Ja de sfeer was wel super hequote:Op vrijdag 9 november 2007 18:26 schreef outsidr het volgende:
[..]
Nee joh !
De sfeer in het huisje was gewoon zo goed... het leek net of we elkaar al 10 jaar kende enzo
Goeiemorgen, wat ben je vroeg op joh?quote:Op vrijdag 9 november 2007 18:49 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Goeiemorgen
* hoi_piepeloi lekker geslapen heeft
Wanneer kom je langs?quote:Op vrijdag 9 november 2007 18:32 schreef Paramnesia het volgende:
jaah weekend
Zoveel wiet gehaald dat ik 10x een overdosis kan behalen![]()
Een blok hash van een baksteen![]()
Genoeg wit spul om van te skieen![]()
En een fokking politie controle overleeft, whahahaha kkwouten![]()
![]()
* Paramnesia gaat heerlijk het weekend in.
Noem maar een datumquote:
Vrijdag 30 november ?quote:
* Paramnesia kijkt in zijn agenda.quote:
Nee alleen die bovenste 2 heb ik moeten inleveren en die had ik ruim op tijd afquote:Op vrijdag 9 november 2007 19:32 schreef outsidr het volgende:
Niet een beetje laat ingeleverd
Wel goede cijfers heur !
Dan staat er wel een stomme fout in die 2de kolomquote:Op vrijdag 9 november 2007 19:34 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
- edit: Nee toen zijn die opdrachten verzonnen ofzois niet de inleverdatum!
Kom je koffie bij me drinken vanavond?quote:Op vrijdag 9 november 2007 19:21 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
* Paramnesia kijkt in zijn agenda.
Ow wacht daar staat al een meet
ow wacht
* Paramnesia te stonded is![]()
Je vraagt het aan iedereen behalve de mensen die in de buurt wonenquote:Op vrijdag 9 november 2007 19:44 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Kom je koffie bij me drinken vanavond?![]()
Moet morgen weg PDL, en ik ben doodop.quote:Op vrijdag 9 november 2007 19:44 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Kom je koffie bij me drinken vanavond?![]()
Wat dan? Bedoel je die data ofzo? Toen zijn die opdrachten ingevoerd ofzo!!quote:Op vrijdag 9 november 2007 19:36 schreef outsidr het volgende:
Dan staat er wel een stomme fout in die 2de kolom
2007 enzoquote:Op vrijdag 9 november 2007 20:40 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Wat dan? Bedoel je die data ofzo? Toen zijn die opdrachten ingevoerd ofzo!!
Nee, dat is dus niet zoquote:Op vrijdag 9 november 2007 20:42 schreef outsidr het volgende:
Due date bedoelt ik
Lijkt mij dat het _voor_ die datum moet worden ingeleverd ?
Doe ik welquote:
tofquote:Op vrijdag 9 november 2007 09:14 schreef SilentChaos het volgende:
Ik kom ff een avondje gluren als het lukt Enter
Koken? Kun jij ook bakken (spacecaké)?quote:Op vrijdag 9 november 2007 21:33 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
![]()
Heb er wel zin an! [ afbeelding ]
wil eiglijks ook wel avondje koken, mag?
Ik kook veel beter dan die B-koks daarquote:Op vrijdag 9 november 2007 21:36 schreef outsidr het volgende:
Koken ?
Kijkduin is om de hoek... lekker hip eten @ Altro
Ik wil er niet meer aan denken oke?quote:Op vrijdag 9 november 2007 21:38 schreef Juup© het volgende:
Koken? Kun jij ook bakken (spacecaké)?
Dit weekend ben ik in Enskedee, logerenquote:Op vrijdag 9 november 2007 17:15 schreef pussydeluxe het volgende:
Zo en wat gaan de rest van mijn vriendjes en vriendinnetjes doen dit weekend?
Zeker nooit in de Altro geweest ?quote:Op vrijdag 9 november 2007 21:44 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Ik kook veel beter dan die B-koks daar![]()
![]()
Dan moet ik me weer in gaan houden met shoppen zekerquote:Op vrijdag 9 november 2007 22:12 schreef outsidr het volgende:
Zeker nooit in de Altro geweest ?
Lekkere serveersters
Lekker eten
Mooie tent
Lounge gedeelte
Super relaxed daar
Je hebt daar maar 1 hippe kleren en schoenenwinkelquote:Op vrijdag 9 november 2007 22:19 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Dan moet ik me weer in gaan houden met shoppen zeker![]()
![]()
Kijk hij snapt hetquote:Op vrijdag 9 november 2007 22:25 schreef SilentChaos het volgende:
Ze bedoelt om te sparen voor het eten TIm![]()
Uiteraardquote:Op vrijdag 9 november 2007 22:25 schreef MASD het volgende:
wat zijn jullie aardig tegen paultjuhhh
Oh...quote:
Paul is een irritante idioot.quote:Op vrijdag 9 november 2007 22:25 schreef MASD het volgende:
wat zijn jullie aardig tegen paultjuhhh
Ok....quote:Op vrijdag 9 november 2007 22:29 schreef SilentChaos het volgende:
Clitoris, Tim
G-Spott is een moeilijkere vraag
Uiteraard wil ik wel m'n best doen met zoeken![]()
Die van Marco is nog bruiner !quote:Op vrijdag 9 november 2007 22:30 schreef SilentChaos het volgende:
Waarom denk je dat mijn Gibson bruin is van kleur![]()
gebruik de Fenders, Gibson is te goed voor hem.quote:Op vrijdag 9 november 2007 22:29 schreef outsidr het volgende:
[..]
Paul is een irritante idioot.
Het liefst schop ik die irritante kutkop van em door die hele kut Stairway en prop 3 gitaren in ze reet.
Niet liefquote:Op vrijdag 9 november 2007 22:31 schreef outsidr het volgende:
[..]
Die van Marco is nog bruiner !
En mooier ook eigenlijk
Eens met onderstequote:Op vrijdag 9 november 2007 22:31 schreef SilentChaos het volgende:
Het schijt een mannenkwaal te zijn, althans, dat zegt zij
Ik zeg: AMATEURS
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |