Fenders en Gibsons zijn te mooi voor die puisterige harige kont van em.quote:Op vrijdag 9 november 2007 22:31 schreef MASD het volgende:
[..]
gebruik de Fenders, Gibson is te goed voor hem.
Ik wist niet dat jij ook van "het witte spul" was?quote:Op vrijdag 9 november 2007 18:32 schreef Paramnesia het volgende:
jaah weekend
Zoveel wiet gehaald dat ik 10x een overdosis kan behalen![]()
Een blok hash van een baksteen![]()
Genoeg wit spul om van te skieen![]()
En een fokking politie controle overleeft, whahahaha kkwouten![]()
![]()
* Paramnesia gaat heerlijk het weekend in.
Met wat voor halve tamme gasten heb zij wel niet lopen krikken dan ?quote:Op vrijdag 9 november 2007 22:31 schreef SilentChaos het volgende:
Het schijt een mannenkwaal te zijn, althans, dat zegt zij
Ik zeg: AMATEURS
Om te verkopen ja.quote:Op vrijdag 9 november 2007 22:37 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij ook van "het witte spul" was?
quote:Op vrijdag 9 november 2007 22:37 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij ook van "het witte spul" was?
Hij hoest het gewoon van tafelquote:
Rolletjes Strong King snuiven in ook niet gezondquote:
Ligt eraan. Ik heb altijd 1 verstopt neusgat.. Dus het is de ene keer die ene en de andere keer die anderequote:
Probeer zout eensquote:Op vrijdag 9 november 2007 22:56 schreef outsidr het volgende:
Rolletjes Strong King snuiven in ook niet gezond![]()
![]()
Moet je eerst ff zout snuivenquote:Op vrijdag 9 november 2007 22:58 schreef Berenanus het volgende:
Ligt eraan. Ik heb altijd 1 verstopt neusgat.. Dus het is de ene keer die ene en de andere keer die andere
Na mijn ervaring met pepermunt snuiven, snuif ik niets meerquote:
een xtc pilletje snuivenquote:Op vrijdag 9 november 2007 23:00 schreef outsidr het volgende:
[..]
Na mijn ervaring met pepermunt snuiven, snuif ik niets meer
Anders zou je waarschijnlijk toch amper wat uit kunnen voerenquote:Op vrijdag 9 november 2007 23:04 schreef outsidr het volgende:
Oh en ik heb goed nieuws
Ik ben maandag 3 december lekker vrij
Dus dat is wel relax
http://www.youtube.com/watch?v=Bm92zdyTUDUquote:Op vrijdag 9 november 2007 23:00 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Moet je eerst ff zout snuivendan brandt al dat slijm weg enzo
kan je kiezen!
Achja... ik werk voor de gemeente Rotterdam bij een Ingenieurs bureau...quote:Op vrijdag 9 november 2007 23:05 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Anders zou je waarschijnlijk toch amper wat uit kunnen voeren
whahahah ook zo random neergelgdquote:Op vrijdag 9 november 2007 23:06 schreef MASD het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=Bm92zdyTUDU
die titel ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |