Soort van mediteren?quote:Op donderdag 8 november 2007 21:53 schreef outsidr het volgende:
Het heeft te maken met je eigen compleet te proberen ontspannen.
Dit gaan we doen door ademhalingstechnieken toe te passen en het hard/lichtjes aanspannen van de spieren in je lichaam
Uhuhquote:Op donderdag 8 november 2007 21:54 schreef SilentChaos het volgende:
Zit je ook weer 3FM te luisteren PR?
Tim moet z'n drumstokkies ook opbergen natuurlijk
Mediteren dus. Cool. Heb er al ervaring in.quote:Op donderdag 8 november 2007 21:57 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Soort van mediteren?
Maar goedik vind het een tof idee
Mediteren is gewoon de shitquote:Op donderdag 8 november 2007 22:04 schreef Paramnesia het volgende:
Mediteren dus. Cool. Heb er al ervaring in.![]()
Je weet toch.quote:Op donderdag 8 november 2007 22:11 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Mediteren is gewoon de shit
Kortom wel een seksuele context want het enige andere gevoel dat ik ken waarbij ik door mijn knieen zak is een orgasme.quote:Op donderdag 8 november 2007 22:13 schreef outsidr het volgende:
Nja... ik weet niet of het onder mediteren valt...
Tis wel enorm lekker
De allereerste keer dat ik die oefening deed bij het Spine & Joint center zakte ik zowat door me knieen toen ik opstond
Zo ontspannend is het
Ben benieuwdquote:Op donderdag 8 november 2007 22:13 schreef outsidr het volgende:
Tis wel enorm lekker
De allereerste keer dat ik die oefening deed bij het Spine & Joint Centre zakte ik zowat door me knieen toen ik opstond
Zo ontspannend is het
Liggen we straks allemaal outquote:Op donderdag 8 november 2007 22:13 schreef outsidr het volgende:
Tis wel enorm lekker
De allereerste keer dat ik die oefening deed bij het Spine & Joint Centre zakte ik zowat door me knieen toen ik opstond
Zo ontspannend is het
Hoeven we geen drugs meer te gebruiken ookquote:Op donderdag 8 november 2007 22:16 schreef purplerose het volgende:
[..]
Liggen we straks allemaal out![]()
Ik heb een Jura, ik durf gelijk geen bakkie meer te zettenquote:Op donderdag 8 november 2007 19:54 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Als je zo'n verse bonen apparaat hebt zou ik dat niet doenis kankerverwekkend
![]()
Ik vind lam onder de douche staan hipperquote:Op donderdag 8 november 2007 22:21 schreef purplerose het volgende:
Mediteren is gewoon hipDoe het zelf ook vaak
I'm inquote:[b]Op donderdag 8 november 2007 21:45
Ik zou graag willen weten of hier animo voor is te ja of te nee
Ik ookquote:Op donderdag 8 november 2007 22:21 schreef purplerose het volgende:
Mediteren is gewoon hipDoe het zelf ook vaak
Ik ben toen een keer vergeten bh en sokken uit te doenquote:Op donderdag 8 november 2007 22:25 schreef BrokenToe het volgende:
Ik vind lam onder de douche staan hipper
Ik word dan altijd misselijk enzoquote:Op donderdag 8 november 2007 22:35 schreef purplerose het volgende:
sporten na het eten is nie handig, dan heb je verdomme honger!
(s)we(e)t dreamsquote:Op donderdag 8 november 2007 22:48 schreef outsidr het volgende:
Nou ik gaat lekker slapen
Weltrusten vriendjes en vriendinnetjes !![]()
Dat is idd een goeiequote:Op donderdag 8 november 2007 22:48 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Ik word dan altijd misselijk enzo, maarja je hebt je eten wel gelijk verbrand
dus je mag weer eten
zo kun je het ook bekijken
lol ik werd sochtend een keer wakker met een pleerol op m'n nachtkastje en een bruine veeg in het bedquote:Op donderdag 8 november 2007 22:42 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Ik ben toen een keer vergeten bh en sokken uit te doen, zag ik de volgende dag doorweekt in een hoekje in de badkamer liggen
quote:Op donderdag 8 november 2007 23:08 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Jullie hebben slechte invloed op me
Jaar niet geblowd enzo, nu morgen weerop school nb!
Goed zo... je moet toch een beetje oefenenquote:Op donderdag 8 november 2007 23:08 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Jullie hebben slechte invloed op me
Jaar niet geblowd enzo, nu morgen weerop school nb!
Dat was een vuig feestje zegquote:Op donderdag 8 november 2007 22:54 schreef BrokenToe het volgende:
[..]
lol ik werd sochtend een keer wakker met een pleerol op m'n nachtkastje en een bruine veeg in het bedWist ik ook wel genoeg
quote:Op donderdag 8 november 2007 23:19 schreef pussydeluxe het volgende:
Houden jullie er rekening mee dat de deadline voor betalen aanstaande maandag is?
Geilquote:Op vrijdag 9 november 2007 00:03 schreef Berenanus het volgende:
abcdefghijklmnopqrstuvwxyz
Neuken dan maar?quote:Op vrijdag 9 november 2007 00:20 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Het is meer een soort van verveling
Jij komt ook?quote:Op donderdag 8 november 2007 21:42 schreef SilentChaos het volgende:
Nou Tim, dat jij scheten kan laten kan ik me nog wel herinneren van het oefenenGVD wat een lucht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |