de rest niet echt een duidelijk verband tussen, maar goedquote:Op donderdag 8 november 2007 21:45 schreef outsidr het volgende:
Ik zou graag willen weten wat het isquote:Ik zou graag willen weten of hier animo voor is te ja of te nee
Ik vond het wel sfeerverhogend werkenquote:Op donderdag 8 november 2007 21:42 schreef SilentChaos het volgende:
Nou Tim, dat jij scheten kan laten kan ik me nog wel herinneren van het oefenenGVD wat een lucht
omg ik zit hier hardop te lache, zie dat helemaal voor me dat gekibbel in de autoquote:Op donderdag 8 november 2007 18:32 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Kerel de ramen moesten open omdat ik zowat stierf van die putlucht
Het heeft te maken met je eigen compleet te proberen ontspannen.quote:Op donderdag 8 november 2007 21:50 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Seksistisch van aard en volkomen serieus zie ik voor de rest niet echt een duidelijk verband tussen, maar goedstiekem is het wel seksistisch van aard he?
[..]
Ik zou graag willen weten wat het is
JA!quote:Op donderdag 8 november 2007 21:45 schreef outsidr het volgende:
Het heeft te maken met ontspannen en relaxen.
Iets waardoor het effect van de genotsmiddelen die wij/ik/jullie gaan gebruiken enorm wordt bevorderd.
Dit is een speciale oefening die ik heb geleerd bij een kliniek die mensen helpen met aandoeningen aan hun rug/nek/schouders/bekken zoals ik dat ook heb.
Maar serieus. Ik vind het okequote:
Soort van mediteren?quote:Op donderdag 8 november 2007 21:53 schreef outsidr het volgende:
Het heeft te maken met je eigen compleet te proberen ontspannen.
Dit gaan we doen door ademhalingstechnieken toe te passen en het hard/lichtjes aanspannen van de spieren in je lichaam
Uhuhquote:Op donderdag 8 november 2007 21:54 schreef SilentChaos het volgende:
Zit je ook weer 3FM te luisteren PR?
Tim moet z'n drumstokkies ook opbergen natuurlijk
Mediteren dus. Cool. Heb er al ervaring in.quote:Op donderdag 8 november 2007 21:57 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Soort van mediteren?
Maar goedik vind het een tof idee
Mediteren is gewoon de shitquote:Op donderdag 8 november 2007 22:04 schreef Paramnesia het volgende:
Mediteren dus. Cool. Heb er al ervaring in.![]()
Je weet toch.quote:Op donderdag 8 november 2007 22:11 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Mediteren is gewoon de shit
Kortom wel een seksuele context want het enige andere gevoel dat ik ken waarbij ik door mijn knieen zak is een orgasme.quote:Op donderdag 8 november 2007 22:13 schreef outsidr het volgende:
Nja... ik weet niet of het onder mediteren valt...
Tis wel enorm lekker
De allereerste keer dat ik die oefening deed bij het Spine & Joint center zakte ik zowat door me knieen toen ik opstond
Zo ontspannend is het
Ben benieuwdquote:Op donderdag 8 november 2007 22:13 schreef outsidr het volgende:
Tis wel enorm lekker
De allereerste keer dat ik die oefening deed bij het Spine & Joint Centre zakte ik zowat door me knieen toen ik opstond
Zo ontspannend is het
Liggen we straks allemaal outquote:Op donderdag 8 november 2007 22:13 schreef outsidr het volgende:
Tis wel enorm lekker
De allereerste keer dat ik die oefening deed bij het Spine & Joint Centre zakte ik zowat door me knieen toen ik opstond
Zo ontspannend is het
Hoeven we geen drugs meer te gebruiken ookquote:Op donderdag 8 november 2007 22:16 schreef purplerose het volgende:
[..]
Liggen we straks allemaal out![]()
Ik heb een Jura, ik durf gelijk geen bakkie meer te zettenquote:Op donderdag 8 november 2007 19:54 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Als je zo'n verse bonen apparaat hebt zou ik dat niet doenis kankerverwekkend
![]()
Ik vind lam onder de douche staan hipperquote:Op donderdag 8 november 2007 22:21 schreef purplerose het volgende:
Mediteren is gewoon hipDoe het zelf ook vaak
I'm inquote:[b]Op donderdag 8 november 2007 21:45
Ik ookquote:Op donderdag 8 november 2007 22:21 schreef purplerose het volgende:
Mediteren is gewoon hipDoe het zelf ook vaak
Ik ben toen een keer vergeten bh en sokken uit te doenquote:Op donderdag 8 november 2007 22:25 schreef BrokenToe het volgende:
Ik vind lam onder de douche staan hipper
Ik word dan altijd misselijk enzoquote:Op donderdag 8 november 2007 22:35 schreef purplerose het volgende:
sporten na het eten is nie handig, dan heb je verdomme honger!
(s)we(e)t dreamsquote:Op donderdag 8 november 2007 22:48 schreef outsidr het volgende:
Nou ik gaat lekker slapen
Weltrusten vriendjes en vriendinnetjes !![]()
Dat is idd een goeiequote:Op donderdag 8 november 2007 22:48 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Ik word dan altijd misselijk enzo, maarja je hebt je eten wel gelijk verbrand
dus je mag weer eten
zo kun je het ook bekijken
lol ik werd sochtend een keer wakker met een pleerol op m'n nachtkastje en een bruine veeg in het bedquote:Op donderdag 8 november 2007 22:42 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Ik ben toen een keer vergeten bh en sokken uit te doen, zag ik de volgende dag doorweekt in een hoekje in de badkamer liggen
quote:Op donderdag 8 november 2007 23:08 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Jullie hebben slechte invloed op me
Jaar niet geblowd enzo, nu morgen weerop school nb!
Goed zo... je moet toch een beetje oefenenquote:Op donderdag 8 november 2007 23:08 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Jullie hebben slechte invloed op me
Jaar niet geblowd enzo, nu morgen weerop school nb!
Dat was een vuig feestje zegquote:Op donderdag 8 november 2007 22:54 schreef BrokenToe het volgende:
[..]
lol ik werd sochtend een keer wakker met een pleerol op m'n nachtkastje en een bruine veeg in het bedWist ik ook wel genoeg
quote:Op donderdag 8 november 2007 23:19 schreef pussydeluxe het volgende:
Houden jullie er rekening mee dat de deadline voor betalen aanstaande maandag is?
Geilquote:Op vrijdag 9 november 2007 00:03 schreef Berenanus het volgende:
abcdefghijklmnopqrstuvwxyz
Neuken dan maar?quote:Op vrijdag 9 november 2007 00:20 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Het is meer een soort van verveling
Jij komt ook?quote:Op donderdag 8 november 2007 21:42 schreef SilentChaos het volgende:
sjkasfjkskjjsfhjsahjsdhlaljaquote:Op vrijdag 9 november 2007 00:03 schreef Berenanus het volgende:
abcdefghijklmnopqrstuvwxyz
Kom je een kopje koffie drinken?quote:Op vrijdag 9 november 2007 12:35 schreef Broodjesnikkel het volgende:
Zo de eerste dag cursus en meelopen bij Slachtofferhulp zitten erop. Was super interessant!
Nu weer lekker weekend!
Je tieten! Wat doe je?quote:Op vrijdag 9 november 2007 13:31 schreef purplerose het volgende:
*jumpt op en neer*
sportbhquote:
Ik ga zo naar de dokter en dan kan ik wel ff een bakkie komen doen hoorquote:Op vrijdag 9 november 2007 13:29 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Kom je een kopje koffie drinken?![]()
![]()
Het regent overal zo'n beetje..quote:Op vrijdag 9 november 2007 13:35 schreef MASD het volgende:
regent het daar ook? ik moet wat inleveren maar kan niet eens naar buiten.
Check anders eerst ff of bey aan het pms-sen isquote:Op vrijdag 9 november 2007 13:40 schreef Broodjesnikkel het volgende:
[..]
Ik ga zo naar de dokter en dan kan ik wel ff een bakkie komen doen hoor![]()
quote:Op vrijdag 9 november 2007 13:41 schreef purplerose het volgende:
[..]
Check anders eerst ff of bey aan het pms-sen is![]()
niet te veel etenquote:Op vrijdag 9 november 2007 13:48 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Maar Chris, vanavond? Na het eten of zo?![]()
Niet te veel eten he![]()
Ik ben nog nat van die kutregenquote:Op vrijdag 9 november 2007 13:40 schreef Broodjesnikkel het volgende:
[..]
Het regent overal zo'n beetje..
Tja nu hoef je die cursus neuken ook niet meer te doen, als ze toch andere mannen gaat uitnodigenquote:Op vrijdag 9 november 2007 14:14 schreef erwinbey het volgende:
Beetje andere mannen uitnodigen wanneer ik op cursus ben ;-)
Gelukkig heb ik me remote webcam
Veel plezier Tom en geef Astrid een kusjequote:Op vrijdag 9 november 2007 15:10 schreef TheSorrow het volgende:
Weekend!
* TheSorrow stapt de douche in en maakt zich klaar om richting Grunn te gaan
Bolletjes slikkenquote:Op vrijdag 9 november 2007 15:42 schreef pussydeluxe het volgende:
Kinderspeelgoed met GHB uit handel gehaald
Ik had niet anders van jou verwachtquote:Op vrijdag 9 november 2007 15:49 schreef erwinbey het volgende:
Score van 87% voor me XenSource 4.0 Examen![]()
![]()
![]()
![]()
Ben trots op je!quote:Op vrijdag 9 november 2007 15:49 schreef erwinbey het volgende:
Score van 87% voor me XenSource 4.0 Examen![]()
![]()
![]()
![]()
Jij bent altijd gruwelijk en gruwelijk nat!quote:Op vrijdag 9 november 2007 16:13 schreef Berenanus het volgende:
Grats erwin
Ik ben trouwens nog steeds gruwelijk nat
ondertussen wel droog eigenlijk
Including ze tongue!quote:Op vrijdag 9 november 2007 15:42 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Veel plezier Tom en geef Astrid een kusje.
quote:Op vrijdag 9 november 2007 17:23 schreef outsidr het volgende:
Ik ga morgen stappen met een heel leuk meisje![]()
En ik ben eindelijk geslaagd voor mijn ICT opleiding
En ik ben geslaagd voor Cisco CCNA
En ik heb een salarisverhoging gekregen.
En ik mag een Weg & Waterbouw / Bouwkunde opleiding volgen op de kosten van de baas.
Woei![]()
Caroline.quote:Op vrijdag 9 november 2007 17:27 schreef pussydeluxe het volgende:
Goed nieuws Tim![]()
En wie is het meisje?
Zaterdagochtend, werkenquote:Op vrijdag 9 november 2007 17:15 schreef pussydeluxe het volgende:
Zo en wat gaan de rest van mijn vriendjes en vriendinnetjes doen dit weekend?
Ik wilde net al zeggen van, je had toch een vriendin, maarre duidelijk.quote:Op vrijdag 9 november 2007 17:29 schreef outsidr het volgende:
[..]
Caroline.
Ontmoet in een tent in Zevenhuizen... net nadat het een week uit was met me vriendin![]()
Ik laat helemaal geen poepjes in bed !quote:Op vrijdag 9 november 2007 17:33 schreef Broodjesnikkel het volgende:
[..]
Ik wilde net al zeggen van, je had toch een vriendin, maarre duidelijk.
Have fun daar iig en schijt niet teveel he, dat moet je bewaren voor wanneer jullie samen in bed liggen en het koud is.
Jazz...quote:
Dat zijn wel de betere!quote:Op vrijdag 9 november 2007 17:37 schreef outsidr het volgende:
[..]
Ik laat helemaal geen poepjes in bed !
chill iddquote:Op vrijdag 9 november 2007 17:39 schreef outsidr het volgende:
[..]
Jazz...
My first love...
Al Di Meola
Chet Baker
Miles Davis
Herbie Hancock
Weather Report
Dan doet ie t ook niet zei hij, althans niet bij zijn ex..quote:Op vrijdag 9 november 2007 17:40 schreef BrokenToe het volgende:
[..]
Dat zijn wel de betere!
maar als je een meisje net kent wel wat minder
Nee joh !quote:Op vrijdag 9 november 2007 18:23 schreef Broodjesnikkel het volgende:
[..]
Dan doet ie t ook niet zei hij, althans niet bij zijn ex..
Discriminatie zeg ik.
Als hij de jongen net kent doet ie t wel..
Ja de sfeer was wel super hequote:Op vrijdag 9 november 2007 18:26 schreef outsidr het volgende:
[..]
Nee joh !
De sfeer in het huisje was gewoon zo goed... het leek net of we elkaar al 10 jaar kende enzo
Goeiemorgen, wat ben je vroeg op joh?quote:Op vrijdag 9 november 2007 18:49 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Goeiemorgen
* hoi_piepeloi lekker geslapen heeft
Wanneer kom je langs?quote:Op vrijdag 9 november 2007 18:32 schreef Paramnesia het volgende:
jaah weekend
Zoveel wiet gehaald dat ik 10x een overdosis kan behalen![]()
Een blok hash van een baksteen![]()
Genoeg wit spul om van te skieen![]()
En een fokking politie controle overleeft, whahahaha kkwouten![]()
![]()
* Paramnesia gaat heerlijk het weekend in.
Noem maar een datumquote:
Vrijdag 30 november ?quote:
* Paramnesia kijkt in zijn agenda.quote:
Nee alleen die bovenste 2 heb ik moeten inleveren en die had ik ruim op tijd afquote:Op vrijdag 9 november 2007 19:32 schreef outsidr het volgende:
Niet een beetje laat ingeleverd
Wel goede cijfers heur !
Dan staat er wel een stomme fout in die 2de kolomquote:Op vrijdag 9 november 2007 19:34 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
- edit: Nee toen zijn die opdrachten verzonnen ofzois niet de inleverdatum!
Kom je koffie bij me drinken vanavond?quote:Op vrijdag 9 november 2007 19:21 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
* Paramnesia kijkt in zijn agenda.
Ow wacht daar staat al een meet
ow wacht
* Paramnesia te stonded is![]()
Je vraagt het aan iedereen behalve de mensen die in de buurt wonenquote:Op vrijdag 9 november 2007 19:44 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Kom je koffie bij me drinken vanavond?![]()
Moet morgen weg PDL, en ik ben doodop.quote:Op vrijdag 9 november 2007 19:44 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Kom je koffie bij me drinken vanavond?![]()
Wat dan? Bedoel je die data ofzo? Toen zijn die opdrachten ingevoerd ofzo!!quote:Op vrijdag 9 november 2007 19:36 schreef outsidr het volgende:
Dan staat er wel een stomme fout in die 2de kolom
2007 enzoquote:Op vrijdag 9 november 2007 20:40 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Wat dan? Bedoel je die data ofzo? Toen zijn die opdrachten ingevoerd ofzo!!
Nee, dat is dus niet zoquote:Op vrijdag 9 november 2007 20:42 schreef outsidr het volgende:
Due date bedoelt ik
Lijkt mij dat het _voor_ die datum moet worden ingeleverd ?
Doe ik welquote:
tofquote:Op vrijdag 9 november 2007 09:14 schreef SilentChaos het volgende:
Ik kom ff een avondje gluren als het lukt Enter
Koken? Kun jij ook bakken (spacecaké)?quote:Op vrijdag 9 november 2007 21:33 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
![]()
Heb er wel zin an! [ afbeelding ]
wil eiglijks ook wel avondje koken, mag?
Ik kook veel beter dan die B-koks daarquote:Op vrijdag 9 november 2007 21:36 schreef outsidr het volgende:
Koken ?
Kijkduin is om de hoek... lekker hip eten @ Altro
Ik wil er niet meer aan denken oke?quote:Op vrijdag 9 november 2007 21:38 schreef Juup© het volgende:
Koken? Kun jij ook bakken (spacecaké)?
Dit weekend ben ik in Enskedee, logerenquote:Op vrijdag 9 november 2007 17:15 schreef pussydeluxe het volgende:
Zo en wat gaan de rest van mijn vriendjes en vriendinnetjes doen dit weekend?
Zeker nooit in de Altro geweest ?quote:Op vrijdag 9 november 2007 21:44 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Ik kook veel beter dan die B-koks daar![]()
![]()
Dan moet ik me weer in gaan houden met shoppen zekerquote:Op vrijdag 9 november 2007 22:12 schreef outsidr het volgende:
Zeker nooit in de Altro geweest ?
Lekkere serveersters
Lekker eten
Mooie tent
Lounge gedeelte
Super relaxed daar
Je hebt daar maar 1 hippe kleren en schoenenwinkelquote:Op vrijdag 9 november 2007 22:19 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Dan moet ik me weer in gaan houden met shoppen zeker![]()
![]()
Kijk hij snapt hetquote:Op vrijdag 9 november 2007 22:25 schreef SilentChaos het volgende:
Ze bedoelt om te sparen voor het eten TIm![]()
Uiteraardquote:Op vrijdag 9 november 2007 22:25 schreef MASD het volgende:
wat zijn jullie aardig tegen paultjuhhh
Oh...quote:
Paul is een irritante idioot.quote:Op vrijdag 9 november 2007 22:25 schreef MASD het volgende:
wat zijn jullie aardig tegen paultjuhhh
Ok....quote:Op vrijdag 9 november 2007 22:29 schreef SilentChaos het volgende:
Clitoris, Tim
G-Spott is een moeilijkere vraag
Uiteraard wil ik wel m'n best doen met zoeken![]()
Die van Marco is nog bruiner !quote:Op vrijdag 9 november 2007 22:30 schreef SilentChaos het volgende:
Waarom denk je dat mijn Gibson bruin is van kleur![]()
gebruik de Fenders, Gibson is te goed voor hem.quote:Op vrijdag 9 november 2007 22:29 schreef outsidr het volgende:
[..]
Paul is een irritante idioot.
Het liefst schop ik die irritante kutkop van em door die hele kut Stairway en prop 3 gitaren in ze reet.
Niet liefquote:Op vrijdag 9 november 2007 22:31 schreef outsidr het volgende:
[..]
Die van Marco is nog bruiner !
En mooier ook eigenlijk
Eens met onderstequote:Op vrijdag 9 november 2007 22:31 schreef SilentChaos het volgende:
Het schijt een mannenkwaal te zijn, althans, dat zegt zij
Ik zeg: AMATEURS
Fenders en Gibsons zijn te mooi voor die puisterige harige kont van em.quote:Op vrijdag 9 november 2007 22:31 schreef MASD het volgende:
[..]
gebruik de Fenders, Gibson is te goed voor hem.
Ik wist niet dat jij ook van "het witte spul" was?quote:Op vrijdag 9 november 2007 18:32 schreef Paramnesia het volgende:
jaah weekend
Zoveel wiet gehaald dat ik 10x een overdosis kan behalen![]()
Een blok hash van een baksteen![]()
Genoeg wit spul om van te skieen![]()
En een fokking politie controle overleeft, whahahaha kkwouten![]()
![]()
* Paramnesia gaat heerlijk het weekend in.
Met wat voor halve tamme gasten heb zij wel niet lopen krikken dan ?quote:Op vrijdag 9 november 2007 22:31 schreef SilentChaos het volgende:
Het schijt een mannenkwaal te zijn, althans, dat zegt zij
Ik zeg: AMATEURS
Om te verkopen ja.quote:Op vrijdag 9 november 2007 22:37 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij ook van "het witte spul" was?
quote:Op vrijdag 9 november 2007 22:37 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij ook van "het witte spul" was?
Hij hoest het gewoon van tafelquote:
Rolletjes Strong King snuiven in ook niet gezondquote:
Ligt eraan. Ik heb altijd 1 verstopt neusgat.. Dus het is de ene keer die ene en de andere keer die anderequote:
Probeer zout eensquote:Op vrijdag 9 november 2007 22:56 schreef outsidr het volgende:
Rolletjes Strong King snuiven in ook niet gezond![]()
![]()
Moet je eerst ff zout snuivenquote:Op vrijdag 9 november 2007 22:58 schreef Berenanus het volgende:
Ligt eraan. Ik heb altijd 1 verstopt neusgat.. Dus het is de ene keer die ene en de andere keer die andere
Na mijn ervaring met pepermunt snuiven, snuif ik niets meerquote:
een xtc pilletje snuivenquote:Op vrijdag 9 november 2007 23:00 schreef outsidr het volgende:
[..]
Na mijn ervaring met pepermunt snuiven, snuif ik niets meer
Anders zou je waarschijnlijk toch amper wat uit kunnen voerenquote:Op vrijdag 9 november 2007 23:04 schreef outsidr het volgende:
Oh en ik heb goed nieuws
Ik ben maandag 3 december lekker vrij
Dus dat is wel relax
http://www.youtube.com/watch?v=Bm92zdyTUDUquote:Op vrijdag 9 november 2007 23:00 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Moet je eerst ff zout snuivendan brandt al dat slijm weg enzo
kan je kiezen!
Achja... ik werk voor de gemeente Rotterdam bij een Ingenieurs bureau...quote:Op vrijdag 9 november 2007 23:05 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Anders zou je waarschijnlijk toch amper wat uit kunnen voeren
whahahah ook zo random neergelgdquote:Op vrijdag 9 november 2007 23:06 schreef MASD het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=Bm92zdyTUDU
die titel ook
"whaah echte gangsters! het is zout maar wij vinden dat het drugs is!"quote:Op vrijdag 9 november 2007 23:08 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
whahahah ook zo random neergelgd
Oh my gosh, they're like ten years oldquote:Op vrijdag 9 november 2007 23:06 schreef MASD het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=Bm92zdyTUDU
die titel ook
quote:Op vrijdag 9 november 2007 23:07 schreef outsidr het volgende:
Achja... ik werk voor de gemeente Rotterdam bij een Ingenieurs bureau...
Ik ben dus een ambtenaar en die doen opzich al vrij weinig
Voel je je wel oke?quote:Op vrijdag 9 november 2007 23:11 schreef Berenanus het volgende:
snuiven
drugs
gebruikers
hardcore
sex
quote:Op vrijdag 9 november 2007 23:11 schreef Berenanus het volgende:
snuiven
drugs
gebruikers
hardcore
sex
Ja! Eigenlijk, ik voel me heel goed!quote:
Die had ik eigenlijk al verwacht ja.. Maar... ik heb het begin van dit topic gemist.. Daar was toch een halve rel ofzo? Wat dat neit een zeikerd?quote:Op vrijdag 9 november 2007 23:12 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
![]()
![]()
wehhehe het valt me inderdaad mee dat er nog niet een of andere moreel-muts hier komen zeiken.
Leugensquote:Op vrijdag 9 november 2007 23:14 schreef Berenanus het volgende:
Ja! Eigenlijk, ik voel me heel goed!
Ik zat net in de bus ook al keihard te glimlachen, NUCHTER JA
Ach ja. Zulke mensen kunnen dood.quote:Op vrijdag 9 november 2007 23:15 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Die had ik eigenlijk al verwacht ja.. Maar... ik heb het begin van dit topic gemist.. Daar was toch een halve rel ofzo? Wat dat neit een zeikerd?
Ik was me aan het bedenken dat ik veel goede vrienden heb enzoquote:
How kjoetquote:Op vrijdag 9 november 2007 23:19 schreef Berenanus het volgende:
Ik was me aan het bedenken dat ik veel goede vrienden heb enzo
Ja Thijs.. Als je dit leest, jij bent er zeker 1 van!!
ow ik doe dat alitijd.quote:Op vrijdag 9 november 2007 23:23 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
How kjoet
Wel altijd grappig om iemand zo alleen zittend te zien lachen, of met zo'n grote grijns op de fiets ofzomeestal ga ik er dan vanuit dat er iets psychisch mis is met ze ofzo
Niet altijd dusquote:Op vrijdag 9 november 2007 23:23 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
How kjoet
Wel altijd grappig om iemand zo alleen zittend te zien lachen, of met zo'n grote grijns op de fiets ofzomeestal ga ik er dan vanuit dat er iets psychisch mis is met ze ofzo
quote:Op vrijdag 9 november 2007 23:24 schreef Paramnesia het volgende:
ow ik doe dat alitijd.Of lachen om een grap die ik net in mn hoofd bedacht heb. Zo van: wheheh diegaan ze zo op de opleiding zo grappig vinden.
Dat doe ik wel weerquote:Op vrijdag 9 november 2007 23:26 schreef Berenanus het volgende:
Niet altijd dus
Maar ik zou zo een client kunnen spelen... met me glimlach
Maar als ik in de bus zit en ik luister muziek ( 100% van de tijd)
Dan zit ik ook altijd met me hoofd mee te... schudden? op de beat
Me zusje maakt me daar belachelijk over
Jezus! Wat moet ik dan wel niet zijn!!quote:Overmatige drinkers
Mannen zijn overmatige drinkers als ze meer dan 21 glazen per week drinken, wat neerkomt op 3 of meer glazen per dag. Bij vrouwen is dat het geval bij meer dan 14 glazen per week, dus gemiddeld 2 of meer glazen per dag.
Dat heb ik ook maar dat valt weer onder mijn drumtikjequote:Op vrijdag 9 november 2007 23:28 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Dat doe ik wel weer![]()
Gewoon automatisch spasme ofzo
Exteem alcoholist. Netzo als ik. Proostquote:Op vrijdag 9 november 2007 23:34 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Jezus! Wat moet ik dan wel niet zijn!!
quote:Op vrijdag 9 november 2007 23:38 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Exteem alcoholist. Netzo als ik. Proost![]()
Ok.quote:
Ik had et tegen H_Pquote:Op vrijdag 9 november 2007 23:55 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Maar maar maar maar maar uhm.. maar?
Drinkt ook goed weg hoorquote:Op zaterdag 10 november 2007 00:03 schreef Paramnesia het volgende:
Heineken![]()
* Paramnesia rent weg uit dit topic na deze relwaardige opmerkingen.
Hertog Janquote:
Get over itquote:Op zaterdag 10 november 2007 00:06 schreef outsidr het volgende:
Hertog Jan
Alleen ken ik je het nog steeds niet vergeven dat je uberhaupt het woord Grolsch in je mond durft te nemen
Ja nu haal ik je dus helemaal niet meer op hequote:Op zaterdag 10 november 2007 00:07 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Ik heb een naaktfoto van hem
Zoals een echte dame betaamtquote:Op zaterdag 10 november 2007 00:08 schreef Berenanus het volgende:
Mensen! Ik ben slapen
Daaaaaaaaaaaag
ow en Grolsch, neem het niet alleen in de mond... ik slik zelfs
geilquote:Op zaterdag 10 november 2007 00:09 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Terwijl hij tegen een paard staat op te rijden
Me vader heet Janquote:Op zaterdag 10 november 2007 00:08 schreef outsidr het volgende:
Ja nu haal ik je dus helemaal niet meer op he
In een paar ponypacks verpakt.quote:
quote:Op zaterdag 10 november 2007 00:09 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Terwijl hij tegen een paard staat op te rijden
Aan der haren uit het bad sleuren! Of dr onderwater vasthouden tot ze niet meer beweegtquote:Op zaterdag 10 november 2007 11:40 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Wtflaat ik het bad vollopen gaat me zusje erin
Nou nou... niet zo haatdragend doen he ?quote:Op zaterdag 10 november 2007 11:43 schreef purplerose het volgende:
[..]
Aan der haren uit het bad sleuren! Of dr onderwater vasthouden tot ze niet meer beweegt
Ze jatten me snoep/chocolade en zorgen dat ik van alles de schuld krijg en dat ze zelf heilig zijn...quote:Op zaterdag 10 november 2007 12:08 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Echt he?vooral als ze make-up stelen enzo
Zal jou gelukkig niet overkomentenminste, dat neem ik aan.
Pfffquote:Op zaterdag 10 november 2007 12:10 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Ze jatten me snoep/chocolade en zorgen dat ik van alles de schuld krijg en dat ze zelf heilig zijn...
JIJ BENT ER OOK ZO EEN!!quote:Op zaterdag 10 november 2007 12:11 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ben je zeker ook de oudste![]()
Die krijgen altijd overal de schuld van![]()
ennee chocola/snoep stelen mag, mits ongesteld
Nou ik moet gaan![]()
Niet zo hard schoppenquote:Op zaterdag 10 november 2007 14:01 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Schopje
Goed van jou zegquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |