is die foto genomen op een zaterdag?quote:Op dinsdag 13 november 2007 20:14 schreef Lakai het volgende:
[ afbeelding ]
zo kun je mij herkennen
maar die nollie heel heb ik nog nooit gemaakt
jammer genoeg
goede prijs voor goede kwaliteitquote:Op dinsdag 13 november 2007 22:49 schreef thaWarhead het volgende:
Jup, fijne schoenen. Heb 3 paar, 1 voor skaten.
Ehhhmquote:Op dinsdag 13 november 2007 22:49 schreef murderH het volgende:
[..]
is die foto genomen op een zaterdag?![]()
Outlawz(.nl) in Delft heeft nog wel wat voor 75 liggen, daar heb ik de mijne ook allemaal gehaald.quote:Op dinsdag 13 november 2007 22:56 schreef murderH het volgende:
wtf, das goedkoop, ik betaal ze 100. ik geef jou 75, jij 2 paar voor mij halen?:P:P:P
vet!!! duizendmaal dank!!!!quote:Op dinsdag 13 november 2007 21:47 schreef thaWarhead het volgende:
Lekker spammen: The Man Who Souled The World, met dank aan Floyd:
http://www.megavideo.com/?v=69G1UTOO
dat wil ik wel zien! staat het toevallig ergens online?quote:Op dinsdag 13 november 2007 12:57 schreef Goofup het volgende:
[..]
Ik sta nog ergens in een video dat ik in Burnside een shove-it nosegrind over een curb doe back to back. Dan rij ik naar beneden tegen zo'n mooie pilaar...
in "Eyewitness"
Is nog uit het videobanden-tijdperk, dus denk het niet eigenlijkquote:Op woensdag 14 november 2007 02:03 schreef hermanniet het volgende:
[..]
dat wil ik wel zien! staat het toevallig ergens online?
ik vind ze oerlelijk, maarja, de schoenen die ik heb, DVS, heb ik al eeuwen ze ruiken ook naar een ver verleden toen de beschaving nog ver te zoeken was En ik was een keer met een bedrijfsuitje gaan bowlen, toen ik mijn schoenen plotseling kwijt was. Had een wildvreemde ze aangezien voor bowlingschoenen en aangetrokkenquote:Op dinsdag 13 november 2007 22:46 schreef murderH het volgende:
zie ik daar nike zoom tré? ik heb ook een paar(H)
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 14 november 2007 06:50 schreef luciferist het volgende:
nike sb is the smal voor mij
nike SB![]()
![]()
Emerica is toh wel ok?quote:Op woensdag 14 november 2007 09:21 schreef murderH het volgende:
[..]
NIKE SB![]()
![]()
![]()
![]()
emerica, osiris, globe, DC en dergelijke![]()
![]()
Ik reed vroeger op airmaxquote:Op woensdag 14 november 2007 09:21 schreef murderH het volgende:
[..]
NIKE SB![]()
![]()
![]()
![]()
emerica, osiris, globe, DC en dergelijke![]()
![]()
quote:Op woensdag 14 november 2007 18:13 schreef Lakai het volgende:
Vandaag een relaxte fakie fs flip geland...(zonder doorswitchen op je achterste truck)
en switch bs flips geprobeerd....1 keer 90 geland
moelijke truc die!
maatje 43-44, mijn liefdalige voetjes zijn 11 cm in de breedte, en ik heb ook nog eens een hele hoge wreefquote:Op woensdag 14 november 2007 08:25 schreef thaWarhead het volgende:
Wat voor bizar brede poten heb jij dan? Denk dat je echt wel P-Rod 2's past.
Triest dat je dit zo precies weetquote:Op woensdag 14 november 2007 20:27 schreef luciferist het volgende:
dit klopt mooi met mijn piemol:
lengte 20 cm.
doorsnede 5 cm.
die sw bs is leuk voor je schenen! Ik kreeg hem in ieder geval altijd tegen mijn schenen als ik (weer) hem verkeerd poptequote:Op woensdag 14 november 2007 18:13 schreef Lakai het volgende:
Vandaag een relaxte fakie fs flip geland...(zonder doorswitchen op je achterste truck)
en switch bs flips geprobeerd....1 keer 90 geland
moelijke truc die!
ja, 's avondsquote:Op donderdag 15 november 2007 11:33 schreef murderH het volgende:
anyway, wie komt er dan dus zaterdag na area? (H)
Ik heb em nooit tegen mijn schenen aan gehad...quote:Op donderdag 15 november 2007 13:18 schreef Goofup het volgende:
[..]
die sw bs is leuk voor je schenen! Ik kreeg hem in ieder geval altijd tegen mijn schenen als ik (weer) hem verkeerd popte
of je plankquote:Op donderdag 15 november 2007 14:05 schreef murderH het volgende:
eindelijk mede fokkers ontmoeten![]()
, je herkent me in elk geval wel
nerd!quote:Op donderdag 15 november 2007 20:18 schreef murderH het volgende:
dat heb ik ook nog eens:P
quote:Stuur jouw foto met je beste Kr3w/Supra outfit naar leftdis@gmail.com en de top 3 stylischste outfits komen op de voorpagina van de left website!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |