Ik had niet anders van jou verwachtquote:Op vrijdag 9 november 2007 15:49 schreef erwinbey het volgende:
Score van 87% voor me XenSource 4.0 Examen![]()
![]()
![]()
![]()
Ben trots op je!quote:Op vrijdag 9 november 2007 15:49 schreef erwinbey het volgende:
Score van 87% voor me XenSource 4.0 Examen![]()
![]()
![]()
![]()
Jij bent altijd gruwelijk en gruwelijk nat!quote:Op vrijdag 9 november 2007 16:13 schreef Berenanus het volgende:
Grats erwin
Ik ben trouwens nog steeds gruwelijk nat
ondertussen wel droog eigenlijk
Including ze tongue!quote:Op vrijdag 9 november 2007 15:42 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Veel plezier Tom en geef Astrid een kusje.
quote:Op vrijdag 9 november 2007 17:23 schreef outsidr het volgende:
Ik ga morgen stappen met een heel leuk meisje![]()
En ik ben eindelijk geslaagd voor mijn ICT opleiding
En ik ben geslaagd voor Cisco CCNA
En ik heb een salarisverhoging gekregen.
En ik mag een Weg & Waterbouw / Bouwkunde opleiding volgen op de kosten van de baas.
Woei![]()
Caroline.quote:Op vrijdag 9 november 2007 17:27 schreef pussydeluxe het volgende:
Goed nieuws Tim![]()
En wie is het meisje?
Zaterdagochtend, werkenquote:Op vrijdag 9 november 2007 17:15 schreef pussydeluxe het volgende:
Zo en wat gaan de rest van mijn vriendjes en vriendinnetjes doen dit weekend?
Ik wilde net al zeggen van, je had toch een vriendin, maarre duidelijk.quote:Op vrijdag 9 november 2007 17:29 schreef outsidr het volgende:
[..]
Caroline.
Ontmoet in een tent in Zevenhuizen... net nadat het een week uit was met me vriendin![]()
Ik laat helemaal geen poepjes in bed !quote:Op vrijdag 9 november 2007 17:33 schreef Broodjesnikkel het volgende:
[..]
Ik wilde net al zeggen van, je had toch een vriendin, maarre duidelijk.
Have fun daar iig en schijt niet teveel he, dat moet je bewaren voor wanneer jullie samen in bed liggen en het koud is.
Jazz...quote:
Dat zijn wel de betere!quote:Op vrijdag 9 november 2007 17:37 schreef outsidr het volgende:
[..]
Ik laat helemaal geen poepjes in bed !
chill iddquote:Op vrijdag 9 november 2007 17:39 schreef outsidr het volgende:
[..]
Jazz...
My first love...
Al Di Meola
Chet Baker
Miles Davis
Herbie Hancock
Weather Report
Dan doet ie t ook niet zei hij, althans niet bij zijn ex..quote:Op vrijdag 9 november 2007 17:40 schreef BrokenToe het volgende:
[..]
Dat zijn wel de betere!
maar als je een meisje net kent wel wat minder
Nee joh !quote:Op vrijdag 9 november 2007 18:23 schreef Broodjesnikkel het volgende:
[..]
Dan doet ie t ook niet zei hij, althans niet bij zijn ex..
Discriminatie zeg ik.
Als hij de jongen net kent doet ie t wel..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |