quote:Op donderdag 8 november 2007 00:22 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ja sorry hoor maar jij bent hier de achterlijke debiel die niet fatsoenlijk kan rekenen.
En te veel oorlogsfilms gezien, met dat naar de douche sturen van mensen die hem niet bevallen.quote:Op donderdag 8 november 2007 00:18 schreef arneaux het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij gewoon teveel deurwaardersbrieven gelezen.
Precies.... totale BS en bedoelt om de focus van Brian af te halen.quote:Op donderdag 8 november 2007 00:19 schreef Py het volgende:
Achter:
'Ok gaat die stemming erin. Het moet lijken of Jaap weggaat. Alle streamertjes in rep en roer. Laten we 48 uur doorlopen. Dan zijn ze die douchewand wel weer vergeten. Wel opletten als het te ongeloofwaardig wordt: streamlock erin'
Die vervalt niet maar stopt met 'bijvullen' na twee jaar.quote:Op donderdag 8 november 2007 00:19 schreef Soho het volgende:
[..]
Er was toch ook iets dat na een bepaalde tijd de jackpot zou komen te vervallen? Of vergis ik me nu?
En toevallig zat de lip van Brian er tussenquote:Op donderdag 8 november 2007 00:21 schreef Prospera het volgende:
[..]
Amanda is zelf tegen die douchewand aangelopen.
Klopt, Amanda omhelste Brian en rende toen zelf in de acheruit tegen die douchewand aan, domme doos dat ze is!quote:Op donderdag 8 november 2007 00:21 schreef Prospera het volgende:
[..]
Amanda is zelf tegen die douchewand aangelopen.
Jaap plundert terloops dan ook nog maar even de CP pot....quote:Op donderdag 8 november 2007 00:24 schreef Marieke_B het volgende:
Huub zegt dat ze bijna allemaal denken dat Jaap toneelspeelt.
Cora heeft gezegd "kom maar naar huis". Die 7000 hoeft ook niet meer..
Jaap gaat Cora uitnodigen (zegt Amanda)
Ze was natuurlijk dronken, dan doet ze altijd zo gekquote:Op donderdag 8 november 2007 00:25 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Klopt, Amanda omhelste Brian en rende toen zelf in de acheruit tegen die douchewand aan, domme doos dat ze is!![]()
quote:Op donderdag 8 november 2007 00:25 schreef akveor het volgende:
[..]
Jaap plundert terloops dan ook nog maar even de CP pot....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |