(s)we(e)t dreamsquote:Op donderdag 8 november 2007 22:48 schreef outsidr het volgende:
Nou ik gaat lekker slapen
Weltrusten vriendjes en vriendinnetjes !![]()
Dat is idd een goeiequote:Op donderdag 8 november 2007 22:48 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Ik word dan altijd misselijk enzo, maarja je hebt je eten wel gelijk verbrand
dus je mag weer eten
zo kun je het ook bekijken
lol ik werd sochtend een keer wakker met een pleerol op m'n nachtkastje en een bruine veeg in het bedquote:Op donderdag 8 november 2007 22:42 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Ik ben toen een keer vergeten bh en sokken uit te doen, zag ik de volgende dag doorweekt in een hoekje in de badkamer liggen
quote:Op donderdag 8 november 2007 23:08 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Jullie hebben slechte invloed op me
Jaar niet geblowd enzo, nu morgen weerop school nb!
Goed zo... je moet toch een beetje oefenenquote:Op donderdag 8 november 2007 23:08 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Jullie hebben slechte invloed op me
Jaar niet geblowd enzo, nu morgen weerop school nb!
Dat was een vuig feestje zegquote:Op donderdag 8 november 2007 22:54 schreef BrokenToe het volgende:
[..]
lol ik werd sochtend een keer wakker met een pleerol op m'n nachtkastje en een bruine veeg in het bedWist ik ook wel genoeg
quote:Op donderdag 8 november 2007 23:19 schreef pussydeluxe het volgende:
Houden jullie er rekening mee dat de deadline voor betalen aanstaande maandag is?
Geilquote:Op vrijdag 9 november 2007 00:03 schreef Berenanus het volgende:
abcdefghijklmnopqrstuvwxyz
Neuken dan maar?quote:Op vrijdag 9 november 2007 00:20 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Het is meer een soort van verveling
Jij komt ook?quote:Op donderdag 8 november 2007 21:42 schreef SilentChaos het volgende:
Nou Tim, dat jij scheten kan laten kan ik me nog wel herinneren van het oefenenGVD wat een lucht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |