Wel waar. Ze zaten laatst de spelregels op de streams te bespreken. De winnaar krijgt de villa. Moet er dan 2 maanden uit, om al die zooi te verwijderen, moet er daarna perse 2 jaar in blijven wonen en mag het dan eventueel verkopen. 100% zeker.quote:
Snap ik niets van.quote:Op donderdag 8 november 2007 00:09 schreef Prospera het volgende:
[..]
Wishfull thinking: vergeet het, Brian gaat echt nergens heen en ik hoop dat iedereen dat nu zo langzamerhand snapt![]()
quote:Op donderdag 8 november 2007 00:08 schreef arneaux het volgende:
[..]
Tuurlijk issie dan niet 20.000 rijker. Hij heeft dat geld toch al eens moeten uitgeven. Zelfde principe dat -2 + 2 niet ineens 4 is.
Ehm. Gek idee hoor, maar, Nadia?quote:Op donderdag 8 november 2007 00:10 schreef cobain94 het volgende:
[ afbeelding ]
Jaap weg? Wie moet ik nu dan in de kont kruipen?
Ok dat heb ik dan gemist.quote:Op donderdag 8 november 2007 00:10 schreef arneaux het volgende:
[..]
Wel waar. Ze zaten laatst de spelregels op de streams te bespreken. De winnaar krijgt de villa. Moet er dan 2 maanden uit, om al die zooi te verwijderen, moet er daarna perse 2 jaar in blijven wonen en mag het dan eventueel verkopen. 100% zeker.
Ja dat snap ik. Wat is je punt?quote:Op donderdag 8 november 2007 00:11 schreef kit2u het volgende:
[..]
die 10000 borg is ie wel kwijt als ie nu opstapt.
Hij heeft de borg al uitgegeven, dus als hij die terugkrijgt houdt hij daar niets over. Daar gaat de boete(s) nog eens vanaf en de belasting. Daarom geloof ik niet dat hij voor een paar duizend euro weg wil. Er blijft erg weinig van die 10.000,- uit de jackpot over.quote:Op donderdag 8 november 2007 00:06 schreef kit2u het volgende:
Jaap moet 10000 nemen, zeggen dat ie weggaat, dan blijven, stemmen ze 'm eruit, heeft ie z'n borg ook terug.
20000 rijker.
Als ze het niet eens worden gaat de 10.000,- terug in de jackpot. Dat hebben ze nagevraagd.quote:Op donderdag 8 november 2007 00:13 schreef Ziet het volgende:
volgens mij snapt huub het niet helemaal
er is nu toch al gestemd dat die 10 rooien er uit gaan?
hij zegt dat 'ze' het toch niet doen![]()
Dat heb ik een pagina terug berekend : 7900 euro.quote:Op donderdag 8 november 2007 00:13 schreef Soho het volgende:
[..]
Hij heeft de borg al uitgegeven, dus als hij die terugkrijgt houdt hij daar niets over. Daar gaat de boete(s) nog eens vanaf en de belasting. Daarom geloof ik niet dat hij voor een paar duizend euro weg wil. Er blijft erg weinig van die 10.000,- uit de jackpot over.
Waarom eigenlijk?quote:Op donderdag 8 november 2007 00:12 schreef schatje het volgende:
Nou gaat Huub ruzie zoeken met Lieke.
Huub gelooft hem niet en Lieke wel. Dit vind ik geen ruzie hoor. Het is niet gericht tegen elkaar iig.quote:Op donderdag 8 november 2007 00:12 schreef schatje het volgende:
Nou gaat Huub ruzie zoeken met Lieke.
als ze er niet uit komen, gaat het geld terug in de jackpotquote:Op donderdag 8 november 2007 00:13 schreef Ziet het volgende:
volgens mij snapt huub het niet helemaal
er is nu toch al gestemd dat die 10 rooien er uit gaan?
hij zegt dat 'ze' het toch niet doen![]()
moet ik het echt uitleggen?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |