sjkasfjkskjjsfhjsahjsdhlaljaquote:Op vrijdag 9 november 2007 00:03 schreef Berenanus het volgende:
abcdefghijklmnopqrstuvwxyz
Kom je een kopje koffie drinken?quote:Op vrijdag 9 november 2007 12:35 schreef Broodjesnikkel het volgende:
Zo de eerste dag cursus en meelopen bij Slachtofferhulp zitten erop. Was super interessant!
Nu weer lekker weekend!
Je tieten! Wat doe je?quote:Op vrijdag 9 november 2007 13:31 schreef purplerose het volgende:
*jumpt op en neer*
sportbhquote:
Ik ga zo naar de dokter en dan kan ik wel ff een bakkie komen doen hoorquote:Op vrijdag 9 november 2007 13:29 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Kom je een kopje koffie drinken?![]()
![]()
Het regent overal zo'n beetje..quote:Op vrijdag 9 november 2007 13:35 schreef MASD het volgende:
regent het daar ook? ik moet wat inleveren maar kan niet eens naar buiten.
Check anders eerst ff of bey aan het pms-sen isquote:Op vrijdag 9 november 2007 13:40 schreef Broodjesnikkel het volgende:
[..]
Ik ga zo naar de dokter en dan kan ik wel ff een bakkie komen doen hoor![]()
quote:Op vrijdag 9 november 2007 13:41 schreef purplerose het volgende:
[..]
Check anders eerst ff of bey aan het pms-sen is![]()
niet te veel etenquote:Op vrijdag 9 november 2007 13:48 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Maar Chris, vanavond? Na het eten of zo?![]()
Niet te veel eten he![]()
Ik ben nog nat van die kutregenquote:Op vrijdag 9 november 2007 13:40 schreef Broodjesnikkel het volgende:
[..]
Het regent overal zo'n beetje..
Tja nu hoef je die cursus neuken ook niet meer te doen, als ze toch andere mannen gaat uitnodigenquote:Op vrijdag 9 november 2007 14:14 schreef erwinbey het volgende:
Beetje andere mannen uitnodigen wanneer ik op cursus ben ;-)
Gelukkig heb ik me remote webcam
Veel plezier Tom en geef Astrid een kusjequote:Op vrijdag 9 november 2007 15:10 schreef TheSorrow het volgende:
Weekend!
* TheSorrow stapt de douche in en maakt zich klaar om richting Grunn te gaan
Bolletjes slikkenquote:Op vrijdag 9 november 2007 15:42 schreef pussydeluxe het volgende:
Kinderspeelgoed met GHB uit handel gehaald
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |