Soort van mediteren?quote:Op donderdag 8 november 2007 21:53 schreef outsidr het volgende:
Het heeft te maken met je eigen compleet te proberen ontspannen.
Dit gaan we doen door ademhalingstechnieken toe te passen en het hard/lichtjes aanspannen van de spieren in je lichaam
Uhuhquote:Op donderdag 8 november 2007 21:54 schreef SilentChaos het volgende:
Zit je ook weer 3FM te luisteren PR?
Tim moet z'n drumstokkies ook opbergen natuurlijk
Mediteren dus. Cool. Heb er al ervaring in.quote:Op donderdag 8 november 2007 21:57 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Soort van mediteren?
Maar goedik vind het een tof idee
Mediteren is gewoon de shitquote:Op donderdag 8 november 2007 22:04 schreef Paramnesia het volgende:
Mediteren dus. Cool. Heb er al ervaring in.![]()
Je weet toch.quote:Op donderdag 8 november 2007 22:11 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Mediteren is gewoon de shit
Kortom wel een seksuele context want het enige andere gevoel dat ik ken waarbij ik door mijn knieen zak is een orgasme.quote:Op donderdag 8 november 2007 22:13 schreef outsidr het volgende:
Nja... ik weet niet of het onder mediteren valt...
Tis wel enorm lekker
De allereerste keer dat ik die oefening deed bij het Spine & Joint center zakte ik zowat door me knieen toen ik opstond
Zo ontspannend is het
Ben benieuwdquote:Op donderdag 8 november 2007 22:13 schreef outsidr het volgende:
Tis wel enorm lekker
De allereerste keer dat ik die oefening deed bij het Spine & Joint Centre zakte ik zowat door me knieen toen ik opstond
Zo ontspannend is het
Liggen we straks allemaal outquote:Op donderdag 8 november 2007 22:13 schreef outsidr het volgende:
Tis wel enorm lekker
De allereerste keer dat ik die oefening deed bij het Spine & Joint Centre zakte ik zowat door me knieen toen ik opstond
Zo ontspannend is het
Hoeven we geen drugs meer te gebruiken ookquote:Op donderdag 8 november 2007 22:16 schreef purplerose het volgende:
[..]
Liggen we straks allemaal out![]()
Ik heb een Jura, ik durf gelijk geen bakkie meer te zettenquote:Op donderdag 8 november 2007 19:54 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Als je zo'n verse bonen apparaat hebt zou ik dat niet doenis kankerverwekkend
![]()
Ik vind lam onder de douche staan hipperquote:Op donderdag 8 november 2007 22:21 schreef purplerose het volgende:
Mediteren is gewoon hipDoe het zelf ook vaak
I'm inquote:[b]Op donderdag 8 november 2007 21:45
Ik zou graag willen weten of hier animo voor is te ja of te nee
Ik ookquote:Op donderdag 8 november 2007 22:21 schreef purplerose het volgende:
Mediteren is gewoon hipDoe het zelf ook vaak
Ik ben toen een keer vergeten bh en sokken uit te doenquote:Op donderdag 8 november 2007 22:25 schreef BrokenToe het volgende:
Ik vind lam onder de douche staan hipper
Ik word dan altijd misselijk enzoquote:Op donderdag 8 november 2007 22:35 schreef purplerose het volgende:
sporten na het eten is nie handig, dan heb je verdomme honger!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |