Huub zegt tegen Lieke.... ik denk dat hij hem bluftquote:Op woensdag 7 november 2007 23:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Jaap speelt dit gewoon uit. Als het niet zo is dan vergis ik mij heeeeeeel erg in hem. Een schaakspeler, op meerdere borden tegelijk. Slimmer dan de rest
Snellllquote:Op woensdag 7 november 2007 23:44 schreef akveor het volgende:
Volgt
héhé.....:)quote:Op woensdag 7 november 2007 23:47 schreef Katewalker het volgende:
Waar gaat dit verdomme over? Het pakken van het geld heeft toch helemaal niks met een exit te maken..waarom gaat iedereen hierin mee...![]()
Ik zie Jaap aan de telefoon..dus hij moet 24 uur aanvragen in ruil voor het geld?...die kan hij toch weer intrekken?..
Ja, geld kan niet de reden zijn. En opmerkelijk dat Japio nog ff snel vroef of hij 50 cpt's uit de pot mag om te bellen. Terwijl hij bulkt van de cpt's ......quote:Op woensdag 7 november 2007 23:47 schreef schatje het volgende:
Ik haat dit soort scripts. Laat Brian maar oprotten.
En wat is dat met Cora en geld? Ze heeft toch rijke ouders met een mooie camping
Dennis heeft hem ook door...quote:Op woensdag 7 november 2007 23:49 schreef neehe het volgende:
Nou zegt Jaap dat het echt nog twee jaar duurt voordat de kooi stopt, hij weet heus wel dat het binnenkort stopt.
Dus toch bluf, hij pakt het geld en blijft.
Hij heeft iedereen tuk, behalve Huub, die heeft hem door.
jjaap moet blijvenquote:Op woensdag 7 november 2007 23:47 schreef STAP01 het volgende:
Jaap moet blijven!!!!!!!!!!!!!
Ik hoop zo dat je gelijk hebt, ook al vind je me bijdehand en een kort door de bocht Miep.quote:Op woensdag 7 november 2007 23:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Denk aan Jaap, doe je ogen dicht.....Zijn twee handen als een balans, in z\'n ene hand één miljoen, in z\'n andere hand ellende die hij over zich gekregen heeft. Zie zijn lach en hoor zijn woorden \"Fuck it\"
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik hoop dat je gelijk hebt!quote:Op woensdag 7 november 2007 23:49 schreef neehe het volgende:
Nou zegt Jaap dat het echt nog twee jaar duurt voordat de kooi stopt, hij weet heus wel dat het binnenkort stopt.
Dus toch bluf, hij pakt het geld en blijft.
Hij heeft iedereen tuk, behalve Huub, die heeft hem door.
Ja? Scherp van je! Dat zou dus een teken zijn dat tie echt de boel in de zeik neemt, want wat moet je met ceepees als je dat hok uitgaat!!!!quote:Op woensdag 7 november 2007 23:49 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ja, geld kan niet de reden zijn. En opmerkelijk dat Japio nog ff snel vroef of hij 50 cpt's uit de pot mag om te bellen. Terwijl hij bulkt van de cpt's ......
pas na een jaarquote:Op woensdag 7 november 2007 23:49 schreef Guuskeee het volgende:
als je eruit word gestemt krijg je toch ook je borg terug? laat jezelf er maar uitstemmen dan heb je meer over dan die 10.000 BRUTO, hou je dus maar max 7.500 van over![]()
![]()
![]()
dat geld is toch niet van Jaap en Cora om nu te besteden? En zal waarschijnlijk ook wel vast zitten in die camping.quote:Op woensdag 7 november 2007 23:47 schreef schatje het volgende:
Ik haat dit soort scripts. Laat Brian maar oprotten.
En wat is dat met Cora en geld? Ze heeft toch rijke ouders met een mooie camping :?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |