Beeldspraak, een welbekend fenomeen bij poëten uit de slobben.quote:Op woensdag 7 november 2007 23:57 schreef Taurus het volgende:
Brian drukt zich zo idioot uit
"als ik in zijn schoenen zat, in zijn grote schoenen en dat is een grote maat om te vullen, dan wist ik het wel hoor."
Wat heeft de grootte van die schoenen er nou mee te maken???![]()
![]()
Dat soort dingen zegt hij zó vaak.
Is idd niet logisch met dat briefje in je achterhoofd.quote:Op woensdag 7 november 2007 23:59 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Volgens mij zit er hier nog eentje te azen op 10.000 euri om op te stappen. Wanneer zal ze haar mond opentrekken ?
[ afbeelding ]
Een post van mij even geleden...quote:Op woensdag 7 november 2007 23:14 schreef Kinga het volgende:
Dat geld, gaat naar de haaien. Of het is al vooraf bepaald door de redactie wie het krijgt.... ik gok, iemand van Jaap zijn achterban!
Effe niet gevolgd, is dit een nieuwe stemming?quote:Op donderdag 8 november 2007 00:00 schreef Prospera het volgende:
Streamboy: in 48 uur unaniem beslissen over een vakantie van een familielid.
Kennelijk moet iemand een 24 uur aanvragen?
Brian: mijn vraag is, kan en mag Jaap weg?
Huub: natuurlijk, anders is het een gijzeling![]()
Kap daar is mee. Brain gaat NIET exitquote:Op donderdag 8 november 2007 00:00 schreef chufi het volgende:
En daarna Brian morgen exit!
quote:Op woensdag 7 november 2007 23:59 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Volgens mij zit er hier nog eentje te azen op 10.000 euri om op te stappen. Wanneer zal ze haar mond opentrekken ?
[ afbeelding ]
Noekje, ik post af en toe pro Huub. Als het positief is dan is het positief toch?quote:Op woensdag 7 november 2007 23:58 schreef noekje het volgende:
[..]
Weddenschap? als Jaap gaat dan ga jij een dag pro Huub posten. Als Jaap niet gaat dan ga ik een dag pro Dennis posten.
Oh wacht, hij moet er dus nu ook echt uit, de stemming?
Duurt wel lang dan.
50.000 euro verdiend in een met een grote onzekerheidsfactor staat nóóit garant voor een lening. Trust me.quote:Op donderdag 8 november 2007 00:00 schreef Soho het volgende:
[..]
Hij heeft berekent dat hij met z'n schnabbels in 2 maanden 50.000,- kan verdienen. Daar wil hij een lening mee aanvragen bij de bank en mat die lening kan hij een bedrijf opstarten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |