Ik had et tegen H_Pquote:Op vrijdag 9 november 2007 23:55 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Maar maar maar maar maar uhm.. maar?
Drinkt ook goed weg hoorquote:Op zaterdag 10 november 2007 00:03 schreef Paramnesia het volgende:
Heineken![]()
* Paramnesia rent weg uit dit topic na deze relwaardige opmerkingen.
Hertog Janquote:
Get over itquote:Op zaterdag 10 november 2007 00:06 schreef outsidr het volgende:
Hertog Jan
Alleen ken ik je het nog steeds niet vergeven dat je uberhaupt het woord Grolsch in je mond durft te nemen
Ja nu haal ik je dus helemaal niet meer op hequote:Op zaterdag 10 november 2007 00:07 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Ik heb een naaktfoto van hem
Zoals een echte dame betaamtquote:Op zaterdag 10 november 2007 00:08 schreef Berenanus het volgende:
Mensen! Ik ben slapen
Daaaaaaaaaaaag
ow en Grolsch, neem het niet alleen in de mond... ik slik zelfs
geilquote:Op zaterdag 10 november 2007 00:09 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Terwijl hij tegen een paard staat op te rijden
Me vader heet Janquote:Op zaterdag 10 november 2007 00:08 schreef outsidr het volgende:
Ja nu haal ik je dus helemaal niet meer op he
In een paar ponypacks verpakt.quote:
quote:Op zaterdag 10 november 2007 00:09 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Terwijl hij tegen een paard staat op te rijden
Aan der haren uit het bad sleuren! Of dr onderwater vasthouden tot ze niet meer beweegtquote:Op zaterdag 10 november 2007 11:40 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Wtflaat ik het bad vollopen gaat me zusje erin
Nou nou... niet zo haatdragend doen he ?quote:Op zaterdag 10 november 2007 11:43 schreef purplerose het volgende:
[..]
Aan der haren uit het bad sleuren! Of dr onderwater vasthouden tot ze niet meer beweegt
Ze jatten me snoep/chocolade en zorgen dat ik van alles de schuld krijg en dat ze zelf heilig zijn...quote:Op zaterdag 10 november 2007 12:08 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Echt he?vooral als ze make-up stelen enzo
Zal jou gelukkig niet overkomentenminste, dat neem ik aan.
Pfffquote:Op zaterdag 10 november 2007 12:10 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Ze jatten me snoep/chocolade en zorgen dat ik van alles de schuld krijg en dat ze zelf heilig zijn...
JIJ BENT ER OOK ZO EEN!!quote:Op zaterdag 10 november 2007 12:11 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ben je zeker ook de oudste![]()
Die krijgen altijd overal de schuld van![]()
ennee chocola/snoep stelen mag, mits ongesteld
Nou ik moet gaan![]()
Niet zo hard schoppenquote:Op zaterdag 10 november 2007 14:01 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Schopje
Goed van jou zegquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |