ja dat meent ze dus ook nog. domme doosquote:Op woensdag 7 november 2007 22:56 schreef petraa het volgende:
B: Hij voelt zich zo goed, door jou uitspraak van ik hou je er 2 maanden in
A: IK hou hem er ook 2 maanden in.
Valt mij ook op, zowel in de uitzending als op de streams laten ze de mindere kanten van hem wat meer zienquote:Op woensdag 7 november 2007 22:53 schreef 2live het volgende:
[..]
redactie doet geen moeite om deze kant van hem te verbergen, ze hadden net ook een streamwissel kunnen doen.
quote:Op woensdag 7 november 2007 22:55 schreef Nostalgist het volgende:
En Vast !
Na de promo van de uitzending van morgen zijn velen klaar met hem....
[ afbeelding ]
Welke Officier van Justitie staat op ?
Dit kan echt niet....
Onderwijl "loverboyt" hij verder met Amanda....
Kunnen we dit niet naar een officier van Justitie sturen ?quote:Op woensdag 7 november 2007 22:55 schreef Nostalgist het volgende:
En Vast !
Na de promo van de uitzending van morgen zijn velen klaar met hem....
[ afbeelding ]
Welke Officier van Justitie staat op ?
Dit kan echt niet....
Onderwijl "loverboyt" hij verder met Amanda....
Hij moest eens weten hoeveel mensen van hem moeten kotsen.quote:Op woensdag 7 november 2007 23:00 schreef Varen het volgende:
Brian zegt dat Dennis een verwend kut kind is. Brian is zonder vader opgegroeid, zijn moeder heeft hun opgevoed. Brian kotst van zo'n soort karakter
Die hadden het druk met een technische storing op te lossen denk ik.quote:Op woensdag 7 november 2007 22:53 schreef 2live het volgende:
[..]
redactie doet geen moeite om deze kant van hem te verbergen, ze hadden net ook een streamwissel kunnen doen.
Dat weet ik niet, misschien dachten ze dat wij het ook niet gezien hebben, anders hadden ze het toch wel weg gedraaidquote:Op woensdag 7 november 2007 23:00 schreef Ziet het volgende:
zou de regie zelf wel beeld hebben gehad daarnet?
Ja ! Ze liet hem joyriden in haar huurautos!! Zal me daar een feest geweest zijn daar op Bonaire ! Is Nataly Holloway al gevonden ?quote:Op woensdag 7 november 2007 22:59 schreef ruby het volgende:
Netty heeft Brian op het juiste pad gehouden.
Hmm hmmm?
Bouwemmertje bij Action, 89 euricent. Kan ik niet meer tegenop met geimporteerde gekleurde teiltjes.quote:
Ja ja hij gaat weer dichtenquote:
Met zn ziel onder zn arm?quote:Op woensdag 7 november 2007 23:04 schreef petraa het volgende:
Brian gaat weer dichten, met hart en kracht.
LOLquote:
Over alleenstaande moeders en kinderen...quote:Op woensdag 7 november 2007 23:04 schreef petraa het volgende:
Brian gaat weer dichten, met hart en kracht.
Dat kind weet dat over 20 jaar nog, denk jij ook niet?quote:Op woensdag 7 november 2007 23:05 schreef ruby het volgende:
Wow, Brian die tegen een kind met speen in de mond zegt: Ey brodder, alles goed?
![]()
quote:Op woensdag 7 november 2007 23:02 schreef STAP01 het volgende:
Ik dacht al, wat gaat die COS langzaam
22:20 - Stopt Amanda ook met drinken?
“Waar denk je aan?”, vraagt Amanda lief aan Brian als ze rustig op bed liggen. “In sommige dingen ben je gewoon zo slecht!”, antwoordt hij mokkig. “Doe je die shotjes niet meer”, mompelt Brian even later. “Nee, de keren dat ik echt dronken was kwam ook door shotjes”, zegt ze. “Ja, precies doe het gewoon niet meer”, zegt hij op een wat commanderende toon. “Nee, doe ik ook niet”, reageert de blondine. “Andere spelen gewoon het spel en maken dan gebruik van je”, gaat de Antiliaan verder. Amanda lijkt de boodschap te hebben begrepen, maar voor hoe lang?
Bron: VV
Gesprek eindigde om 22.31 en komt om 22.20 om TV10 ????quote:[b]Op woensdag 7 november 2007 22:14 schreef Nostalgist het volgende:[/b]
WTF... Brian en Amanda mogen een gesprek niet voeren ?
Echt!!! Brian moet eruit!!!quote:Op woensdag 7 november 2007 23:08 schreef chufi het volgende:
Op de bank!!
Dat verschil is echt heel erg eng.quote:Op woensdag 7 november 2007 23:06 schreef noekje het volgende:
Mooi om de on stream Brian nu te zien en net de off stream Brian te hebben gezien.
Wat een walgelijk vies eng joch zeg.
Amanda gaat ook na de kooi nog vele tandartsen bezoeken.
Ja zeker. En ik weet haast zeker dat het kind door deze fantastische ervaring een ontzettend goed mens zal worden, net als Brian zelf.quote:Op woensdag 7 november 2007 23:08 schreef 2live het volgende:
[..]
Dat kind weet dat over 20 jaar nog, denk jij ook niet?![]()
Filmpje uit Gemert?quote:Op woensdag 7 november 2007 23:09 schreef Kinga het volgende:
EXIT EXIT EXIT
Oh alsjebliiiiiiiiiiiiiiiiiiieft!
Als jij er zo over denkt dan ga ik er maar even van tussen.quote:Op woensdag 7 november 2007 23:09 schreef beequeen het volgende:
Brian: Ik ben de langstzittende dude in een RL programma, ik kots op Dennis en kan je zoveel leren.![]()
![]()
![]()
![]()
Zum kotzen nietwaar?quote:Op woensdag 7 november 2007 23:09 schreef Scandalous het volgende:
Mooie lichaamstaal weer, Brian die tegen Amanda praat, zij ligt zodat zij tegen hem opkijkt en hij praat naar beneden. "daarom is de klik tussen ons ook zo goed"
Alsof ze zich daar ook maar iets van aantrekt. Het is jammer maar ze verdient niet beter.quote:Op woensdag 7 november 2007 23:13 schreef kit2u het volgende:
vorige cos ff gelezen, denk dat het tijd wordt dat amanda een brief krijgt waarin haar duidelijk word gemaakt in wat voor relatie ze zit.
ze gingen allebei naar rechtsquote:Op woensdag 7 november 2007 23:09 schreef chufi het volgende:
B: Iedereeen gaat links en ik ga rechts!
A: Zo ben ik ook!!
Hoe hebben die 2 elkaar ontmoet??
Jij zegt het ik denk het.quote:
quote:Op woensdag 7 november 2007 23:09 schreef Varen het volgende:
[..]
[b]
[..]
ungefakte Gesprek begint om 22.19 uur en eindigde om 22.31 uur en komt om 22.20 om TV10 ????
Dat is het wel, aangezien dit een uitermate agressief persoon is die in een para-bui echt niet meer weet wat ie doet. Als het zou gaan om een engeltje, dan zou er geen ophef over gemaakt worden. Nu hij van wijnglazen, meubilair, glazen deuren etc zijn werkterrein heeft verlegd richting Amanda, maakt iedereen er WEL een probleem van!quote:Op woensdag 7 november 2007 23:15 schreef Frasier het volgende:
Ik wil niet heel vervelend doen hoor, maar wat was er nou precies zo erg aan wat Brain bij Amanda deed in de douche? Hij probeerde haar imo. alleen weg te halen bij de ruzie en in bedwang te houden. Zo erg was 't allemaal niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |