Het is niet eens de eerste keer, daaruit kun je afleiden dat dit voor hem acceptabel is. Hij en Natasia hebben het eerder gedaan toen zij vonden dat Amanda dronken was: van kantoor meegesleept de slaapkamer in, op de grond gelegd, tegen haar zin ontkleed, en onder de douche gezet.quote:Op donderdag 8 november 2007 00:24 schreef Gert het volgende:
[..]
En te veel oorlogsfilms gezien, met dat naar de douche sturen van mensen die hem niet bevallen.![]()
quote:Op donderdag 8 november 2007 00:27 schreef jassy het volgende:
Ik denk btw dat dit serieuze SL's zijn omdat hier het schandaal rond die afpersing naar boven komt.
Ja, Lieke actie.....quote:Op donderdag 8 november 2007 00:27 schreef Dark het volgende:
Soundlock!
Jaap is genaaid en kwam bij NOVA?
Nee ze glee uit op de natte tegeltjesquote:Op donderdag 8 november 2007 00:23 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ja want dat doe je, vooral als je je verveeld. Volgens mij kwam er enige fysieke dwang bij kijken hoor.
Ja hij heeft toch in opdracht van John zelf een keer behoorlijke ruzie lopen maken daar. Daarom was die boete enzo, en toen kwam DGK in alle media. Iets wat John wilde. Zoiets was het, volgens mij.quote:Op donderdag 8 november 2007 00:28 schreef Scandalous het volgende:
Het heeft me 1000 euro gekost en dat was niet de afspraak? iets over Nova?
NOVAquote:Op donderdag 8 november 2007 00:28 schreef RTM1988 het volgende:
volgens mij zei jaap dat hij iets gedaan heeft en hij daarvoor 1000 euro zou krijgen maar dat niet gekregen heeft? en ook nog iets over navo???
quote:Op donderdag 8 november 2007 00:28 schreef RTM1988 het volgende:
volgens mij zei jaap dat hij iets gedaan heeft en hij daarvoor 1000 euro zou krijgen maar dat niet gekregen heeft? en ook nog iets over navo???
Oei, als dat zo is....quote:Op donderdag 8 november 2007 00:29 schreef noekje het volgende:
Die 1000 euro ging toen toch om dat 6-2 incident?
Dat moest van achter?
Weer zo'n vreemde verwijzing naar een deal 'in de achtergrond'. Volgens mij speelt 'achter' veel meer af dan wij denken !quote:Op donderdag 8 november 2007 00:27 schreef schatje het volgende:
Jaap zegt dat ie voor 1000 euro genaaid is voor iets wat ie moest doen en vervolgens bij Nova kwam.
Precies.... febo zijn als de dood dat het zo snel bekend is...quote:Op donderdag 8 november 2007 00:28 schreef HoneyBunny het volgende:
Weer een SL zodat Netty niet hoort dat Jaap tegen Huub zegt dat het een act is.
Ja natuurlijk moest dat van achter. Wat denk jij dan?quote:Op donderdag 8 november 2007 00:29 schreef noekje het volgende:
Dat moest van achter?
Ja, Huub vasthouden toen de anderen Lieke probeerde uit te kleden om haar in de vijver te gooien.quote:Op donderdag 8 november 2007 00:28 schreef Scandalous het volgende:
Het heeft me 1000 euro gekost en dat was niet de afspraak? iets over Nova?
Linkje?quote:Op donderdag 8 november 2007 00:29 schreef jassy het volgende:
Volgende COS staat klaar!!
Wat deedtie ook al weer?quote:
Doh.quote:Op donderdag 8 november 2007 00:30 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Weer zo'n vreemde verwijzing naar een deal 'in de achtergrond'. Volgens mij speelt 'achter' veel meer af dan wij denken !
Nee, Jaap moest Huub tegen houden bij het "aanrandschandaal" en iedereen kreeg toen een boete (behalve Huub en Lieke)quote:Op donderdag 8 november 2007 00:30 schreef BarryK het volgende:
[..]
NOVA
Ik denk dat hij doelt op het kots-gebeuren... misschien zou hij daarvoor 1000 euro krijgen... dat werd behandeld bij Nova.
Anders kan het zijn iets waarmee hij een boete krijgt , in de trant van... ik moest iets doen en dat kostte me 1000 euro.. maar ik weet niet meer goed of en waarmee Jaap een boete heeft gehad. (volgens mij niet)
Nee, Nathasia wilde haar onder de douche hebben en Brian ging er in mee.quote:Op donderdag 8 november 2007 00:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is niet eens de eerste keer, daaruit kun je afleiden dat dit voor hem acceptabel is. Hij en Natasia hebben het eerder gedaan toen zij vonden dat Amanda dronken was: van kantoor meegesleept de slaapkamer in, op de grond gelegd, tegen haar zin ontkleed, en onder de douche gezet.
Ik denk dat, ongeacht wat Jaap nu wel of niet speelt, Jaap er niet in trapt om eerst het huis te verlaten om dan naar de stemming over die 10K te luisteren.quote:Op donderdag 8 november 2007 00:06 schreef Kinga het volgende:
[..]
Hoeft niet. Als een iemand wacht met zijn stem uitbrengen tot na die 24 uur... ze hebben 48 uur gekregen he... Dan moet ie wel weg.
En blijkbaar is dit voor Amanda ook 'acceptabel'.quote:Op donderdag 8 november 2007 00:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is niet eens de eerste keer, daaruit kun je afleiden dat dit voor hem acceptabel is. Hij en Natasia hebben het eerder gedaan toen zij vonden dat Amanda dronken was: van kantoor meegesleept de slaapkamer in, op de grond gelegd, tegen haar zin ontkleed, en onder de douche gezet.
quote:Op donderdag 8 november 2007 00:29 schreef noekje het volgende:
Dat moest van achter?
Ja, volgens mij wel. Hij hield Huub vast, dat moest van achter omdat Huub dan zou ingrijpen. Toen heeft jaap een boete gekregen en daar was hij het uiteraard niet mee eens omdat dit de afspraak was met het Hokjequote:Op donderdag 8 november 2007 00:29 schreef noekje het volgende:
Dat moest van achter?
Of de zangjuf.quote:Op donderdag 8 november 2007 00:29 schreef noekje het volgende:
Dat moest van achter?
drie dames Lieke in het zwembad mikken wat ze goed tegen wist te houden/vertragen door het snoertje om haar bh band te wikkelen. De drie mannen moesten Huub isoleren om het niet uit de hand laten lopenquote:
Niet het kotsgebeuren. Het 6-2 gebeuren. Toen liep hij ook kwaad weg en lulde wat over Judith en eieren maar hij zegt nu eigenlijk dat het hele incident moest van achter. Dat maak ik op uit de zin die Jaap zei.quote:Op donderdag 8 november 2007 00:30 schreef BarryK het volgende:
[..]
NOVA
Ik denk dat hij doelt op het kots-gebeuren... misschien zou hij daarvoor 1000 euro krijgen... dat werd behandeld bij Nova.
Anders kan het zijn iets waarmee hij een boete krijgt , in de trant van... ik moest iets doen en dat kostte me 1000 euro.. maar ik weet niet meer goed of en waarmee Jaap een boete heeft gehad. (volgens mij niet)
Dat was met die 6-2 actie, waar Lieke aangerand werd.quote:Op donderdag 8 november 2007 00:30 schreef BarryK het volgende:
[..]
NOVA
Is het niet een terror actie die hij van achter moest doen, en vervolgens een boete op kreeg?quote:Op donderdag 8 november 2007 00:28 schreef RTM1988 het volgende:
quote:Op donderdag 8 november 2007 00:28 schreef RTM1988 het volgende:
Was dat niet de 6-2 actie, waarna hij zich uitsprak bij de paardenbak?quote:Op donderdag 8 november 2007 00:27 schreef schatje het volgende:
Jaap zegt dat ie voor 1000 euro genaaid is voor iets wat ie moest doen en vervolgens bij Nova kwam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |