Het is niet eens de eerste keer, daaruit kun je afleiden dat dit voor hem acceptabel is. Hij en Natasia hebben het eerder gedaan toen zij vonden dat Amanda dronken was: van kantoor meegesleept de slaapkamer in, op de grond gelegd, tegen haar zin ontkleed, en onder de douche gezet.quote:Op donderdag 8 november 2007 00:24 schreef Gert het volgende:
[..]
En te veel oorlogsfilms gezien, met dat naar de douche sturen van mensen die hem niet bevallen.![]()
quote:Op donderdag 8 november 2007 00:27 schreef jassy het volgende:
Ik denk btw dat dit serieuze SL's zijn omdat hier het schandaal rond die afpersing naar boven komt.
Ja, Lieke actie.....quote:Op donderdag 8 november 2007 00:27 schreef Dark het volgende:
Soundlock!
Jaap is genaaid en kwam bij NOVA?
Nee ze glee uit op de natte tegeltjesquote:Op donderdag 8 november 2007 00:23 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ja want dat doe je, vooral als je je verveeld. Volgens mij kwam er enige fysieke dwang bij kijken hoor.
Ja hij heeft toch in opdracht van John zelf een keer behoorlijke ruzie lopen maken daar. Daarom was die boete enzo, en toen kwam DGK in alle media. Iets wat John wilde. Zoiets was het, volgens mij.quote:Op donderdag 8 november 2007 00:28 schreef Scandalous het volgende:
Het heeft me 1000 euro gekost en dat was niet de afspraak? iets over Nova?
NOVAquote:Op donderdag 8 november 2007 00:28 schreef RTM1988 het volgende:
volgens mij zei jaap dat hij iets gedaan heeft en hij daarvoor 1000 euro zou krijgen maar dat niet gekregen heeft? en ook nog iets over navo???
quote:Op donderdag 8 november 2007 00:28 schreef RTM1988 het volgende:
volgens mij zei jaap dat hij iets gedaan heeft en hij daarvoor 1000 euro zou krijgen maar dat niet gekregen heeft? en ook nog iets over navo???
Oei, als dat zo is....quote:Op donderdag 8 november 2007 00:29 schreef noekje het volgende:
Die 1000 euro ging toen toch om dat 6-2 incident?
Dat moest van achter?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |