Huub zegt tegen Lieke.... ik denk dat hij hem bluftquote:Op woensdag 7 november 2007 23:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Jaap speelt dit gewoon uit. Als het niet zo is dan vergis ik mij heeeeeeel erg in hem. Een schaakspeler, op meerdere borden tegelijk. Slimmer dan de rest
Snellllquote:Op woensdag 7 november 2007 23:44 schreef akveor het volgende:
Volgt
héhé.....:)quote:Op woensdag 7 november 2007 23:47 schreef Katewalker het volgende:
Waar gaat dit verdomme over? Het pakken van het geld heeft toch helemaal niks met een exit te maken..waarom gaat iedereen hierin mee...![]()
Ik zie Jaap aan de telefoon..dus hij moet 24 uur aanvragen in ruil voor het geld?...die kan hij toch weer intrekken?..
Ja, geld kan niet de reden zijn. En opmerkelijk dat Japio nog ff snel vroef of hij 50 cpt's uit de pot mag om te bellen. Terwijl hij bulkt van de cpt's ......quote:Op woensdag 7 november 2007 23:47 schreef schatje het volgende:
Ik haat dit soort scripts. Laat Brian maar oprotten.
En wat is dat met Cora en geld? Ze heeft toch rijke ouders met een mooie camping
Dennis heeft hem ook door...quote:Op woensdag 7 november 2007 23:49 schreef neehe het volgende:
Nou zegt Jaap dat het echt nog twee jaar duurt voordat de kooi stopt, hij weet heus wel dat het binnenkort stopt.
Dus toch bluf, hij pakt het geld en blijft.
Hij heeft iedereen tuk, behalve Huub, die heeft hem door.
jjaap moet blijvenquote:Op woensdag 7 november 2007 23:47 schreef STAP01 het volgende:
Jaap moet blijven!!!!!!!!!!!!!
Ik hoop zo dat je gelijk hebt, ook al vind je me bijdehand en een kort door de bocht Miep.quote:Op woensdag 7 november 2007 23:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Denk aan Jaap, doe je ogen dicht.....Zijn twee handen als een balans, in z\'n ene hand één miljoen, in z\'n andere hand ellende die hij over zich gekregen heeft. Zie zijn lach en hoor zijn woorden \"Fuck it\"
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik hoop dat je gelijk hebt!quote:Op woensdag 7 november 2007 23:49 schreef neehe het volgende:
Nou zegt Jaap dat het echt nog twee jaar duurt voordat de kooi stopt, hij weet heus wel dat het binnenkort stopt.
Hij heeft iedereen tuk, behalve Huub, die heeft hem door.
Ja? Scherp van je! Dat zou dus een teken zijn dat tie echt de boel in de zeik neemt, want wat moet je met ceepees als je dat hok uitgaat!!!!quote:Op woensdag 7 november 2007 23:49 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ja, geld kan niet de reden zijn. En opmerkelijk dat Japio nog ff snel vroef of hij 50 cpt's uit de pot mag om te bellen. Terwijl hij bulkt van de cpt's ......
pas na een jaarquote:Op woensdag 7 november 2007 23:49 schreef Guuskeee het volgende:
als je eruit word gestemt krijg je toch ook je borg terug? laat jezelf er maar uitstemmen dan heb je meer over dan die 10.000 BRUTO, hou je dus maar max 7.500 van over![]()
![]()
![]()
dat geld is toch niet van Jaap en Cora om nu te besteden? En zal waarschijnlijk ook wel vast zitten in die camping.quote:Op woensdag 7 november 2007 23:47 schreef schatje het volgende:
Ik haat dit soort scripts. Laat Brian maar oprotten.
En wat is dat met Cora en geld? Ze heeft toch rijke ouders met een mooie camping :?
Een bijdehandkortdoordebochtmiep zei ik tochquote:Op woensdag 7 november 2007 23:50 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik hoop zo dat je gelijk hebt, ook al vind je me bijdehand en een kort door de bocht Miep.
*zegt ze geheel niet rancuneus*![]()
![]()
Nee nee nee, het waren 2 afzonderlijke postings binnen één dag.quote:Op woensdag 7 november 2007 23:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Een bijdehandkortdoordebochtmiep zei ik toch![]()
![]()
Nog niet....hij mag er trouwens ook gelijk uitlopen hoor....die 24 uur is niet nodigquote:Op woensdag 7 november 2007 23:54 schreef Katewalker het volgende:
Heeft hij nou zijn 24 uur aangevraagd of niet?
Echt rancuneus dus......quote:Op woensdag 7 november 2007 23:55 schreef noekje het volgende:
[..]
Nee nee nee, het waren 2 afzonderlijke postings binnen één dag.
Is niet erg.![]()
Ik lach dadelijk wel als Jaap de villa verlaat en jij geen gelijk krijgt.
Opeens hoop ik ook dat die gaat. Dan heb jij nl ongelijk.![]()
Jaap gaat niet!quote:Op woensdag 7 november 2007 23:54 schreef Prospera het volgende:
WTF gaat Jaap naar huis![]()
[ afbeelding ]
Brian tegen Jaap: je hebt vet kans om veel te verdienen nu na de kooi.
De kans om te winnen is erg klein.
Als je Cora zo laat gaan, dan sla ik me voor me kop, net zoals hierboven.
Jaap pakt het geld en zegt daarna : Jullie geloven toch zeker niet dat ik voor een fucking 10000 euro wegga.quote:Op woensdag 7 november 2007 23:52 schreef schatje het volgende:
Achterlijk mens van een Deborah Flens Pannekoek.
Wel stemming Dennis blokkeren want die jongen is zo'n aanwinst voor het programma, maar nu wel Japie dumpen met een zakcentje terwijl ie veel meer televisie heeft geleverd.
ow zow, wis ik niet, thxquote:Op woensdag 7 november 2007 23:51 schreef Darklight het volgende:
[..]
pas na een jaar
Jaap zit er nog geen jaar in
Trappen we echt niet in.Vooral als Jaap echt gaat.quote:Op woensdag 7 november 2007 23:56 schreef grazygirl het volgende:
en zo wordt geval para brian dus in de doofpot gestopt?
Idd, nog zoiets......quote:Op woensdag 7 november 2007 23:56 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Jaap gaat niet!
Dan had hij zijn eigen contactpunten wel gebruikt om te bellen, want wat moet je met die ceepees als je echt van plan bent om weg te gaan.
![]()
De grote baas heeft alleen gezegd dat hij aan het eind van het jaar een eind wil breien aan de show op tv. Misschien gaat het wel verder op internet?quote:Op woensdag 7 november 2007 23:49 schreef neehe het volgende:
Zo vrolijk heb ik hem lang niet meer gezien..quote:Op woensdag 7 november 2007 23:54 schreef ruby het volgende:
Stoere prietpraat weer van Brian. Hij probeert Jaap te overtuigen.
Weddenschap? als Jaap gaat dan ga jij een dag pro Huub posten. Als Jaap niet gaat dan ga ik een dag pro Dennis posten.quote:Op woensdag 7 november 2007 23:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Echt rancuneus dus......![]()
Never nooit niet !!quote:Op woensdag 7 november 2007 23:57 schreef STAP01 het volgende:
En Brain, vertel eens eerlijk, zou jij met 10.000 en Amanda naar huis gaan?!
quote:Op woensdag 7 november 2007 23:56 schreef neehe het volgende:
[..]
Jaap pakt het geld en zegt daarna : Jullie geloven toch zeker niet dat ik voor een fucking 10000 euro wegga.![]()
![]()
Hij heeft berekent dat hij met z'n schnabbels in 2 maanden 50.000,- kan verdienen. Daar wil hij een lening mee aanvragen bij de bank en mat die lening kan hij een bedrijf opstarten.quote:Op woensdag 7 november 2007 23:57 schreef arneaux het volgende:
Ja hoor met 10.000 euro een bedrijf opstarten. Kom op zeg. Daar heb je net een computer en een bureau voor. Bij wijze van dan he.
En Brian nu met zn quasi manipulatieve gedrag..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |