Dat verschil is echt heel erg eng.quote:Op woensdag 7 november 2007 23:06 schreef noekje het volgende:
Mooi om de on stream Brian nu te zien en net de off stream Brian te hebben gezien.
Wat een walgelijk vies eng joch zeg.
Amanda gaat ook na de kooi nog vele tandartsen bezoeken.
Ja zeker. En ik weet haast zeker dat het kind door deze fantastische ervaring een ontzettend goed mens zal worden, net als Brian zelf.quote:Op woensdag 7 november 2007 23:08 schreef 2live het volgende:
[..]
Dat kind weet dat over 20 jaar nog, denk jij ook niet?![]()
Filmpje uit Gemert?quote:Op woensdag 7 november 2007 23:09 schreef Kinga het volgende:
EXIT EXIT EXIT
Oh alsjebliiiiiiiiiiiiiiiiiiieft!
Als jij er zo over denkt dan ga ik er maar even van tussen.quote:Op woensdag 7 november 2007 23:09 schreef beequeen het volgende:
Brian: Ik ben de langstzittende dude in een RL programma, ik kots op Dennis en kan je zoveel leren.![]()
![]()
![]()
![]()
Zum kotzen nietwaar?quote:Op woensdag 7 november 2007 23:09 schreef Scandalous het volgende:
Mooie lichaamstaal weer, Brian die tegen Amanda praat, zij ligt zodat zij tegen hem opkijkt en hij praat naar beneden. "daarom is de klik tussen ons ook zo goed"
Alsof ze zich daar ook maar iets van aantrekt. Het is jammer maar ze verdient niet beter.quote:Op woensdag 7 november 2007 23:13 schreef kit2u het volgende:
vorige cos ff gelezen, denk dat het tijd wordt dat amanda een brief krijgt waarin haar duidelijk word gemaakt in wat voor relatie ze zit.
ze gingen allebei naar rechtsquote:Op woensdag 7 november 2007 23:09 schreef chufi het volgende:
B: Iedereeen gaat links en ik ga rechts!
A: Zo ben ik ook!!
Hoe hebben die 2 elkaar ontmoet??
Jij zegt het ik denk het.quote:
quote:Op woensdag 7 november 2007 23:09 schreef Varen het volgende:
[..]
[b]
[..]
ungefakte Gesprek begint om 22.19 uur en eindigde om 22.31 uur en komt om 22.20 om TV10 ????
Dat is het wel, aangezien dit een uitermate agressief persoon is die in een para-bui echt niet meer weet wat ie doet. Als het zou gaan om een engeltje, dan zou er geen ophef over gemaakt worden. Nu hij van wijnglazen, meubilair, glazen deuren etc zijn werkterrein heeft verlegd richting Amanda, maakt iedereen er WEL een probleem van!quote:Op woensdag 7 november 2007 23:15 schreef Frasier het volgende:
Ik wil niet heel vervelend doen hoor, maar wat was er nou precies zo erg aan wat Brain bij Amanda deed in de douche? Hij probeerde haar imo. alleen weg te halen bij de ruzie en in bedwang te houden. Zo erg was 't allemaal niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |