Huub zegt tegen Lieke.... ik denk dat hij hem bluftquote:Op woensdag 7 november 2007 23:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Jaap speelt dit gewoon uit. Als het niet zo is dan vergis ik mij heeeeeeel erg in hem. Een schaakspeler, op meerdere borden tegelijk. Slimmer dan de rest
Snellllquote:Op woensdag 7 november 2007 23:44 schreef akveor het volgende:
Volgt
héhé.....:)quote:Op woensdag 7 november 2007 23:47 schreef Katewalker het volgende:
Waar gaat dit verdomme over? Het pakken van het geld heeft toch helemaal niks met een exit te maken..waarom gaat iedereen hierin mee...![]()
Ik zie Jaap aan de telefoon..dus hij moet 24 uur aanvragen in ruil voor het geld?...die kan hij toch weer intrekken?..
Ja, geld kan niet de reden zijn. En opmerkelijk dat Japio nog ff snel vroef of hij 50 cpt's uit de pot mag om te bellen. Terwijl hij bulkt van de cpt's ......quote:Op woensdag 7 november 2007 23:47 schreef schatje het volgende:
Ik haat dit soort scripts. Laat Brian maar oprotten.
En wat is dat met Cora en geld? Ze heeft toch rijke ouders met een mooie camping
Dennis heeft hem ook door...quote:Op woensdag 7 november 2007 23:49 schreef neehe het volgende:
Nou zegt Jaap dat het echt nog twee jaar duurt voordat de kooi stopt, hij weet heus wel dat het binnenkort stopt.
Dus toch bluf, hij pakt het geld en blijft.
Hij heeft iedereen tuk, behalve Huub, die heeft hem door.
jjaap moet blijvenquote:Op woensdag 7 november 2007 23:47 schreef STAP01 het volgende:
Jaap moet blijven!!!!!!!!!!!!!
Ik hoop zo dat je gelijk hebt, ook al vind je me bijdehand en een kort door de bocht Miep.quote:Op woensdag 7 november 2007 23:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Denk aan Jaap, doe je ogen dicht.....Zijn twee handen als een balans, in z\'n ene hand één miljoen, in z\'n andere hand ellende die hij over zich gekregen heeft. Zie zijn lach en hoor zijn woorden \"Fuck it\"
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik hoop dat je gelijk hebt!quote:Op woensdag 7 november 2007 23:49 schreef neehe het volgende:
Nou zegt Jaap dat het echt nog twee jaar duurt voordat de kooi stopt, hij weet heus wel dat het binnenkort stopt.
Hij heeft iedereen tuk, behalve Huub, die heeft hem door.
Ja? Scherp van je! Dat zou dus een teken zijn dat tie echt de boel in de zeik neemt, want wat moet je met ceepees als je dat hok uitgaat!!!!quote:Op woensdag 7 november 2007 23:49 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ja, geld kan niet de reden zijn. En opmerkelijk dat Japio nog ff snel vroef of hij 50 cpt's uit de pot mag om te bellen. Terwijl hij bulkt van de cpt's ......
pas na een jaarquote:Op woensdag 7 november 2007 23:49 schreef Guuskeee het volgende:
als je eruit word gestemt krijg je toch ook je borg terug? laat jezelf er maar uitstemmen dan heb je meer over dan die 10.000 BRUTO, hou je dus maar max 7.500 van over![]()
![]()
![]()
dat geld is toch niet van Jaap en Cora om nu te besteden? En zal waarschijnlijk ook wel vast zitten in die camping.quote:Op woensdag 7 november 2007 23:47 schreef schatje het volgende:
Ik haat dit soort scripts. Laat Brian maar oprotten.
En wat is dat met Cora en geld? Ze heeft toch rijke ouders met een mooie camping :?
Een bijdehandkortdoordebochtmiep zei ik tochquote:Op woensdag 7 november 2007 23:50 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik hoop zo dat je gelijk hebt, ook al vind je me bijdehand en een kort door de bocht Miep.
*zegt ze geheel niet rancuneus*![]()
![]()
Nee nee nee, het waren 2 afzonderlijke postings binnen één dag.quote:Op woensdag 7 november 2007 23:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Een bijdehandkortdoordebochtmiep zei ik toch![]()
![]()
Nog niet....hij mag er trouwens ook gelijk uitlopen hoor....die 24 uur is niet nodigquote:Op woensdag 7 november 2007 23:54 schreef Katewalker het volgende:
Heeft hij nou zijn 24 uur aangevraagd of niet?
Echt rancuneus dus......quote:Op woensdag 7 november 2007 23:55 schreef noekje het volgende:
[..]
Nee nee nee, het waren 2 afzonderlijke postings binnen één dag.
Is niet erg.![]()
Ik lach dadelijk wel als Jaap de villa verlaat en jij geen gelijk krijgt.
Opeens hoop ik ook dat die gaat. Dan heb jij nl ongelijk.![]()
Jaap gaat niet!quote:Op woensdag 7 november 2007 23:54 schreef Prospera het volgende:
WTF gaat Jaap naar huis![]()
[ afbeelding ]
Brian tegen Jaap: je hebt vet kans om veel te verdienen nu na de kooi.
De kans om te winnen is erg klein.
Als je Cora zo laat gaan, dan sla ik me voor me kop, net zoals hierboven.
Jaap pakt het geld en zegt daarna : Jullie geloven toch zeker niet dat ik voor een fucking 10000 euro wegga.quote:Op woensdag 7 november 2007 23:52 schreef schatje het volgende:
Achterlijk mens van een Deborah Flens Pannekoek.
Wel stemming Dennis blokkeren want die jongen is zo'n aanwinst voor het programma, maar nu wel Japie dumpen met een zakcentje terwijl ie veel meer televisie heeft geleverd.
ow zow, wis ik niet, thxquote:Op woensdag 7 november 2007 23:51 schreef Darklight het volgende:
[..]
pas na een jaar
Jaap zit er nog geen jaar in
Trappen we echt niet in.Vooral als Jaap echt gaat.quote:Op woensdag 7 november 2007 23:56 schreef grazygirl het volgende:
en zo wordt geval para brian dus in de doofpot gestopt?
Idd, nog zoiets......quote:Op woensdag 7 november 2007 23:56 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Jaap gaat niet!
Dan had hij zijn eigen contactpunten wel gebruikt om te bellen, want wat moet je met die ceepees als je echt van plan bent om weg te gaan.
![]()
De grote baas heeft alleen gezegd dat hij aan het eind van het jaar een eind wil breien aan de show op tv. Misschien gaat het wel verder op internet?quote:Op woensdag 7 november 2007 23:49 schreef neehe het volgende:
Zo vrolijk heb ik hem lang niet meer gezien..quote:Op woensdag 7 november 2007 23:54 schreef ruby het volgende:
Stoere prietpraat weer van Brian. Hij probeert Jaap te overtuigen.
Weddenschap? als Jaap gaat dan ga jij een dag pro Huub posten. Als Jaap niet gaat dan ga ik een dag pro Dennis posten.quote:Op woensdag 7 november 2007 23:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Echt rancuneus dus......![]()
Never nooit niet !!quote:Op woensdag 7 november 2007 23:57 schreef STAP01 het volgende:
En Brain, vertel eens eerlijk, zou jij met 10.000 en Amanda naar huis gaan?!
quote:Op woensdag 7 november 2007 23:56 schreef neehe het volgende:
[..]
Jaap pakt het geld en zegt daarna : Jullie geloven toch zeker niet dat ik voor een fucking 10000 euro wegga.![]()
![]()
Hij heeft berekent dat hij met z'n schnabbels in 2 maanden 50.000,- kan verdienen. Daar wil hij een lening mee aanvragen bij de bank en mat die lening kan hij een bedrijf opstarten.quote:Op woensdag 7 november 2007 23:57 schreef arneaux het volgende:
Ja hoor met 10.000 euro een bedrijf opstarten. Kom op zeg. Daar heb je net een computer en een bureau voor. Bij wijze van dan he.
En Brian nu met zn quasi manipulatieve gedrag..
Beeldspraak, een welbekend fenomeen bij poëten uit de slobben.quote:Op woensdag 7 november 2007 23:57 schreef Taurus het volgende:
Brian drukt zich zo idioot uit
"als ik in zijn schoenen zat, in zijn grote schoenen en dat is een grote maat om te vullen, dan wist ik het wel hoor."
Wat heeft de grootte van die schoenen er nou mee te maken???![]()
![]()
Dat soort dingen zegt hij zó vaak.
Is idd niet logisch met dat briefje in je achterhoofd.quote:Op woensdag 7 november 2007 23:59 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Volgens mij zit er hier nog eentje te azen op 10.000 euri om op te stappen. Wanneer zal ze haar mond opentrekken ?
[ afbeelding ]
Een post van mij even geleden...quote:Op woensdag 7 november 2007 23:14 schreef Kinga het volgende:
Dat geld, gaat naar de haaien. Of het is al vooraf bepaald door de redactie wie het krijgt.... ik gok, iemand van Jaap zijn achterban!
Effe niet gevolgd, is dit een nieuwe stemming?quote:Op donderdag 8 november 2007 00:00 schreef Prospera het volgende:
Streamboy: in 48 uur unaniem beslissen over een vakantie van een familielid.
Kennelijk moet iemand een 24 uur aanvragen?
Brian: mijn vraag is, kan en mag Jaap weg?
Huub: natuurlijk, anders is het een gijzeling![]()
Kap daar is mee. Brain gaat NIET exitquote:Op donderdag 8 november 2007 00:00 schreef chufi het volgende:
En daarna Brian morgen exit!
quote:Op woensdag 7 november 2007 23:59 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Volgens mij zit er hier nog eentje te azen op 10.000 euri om op te stappen. Wanneer zal ze haar mond opentrekken ?
[ afbeelding ]
Noekje, ik post af en toe pro Huub. Als het positief is dan is het positief toch?quote:Op woensdag 7 november 2007 23:58 schreef noekje het volgende:
[..]
Weddenschap? als Jaap gaat dan ga jij een dag pro Huub posten. Als Jaap niet gaat dan ga ik een dag pro Dennis posten.
Oh wacht, hij moet er dus nu ook echt uit, de stemming?
Duurt wel lang dan.
50.000 euro verdiend in een met een grote onzekerheidsfactor staat nóóit garant voor een lening. Trust me.quote:Op donderdag 8 november 2007 00:00 schreef Soho het volgende:
[..]
Hij heeft berekent dat hij met z'n schnabbels in 2 maanden 50.000,- kan verdienen. Daar wil hij een lening mee aanvragen bij de bank en mat die lening kan hij een bedrijf opstarten.
Wat ik begrijp is dat Jaap 10.000 euro krijgt, te besteden aan een familielid voor een vakantie oid, maar kennelijk moet hij binnen 24 uur zijn 24 uur aanvragen.quote:Op donderdag 8 november 2007 00:02 schreef Varen het volgende:
[..]
Effe niet gevolgd, is dit een nieuwe stemming?
Ik geloof je wel, vertel het Jaap maar.quote:Op donderdag 8 november 2007 00:03 schreef arneaux het volgende:
[..]
50.000 euro verdiend in een met een grote onzekerheidsfactor staat nóóit garant voor een lening. Trust me.
Hoeft niet. Als een iemand wacht met zijn stem uitbrengen tot na die 24 uur... ze hebben 48 uur gekregen he... Dan moet ie wel weg.quote:Op donderdag 8 november 2007 00:04 schreef chufi het volgende:
Jaap hoeft helemaal niets !! Ze dwingen hem om zn 24 uur voor 0000 aantevragen morgen nacht
Maar stel hij doet het sleept ie eerst 10.000 E binnen vooor Cora , en trekt daarna zn 24 uur in
quote:Op donderdag 8 november 2007 00:03 schreef Prospera het volgende:
Huub: hoe lang ken je Cora al voor de gouden kooi.... 2 maanden voor de gouden kooi en dan nog ff Talpa chanteren voor een tonnetje.
Ik stem voor Naadquote:Op woensdag 7 november 2007 23:59 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[ afbeelding ]
Dan blijft er veel over van de jackpotquote:Op donderdag 8 november 2007 00:05 schreef arneaux het volgende:
Dit is dus trouwens de 1ste manier op iemand weg te krijgen, aaangezien het programma 1 februari eindigd. Ik verwacht dat de bedragen steeds hoger worden.
Ach prijzengeld. Die winnaar krijgt die toko gewoon, krijgt wat leefgeld en soit.quote:Op donderdag 8 november 2007 00:06 schreef Kinga het volgende:
[..]
Dan blijft er veel over van de jackpot![]()
Nee ! Er moet binnen 48 uur gestemd worden wie de 10000 mag weggeven.. Ze proberen Jaap alleen voor het blok te zetten om zelf dan ook op te stappenquote:Op donderdag 8 november 2007 00:05 schreef Prospera het volgende:
[..]
Wat ik begrijp is dat Jaap 10.000 euro krijgt, te besteden aan een familielid voor een vakantie oid, maar kennelijk moet hij binnen 24 uur zijn 24 uur aanvragen.
Er moest unaniem gestemd worden of iemand 10.000,- kreeg om aan iemand te geven. Hierop zei Jaap dat hij wel 10.000,- aan Cora wilde geven en in ruil daarvoor de kooi zou verlaten.quote:Op donderdag 8 november 2007 00:05 schreef Prospera het volgende:
[..]
Wat ik begrijp is dat Jaap 10.000 euro krijgt, te besteden aan een familielid voor een vakantie oid, maar kennelijk moet hij binnen 24 uur zijn 24 uur aanvragen.
Dat klopt niet hoor. Gaat om 10.000 BORG.quote:Op donderdag 8 november 2007 00:06 schreef kit2u het volgende:
Jaap moet 10000 nemen, zeggen dat ie weggaat, dan blijven, stemmen ze 'm eruit, heeft ie z'n borg ook terug.
20000 rijker.
Begrijp ik ook nietquote:Op donderdag 8 november 2007 00:06 schreef Ziet het volgende:
[..]
niet zo slim van huub om het over deze boeg te gooien
Tuurlijk issie dan niet 20.000 rijker. Hij heeft dat geld toch al eens moeten uitgeven. Zelfde principe dat -2 + 2 niet ineens 4 is.quote:Op donderdag 8 november 2007 00:06 schreef kit2u het volgende:
Jaap moet 10000 nemen, zeggen dat ie weggaat, dan blijven, stemmen ze 'm eruit, heeft ie z'n borg ook terug.
20000 rijker.
Niemand krijgt die villa schatquote:Op donderdag 8 november 2007 00:07 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ach prijzengeld. Die winnaar krijgt die toko gewoon, krijgt wat leefgeld en soit.
Wishfull thinking: vergeet het, Brian gaat echt nergens heen en ik hoop dat iedereen dat nu zo langzamerhand snaptquote:Op donderdag 8 november 2007 00:04 schreef schatje het volgende:
Brian is weer helemaal in z'n element.
Ik vind het best hoor Jaap eruit, maar dan ook die smerige rat eruit.
quote:Op donderdag 8 november 2007 00:06 schreef kit2u het volgende:
20000 rijker.
Briefje? Heb ik iets gemist?quote:Op donderdag 8 november 2007 00:03 schreef tipsch het volgende:
[..]
Wat een ruimte ter voorbereiding heeft ze gekregen. Dat briefje.
![]()
Wel waar. Ze zaten laatst de spelregels op de streams te bespreken. De winnaar krijgt de villa. Moet er dan 2 maanden uit, om al die zooi te verwijderen, moet er daarna perse 2 jaar in blijven wonen en mag het dan eventueel verkopen. 100% zeker.quote:
Snap ik niets van.quote:Op donderdag 8 november 2007 00:09 schreef Prospera het volgende:
[..]
Wishfull thinking: vergeet het, Brian gaat echt nergens heen en ik hoop dat iedereen dat nu zo langzamerhand snapt![]()
quote:Op donderdag 8 november 2007 00:08 schreef arneaux het volgende:
[..]
Tuurlijk issie dan niet 20.000 rijker. Hij heeft dat geld toch al eens moeten uitgeven. Zelfde principe dat -2 + 2 niet ineens 4 is.
Ehm. Gek idee hoor, maar, Nadia?quote:Op donderdag 8 november 2007 00:10 schreef cobain94 het volgende:
[ afbeelding ]
Jaap weg? Wie moet ik nu dan in de kont kruipen?
Ok dat heb ik dan gemist.quote:Op donderdag 8 november 2007 00:10 schreef arneaux het volgende:
[..]
Wel waar. Ze zaten laatst de spelregels op de streams te bespreken. De winnaar krijgt de villa. Moet er dan 2 maanden uit, om al die zooi te verwijderen, moet er daarna perse 2 jaar in blijven wonen en mag het dan eventueel verkopen. 100% zeker.
Ja dat snap ik. Wat is je punt?quote:Op donderdag 8 november 2007 00:11 schreef kit2u het volgende:
[..]
die 10000 borg is ie wel kwijt als ie nu opstapt.
Hij heeft de borg al uitgegeven, dus als hij die terugkrijgt houdt hij daar niets over. Daar gaat de boete(s) nog eens vanaf en de belasting. Daarom geloof ik niet dat hij voor een paar duizend euro weg wil. Er blijft erg weinig van die 10.000,- uit de jackpot over.quote:Op donderdag 8 november 2007 00:06 schreef kit2u het volgende:
20000 rijker.
Als ze het niet eens worden gaat de 10.000,- terug in de jackpot. Dat hebben ze nagevraagd.quote:Op donderdag 8 november 2007 00:13 schreef Ziet het volgende:
volgens mij snapt huub het niet helemaal
er is nu toch al gestemd dat die 10 rooien er uit gaan?
hij zegt dat 'ze' het toch niet doen![]()
Dat heb ik een pagina terug berekend : 7900 euro.quote:Op donderdag 8 november 2007 00:13 schreef Soho het volgende:
[..]
Hij heeft de borg al uitgegeven, dus als hij die terugkrijgt houdt hij daar niets over. Daar gaat de boete(s) nog eens vanaf en de belasting. Daarom geloof ik niet dat hij voor een paar duizend euro weg wil. Er blijft erg weinig van die 10.000,- uit de jackpot over.
Waarom eigenlijk?quote:Op donderdag 8 november 2007 00:12 schreef schatje het volgende:
Nou gaat Huub ruzie zoeken met Lieke.
Huub gelooft hem niet en Lieke wel. Dit vind ik geen ruzie hoor. Het is niet gericht tegen elkaar iig.quote:Op donderdag 8 november 2007 00:12 schreef schatje het volgende:
Nou gaat Huub ruzie zoeken met Lieke.
als ze er niet uit komen, gaat het geld terug in de jackpotquote:Op donderdag 8 november 2007 00:13 schreef Ziet het volgende:
volgens mij snapt huub het niet helemaal
er is nu toch al gestemd dat die 10 rooien er uit gaan?
hij zegt dat 'ze' het toch niet doen![]()
moet ik het echt uitleggen?quote:
quote:Op donderdag 8 november 2007 00:13 schreef Soho het volgende:
[..]
Hij heeft de borg al uitgegeven, dus als hij die terugkrijgt houdt hij daar niets over. Daar gaat de boete(s) nog eens vanaf en de belasting. Daarom geloof ik niet dat hij voor een paar duizend euro weg wil. Er blijft erg weinig van die 10.000,- uit de jackpot over.
ik denk wel dat tie gelijk heeft......... als je echt wil, mag je vast weggaanquote:Op donderdag 8 november 2007 00:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En Huub is weer eens nukkig omdat Jaap zich afvraagt of hij wel weg mag. Tja, er zal eens iemand anders zijn die zichzelf ook belangrijk vind voor het spel
Figuresquote:Op donderdag 8 november 2007 00:14 schreef Vandaag... het volgende:
huub kreeg incentives toen hij zijn 24 uur aanvroeg.
Nee, dit klopt niet. Pas nadat ze twee jaar in DGK zitten, zullen ze de villa winnen. Als het spel korter duurt, gaat de villa terug naar Talpa. Als ze de villa wel winnen, weten ze dat het 2 maanden duurt om de villa terug om te bouwen (camera's eruit enz)quote:Op donderdag 8 november 2007 00:10 schreef arneaux het volgende:
[..]
Wel waar. Ze zaten laatst de spelregels op de streams te bespreken. De winnaar krijgt de villa. Moet er dan 2 maanden uit, om al die zooi te verwijderen, moet er daarna perse 2 jaar in blijven wonen en mag het dan eventueel verkopen. 100% zeker.
Ja dat snap ik zelf wel popje. Maar het gaat erom dat als hij er nu uitgaat met die 10.000 hij geen 20.000 euro rijker is.quote:Op donderdag 8 november 2007 00:14 schreef kit2u het volgende:
[..]
moet ik het echt uitleggen?
nu weg met 10000 is 10000.
wegstemmen is niet vrijwillig weggaan dus borg terug, in het eerste geval dus niet en dan ben je het kwijt, toch?![]()
as simple as that dacht ikquote:Op donderdag 8 november 2007 00:15 schreef Marieke_B het volgende:
Wat betekent A.S.A.T of zoiets?
Huub zei het net tegen Lieke...hij gelooft Jaap niet, zegt dat het een act is.
Cora belt weer.
Zo probeert hij meer gewicht mee te geven aan zijn praat.quote:Op woensdag 7 november 2007 23:57 schreef Taurus het volgende:
Brian drukt zich zo idioot uit
"als ik in zijn schoenen zat, in zijn grote schoenen en dat is een grote maat om te vullen, dan wist ik het wel hoor."
Wat heeft de grootte van die schoenen er nou mee te maken???![]()
![]()
Dat soort dingen zegt hij zó vaak.
as simple as that.quote:Op donderdag 8 november 2007 00:15 schreef Marieke_B het volgende:
Wat betekent A.S.A.T of zoiets?
Huub zei het net tegen Lieke...hij gelooft Jaap niet, zegt dat het een act is.
Cora belt weer.
Je hebt helemaal gelijk.quote:Op donderdag 8 november 2007 00:16 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Nee, dit klopt niet. Pas nadat ze twee jaar in DGK zitten, zullen ze de villa winnen. Als het spel korter duurt, gaat de villa terug naar Talpa. Als ze de villa wel winnen, weten ze dat het 2 maanden duurt om de villa terug om te bouwen (camera's eruit enz)
Klopt,quote:Op donderdag 8 november 2007 00:14 schreef noekje het volgende:
[..]
Huub gelooft hem niet en Lieke wel. Dit vind ik geen ruzie hoor. Het is niet gericht tegen elkaar iig.
natuuurlijkquote:Op donderdag 8 november 2007 00:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
as simple as that dacht ik
De redaktie krijgt het benauwd..quote:Op donderdag 8 november 2007 00:16 schreef Guuskeee het volgende:
waarom een SL?
Volgens mij heeft hij gewoon teveel deurwaardersbrieven gelezen.quote:Op donderdag 8 november 2007 00:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Zo probeert hij meer gewicht mee te geven aan zijn praat.
Daarom gebruikt hij ook graag woorden als 'bewerkstelligen'.
Dan klinkt het al snel overtuigend. Denkt hij.
I give up.quote:Op donderdag 8 november 2007 00:16 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ja dat snap ik zelf wel popje. Maar het gaat erom dat als hij er nu uitgaat met die 10.000 hij geen 20.000 euro rijker is.
De Febo speelt het spelletje meequote:Op donderdag 8 november 2007 00:16 schreef BarryK het volgende:
Full streamlock nu
Ja natuurlijk kan je zo weggaan, het is geen gevangenis.quote:Op donderdag 8 november 2007 00:15 schreef Desii het volgende:
[..]
ik denk wel dat tie gelijk heeft......... als je echt wil, mag je vast weggaan
Er was toch ook iets dat na een bepaalde tijd de jackpot zou komen te vervallen? Of vergis ik me nu?quote:Op donderdag 8 november 2007 00:16 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Nee, dit klopt niet. Pas nadat ze twee jaar in DGK zitten, zullen ze de villa winnen. Als het spel korter duurt, gaat de villa terug naar Talpa. Als ze de villa wel winnen, weten ze dat het 2 maanden duurt om de villa terug om te bouwen (camera's eruit enz)
het script was voor nadia bedoelt (briefje uit prullenbakgedoe),en nu gaat Jaap er opeens mee aan de haal.quote:Op donderdag 8 november 2007 00:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
De Febo weet het niet zo goed meer door deze onverwachte wending? Een koppeling van vertrek aan hun eigen 10.000 euro?
Ja, natuurlijk mag iemand weg. Maar Huub is gewoon zo hanerig dat hij het maar slecht kan hebben als iemand anders dan hijzelf zichzelf belangrijk vind. Opeens is hij daar sjaggie van.quote:Op donderdag 8 november 2007 00:15 schreef Desii het volgende:
[..]
ik denk wel dat tie gelijk heeft......... als je echt wil, mag je vast weggaan
Maar er zit wel veel boosheid in Jaap over achter. Dat komt niet uit de lucht vallen en vandaag die brief van Cora.quote:Op donderdag 8 november 2007 00:18 schreef Desii het volgende:
Ik zit te hinken op twee gedachtes........ aan de ene kant, denk ik hij is serieus, maar Jaap zegt zelf dat na 19-10 alles veranderd is
Ze zijn supergoed bezig met de talkshow....... dus echt logisch vind ik het niet dat hij nu weg zou willen
Lieke is een grote controlfreak; ze wil ten alle tijden weten wat haar teammaatjes bedoelen.quote:Op donderdag 8 november 2007 00:16 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
as simple as that.
Lieke kan er niet tegen dat ze jaap niet kan peilen. Huub zegt, hij is nou eenmaal niet te peilen, it´s as simple as that.
quote:Op donderdag 8 november 2007 00:19 schreef Py het volgende:
Achter:
'Ok gaat die stemming erin. Het moet lijken of Jaap weggaat. Alle streamertjes in rep en roer. Laten we 48 uur doorlopen. Dan zijn ze die douchewand wel weer vergeten. Wel opletten als het te ongeloofwaardig wordt: streamlock erin'
Amanda is zelf tegen die douchewand aangelopen.quote:Op donderdag 8 november 2007 00:19 schreef Py het volgende:
Achter:
'Ok gaat die stemming erin. Het moet lijken of Jaap weggaat. Alle streamertjes in rep en roer. Laten we 48 uur doorlopen. Dan zijn ze die douchewand wel weer vergeten. Wel opletten als het te ongeloofwaardig wordt: streamlock erin'
Je hebt helemaal gelijk!quote:Op donderdag 8 november 2007 00:19 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
het script was voor nadia bedoelt (briefje uit prullenbakgedoe),en nu gaat Jaap er opeens mee aan de haal.
Toen dat duidelijk werd kregen ze ook 48 uur bedenktijd. Toevallig? Think not![]()
Ja sorry hoor maar jij bent hier de achterlijke debiel die niet fatsoenlijk kan rekenen.quote:
Ja want dat doe je, vooral als je je verveeld. Volgens mij kwam er enige fysieke dwang bij kijken hoor.quote:Op donderdag 8 november 2007 00:21 schreef Prospera het volgende:
[..]
Amanda is zelf tegen die douchewand aangelopen.
huub kan dat wat meer loslaten idd. Lieke verwacht dat iedereen alles voor haar uitspelt. Wat de waarheid is, wat spel is, wat persoonlijk is.quote:Op donderdag 8 november 2007 00:20 schreef Prospera het volgende:
[..]
Lieke is een grote controlfreak; ze wil ten alle tijden weten wat haar teammaatjes bedoelen.
Huub zegt dat het een onderdeel van zijn spel is.
Oeh, die is mooi!quote:Op donderdag 8 november 2007 00:19 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
het script was voor nadia bedoelt (briefje uit prullenbakgedoe),en nu gaat Jaap er opeens mee aan de haal.
Toen dat duidelijk werd kregen ze ook 48 uur bedenktijd. Toevallig? Think not![]()
Dat ben je overmorgen vergetenquote:Op donderdag 8 november 2007 00:21 schreef Prospera het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 8 november 2007 00:22 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ja sorry hoor maar jij bent hier de achterlijke debiel die niet fatsoenlijk kan rekenen.
En te veel oorlogsfilms gezien, met dat naar de douche sturen van mensen die hem niet bevallen.quote:Op donderdag 8 november 2007 00:18 schreef arneaux het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij gewoon teveel deurwaardersbrieven gelezen.
Precies.... totale BS en bedoelt om de focus van Brian af te halen.quote:Op donderdag 8 november 2007 00:19 schreef Py het volgende:
Achter:
Die vervalt niet maar stopt met 'bijvullen' na twee jaar.quote:Op donderdag 8 november 2007 00:19 schreef Soho het volgende:
[..]
Er was toch ook iets dat na een bepaalde tijd de jackpot zou komen te vervallen? Of vergis ik me nu?
En toevallig zat de lip van Brian er tussenquote:Op donderdag 8 november 2007 00:21 schreef Prospera het volgende:
[..]
Klopt, Amanda omhelste Brian en rende toen zelf in de acheruit tegen die douchewand aan, domme doos dat ze is!quote:Op donderdag 8 november 2007 00:21 schreef Prospera het volgende:
[..]
Jaap plundert terloops dan ook nog maar even de CP pot....quote:Op donderdag 8 november 2007 00:24 schreef Marieke_B het volgende:
Huub zegt dat ze bijna allemaal denken dat Jaap toneelspeelt.
Cora heeft gezegd "kom maar naar huis". Die 7000 hoeft ook niet meer..
Jaap gaat Cora uitnodigen (zegt Amanda)
Ze was natuurlijk dronken, dan doet ze altijd zo gekquote:Op donderdag 8 november 2007 00:25 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Klopt, Amanda omhelste Brian en rende toen zelf in de acheruit tegen die douchewand aan, domme doos dat ze is!![]()
quote:Op donderdag 8 november 2007 00:25 schreef akveor het volgende:
[..]
Jaap plundert terloops dan ook nog maar even de CP pot....
Het is niet eens de eerste keer, daaruit kun je afleiden dat dit voor hem acceptabel is. Hij en Natasia hebben het eerder gedaan toen zij vonden dat Amanda dronken was: van kantoor meegesleept de slaapkamer in, op de grond gelegd, tegen haar zin ontkleed, en onder de douche gezet.quote:Op donderdag 8 november 2007 00:24 schreef Gert het volgende:
[..]
En te veel oorlogsfilms gezien, met dat naar de douche sturen van mensen die hem niet bevallen.![]()
quote:Op donderdag 8 november 2007 00:27 schreef jassy het volgende:
Ik denk btw dat dit serieuze SL's zijn omdat hier het schandaal rond die afpersing naar boven komt.
Ja, Lieke actie.....quote:Op donderdag 8 november 2007 00:27 schreef Dark het volgende:
Soundlock!
Jaap is genaaid en kwam bij NOVA?
Nee ze glee uit op de natte tegeltjesquote:Op donderdag 8 november 2007 00:23 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ja want dat doe je, vooral als je je verveeld. Volgens mij kwam er enige fysieke dwang bij kijken hoor.
Ja hij heeft toch in opdracht van John zelf een keer behoorlijke ruzie lopen maken daar. Daarom was die boete enzo, en toen kwam DGK in alle media. Iets wat John wilde. Zoiets was het, volgens mij.quote:Op donderdag 8 november 2007 00:28 schreef Scandalous het volgende:
Het heeft me 1000 euro gekost en dat was niet de afspraak? iets over Nova?
NOVAquote:Op donderdag 8 november 2007 00:28 schreef RTM1988 het volgende:
volgens mij zei jaap dat hij iets gedaan heeft en hij daarvoor 1000 euro zou krijgen maar dat niet gekregen heeft? en ook nog iets over navo???
quote:Op donderdag 8 november 2007 00:28 schreef RTM1988 het volgende:
volgens mij zei jaap dat hij iets gedaan heeft en hij daarvoor 1000 euro zou krijgen maar dat niet gekregen heeft? en ook nog iets over navo???
Oei, als dat zo is....quote:Op donderdag 8 november 2007 00:29 schreef noekje het volgende:
Die 1000 euro ging toen toch om dat 6-2 incident?
Dat moest van achter?
Weer zo'n vreemde verwijzing naar een deal 'in de achtergrond'. Volgens mij speelt 'achter' veel meer af dan wij denken !quote:Op donderdag 8 november 2007 00:27 schreef schatje het volgende:
Jaap zegt dat ie voor 1000 euro genaaid is voor iets wat ie moest doen en vervolgens bij Nova kwam.
Precies.... febo zijn als de dood dat het zo snel bekend is...quote:Op donderdag 8 november 2007 00:28 schreef HoneyBunny het volgende:
Weer een SL zodat Netty niet hoort dat Jaap tegen Huub zegt dat het een act is.
Ja natuurlijk moest dat van achter. Wat denk jij dan?quote:Op donderdag 8 november 2007 00:29 schreef noekje het volgende:
Dat moest van achter?
Ja, Huub vasthouden toen de anderen Lieke probeerde uit te kleden om haar in de vijver te gooien.quote:Op donderdag 8 november 2007 00:28 schreef Scandalous het volgende:
Het heeft me 1000 euro gekost en dat was niet de afspraak? iets over Nova?
Linkje?quote:Op donderdag 8 november 2007 00:29 schreef jassy het volgende:
Volgende COS staat klaar!!
Wat deedtie ook al weer?quote:
Doh.quote:Op donderdag 8 november 2007 00:30 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Weer zo'n vreemde verwijzing naar een deal 'in de achtergrond'. Volgens mij speelt 'achter' veel meer af dan wij denken !
Nee, Jaap moest Huub tegen houden bij het "aanrandschandaal" en iedereen kreeg toen een boete (behalve Huub en Lieke)quote:Op donderdag 8 november 2007 00:30 schreef BarryK het volgende:
[..]
NOVA
Ik denk dat hij doelt op het kots-gebeuren... misschien zou hij daarvoor 1000 euro krijgen... dat werd behandeld bij Nova.
Anders kan het zijn iets waarmee hij een boete krijgt , in de trant van... ik moest iets doen en dat kostte me 1000 euro.. maar ik weet niet meer goed of en waarmee Jaap een boete heeft gehad. (volgens mij niet)
Nee, Nathasia wilde haar onder de douche hebben en Brian ging er in mee.quote:Op donderdag 8 november 2007 00:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is niet eens de eerste keer, daaruit kun je afleiden dat dit voor hem acceptabel is. Hij en Natasia hebben het eerder gedaan toen zij vonden dat Amanda dronken was: van kantoor meegesleept de slaapkamer in, op de grond gelegd, tegen haar zin ontkleed, en onder de douche gezet.
Ik denk dat, ongeacht wat Jaap nu wel of niet speelt, Jaap er niet in trapt om eerst het huis te verlaten om dan naar de stemming over die 10K te luisteren.quote:Op donderdag 8 november 2007 00:06 schreef Kinga het volgende:
[..]
Hoeft niet. Als een iemand wacht met zijn stem uitbrengen tot na die 24 uur... ze hebben 48 uur gekregen he... Dan moet ie wel weg.
En blijkbaar is dit voor Amanda ook 'acceptabel'.quote:Op donderdag 8 november 2007 00:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is niet eens de eerste keer, daaruit kun je afleiden dat dit voor hem acceptabel is. Hij en Natasia hebben het eerder gedaan toen zij vonden dat Amanda dronken was: van kantoor meegesleept de slaapkamer in, op de grond gelegd, tegen haar zin ontkleed, en onder de douche gezet.
quote:Op donderdag 8 november 2007 00:29 schreef noekje het volgende:
Dat moest van achter?
Ja, volgens mij wel. Hij hield Huub vast, dat moest van achter omdat Huub dan zou ingrijpen. Toen heeft jaap een boete gekregen en daar was hij het uiteraard niet mee eens omdat dit de afspraak was met het Hokjequote:Op donderdag 8 november 2007 00:29 schreef noekje het volgende:
Dat moest van achter?
Of de zangjuf.quote:Op donderdag 8 november 2007 00:29 schreef noekje het volgende:
Dat moest van achter?
drie dames Lieke in het zwembad mikken wat ze goed tegen wist te houden/vertragen door het snoertje om haar bh band te wikkelen. De drie mannen moesten Huub isoleren om het niet uit de hand laten lopenquote:
Niet het kotsgebeuren. Het 6-2 gebeuren. Toen liep hij ook kwaad weg en lulde wat over Judith en eieren maar hij zegt nu eigenlijk dat het hele incident moest van achter. Dat maak ik op uit de zin die Jaap zei.quote:Op donderdag 8 november 2007 00:30 schreef BarryK het volgende:
[..]
NOVA
Ik denk dat hij doelt op het kots-gebeuren... misschien zou hij daarvoor 1000 euro krijgen... dat werd behandeld bij Nova.
Anders kan het zijn iets waarmee hij een boete krijgt , in de trant van... ik moest iets doen en dat kostte me 1000 euro.. maar ik weet niet meer goed of en waarmee Jaap een boete heeft gehad. (volgens mij niet)
Dat was met die 6-2 actie, waar Lieke aangerand werd.quote:Op donderdag 8 november 2007 00:30 schreef BarryK het volgende:
[..]
NOVA
Is het niet een terror actie die hij van achter moest doen, en vervolgens een boete op kreeg?quote:Op donderdag 8 november 2007 00:28 schreef RTM1988 het volgende:
quote:Op donderdag 8 november 2007 00:28 schreef RTM1988 het volgende:
Was dat niet de 6-2 actie, waarna hij zich uitsprak bij de paardenbak?quote:Op donderdag 8 november 2007 00:27 schreef schatje het volgende:
Jaap zegt dat ie voor 1000 euro genaaid is voor iets wat ie moest doen en vervolgens bij Nova kwam.
Hij had er ook niet aan mee moeten doen, ook al werd hem dit door achter bevolen.quote:Op donderdag 8 november 2007 00:32 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat was met die 6-2 actie, waar Lieke aangerand werd.
Toen kregen ze alle zes een boete van 1000 euro, en toen flipte Jaap door.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |