hij skate wel zwaar, hard steppen, maar wel vet.quote:Op donderdag 8 november 2007 12:46 schreef thaWarhead het volgende:
Hehe, een flowboard, hoe skaten die dingen? Heb er dronken ooit een keer opgestaan maar daar weet ik niet zo veel meer van.
ik ook!quote:Op donderdag 8 november 2007 14:07 schreef luciferist het volgende:
ik ben een lollerheauxmeaux
die kutkop is er nog steedsquote:Op donderdag 8 november 2007 14:46 schreef ikJur het volgende:
[ afbeelding ]
d
een ouwetje dan incl kutkop
Damn,die wil ik zo graag zien maar heb geen usenet en IRC werkt nooit. Nog andere bronnen?quote:Op donderdag 8 november 2007 14:53 schreef ikJur het volgende:
oja nog een kijktipje :p
http://www.themanwhosouledtheworld.com/
Een documentaire over de overgang van old school naar street en wat verkapte reclame voor world industries en dochters. Maar toch wel een leuke docu.
Ik heb em geupload op usenet en hij staat ook wel op mIRC #sk8videos
pfff probeer een torrent te zoeken? of kijk op emule?quote:Op donderdag 8 november 2007 18:40 schreef thaWarhead het volgende:
[..]
Damn,die wil ik zo graag zien maar heb geen usenet en IRC werkt nooit. Nog andere bronnen?
ik ga daar niet meer op hosten, heb jij die link toen doorgepast ofzo? ik kreeg brief thuis 66 gb teveel bandbreedte verbruiktquote:Op donderdag 8 november 2007 19:34 schreef luciferist het volgende:
[..]
dude ik ken iemand met eigen webspace, die ma hebt een trimsalon
welke link? ik heb nooit links doorgegeven juist omdat gedoequote:Op donderdag 8 november 2007 19:36 schreef ikJur het volgende:
[..]
ik ga daar niet meer op hosten, heb jij die link toen doorgepast ofzo? ik kreeg brief thuis 66 gb teveel bandbreedte verbruiktvolgende keer 1.50 per gig dokken.
inderdaad, dit is heiligschennis!quote:Op donderdag 8 november 2007 21:57 schreef luciferist het volgende:
[..]
dude waar is je Ikjur promotie pic?
wow vet wist niet dat je dat konquote:
die doet het niet, je pakt een foto van je locale netwerk volgens mijquote:Op donderdag 8 november 2007 22:10 schreef murderH het volgende:
http://192.168.2.26/skateboard/foto/Foto_001.jpg
ik had het over KaMo's foto. jouwe kan ik niet zien. En dat ip is zo'n intern ipquote:Op donderdag 8 november 2007 22:20 schreef murderH het volgende:
er is verschil tussen springen en kickflippen tog?:P mjah je ziet m wel?:S raar genoeg problemen met mn server inderdaad.
lijkt me dat je je externe ip nummer moet gebruiken ipv je interne, jij ziet em waarschijnlijk wel die pic of niet?quote:Op donderdag 8 november 2007 22:47 schreef murderH het volgende:
ja ik zie het, ben bezig met uit te zoeken waarom mijn router niets doorstuurt
mijn ervaring is dat je zelf pics niet kan zien als jij ze met je externe ip typt, maar wij zien ze wel.quote:Op donderdag 8 november 2007 22:52 schreef murderH het volgende:
ja ik wel, maar mn externe pakt ie niet, terwijl de poorten wel geforward zijn
jep, laad wel vrij langzaam maar ik zie em. Wel vage fisheye hahaquote:Op donderdag 8 november 2007 23:07 schreef murderH het volgende:
zie je nu mijn foto?
nice dude hoe kom je daaraan?quote:Op donderdag 8 november 2007 23:34 schreef murderH het volgende:
anyway, dan werkt de nike film nu ook weer
http://84.28.213.131/skat(...)ut%20the%20truth.avi
Ja wil ik ook wel doen. Denk dat ik torrent maak op pirate bay. Nog nooit gedaanquote:Op donderdag 8 november 2007 23:41 schreef murderH het volgende:
hij stond ineens op video google, dus dacht ik, snel ff downloaden voordat ie offline gaat.
nu isie offline, en ik kan m nog sharen(H)
als je de dvd hebt anyway, kun je er dan geen torrent van maken?
of eventueel uploaden na ftp van me:P dan geef ik wel inlog gegevens
iemand moet hem er nog even op zettenquote:Op vrijdag 9 november 2007 15:43 schreef murderH het volgende:
waarom isie weg dan:')
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 9 november 2007 19:09 schreef luciferist het volgende:
[..]
iemand moet hem er nog even op zettenik gaat em daar niet opzetten wankerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.usenet mirc en ik probeer een torrent
0023
Glanerbrug, daar zit ehm... the Edge.quote:Op zaterdag 10 november 2007 17:16 schreef luciferist het volgende:
ik ben morgen in enschede, glaanderburg oid geen idee hoe het daar heet
quote:Op zondag 11 november 2007 01:29 schreef KaMo het volgende:
Die is gestolen dezelfde dag nog door de vrouw die daar werkte
jezus anders loop je even de rest van je leven voor lulquote:Op zondag 11 november 2007 10:16 schreef thaWarhead het volgende:
Ik dacht dat Sheckler's tattoo fout was...
[ afbeelding ]
Ik heb mijn ouders gebeld (was tijdens de viering van mijn moeders verjaardag en die moest iedereen afzeggenquote:Op zaterdag 10 november 2007 23:50 schreef murderH het volgende:
en je auto?:P
Het is daar spekglad, als je daar even rondrijdt. Er komt allemaal zooi aan je wielen en dan glijd je vanzelf onderuit. Helaas kan ik mijn valpartij daar niet op afschuiven, dit was eigen lompigheidquote:Op zondag 11 november 2007 19:40 schreef luciferist het volgende:
nou the edge was we; een kutpark
wel een fijn piramide maar daar houd het ook op....
ik indy-de tegen een pilaarquote:Op maandag 12 november 2007 12:22 schreef Goofup het volgende:
[..]
Het is daar spekglad, als je daar even rondrijdt. Er komt allemaal zooi aan je wielen en dan glijd je vanzelf onderuit. Helaas kan ik mijn valpartij daar niet op afschuiven, dit was eigen lompigheid![]()
Ik was al moe en was nog een beetje aan het na-kloten in die rare boggelmini naast het streetgedeelte. Toen leunde ik iets te ver voorover bij een ollie madonna en schoot mijn plank onder mij vandaan na de landing en... au
Ik vind die coca-cola ramp nog wel ok. Heb daar nog bigspin tailgrab bovenuit gedaan![]()
misschien dat ik wel ga. Ga je overdag, of 's avonds?quote:Op dinsdag 13 november 2007 11:29 schreef murderH het volgende:
iemand zaterdag area? afgelopen zaterdag bs flip wembley op gestickt![]()
Ik sta nog ergens in een video dat ik in Burnside een shove-it nosegrind over een curb doe back to back. Dan rij ik naar beneden tegen zo'n mooie pilaar...quote:
quote:
[centraal] skateboarding topic deel #9quote:Op dinsdag 13 november 2007 17:35 schreef murderH het volgende:
valt het op? zoals bij mij is het fluoricerend geel(H)
Dat Ikea park? Dat is toch nevernooit het grootste outdoorpark van Europa?quote:Op dinsdag 13 november 2007 15:56 schreef Goofup het volgende:
29 december opening skatepark Amersfoort
Ik vind hem gaaafquote:Op dinsdag 13 november 2007 20:33 schreef thaWarhead het volgende:
Leuk joh, een nieuw deck kopen op een dag dat je helemaal niet kunt skaten...
[ afbeelding ]
Vond de service bij Left belabberd, kreeg geen gratis mag of stickers en tijd voor een leuk praatje was er ook niet.
kan iemand daar een torrent van maken?quote:Op dinsdag 13 november 2007 21:47 schreef thaWarhead het volgende:
Lekker spammen: The Man Who Souled The World, met dank aan Floyd:
http://www.megavideo.com/?v=69G1UTOO
is die foto genomen op een zaterdag?quote:Op dinsdag 13 november 2007 20:14 schreef Lakai het volgende:
[ afbeelding ]
zo kun je mij herkennen
maar die nollie heel heb ik nog nooit gemaakt
jammer genoeg
goede prijs voor goede kwaliteitquote:Op dinsdag 13 november 2007 22:49 schreef thaWarhead het volgende:
Jup, fijne schoenen. Heb 3 paar, 1 voor skaten.
Ehhhmquote:Op dinsdag 13 november 2007 22:49 schreef murderH het volgende:
[..]
is die foto genomen op een zaterdag?![]()
Outlawz(.nl) in Delft heeft nog wel wat voor 75 liggen, daar heb ik de mijne ook allemaal gehaald.quote:Op dinsdag 13 november 2007 22:56 schreef murderH het volgende:
wtf, das goedkoop, ik betaal ze 100. ik geef jou 75, jij 2 paar voor mij halen?:P:P:P
vet!!! duizendmaal dank!!!!quote:Op dinsdag 13 november 2007 21:47 schreef thaWarhead het volgende:
Lekker spammen: The Man Who Souled The World, met dank aan Floyd:
http://www.megavideo.com/?v=69G1UTOO
dat wil ik wel zien! staat het toevallig ergens online?quote:Op dinsdag 13 november 2007 12:57 schreef Goofup het volgende:
[..]
Ik sta nog ergens in een video dat ik in Burnside een shove-it nosegrind over een curb doe back to back. Dan rij ik naar beneden tegen zo'n mooie pilaar...
in "Eyewitness"
Is nog uit het videobanden-tijdperk, dus denk het niet eigenlijkquote:Op woensdag 14 november 2007 02:03 schreef hermanniet het volgende:
[..]
dat wil ik wel zien! staat het toevallig ergens online?
ik vind ze oerlelijk, maarja, de schoenen die ik heb, DVS, heb ik al eeuwen ze ruiken ook naar een ver verleden toen de beschaving nog ver te zoeken was En ik was een keer met een bedrijfsuitje gaan bowlen, toen ik mijn schoenen plotseling kwijt was. Had een wildvreemde ze aangezien voor bowlingschoenen en aangetrokkenquote:Op dinsdag 13 november 2007 22:46 schreef murderH het volgende:
zie ik daar nike zoom tré? ik heb ook een paar(H)
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 14 november 2007 06:50 schreef luciferist het volgende:
nike sb is the smal voor mij
nike SB![]()
![]()
Emerica is toh wel ok?quote:Op woensdag 14 november 2007 09:21 schreef murderH het volgende:
[..]
NIKE SB![]()
![]()
![]()
![]()
emerica, osiris, globe, DC en dergelijke![]()
![]()
Ik reed vroeger op airmaxquote:Op woensdag 14 november 2007 09:21 schreef murderH het volgende:
[..]
NIKE SB![]()
![]()
![]()
![]()
emerica, osiris, globe, DC en dergelijke![]()
![]()
quote:Op woensdag 14 november 2007 18:13 schreef Lakai het volgende:
Vandaag een relaxte fakie fs flip geland...(zonder doorswitchen op je achterste truck)
en switch bs flips geprobeerd....1 keer 90 geland
moelijke truc die!
maatje 43-44, mijn liefdalige voetjes zijn 11 cm in de breedte, en ik heb ook nog eens een hele hoge wreefquote:Op woensdag 14 november 2007 08:25 schreef thaWarhead het volgende:
Wat voor bizar brede poten heb jij dan? Denk dat je echt wel P-Rod 2's past.
Triest dat je dit zo precies weetquote:Op woensdag 14 november 2007 20:27 schreef luciferist het volgende:
dit klopt mooi met mijn piemol:
lengte 20 cm.
doorsnede 5 cm.
die sw bs is leuk voor je schenen! Ik kreeg hem in ieder geval altijd tegen mijn schenen als ik (weer) hem verkeerd poptequote:Op woensdag 14 november 2007 18:13 schreef Lakai het volgende:
Vandaag een relaxte fakie fs flip geland...(zonder doorswitchen op je achterste truck)
en switch bs flips geprobeerd....1 keer 90 geland
moelijke truc die!
ja, 's avondsquote:Op donderdag 15 november 2007 11:33 schreef murderH het volgende:
anyway, wie komt er dan dus zaterdag na area? (H)
Ik heb em nooit tegen mijn schenen aan gehad...quote:Op donderdag 15 november 2007 13:18 schreef Goofup het volgende:
[..]
die sw bs is leuk voor je schenen! Ik kreeg hem in ieder geval altijd tegen mijn schenen als ik (weer) hem verkeerd popte
of je plankquote:Op donderdag 15 november 2007 14:05 schreef murderH het volgende:
eindelijk mede fokkers ontmoeten![]()
, je herkent me in elk geval wel
nerd!quote:Op donderdag 15 november 2007 20:18 schreef murderH het volgende:
dat heb ik ook nog eens:P
quote:Stuur jouw foto met je beste Kr3w/Supra outfit naar leftdis@gmail.com en de top 3 stylischste outfits komen op de voorpagina van de left website!!!
ik ook al. Ik merkte het toen ik ging zitten en een beetje met mijn wieltjes aan het klooien was, dat eentje amper nog draaide...quote:Op zondag 18 november 2007 12:03 schreef Lakai het volgende:
Ik heb gisteren blijkbaar mijn lager kapot gereden....maar ik heb der niks van gemerkt
vaag...
ik heb Casper en Tim ook nog afgezet en lag uiteindelijk om 5 uur in mij bedje.. Ik probeerde ongemerkt het bed in te kruipen, maar mijn vriendin had alle dekens om d'r heen gedraaid en ik had ong. 20cm deken voor mezelfquote:Op zondag 18 november 2007 11:48 schreef murderH het volgende:
area was vet strak:P, alleen er reden geen treinen meer terugdus was goofup zo lief om mij 'even' thuis af te zetten. Hoe laat was je eigelijk thuis?
ik was der van 14.00 tot 18.00quote:Op zondag 18 november 2007 12:13 schreef murderH het volgende:en dat terwijl je er maar 'even' was:P
heb je nog een eet tent gevonden of niet?quote:Op zondag 18 november 2007 15:39 schreef Goofup het volgende:
[..]
ik heb Casper en Tim ook nog afgezet en lag uiteindelijk om 5 uur in mij bedje.. Ik probeerde ongemerkt het bed in te kruipen, maar mijn vriendin had alle dekens om d'r heen gedraaid en ik had ong. 20cm deken voor mezelf
Ik heb aardige spierpijn... overal!
We hebben de Shell broodjeshoek opgekochtquote:Op zondag 18 november 2007 18:08 schreef murderH het volgende:
[..]
heb je nog een eet tent gevonden of niet?
jep die ken ikquote:Op maandag 19 november 2007 18:39 schreef murderH het volgende:
ej lakai ken jij johan btw:P
Nee ik ken eigenlijk alleen johan en remy...quote:Op maandag 19 november 2007 19:05 schreef murderH het volgende:
davy vast ook danpm me anders even je emesen
quote:Op maandag 19 november 2007 21:38 schreef thaWarhead het volgende:
Mensen nog zin om volgende maand ergens naar Antwerpen te gaan? De bowl is zaterdag klaar, maar het Stadspark parkje lijkt me ook nog steeds zeer relaxt om te skaten.
verzwikte enkel, topic doet mij denken aan betere tijden.quote:Op woensdag 21 november 2007 11:53 schreef Goofup het volgende:
damn, ik denk dat luciferist dodelijk verongelukt is.
Hij heeft namelijk al vier dagen achter elkaar niet gepost in dit topic!![]()
Ezone2...quote:Anti-Lope is sinds afgelopen zondag dicht. De shop ondergaat op dit moment wat cosmetische veranderingen. Met een beetje meewind zal Anti-lope zijn deuren weer openen op zondag 25 november.
hmm.. zat ik toch aan de goede kant met mijn 'verongelukt'quote:Op woensdag 21 november 2007 18:25 schreef luciferist het volgende:
[..]
verzwikte enkel, topic doet mij denken aan betere tijden.
kan het nu nog niet aan, misschien morgen
ik deed nosegrind op een fietsenstallingshekje (waar je je voorband in zet.) normaal grind ik fakie terug, alleen deze was een stuk lager, dus schoot ik er overheen...
"goeiemoggel, ik roggel het wiel"quote:Op donderdag 22 november 2007 20:11 schreef luciferist het volgende:
moet = niet, had mijn vingers verkeerd.
Ja weet ik, had gewoon de file verkeerd vernoemdquote:Op maandag 26 november 2007 21:03 schreef Goofup het volgende:
de naam zegt 'front flip', maar volgens mij is het backsideflip, of zit ik verkeerd te kijken? Van het platform van de hoge quarter naar de lage toch?
Wel vette truuk in ieder geval.
quote:Op maandag 26 november 2007 23:43 schreef KaMo het volgende:
[..]
Ja weet ik, had gewoon de file verkeerd vernoemd
Het is heel simpel. Gewoon gokken. altijd 50% kans dat het goed isquote:Op maandag 26 november 2007 22:20 schreef luciferist het volgende:
[..]
FS BS nerd
ik snap er nog bar weinig van
als jij niet met de trein gaat, ga ik misschienquote:Op donderdag 29 november 2007 16:04 schreef murderH het volgende:
iemand zaterdag area?
ik leefquote:Op vrijdag 30 november 2007 20:07 schreef luciferist het volgende:
ik heb mijn deck gebroken en ik ben ziek
ooh en ikjur is volgens mij overleden.
quote:
inderdaad, de shitquote:Op maandag 3 december 2007 10:39 schreef murderH het volgende:
kickflip footplants zijn het vetst, of niet goofup
Maar lukt die ook zonder scheur in je naad?quote:Op maandag 3 december 2007 10:39 schreef murderH het volgende:
kickflip footplants zijn het vetst, of niet goofup
met oranje velgenquote:Op maandag 3 december 2007 23:21 schreef murderH het volgende:
die wielen(L)
rente is geen probleemquote:Op dinsdag 4 december 2007 12:05 schreef thaWarhead het volgende:
Je mag 2 gram op zak hebben in België, roken wordt soms gedoogd.
Ik ben wel down met een Antwerpen tripje dat weekend, heb alleen niet heel veel geld, dus als Goofup het niet erg vind het benzinegeld een week later te krijgen wil ik bij deze graag een plaatsje in de auto reserveren,
i kheb een kabelquote:Op dinsdag 4 december 2007 19:26 schreef luciferist het volgende:
is er nog plek in de auto BTW?
mijn auto heeft last van haar koppeling (lees: bijna op) en als die het begeeft staat mijn auto zo poef stil
EN DAT KAN IK NIET HEBBEN VER WEG VAN HUIS
quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:13 schreef Gia het volgende:
al zitten die op het vmbo, ze denken in ieder geval logischer dan goofup.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[quote]Op maandag 29 september 2008 20:56 schreef santax het volgende:
Hoewel ik je moet meegeven dat je karakter toonde door het in elk geval te zeggen hier dat jij de dader had kunnen zijn.
[/quote]
als je die in België doet, krijgen we vast rellenquote:Op woensdag 5 december 2007 13:50 schreef murderH het volgende:
kickflip footplant?
quote:Op donderdag 6 december 2007 08:56 schreef Goofup het volgende:
Kick the flip out of me!
hard flip is not an erectionquote:Op woensdag 5 december 2007 23:45 schreef thaWarhead het volgende:
'Mijn pik is groter dan mijn deck'
Gegarandeerd succes bij de andere sekse.
Mijn board is 1m20. Denk dat ze het niet gelovenquote:'Mijn pik is groter dan mijn deck'
quote:Op donderdag 6 december 2007 22:48 schreef Conekiller het volgende:
[..]
Mijn board is 1m20. Denk dat ze het niet geloven
quote:Skatehal NORTH PARK
Hardenvoort 17-21
Antwerpen-Noord
T 03 295 55 19
WAT EN WAAR
Overdekte skatehal met houten ramps, halfpipes en wall-rides. Hardenvoort ligt efkes buiten 't stad, dus neem de bus aan de Rooseveltplaats, aan de kant van het Atheneum (alle bussen met cijfers in de 60 en 70, halte IJzerlaan of Bredastraat).
VIBES
De skatehal is tegenwoordig jammer genoeg enkel open op aanvraag. Skatelessen, evenementen, privé skaten,... Het kan er allemaal. Contacteer hiervoor: ninthindustries@telenet.be.
quote:Op vrijdag 7 december 2007 23:34 schreef murderH het volgende:
* nadat goofup een dinner met de lampenman geregeld heeft, zou hij zijn best doen om het licht langer aan te laten*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |