Heb je gelijk in Pax, ik ben sowieso van plan om de OP grondig aan te gaan pakken binnenkort.quote:Op dinsdag 6 november 2007 20:26 schreef Paxlie het volgende:
ik denk dat je Pride wel uit de OP kan halen
maar het is niet meer 1 van de twee grootste organisaties. Dat was mijn comment. Productietechnisch is het echt ongeevenaard.quote:Op donderdag 8 november 2007 12:29 schreef Unstoppable het volgende:
Je kunt geen MMA topic hebben zonder Pride FC in de OP [afbeelding]
Goed het bestaat niet meer, de vechters doen het niet geweldig in de andere organisaties, maar ze hebben wel heel erg veel geweldige evenementen neergezet. Elke nieuwe fan die zich in dit topic meld dient te weten wat Pride is/was [afbeelding]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 8 november 2007 17:07 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Ultimate Fighter:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
quote:Op donderdag 8 november 2007 17:30 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 8 november 2007 17:35 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
Die link die je geeft is naar Daniel Tosh?quote:Op zaterdag 10 november 2007 21:37 schreef StefanP het volgende:
Wat denken jullie van Brock Lesnar? De worstelaar die nu de MMA ingaat.
knip
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de OP even kijken wat voor tips ik heb...UFC is duidelijk de grootste organisatie, op de plaatsen daarna staan EliteXC, BodogFIGHT, HDNETfights en dan hebben we als grote outsider straks ook nog M-1. Dus misschien een soort van rangschikking van de organisaties?
Ik denk dat M-1 naast UFC komt te staan qua grootte (zeker als ze naar Amsterdam komen met een event)
Dan misschien ook nog een lijstje met de top 10 van mensen per divisie? Ik denk dat nieuwe fans dan wat sneller affiniteit met vechers krijgen.
En als laaste een lijstje met de bekendste actieve Neerlandse vechters, waarbij Bas in onze HoF komt te staan !
[ Bericht 52% gewijzigd door roepdeman op 11-11-2007 15:14:45 ]Ik ben vergeten wat ik als signature had...
Het gaat over EliteXC, over Kimbo's gevecht. Niets meer en niets minderquote:Op zondag 11 november 2007 11:14 schreef MaxPowers het volgende:
Als je een spoiler zet StefanP, zie ik het liefst waar die over gaat. Ik wil niet per ongeluk over EliteXC gespoild worden,![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
Dit is wat belangrijk. Pride is overgenomen door de UFC. UFC zag er geen brood meer in en dus doekten ze hele organisatie maar op. Ondertussen contracteerde ze een boel ex-pride mensen. Henderson was LHW Champ in Pride heeft tegen de UFC LHW gevochten en verloren. Rampage is nu dus de undisputed LHW champ.quote:Op zondag 11 november 2007 18:52 schreef Timmehhh het volgende:
een update kan geven?
quote:Op zondag 11 november 2007 19:05 schreef StefanP het volgende:
EliteXC DiazSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
Ik hoop dat Bisping wel zo'n ongenadig pak slaag krijgt. Wat een arrogange kl@@tzak is dat zeg... z'n laatste gevecht had hij overduidelijk verloren maar door wat corrupte en/of blinde juryleden 'won' hij toch. Niet dat hij dan het fatsoen heeft om bescheiden te zijn, nee, hij trekt meteen een enorme bek open over hoe goed hij is en dat Hamill 'maar terug moet gaan naar worstelen of zo'.quote:Op zondag 11 november 2007 21:00 schreef roepdeman het volgende:
Hier is waar we nu ongeveer zijn...en hebben we Bisping vs Evans als main event van een PPV![]()
![]()
als je het beter had gevolgd dan had je kunnen lezen dat hij daar zijn excuses voor aangeboden heeft en op dat moment dacht dat hij echt gewonnen had (er is ook wel iets voor te zeggen trouwens, zo corrupt was het nou ook weer niet)quote:Op zondag 11 november 2007 23:10 schreef StefanP het volgende:
[..]
Ik hoop dat Bisping wel zo'n ongenadig pak slaag krijgt. Wat een arrogange kl@@tzak is dat zeg... z'n laatste gevecht had hij overduidelijk verloren maar door wat corrupte en/of blinde juryleden 'won' hij toch. Niet dat hij dan het fatsoen heeft om bescheiden te zijn, nee, hij trekt meteen een enorme bek open over hoe goed hij is en dat Hamill 'maar terug moet gaan naar worstelen of zo'. [afbeelding] [afbeelding] Kwal.
quote:One of the best fighters of the category Light Heavyweight in the present time, the Brazilian Lyoto Machida will be the opponent of Rameau Thierry Sokoudjou in the UFC. Hot sources of the World Fight confirm that the fight will be announces in the next days. The Brazilians are chokeed with Sokoudjou, in the first semester of the year the african KO Rogério Minotouro and Ricardo Arona.
Hij zou zaterdag een contract tekenenquote:Op woensdag 14 november 2007 15:49 schreef roepdeman het volgende:
Sokoudjou?? In the UFC?? Since when?
quote:One day Jason “Mayhem” Miller was riding in his car, cruising along the freeway, when his cell phone began to ring. So he picked it up.
A mystery caller greeted him — and then told him to look out his window.
Outside, the 26-year-old fighter couldn’t believe what he was seeing. Hanging from a rope, tied to a helicopter, was Mark Cuban.
What in the world was the billionaire HDNet Fights owner doing, flailing about as they sped down the highway?
Recruiting.
Grasping the rope with one hand, Cuban was waving a fight contract with the other.
“That’s when I knew it was serious business,” Miller said.
And that’s the story of how Miller signed on with HDNet Fights for a Dec. 15 co-main event with Sean Salmon.
Well, that’s how Miller told the story, anyway, during today’s HDNet Fights media conference call. And anyone familiar with the personable and carefree middleweight knows he may have taken some creative license with the storytelling.
HDNet Fights recently signed both Miller and Salmon — as well as co-main-event fighters Frank Trigg and Edwin Dewees — to contracts for the Dec. 15 event, which takes place at the American Airlines Center in Dallas. “HDNet Fights: Reckless Abandon” airs live on HDNet in high-definition.
HDNet Fights matchmaker Guy Mezger today confirmed that both Miller and Trigg signed three-fight, nonexclusive deals with the upstart Dallas-based organization.
The signing of Miller came a just a month after the fighter officially severed ties with Zuffa LLC, the parent company of the UFC and WEC. Miller had been assigned to the WEC, but once he saw a way to escape, he said he took it.
Despite the fact that he was the only real contender to challenge WEC middleweight Paulo Filho, Miller said he had little incentive to stay with the organization.
“It’s pretty hard to get excited for (WEC) fights,” Miller said. “I know the WEC is pushing hard to be on par with the UFC, but I felt like I was back in high school wrestling again and fighting in front of 200 people. I wasn’t excited about my career.
“The Zuffa organization does a good job of trying to lock up their top guys forever. When I felt like I had an opportunity to leave, I did.“
Miller said he’s been treated phenomenally by HDNet Fights officials. However, he said the generous pay they offered (which was better than an offer he said he received from EliteXC), as well as the opportunity to fight outside the organization, is what convinced him to sign a contract.
“I have short amount of time to make a maximum amount of money beating people up,” Miller said. “I have no other job skills".
Want?quote:Op donderdag 15 november 2007 04:26 schreef StefanP het volgende:
Ik hoop dat Houston lekker afgetuigd wordt. Ik mag dat mannetje niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die Card is al erg spectaculair aan het worden damn he!quote:The Ultimate Fighting Championship on Thursday announced that signing of sought after light heavyweight Rameau Thierry Sokoudjou. He will make his Octagon debut on Dec. 29 in Las Vegas against undefeated fighter Lyoto Machida.
quote:Op donderdag 15 november 2007 17:46 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Want?
Ultimate Fighter:Vorig jaar hadden we pingpong.. hilarische televisieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
Ik dacht al, waar is BBK tochquote:Op donderdag 15 november 2007 23:39 schreef BB_Koning het volgende:
Shit, ha dniet door da de topic vol was en da er een nieuwe was![]()
zeg zegquote:Op donderdag 15 november 2007 23:42 schreef BB_Koning het volgende:
Oh ja, nog een BB-commentaar: shit, Nikc Diaz was al niet een mooie jongen (wel geil overigens), maar fuckkkk, nu is hij lelijk (en niet geil).![]()
Knap was hij niet, hij was niet mooi. Hij was ook niet lelijk, maar gewoon 'normaal'. Maar wel met een geile uitstraling!! Zn lichaam was wel superlekker, maar daar is ook nik svan over.quote:Op donderdag 15 november 2007 23:43 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
zeg zeghij is op zoek naar een plastisch chirurg hoorde ik dus niet getreurd BB.. over een tijdje issie weer heel... ... ... knap?
die zal er ook aan gaan geloven ben ik bangquote:Op donderdag 15 november 2007 23:48 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Knap was hij niet, hij was niet mooi. Hij was ook niet lelijk, maar gewoon 'normaal'. Maar wel met een geile uitstraling!! Zn lichaam was wel superlekker, maar daar is ook nik svan over.
Wiehoeeee, Thiago Alves![]()
quote:During Saturday’s “Strikeforce: Four Men Enter, One Man Survives” event at the HP Pavilion in San Jose, Calif., the organization announced a major championship bout for a future fight card.
The announcement came from former PRIDE executive Jerry Millen, who’s now working with Strikeforce.
Millen announced that undefeated Strikeforce lightweight champion Gilbert Melendez (13-0), one of the world’s top 155-pound fighters, will fight Josh Thomson (14-2), who’s riding a six-fight win streak. The string of wins includes four straight victories in the Strikeforce organization.
Both fighters were on hand at Saturday’s event and entered the cage for the announcement.
The title fight will take place March 29, most likely at the HP Pavilion in San Jose.
Melendez, a Mexican-American who formerly competed in PRIDE and Shooto, defeated current UFC fighter Clayton Guida for the title in June 2006. The 25-year-old then beat Tetsuji Kato at a September Strikeforce show in a non-title fight.
The Thomson fight will be his first-ever title defense.
Thomson, a 29-year-old American Kickboxing Academy fighter, went 2-1 in the UFC from 2003-04, defeating Gerald Strebendt and Hermes Franca, and losing to Yves Edwards.
The charismatic Californian has one of the biggest fan bases among Strikeforce’s stable of fighters.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am SO omniscient that if there were to be two omnisciences, I'd be both!
Kweet niet hoe jullie erover denken maar k snap iig niks van die match-up!! Wint Fedor dan zou dat niet meer dan logisch zijn aangezien die Hong Choi Man een relatief makkelijke tegenstander is en blijf Fedor vooralsnog de top dogs 'ontwijken'.quote:Fedor Emelianenko (26-1) will, in fact, fight in Japan on New Year’s Eve. His opponent? Seven-foot-two, 352-pound Hong Man Choi (1-0).
Greg Savage made the announcement on today’s Savage Radio Show.
Emelianenko signed with a restructured M-1 Global organization last month, but it was a non-exclusive deal. As MMAjunkie.com (www.mmajunkie.com) reported, the fighter recently penned an open letter to fans in Japan saying he wanted to fight for them on New Year’s Eve, which had become an annual tradition for Emelianenko.
M-1 Global CEO Monte Cox said the organization couldn’t work out a deal, but late last week, the Russian M-1 website (which is different from the official M-1 Global website) briefly posted a message saying Emelianenko was booked for a New Year’s Eve event at the Saitama Super Arena, a 22,000-capacity multi-purpose venue in Saitama City, Saitama, Japan.
According to Savage, Emelianenko will fight for an event organized by Hustle Pro Wrestling, which involves former employees of the now-defunct PRIDE Fighting Championships organization.
Emelianenko, the former longtime PRIDE heavyweight champion, was once considered the sport’s undisputed top pound-for-pound fighter. That legacy has tarnished lately, though, as the Russian heavyweight has faced just three opponents over the past two years: a 41-year-old Mark Coleman, five-win veteran Mark Hunt, and middleweight Matt Lindland.
Emelianenko submitted all three opponents, but the victories have done little to help his once-spotless reputation. This latest reported fight probably won’t help either.
Choi, a 27-year-old South Korean, suffers from a rare disease that causes him to continue growing throughout his life.
Although he has just one MMA fight to his credit, Choi is an accomplished K-1 boxer (who owns a career 12-3 record) and wrestler.
Choi made his MMA debut last New Year’s Eve in a K-1 event and defeated two-fight veteran Bobby Ologun — a 215-pounder — with a TKO via punches just 16 seconds into the fight.
He was then scheduled to fight recent UFC signee Brock Lesnar in the former WWE performer’s MMA debut. The K-1 Dynamite!! USA show took place in June, but the California State Athletic Commission wouldn’t clear Choi to fight reportedly due to a benign tumor on his pituitary gland. (Min Soo Kim fought in his place and tapped out due to strikes in just 69 seconds.)
Ik blijf het nog steeds veel van een 'dive' weghebbenquote:Op dinsdag 20 november 2007 00:33 schreef Semargofni het volgende:
http://www.pandachute.com/kimbo-slice-vs-bo-cantrell.htm
Tevens TVP.
Je vergeet even voor welk volk de nieuwjaarsdag event in Japan getoond wordt. Het is live en free to air dus niet achter een decoder, dus veel meer casual fans en toevallige zappers. Hong Choi Man is zo'n beetje de meest herkenbare en populaire K1 vechter en Fedor wordt gezien als de beste MMA vechter. Financieel is zo'n wedstrijd van ook het meest zinnige voor de promoters en de vechters. Het gaat om de kijkcijfers in dit geval en niet om de waardering van de "echte" fans.quote:Op dinsdag 20 november 2007 00:24 schreef Tazmaniac het volgende:
Fedor's next opponent?
[..]
Kweet niet hoe jullie erover denken maar k snap iig niks van die match-up!! Wint Fedor dan zou dat niet meer dan logisch zijn aangezien die Hong Choi Man een relatief makkelijke tegenstander is en blijf Fedor vooralsnog de top dogs 'ontwijken'.
Wint hij niet kan hij beter gaan inpakken, want een verlies tegen een tegenstander van dit formaat zal wel als een kleine ramp beschouwd worden. Natuurlijk issie er lang uitgeweest en is dit mss een goeie wedstrijd om weer terug te komen.. maja zoals ik het zie kan hij er alleen meer op gaan verliezen...
Ik ben nog steeds verbaasd dat Hughes fans heeft.quote:Op maandag 19 november 2007 00:02 schreef Paxlie het volgende:
Hughes gaat dwars door Serra heen (hoop ik) en Silva vs Liddell gaat een KO opleveren hoe dan ook
Gewoon bang dat GSP weer Knock out wordt geslagen in de eerste rondequote:Op dinsdag 20 november 2007 20:12 schreef Paxlie het volgende:
Ik heb nergens gezegd dat ik fan ben van Hughes, maar ik vind Serra maar een irritant mannetje en ik zie liever een Hughes vs GSP dan Serra vs GSP
op de een of andere manier zie ik dat niet zo snel meer gebeurenquote:Op dinsdag 20 november 2007 20:50 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Gewoon bang dat GSP weer Knock out wordt geslagen in de eerste ronde [afbeelding]
quote:Op dinsdag 20 november 2007 20:50 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Gewoon bang dat GSP weer Knock out wordt geslagen in de eerste ronde![]()
Tegenstander van dit formaat? Zoals bekend is heeft Choi een achtergrond in een sport die alleen maar om takedowns draait, dus hij zal wel redelijk takedowns kunnen verdedigen. Hij heeft aardig wat K-1 ervaring, en kent dus ook stand-up basis. Tel daar zijn huge reach voordeel bij op. Er zouden imo heel wat gemakkelijkere gevechten voor Fedor kunnen zijn.quote:Op dinsdag 20 november 2007 00:24 schreef Tazmaniac het volgende:
Fedor's next opponent?
[..]
Kweet niet hoe jullie erover denken maar k snap iig niks van die match-up!! Wint Fedor dan zou dat niet meer dan logisch zijn aangezien die Hong Choi Man een relatief makkelijke tegenstander is en blijf Fedor vooralsnog de top dogs 'ontwijken'.
Wint hij niet kan hij beter gaan inpakken, want een verlies tegen een tegenstander van dit formaat zal wel als een kleine ramp beschouwd worden. Natuurlijk issie er lang uitgeweest en is dit mss een goeie wedstrijd om weer terug te komen.. maja zoals ik het zie kan hij er alleen meer op gaan verliezen...
Fedor gaat KO!quote:Op woensdag 21 november 2007 00:52 schreef Unstoppable het volgende:
[..]
Tegenstander van dit formaat? Zoals bekend is heeft Choi een achtergrond in een sport die alleen maar om takedowns draait, dus hij zal wel redelijk takedowns kunnen verdedigen. Hij heeft aardig wat K-1 ervaring, en kent dus ook stand-up basis. Tel daar zijn huge reach voordeel bij op. Er zouden imo heel wat gemakkelijkere gevechten voor Fedor kunnen zijn.
dat zou iig in 1x het einde van M-1 betekenenquote:Op woensdag 21 november 2007 02:51 schreef sampoo het volgende:
[..]
Fedor gaat KO! [afbeelding]
Hoe rijk zou je wel niet kunnen worden als dat echt gebeuren zou. [afbeelding]
Ze zouden iig meteen naar de #1 spot in Korea schieten, Choi is huge daarquote:Op woensdag 21 november 2007 08:19 schreef Paxlie het volgende:
[..]
dat zou iig in 1x het einde van M-1 betekenen
Letterlijk en figuurlijkquote:Op woensdag 21 november 2007 11:08 schreef Unstoppable het volgende:
[..]
Ze zouden iig meteen naar de #1 spot in Korea schieten, Choi is huge daar![]()
quote:Op dinsdag 20 november 2007 20:50 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Gewoon bang dat GSP weer Knock out wordt geslagen in de eerste ronde![]()
Hmmm, Brahma Bull-->BB (stond eerst op de avatar, maar nu gelukkig niet meerquote:Op woensdag 21 november 2007 00:45 schreef roepdeman het volgende:
[..]
gebruikte jij nu net BB's icoontje
![]()
Hij zei eigenlijk helemaal niks over zijn wrestling carriere als hij met MMA zou beginnen. Het enige wat hij letterlijk zei was: "als de kans zich voordoet, qua geld en gelegenheid zal ik het aanbod niet afslaan"quote:Op woensdag 21 november 2007 17:09 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Had wel over gelezen dat Kurt nogal wat dingen liet vallen. Maar was het nogal vergeten. Iets dat hij misschien met TNA zou stoppen voor MMA ofzo?
Hij zal als hij een contract krijgt aangeboden eerst minimaal 6maanden gaan trainen.. ik denk dat je de basis dan toch wel beheerstquote:Op donderdag 22 november 2007 01:18 schreef sampoo het volgende:
Kurt heeft niets in MMA te zoeken. Die kerel heeft niets met MMA. Als hij nou in zijn vrije tijd al aan MMA deed of iets naast zijn worstelen deed, had ik wat meer vertrouwen.
Das een tegenvallerquote:Op vrijdag 23 november 2007 10:43 schreef Paxlie het volgende:
Matt Serra heeft een kapotte rug en kan derhalve niet vechten tegen Hughes
Hoop dat ze dan gewoon Hughes vs GSP doen als #1 contender match ofzo
quote:UFC President Dana White announced Thursday that Matt Serra will have to withdraw from the UFC 79 card due to an injury he suffered after his training earlier this week.
The current UFC welterweight champion, who was scheduled to fight Matt Hughes at UFC 79, suffered a herniated disc in his lower back on Monday following a routine training session in his Long Island gym.
“This is devastating news because they were so looking forward to fighting each other, said White.
“Unfortunately injuries happen and I look forward to Serra recovering quickly, and to getting him back into the Octagon.”
Serra had just finished a Jiu-Jitsu and wrestling training session and was demonstrating a move when he became gripped with pain and fell to the floor. Serra went to the hospital and underwent an MRI, which revealed the herniated discs in his lower back.
“This is the hardest thing I’ve ever had to do,” said Serra. “I’ve never had a back injury before; I could hardly get off of the MRI table. There is no way I can train through this, and I’m devastated, especially because this was such an important fight. I was looking forward to fighting Matt Hughes. All my training was going phenomenally until Monday – All I can do now is to get better and to fight again as soon as possible.”
Ik heb net zijn optreden bij MMA Inside gezien en ik moet mijn opvatting een beetje bijstellen. Hij lijkt er zeer zeker over na gedacht te hebben en hij zal het zolang nog druk genoeg hebben met prowrestlen. Maar het zal hoe dan ook moeilijk zijn als hij niet 100% er tegen aan gaat.quote:Op donderdag 22 november 2007 09:48 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Hij zal als hij een contract krijgt aangeboden eerst minimaal 6maanden gaan trainen.. ik denk dat je de basis dan toch wel beheersten hij heeft niet voor niks een olympic gold medal gewonnen met werstling!
Brock trained al 2 jaar en toen werd had hij pas net getekend, en hij vecht in februari dus heeft hij nog een paar maanden erbij. Maar ik denk dat Kurt, (vooral zoals hij er nu uit ziet) het best wel goed zou doen. Hij heeft een worstel achtergrond (dus niet pro) gouden medaille die hij toch gewonnen had met een zwaar geblesseerde nek. Grepen kan hij dus wel, en pro-wrestling is ook niet zo makkelijk hoor. Althans niet wat hij allemaal kan.quote:Op vrijdag 23 november 2007 23:27 schreef sampoo het volgende:
[..]
Ik heb net zijn optreden bij MMA Inside gezien en ik moet mijn opvatting een beetje bijstellen. Hij lijkt er zeer zeker over na gedacht te hebben en hij zal het zolang nog druk genoeg hebben met prowrestlen. Maar het zal hoe dan ook moeilijk zijn als hij niet 100% er tegen aan gaat.
quote:St-Pierre Steps in for Serra, Faces Hughes for Interim Title at UFC 79
By Thomas Gerbasi
In the UFC, when one door closes, another opens, and on December 29th, that adage will ring true once against when Matt Hughes battles Georges St-Pierre for the interim UFC Welterweight Championship in the main event of UFC 79: Nemesis, at the Mandalay Bay Events Center in Las Vegas, Nevada.
St-Pierre replaces UFC Welterweight Champion Matt Serra, who was forced to withdraw from his bout with Hughes last week due to a herniated disc in his back.
“Obviously, the loss of Matt Serra was brutal, but the great thing about the UFC is that we can put together great fights like Hughes-St-Pierre at a moment’s notice and bounce right back,” said UFC President Dana White. “I have the utmost respect for both Hughes and St-Pierre for stepping up for this fight, and not only are the fans going to see two of the greatest welterweights of all-time settle their score in a rubber match, but they're going to do it in a five round interim title fight, and the winner is going to face off next year against Matt Serra for the undisputed title.”
Hughes and St-Pierre are no strangers to one another, having fought twice with vastly different results. In their first bout at UFC 50 in October of 2004, Hughes won the vacant welterweight crown with a first round submission victory. In their November 2006 rematch, St-Pierre evened the score with a second round TKO of Hughes to win the 170-pound title. On December 29th, the two will settle matters once and for all.
“I’m so excited to get this fight,” said St-Pierre. “I’m fighting Matt Hughes for the interim title right now, and then after that I’m going to go after Serra. I’ve wanted that rematch against Serra, and this is the best scenario that can happen.”
Waiting in the wings will be the champion, Serra, who will have an odd rooting interest that night.
“I can’t believe the position this puts me in,” said the New Yorker, who won the title from St-Pierre and was looking forward to settling the score with the man he has been coaching against and trading barbs with on the sixth season of The Ultimate Fighter, Hughes. “I’m actually rooting for Matt Hughes so I can beat his ass.”
UFC 79 also features the long-awaited superfight between the two greatest 205-pound fighters of all-time, Chuck 'The Iceman' Liddell and Wanderlei 'The Axe Murderer' Silva, as well as an intriguing bout between Lyoto Machida and PRIDE star Rameau Thierry Sokoudjou, who will be making his UFC debut. Tickets are on sale now.
Back to the Future. GSP pwned Hughes, Serra pwned GSP AGAIN.quote:Op zondag 25 november 2007 12:59 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Breaking: GSP vs. Hughes Confirmed For UFC 79
Matt Hughes will face Georges St. Pierre in a five-round main event for the interim welterweight title. When Matt Serra recovers from his herniated disc, a match will be put together to unify the championship.
Van ufc.com:
[..]
quote:A mixed martial arts promotion based out of Las Vegas is starting a new event using a team format with MMA legends as coaches. Platinum Fighting Productions has named its event Ring of Fire – not to be confused with the venerable MMA promotion of the same name based in Denver.
PFP announced Royce Gracie, Josh Barnett, Gokor Chivichyan and Ken Shamrock as its first four coaches. Its first event is Ring of Fire, Manila, scheduled to take place Dec. 9 at Araneta Stadium in the Philippines, the home of the historic Mohammed Ali and Joe Frazier fight known as “The Thrilla in Manila.”
International Fight League commissioner Kurt Otto acknowledged Shamrock’s involvement and confirmed that he is still a coach for IFL as well.
Each team will battle in four events to be held in the Philippines, Macau, Japan and China; with the best two teams progressing to the Final Ring of Fire event slated for December 2008.
Team Gracie features Cleber Luciano, Jorge Patino, Daniel Serafian, John Marsh and Katrine Alendal. Team Barnett will field Koji Oishi, Yuki Kondo, Renato “Babalu” Sobral, Jeff Monson and Ginele Marquez. Team Gokar includes Karen Darabedyan, August Wallen, Rodney Faverus, Hakim Gouram and Amanda Buckner. Rounding out the field is Team Lion’s Den with Evan Dunham, Kyacey Uscola, Mike Whitehead, Ricco Rodriguez and Tonya Evinger.
The Dec. 9 event features Team Barnett versus Team Gokor.
-Koji Oshi (Barnett) vs. Karen Darabdeyan (Gokor)
-Yuki Kondo (Barnett) vs. August Wallen (Gokor)
-Renato “Babalu” Sobral (Barnett) vs. Rodney Faverus (Gokor)
-Jeff Monson (Barnett) vs. Hakim Gouram (Gokor)
-Ginele Marquez (Barnett) vs. Amanda Buckner (Gokor)
Ultimate Fighting Championship veteran Zach Light will also participate in a separate bout on the Dec. 9 event and will reportedly be coached by UFC light heavyweight champion Quinton Jackson.
quote:Op donderdag 29 november 2007 18:23 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
TUF:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
ik vind het echt belachelijk hoe de comissie met hem omgaatquote:Op zaterdag 1 december 2007 15:43 schreef Tazmaniac het volgende:
Diverse promotie's zijn bezig met een dikke tv deal.. ik ben benieuwd of deze onderhandelingen ook ergens toe leiden?!! Het zou iig heel goed voor de sport kunnen zijn doordat ze meer main stream attention zullen krijgen.
Inside MMA was weer super, voor de mensen die het op de voet volgen.. 4 december moet Sean Sherk zich weer gaan verantwoorden en zal er waarschijnlijk een uitspraak komen m.b.t. zijn schorsing. Ik geloof echt dat Sherk onschuldig is dus ik hoop dan ook dat hij vrijgesproken wordt.
Denk ej dat hij op 77 kg veel kan uitrichten?quote:Op zaterdag 1 december 2007 18:56 schreef sampoo het volgende:
Ik denk dat het meer ligt in het gebrekkige "cutten" gecombineerd met de in verhouding met andere 185lbs vechters te veel aan vet. Alles onder 205 is zo'n beetje tot op de gram afgetraind en cutten dan 10 tot 20lbs aan watergewicht. Voeg daar toe het in elkaar gezakte vertrouwen van Ninja en het gebrek aan soccer kicks en knieeen tegen het hoofd op de grond en de resultaten vallen tegen.
Ninja moet met zijn huidige gestalte de 170 halen door in de sauna te hangen. Het zal zijn cardio niet goed doen maar aan cardio heb je weinig als je niet als een gek kan aanvallen en de tegenstander zich zorgen moet maken dat hij een soccer kick in zijn gezicht krijgt wanneer hij zijn balans verliest.
Hij heeft in elk geval iets meer "punch" in die divisie. Tegen Lawler was het gewoon lachwekkend hoe weinig kracht hij in zijn vuisten bleek te hebben.quote:Op zaterdag 1 december 2007 19:23 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Denk ej dat hij op 77 kg veel kan uitrichten?
Die van mij nietquote:Op zaterdag 1 december 2007 20:26 schreef sampoo het volgende:
[..]
Hij heeft in elk geval iets meer "punch" in die divisie. Tegen Lawler was het gewoon lachwekkend hoe weinig kracht hij in zijn vuisten bleek te hebben.
Trouwens is bij jullie de MMA tracker ook kaput?
Ip-adres is veranderd zie ik. Stomme dns server is weer niet bij tijds.quote:
quote:Op zondag 2 december 2007 17:17 schreef Tazmaniac het volgende:
Voor de mensen die nog aant twijfelen zijn om Cage Rage wel te downloaden.. ZEKER DOEN!!
Ik heb net de opening match gezienIk download hem nu ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Sammy Vasquez, 35, from Houston, Texas, died on 11/30. The Fight Network reports that Vasquez suffered a 3rd knockout loss to Vince Libardi during a Renegades Extreme Fighting bout on 10/20 at Houston’s Toyota Center. After the fight, Vasquez was taken to Saint Joseph Medical Center’s Critical Care Unit, where he began a 47-day struggle.
Las het ja, toevallig dacht ik daar een paar dagen geleden aan. Is er iemand wel eens doodgeslagen in de kooi/ring?quote:Op zondag 2 december 2007 23:20 schreef Tazmaniac het volgende:
Dit is echt fucked up voor de sport.. ik had paar dagen geleden al gehoord dat het kut met hem ging maar nu is het dus officieel.. de eerste dood tijdens een MMA gevecht..
[..]
Als het zover is zie ik wel een linkje in mijn PM box verschijnen, tochquote:Op maandag 3 december 2007 01:21 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Komt btw een nieuwe MMA tracker aan waar ik ook weer aan mee werk. Gaat MMAZ heten en zal binnenkort helemaal online gaan hopelijk
ps. org
Dat denk ik niet. Monson had ook echt moeite met Sylvia. Ik zie Timmy dit zomaar winnen. Ik wil een fully trained beast-like Arlovski terugquote:Op maandag 3 december 2007 17:38 schreef Tazmaniac het volgende:
walkover voor Rodrigo [afbeelding]
Sylvia zuigt [afbeelding]
Sorry BB, via de tracker kun je altijd zowat alles downloaden dus dan hoef je niet over erna te gaan zoekenquote:Op dinsdag 4 december 2007 01:26 schreef BB_Koning het volgende:
Ik heb gisteren pfzp gevecht van Murilo gezine op dailymotion omda niemand hier me wilde vertellen waar ik kon dwonloaden![]()
Ik blijf erbij, ondanks deze overwinning, dat hij he kwijt is
Wlke tracker, mmatracker.com is uit d elucht ofzo.quote:Op dinsdag 4 december 2007 15:19 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Sorry BB, via de tracker kun je altijd zowat alles downloaden dus dan hoef je niet over erna te gaan zoeken
Check PMquote:Op dinsdag 4 december 2007 15:33 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Wlke tracker, mmatracker.com is uit d elucht ofzo.
bron: http://mmajunkie.com/2007(...)-for-hbo-broadcasts/quote:HBO — not the UFC — will get to choose the announcers who commentate the UFC broadcasts on the subscription-cable giant.
That’s the word out of today’s conference call with UFC president Dana White.
Earlier today, I mentioned that the two sides had finally inked a deal after months of stalled negotiations. The UFC, which currently broadcasts its events primarily on pay-per-view and Spike TV, began talks with HBO earlier this year. The new deal would apparently put a few UFC shows on HBO beginning this summer.
However, as part of the deal, HBO would be in charge of the production and would use HBO broadcasters. That means that the UFC’s official crew of Joe Rogan and Mike Goldberg (and Randy Couture) will be replaced — mostly like by HBO Boxing’s stable of broadcasters — during all HBO broadcasts.
However, when asked if HBO Boxing analyst Jim Lampley (one of the UFC’s most outspoken critics) would be one of the broadcasters, White gave a definitive “hell no.“
Just within the past month, White admitted that control of the production had been the primary point of disagreement and that it was holding up the deal. It appears he ceded that control to get the deal done.
Although HBO Sports was initially against airing UFC events, it’s hard to imagine the channel intentionally sabotaging the broadcasts. And as White stated today, he wouldn’t agree to such a deal if he didn’t feel completely comfortable that the events would be handled in a professional and suitable way.
Als Joe weg gaat wordt het een stuk minder jaquote:Op dinsdag 4 december 2007 21:13 schreef Thomasumo het volgende:
[..]
bron: http://mmajunkie.com/2007(...)-for-hbo-broadcasts/
Wat kut zeg, Mike kan ik nog missen maar Joe's commentaar kan echt een gevecht maken of breken.
quote:Op dinsdag 4 december 2007 21:46 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Net Cage Rage 24 afgekeken, wat een lekkere wijven daar zegdie gebruiken ze tenminste in tegenstelling tot UFC
maar goed daar gaat het natuurlijk niet om.
Ok, niet overdrijven, spoliers mogen al wegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
bb_koning.hyves.nl
quote:As MMAjunkie.com previously reported (see: Sean Sherks Fate Decided Tuesday) today the California State Athletic Commission held the appeal for UFC Fighter Sean Sherks suspension from a failed steroid test.
According to information received from the CSAC, Sherks suspension has been reduced to six months, from one year. As is standard in suspensions, Sherk receives credit for time already served, which means he is eligible to return to mixed martial arts competition in January.
Sherk, who defended his title with a unanimous-decision victory over Hermes Franca in July, tested positive for elevated testosterone levels and nandrolone, an anabolic steroid, during an event drug test. The event took place July 7 at ARCO Arena in Sacramento, Calif., and the California State Athletic Commission subsequently suspended Sherk one year and fined him $2,500.
Sherks original hearing was set for August. However, after securing the services of accomplished doping lawyer Howard Jacobs, Sherk was granted an extension for the appeal, which took place Oct. 31. However, key paperwork submitted by Jacobs was not distributed to commission members prior to the hearing, and the commission opted to delay the hearing an additional two weeks (to Nov. 13). The CSAC later announced an unspecified delay and a new date of Dec. 4 in early November.
At the time, Sherk called the CSAC behavior during the process ⤽very unprofessional.⤽
As for Sherks title, UFC President Dana White recently told Yahoo! Sports that he was fed up with the CSACs handling of the appeal and that he wouldnt strip the 34-year-old veteran fighter of the title regardless of the commissions decision. However, last month, White said that he will âhonor the commissions decision and strip Sherk of the title if the suspension is upheld. (Its worth noting that the commission doesnt have the power to strip a title; it can only issues suspensions and fines.)
With the committees decision, it is expected that Sherk will face the winner of a UFC 80 main event between B.J. Penn and Joe Stevenson which will award the winner the interim lightweight title.
Als dat idd maar geen WCW/TNT verhaal wordtquote:
Die 2 sprongen ook gelijk in mijn hoofd rond ja. Zou niet weten wat voor anders het moet zijn.quote:Op zaterdag 8 december 2007 20:10 schreef Tazmaniac het volgende:
hmmz special announcement..
zal wel gaan over de tv deal met HBO oid.. lijkt mij niet dat Randy terug komt oid.
ik weet het welquote:Op zaterdag 8 december 2007 20:17 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Die 2 sprongen ook gelijk in mijn hoofd rond ja. Zou niet weten wat voor anders het moet zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
quote:Op zaterdag 8 december 2007 22:40 schreef Paxlie het volgende:
[..]
ik weet het welHad dat ook gelezen, maar dat lijkt me nou niet een special announcement eerlijk gezegd. Althans niet iets om zo geheimzinnig over te doen. Maar we zullen zien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel jammer trouwens![]()
[ Bericht 0% gewijzigd door Tazmaniac op 09-12-2007 16:06:09 ]Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
quote:Without much fanfare, the Ultimate Fighting Championship stripped Sean Sherk of the lightweight championship. Company officials confirmed this information on Saturday before its event in Las Vegas.
Sherk, 34, had tested positive for the anabolic steroid Nandrolone, more commonly known as Decadurabolin, in his July 7 title defense in Sacramento, Calif. where he defeated Hermes Franca. Franca also tested positive for steroids during the fight. Sherk won via five round decision. The California State Athletic Commission, unlike Nevada, doesn’t have the legal authority to overturn a decision based on a positive drug test.
Sherk had appealed the test result, and on Tuesday the commission cut his one-year suspension to six months, but upheld the $2,500 fine. Sherk is eligible to fight again on Jan. 3.
Because the appeal verdict was that his test result was not overturned, it left UFC officials with little alternative, other than set a dangerous precedent had they not decided to strip Sherk of the championship, for a company that has stated a public hard line on steroid use among its competitors.
UFC president Dana White had already booked B.J. Penn vs. Joe Stevenson for the interim championship on Jan. 19 in Newcastle, England. Had Sherk been cleared, he would have faced the winner at the earliest possible date. Now the Penn-Stevenson winner would be the outright champion.
It has not been confirmed whether Sherk would still get the first shot at the winner.
Zo is het!quote:Op zondag 9 december 2007 21:30 schreef roepdeman het volgende:
DAMNNNNNN!!!!!! Jared 'J-Rock' Rollins en War Machine!!!!!!!!! en dan om nog meer damn te zeggen:
DAMNNNNNN!!!!!! Huerta versus Guida!!!!!!!!!!!!! Hoe verzin je deze gevechten? Hoe?
Fight of the year! Wauw! EN dat was niet eens een pay per view dit was gewoon gratis weggegeven... Damn wat zullen mensen balen dat dit beter was dan de laatste main event...
quote:Op zondag 9 december 2007 22:06 schreef Tazmaniac het volgende:
Coaches TUF7 bekend!!!Zo, dat hadden we niet zien aankomen zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Tuurlijk welquote:Op zondag 9 december 2007 22:08 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Zo, dat hadden we niet zien aankomen zeg<----
![]()
quote:Op zondag 9 december 2007 22:06 schreef Tazmaniac het volgende:
Coaches TUF7 bekend!!!Vet, dat word hilarisch! Nu hopen dat ze een iets gevarieerder aanbod deelnmers neer zetten. Dit jaar kon je na de eerste aflevering al de semifinals uittekenen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En Taz pas op met dat soort plaatjes, heb nog niets gezien!I am SO omniscient that if there were to be two omnisciences, I'd be both!
my bad! maja gelukkig spoilt het eigenlijk niksquote:Op zondag 9 december 2007 23:10 schreef Thomasumo het volgende:
[..]
Vet, dat word hilarisch! Nu hopen dat ze een iets gevarieerder aanbod deelnmers neer zetten. Dit jaar kon je na de eerste aflevering al de semifinals uittekenen.
En Taz pas op met dat soort plaatjes, heb nog niets gezien!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.bb_koning.hyves.nl
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weet iemand overigens waarom Bowman niet vocht op deze card?I am SO omniscient that if there were to be two omnisciences, I'd be both!
quote:Op zondag 9 december 2007 23:49 schreef BB_Koning het volgende:Hehe, zo heb ik niet naar die match gekeken, dat laat ik aan jou over. Ik vond het vooral een spannende match met een terechte winnaar!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am SO omniscient that if there were to be two omnisciences, I'd be both!
quote:Op dinsdag 11 december 2007 23:55 schreef Thomasumo het volgende:
Helemaal eens. Het was eindelijk weer eens spannend. Op de finale na dan.Vast omdat men bij de UFC zich nog steeds aan het afvragen waren wat die in TUF deed. Bowman heeft er niets te zoeken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weet iemand overigens waarom Bowman niet vocht op deze card?
Guida stond verrrr voor op punten, dus ikw eet nie tof ik het terecht vind dat Huerta gewonnen heeft.quote:Op dinsdag 11 december 2007 23:56 schreef Thomasumo het volgende:
[..]
Hehe, zo heb ik niet naar die match gekeken, dat laat ik aan jou over. Ik vond het vooral een spannende match met een terechte winnaar!
quote:Op donderdag 13 december 2007 23:43 schreef Tazmaniac het volgende:
WEC 31 is absoluut een must see!! Wat een vette show.. we worden echt verwend deze maand!!!!
quote:Originally reported by MMAWeekly
"Ryan Gracie was arrested yesterday in Sao Paulo after he tried to steal a motorcycle at knife point from it's owner.
According to the biggest newspaper in Brazil, O Globo, Ryan used a kitchen knife to make the assault. The owner of the motorcycle said that he gave the motorcycle to Ryan and steped away. But, while Ryan was trying to start the motorcycle, the owner hit him with his helmet knocking Ryan to the ground with others also helping to detain Ryan.
Also reported was that Ryan had stolen a Toyota Corolla from a elderly person around 65 years old, but that he had a crashed the car before attempting to take the motorcycle."
After this, the following was placed on GracieMag and G1
News to make the fighting world tremble. According to news carried by Globo TV, the black belt Ryan Gracie was found dead in the cell where he was being held at a police station in Sao Paulo after having been accused of car theft yesterday in the city of Sao Paulo. According to the Sao Paulo State Secretariat of Public Security, Ryan was alone in the cell.
GRACIEMAG.com sympathizes with the Gracie family and should be back shortly with further information as to Ryan’s death.
“Ryan was sent to the 91st PD, after having toxicology exams done at the central IML at around 2:30 am. He arrived at the police station in Vila Leopoldina at 3 am. According to the officer on call of the 15th Police District police officer Daniella Ranna, where the athlete’s case was registered for having tried to steal a motorcycle, he was sent to the 91st DP because it is a traffic station. From there, he would have been seen to the “most recommendable” location.
According to the Secretariat, at around 7am, when policemen at the station were checking the cells with their detainees, they found the fighter fallen in a corner. They entered and confirmed that he was dead. At around 10 am, coroners were already at the location to do the necessary exams and send the body to the institute.
Ik vind pound-for-pound niet echt zo heel belangrijk of iets.. wat zegt dat nou helemaal.. sowieso rankings binnen de MMA wereld.. kweet het niet.. maja omdat ik toch niks te doen heb bij deze de 10 beste pound for pound fighters!quote:Op zondag 16 december 2007 23:07 schreef addictivebeat het volgende:
wie is de sterkste mma vechter? fedor wordt toch alom beschouwd als onverslaanbaar of zijn er andere vechters?
Stel jezelf eens voor. Doe je aan vechtsport? Hoe lang?quote:Op zondag 16 december 2007 23:07 schreef addictivebeat het volgende:
wie is de sterkste mma vechter? fedor wordt toch alom beschouwd als onverslaanbaar of zijn er andere vechters?
Dus pak je alleen maar kindertjes van 10 - 12 jaar oudquote:Op maandag 17 december 2007 11:54 schreef addictivebeat het volgende:
vind het alleen erg moeilijk om tegen gasten van meer dan 20 of 30 kilo wegen te sparren.
En hoe voelde die eerste lowkickquote:Op maandag 17 december 2007 11:54 schreef addictivebeat het volgende:
haha hey guys, ja ik doe sinds 3 maanden aan vechtsport, kickboksen en af en toe pak ik een mma les mee
quote:Brothers Murilo Rua and Mauricio Rua announced Tuesday that they have left Chute Boxe.
The brothers said their departure from the Brazilian team was friendly. They will form their own squad in Massachusetts.
"We regret the departure of Mauricio and Murilo Rua," said Chute Boxe trainer Rudimar Fedrigo in an official statement. "They are fighters born here at Chute Boxe and left the team to form their own in the United States. Remember that the doors of Chute Boxe will always be open to both, and I wish good luck and success in their new job."
Under the guidance of Fedrigo and other Chute Boxe trainers, Mauricio "Shogun" Rua rose to prominence as one of the best light heavyweight fighters in MMA. He sat atop most 205-pound and pound-for-pound rankings before Forrest Griffin submitted the Brazilian in September. Older brother "Ninja" recently relinquished the EliteXC middleweight belt to Robbie Lawler.
Wat vet, geloof dat die gasten best goed kunnen trainen. Mooi om te zien dat ze voor een nieuwe generatie vechters zullen zorgen.quote:
11 oktober om precies te zijnquote:
Big Nog al meteen de heavyweight championquote:Former heavyweight champion Tim Sylvia has inked his half of a contract to compete for the vacant heavyweight title against Antonio Rodrigo Nogueira at UFC 81: Breaking Point on February 2, 2008, from the Mandalay Bay Events Center in Las Vegas, Nevada, according to FightNetwork.com.
Monte Cox who represents The Maine-aic indicates that all that remains to make the bout official is a signature from Minotauro.
Here's a snip from Cox:
Tim signed the contract, and we haven't heard anything else about it if Nogueira has signed his contract or what.
Despite the official confirmation, Cox reveals in the report that Sylvia has already begun his training camp for the championship bout.
That puts to rest recent speculation that Cheick Kongo was still in the mix to challenge for the belt. In fact, according to the article, Justin McCully has been approached about taking on the Parisian that same evening.
An answer from McCully is expected any day he is currently overseas with Team Punishment teammate Tito Ortiz visiting American troops on a USO Tour.
The match up between Sylvia and Big Nog would serve as the main event of the evening, alongside the co-feature of Frank Mir against Brock Lesnar.
It now seems more likely than ever that a replacement for recently resigned division champion Randy Couture will be determined on SuperBowl weekend.
haha nee het beste is om tegen mensen van je eigen gewicht te sparren, dan is het ook leuker,,quote:Op maandag 17 december 2007 14:12 schreef roepdeman het volgende:
[..]
Dus pak je alleen maar kindertjes van 10 - 12 jaar oudom tegen te sparren...
was wel effe wennenquote:Op maandag 17 december 2007 14:29 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
En hoe voelde die eerste lowkick
ik gok dat dat 2009 isquote:Op donderdag 27 december 2007 14:42 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Stil hier zeg [afbeelding]
Anyway de mma tracker waar ik het over had de laatste tijd is nu in beta fase en wordt intern getest nu. Ziet er mooi uit [afbeelding]
Komt hopelijk snel online, maar helaas niet meer voor UFC 97 denk ik [afbeelding]
Haha wist niet dat hij ook MMA deed. Zie het ook niet voor mequote:Op donderdag 27 december 2007 17:47 schreef RenzoBrad het volgende:Fedor op zijn Ogawa's
Alleen moet 'ie wel oppassen voor die knieen. Dat is ook het enige wapen waarmee de grote Koreaan Fedor kan verslaan imo. Verliest Fedor van Hong-Man Choi dan stort ik in elkaar
Hij mag wel iets "kalmer" aan gaan doen. Het komt allemaal wel erg "Tom Cruise bij Oprah" over.quote:Op zondag 23 december 2007 12:48 schreef Tazmaniac het volgende:
Onzer Bas is al helemaal in de kerst sfeer
[ afbeelding ]
Klopt, hij heeft (voor zover ik weet) een tumor, die er dus voor zorgt dat hij maar blijft groeien. Antonio Silva zou dat ook hebben gehad, maar bij hem was deze inmiddels verwijderd.quote:Op donderdag 27 december 2007 23:53 schreef roepdeman het volgende:
Choi was de gozer tegen wie Brock Lesnar eigenlijk zou debuteren, maar toen werd afgekeurd door een CASC geloof ik.
quote:UFC Light Heavyweight champion Quinton "Rampage" Jackson is being sued by former representatives White Chocolate Management. Here's the official statement: “White Chocolate Management, a Hollywood, Florida based management and Promotion Company and its President Reed Wallace have filed a $10,000,000 lawsuit in the State Supreme Court of New York, against Rampage Jackson, Juanito Ibarra and Ibarra’s Mixed Martial Arts Company for breach of contract, interference with contract and defamation arising out of a breach of a contract and false statements by Ibarra that ‘WCM had nothing to do with Rampage’ although it was Ibarra and his attorneys that prepared the final contract between Rampage and White Chocolate.”.
Hier de (korte) versie van dat moment!quote:Op zaterdag 29 december 2007 10:34 schreef Tazmaniac het volgende:
Hebben jullie de weigh inn gezien???
Damn, wat een moment tussen Wandy en Chuck!! Wanderlei faked een headbutt in de richtig van Liddell's kop die hem op zijn beurt de mooie vinger geeft. Waarna ze elkaar aan het lijf willen!!
Nog 5 minuten en dan gaat het loos hier op mijn kamertjequote:Op zondag 30 december 2007 14:19 schreef roepdeman het volgende:
UFC is MUST SEE TV
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat een show jongensop naar de undercard fights!!
[ Bericht 4% gewijzigd door Tazmaniac op 30-12-2007 17:19:33 ]Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
[ Bericht 0% gewijzigd door BB_Koning op 30-12-2007 18:54:38 ]bb_koning.hyves.nl
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am SO omniscient that if there were to be two omnisciences, I'd be both!
quote:Op zondag 30 december 2007 15:11 schreef BB_Koning het volgende:mwah.. gigantisch wil ik dat nou ook weer niet noemen.. 2inch maar het is er idd wel degelijk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niemand schijnt wat over de 1e bout te zeggen te hebben.. vonden jullie dat voorval niet vet.. ik heb er iig heel erg van genoten!!!![]()
Ohja en ze hebben nu Harley-Dvidson binnen als een grote sponsorlaat de rest nu ook maar over de brug komen!!!
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
met japans commentaar en audio out of sync...Ik ben vergeten wat ik als signature had...
quote:Op maandag 31 december 2007 13:49 schreef roepdeman het volgende:
Ik kijk nu live naar Yarenoka op TVU player en dan MMA-TV...jup.. hij best een goede kans om te winnen ondanks dat het *** **** isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
met japans commentaar en audio out of sync...
zometeen waarschijnlijk gewoon te downloaden op de tracker met amerikaans commentaar en insync audio
[ Bericht 6% gewijzigd door Tazmaniac op 31-12-2007 14:20:38 ]Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
Jup, ik zag net het gevecht van Zentsov binnenkomen.. als jullie nog niet genoeg mma gehad hebben in de afgelopen dagen kunnen jullie ook ff de IFL gran prix finales downloadenquote:Op maandag 31 december 2007 14:16 schreef Dr_Strangelove het volgende:
De losse Yarennoka partijen druppelen vanaf nu ook binnen op de tracker. Met Engels commentaar (Frank Trigg) en in goede kwaliteit (HD rips in breedbeeld).
Ik heb IFL net gekeken, dus vandaar dat ik zie dat ik UFC79 beter vondquote:Op maandag 31 december 2007 14:30 schreef Dr_Strangelove het volgende:
K1-Dynamite!! komt ook nog een binnen zodadelijk als het goed is, en daar zitten toch ook nog wel wat leuke partijen bij hoor. Dus inderdaad nog genoeg mma tot het nieuwe jaar....
Toch leuk weer, dat Yarennoka, na één partij gezien te hebben. Die Japanse refs met de refcam en de remix van het PrideFC victory theme....
quote:Op maandag 31 december 2007 15:14 schreef Tazmaniac het volgende:
Fedor vs. Hong Man ChoiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Patriotism is the last refuge of a scoundrel"
quote:Op maandag 31 december 2007 16:24 schreef Tazmaniac het volgende:
Ok [afbeelding] dat mag je uiteraard vinden maar het zou mij heel erg verbazen alsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
quote:Op maandag 31 december 2007 16:32 schreef Paxlie het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben vergeten wat ik als signature had...
quote:Op maandag 31 december 2007 19:26 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Fedor vs Choi:
http://www.mmanonstop.com/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.bb_koning.hyves.nl
quote:Op maandag 31 december 2007 16:32 schreef Paxlie het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 31 december 2007 16:21 schreef Paxlie het volgende:
Fedor vs ChoiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Schouderblessure was het niet?quote:Op dinsdag 1 januari 2008 20:58 schreef BB_Koning het volgende:
http://www.dailymotion.co(...)gei-kharitonov_sport
Damn, die stoten vn Kharitonov waren vropeger echt top, laatste gevehcten heb ik zn stoten niet zo geod als die van in het filmpje gezien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Yarenokka:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.K1:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 2 januari 2008 13:12 schreef Daniel.San het volgende:
Mooie gevechten weer hoor:
UFC:Eindelijk iemand die de skills van Machida prijst!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
bb_koning.hyves.nl![]()
Dan wil jij zeker de gif zien van VanDamme's gay knipoog + omhelzing van Fedor na zijn gevecht?quote:Op woensdag 2 januari 2008 14:09 schreef BB_Koning het volgende:
Kan iemand hier .gifs maken?![]()
Klik hier voor de gif!
En let ook vooral op het feit dat hij zijn ogen zo sluit...![]()
Fedor - Choi:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Val jij op oude vrouwen? Nee? Ik val ook niet op oude mannenquote:Op woensdag 2 januari 2008 17:20 schreef RenzoBrad het volgende:
[..]
Dan wil jij zeker de gif zien van VanDamme's gay knipoog + omhelzing van Fedor na zijn gevecht?![]()
Klik hier voor de gif!
En let ook vooral op het feit dat hij zijn ogen zo sluit...![]()
Ik wil een bepaalde .gif van GSP, hihihi
bb_koning.hyves.nl![]()
www.mmagifs.comquote:Op woensdag 2 januari 2008 18:24 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Val jij op oude vrouwen? Nee? Ik val ook niet op oude mannen [afbeelding]
Ik wil een bepaalde .gif van GSP, hihihi [afbeelding]Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma![]()
Staat er niet bij, ik ga even het gevehct bekijken en checken in welke minuut het egdeelt ei sdak wil hebbenquote:
bb_koning.hyves.nl![]()
Het gaat er eindelijk van komen![]()
"EliteXC Books Kimbo Slice vs. Tank Abbott for Feb. 16 Show"
Praise EliteXCAttended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!![]()
[sherdog]quote:Op vrijdag 4 januari 2008 17:34 schreef Tazmaniac het volgende:
Het gaat er eindelijk van komen [afbeelding]
"EliteXC Books Kimbo Slice vs. Tank Abbott for Feb. 16 Show"
Praise EliteXC
Kimbo by murder
[/sherdog]Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Tja.. ik denk ook dat Kimbo vrij gemakkelijk zal winnenquote:Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
Denk het ook, Kimbo neemt mma heel serieus op, traint zijn a$$ eraf (kijk maar naar dat stukje met Bas Rutten, die heeft nog nooit iemand zo hard zien trainen). Tank was goed in de oude UFC, maar is (helaas) tegenwoordig een alcoholist die af en toe wat easy money maakt door te vechten. Moet er wel bijzeggen dat als hij binnen de 2 minuten waarin hij actief is je vol raakt met zijn vuist, dat je het dan wel moeilijk hebt. Maar normaal gesproken moet Kimbo dit dus wel kunnen winnenquote:Op vrijdag 4 januari 2008 19:02 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Tja.. ik denk ook dat Kimbo vrij gemakkelijk zal winnen![]()
![]()
Tank Abbot is inderdaad zwaar overrated tegenwoordig. De man komt van zijn barstoel de octagon inrollen.
Overigens had ik liever gezien dat hij en niet Kimbo door Bas werd getrained. In goede conditie zou Tank echt dodelijk zijn.I am SO omniscient that if there were to be two omnisciences, I'd be both!![]()
Tank blijft gevaarlijk. MMA is geen vechtsport waar je van te voren bijna op zeker kan stellen dat de ene wint omdat hij betere kwaliteiten heeft (zoals bijv. bij boksen meer het geval is). Er speelt een grotere factor "toeval" een rol en Tank heeft nog altijd gigantisch wat kracht in zijn vuisten. Het kan zo een KO betekenen.![]()
Gina Carano back in actionquote:Gina Carano (5-0), EliteXC’s most marketed female fighter, will be part of the organization’s Feb. 16 show, the organization announced on Friday.
Carano will be part of the night’s televised main card, which airs live on Showtime at 10 p.m. ET. The show, which features a main event of Kimbo Slice vs. Tank Abbott, is expected to take place in Miami, Fla. — possibly at the University of Miami Arena.
An opponent for Carano has not yet been named.
Carano, 25, posted a 12-1-1 record in Muay Thai competitions before making her MMA debut — which just happened to be the first-ever state-sanctioned female fight — in June 2006. She’s a perfect 5-0 in MMA fights, winning two via decision and two via knockout. At a September EliteXC event, she earned her first career submission victory via rear-naked choke over Tonya Evinger.
Although she’s arguably the sport’s best-known female fighter, Carano and EliteXC have been the target of recent criticism for the way her career has been handled. Critics claim that the organization hand picks favorable match-ups — rather than the best match-ups — for her fights. They also cite the organization’s decision to create a special weight class (140 lbs.) for Carano — a weight she’s had trouble making.
Tara LaRosa, perhaps the sport’s top female fighter, has been one of Carano’s biggest critics. She also recently confirmed she’s been in talks with EliteXC about a possible contract.
Carano, the daughter of former Dallas Cowboys quarterback Glenn Carano, can be seen on the upcoming reincarnation of “American Gladiators.” She’ll be one of the show’s “gladiators” (with the name “Crush”). The show, which is hosted by Hulk Hogan and Laila Ali, debuts with a two-hour premiere tomorrow at 9 p.m. ET/PT on NBC. One-hour episodes will then air weekly on Mondays at 8 p.m. ET/PT.
Helemaal met je eens. In dit geval echter, rekening houdend met de getrainde kin van Kimbo en de aftakeling van Tank denk ik dat het niet een spannend gevecht gaat worden.quote:Op zondag 6 januari 2008 02:45 schreef sampoo het volgende:
Tank blijft gevaarlijk. MMA is geen vechtsport waar je van te voren bijna op zeker kan stellen dat de ene wint omdat hij betere kwaliteiten heeft (zoals bijv. bij boksen meer het geval is). Er speelt een grotere factor "toeval" een rol en Tank heeft nog altijd gigantisch wat kracht in zijn vuisten. Het kan zo een KO betekenen.I am SO omniscient that if there were to be two omnisciences, I'd be both!![]()
American Gladiator [USA] #1 It's back!
Waar Gina als "Crush" te zien is <3!
En ook daar deelt ze wat knallen uit![]()
![]()
Tito heeft trouwens een wedstrijd tegen Machida aangeboden gekregen. Ben benieuwd of hij nog een vechter is tegenwoordig. Ik was echt onder de indruk van Machida vs. Sokoju maar of hij een goed getrainde Ortiz aan kan is nog de vraag.I am SO omniscient that if there were to be two omnisciences, I'd be both!![]()
Same here, al denk ik dat het sowieso een decision wordt gezien de stijlen van beiden. Ik gok op Machida. Eerst vond ik hem wat saai, maar na zijn gevecht tegen Sokoudju ben ik hem wel meer gaan waarderen! Knappe prestatie neergezet in dat gevecht. Soko stelde domweg teleur op de grond...quote:Op dinsdag 8 januari 2008 09:50 schreef Thomasumo het volgende:
Tito heeft trouwens een wedstrijd tegen Machida aangeboden gekregen. Ben benieuwd of hij nog een vechter is tegenwoordig. Ik was echt onder de indruk van Machida vs. Sokoju maar of hij een goed getrainde Ortiz aan kan is nog de vraag.![]()
Tito moet maar weer eens een gevecht winnen en dit is de uitgekiende mogelijkheid om ervoor te zorgen dat hij weer serieus wordt genomen. Dan een rematch tegen Rashad Evans en hij is bijna weer een viable contender.
Wat ik trouwens erg jammer vindt is dat Serra zo vroeg al tegen GSP gaat. Denken jullie niet dat hij compleet wordt afgeslacht? Ik bedoel hij is nu niet eens in staat om te trainen, hoe goed kan hij dan in ??April?? zijn?Ik ben vergeten wat ik als signature had...![]()
Never say never maar ik denk dat Serra geen kans maakt.. of het nu in april of juli is..
En Tito moet dit gevecht zeker aangaan, als hij idd weet te winnen (en ik denk wel dat hij dat kan) heeft ie meteen weer een mooie positie op 'the ladder'. Was het trouwens niet zo dat hij maar 1fight meer hoefde te doen volgens zijn contract, of ben ik in de war met iemand anders? Als dat zou zou zijn ben ik toch wel héél benieuwd naar zijn keuze na het eventuele gevecjt met Machida!!!!Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
is die niet nog bezig met The Apprentice dan? Dat is ook afgelopen zondag begonnen op de amerikaanse tv en daar zit hij in samen met Lennox Lewis.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:33 schreef Tazmaniac het volgende:
Never say never maar ik denk dat Serra geen kans maakt.. of het nu in april of juli is..
En Tito moet dit gevecht zeker aangaan, als hij idd weet te winnen (en ik denk wel dat hij dat kan) heeft ie meteen weer een mooie positie op 'the ladder'. Was het trouwens niet zo dat hij maar 1fight meer hoefde te doen volgens zijn contract, of ben ik in de war met iemand anders? Als dat zou zou zijn ben ik toch wel héél benieuwd naar zijn keuze na het eventuele gevecjt met Machida!!!!Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Ja, klopt. Tito heeft nog een gevecht op zijn huidige contract staan. Arlovski ook geloof ik, misschien dat je je met hem verwart.Ik ben vergeten wat ik als signature had...![]()
Jeremy Horn back in the Octagonquote:With Thales Leites scratched from a UFC 81 fight with Nate Marquardt (25-7-2 MMA, 4-1 UFC) due to a broken right hand, 100-fight veteran Jeremy Horn (79-16-5 MMA, 6-4 UFC) has been tapped as a late replacement.
UFC.com today posted the announcement.
UFC 81 takes place Feb. 2 at the Mandalay Bay Events Center in Las Vegas and airs live on pay-per-view.
Marquardt, a former top middleweight contender, was set to return from his July 2007 loss to UFC middleweight champion Anderson Silva against surging 185-pound contender Leites. However, for the second time, Leites had to withdrawal from a bout with the Team Jackson fighter. Marquardt and Leites were originally set to fight in October 2006, but Leites couldn’t enter the country due to problems with his travel documentation.
Now injured, Leites will be replaced by Horn, arguably the busiest fighter in mixed-martial-arts history. Since turning professional in March 1996, Horn has fought 100 times, facing a virtual who’s who of MMA. Horn made his UFC debut in May 1998 with a submission loss to Frank Shamrock in a title fight. Seven years later, he got a shot at Chuck Liddell’s title but suffered a fourth-round TKO.
Horn last competed in the UFC in May 2006, when he defeated Chael Sonnen with a second-round submission. He’s since gone 1-2 outside the organization fighting for the International Fight League and Art of War. In September, he lost via triangle choke to Jorge Santiago; it was his first submission loss in more than six years.
His fight with Marquardt will be on the UFC 81’s televised card.
UFC 81 features heavyweight battles of Tim Sylvia vs. Antonio Rodrigo Nogueira (for the interim heavyweight title) and Frank Mir vs. UFC newcomer Brock Lesnar.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
Serra heeft hem natuurlijk al eens eerder verslagen. Ik denk dat ook wat extra druk op GSP legt. Al was hij wel enorm gefocussed tegen Hughes. Ik hoop zelf dat Serra wint en dat Hughes dan alsnog tegen Serra gaat met de titel op het spel.
Hoe dan ook zal Hughes waarschijnlijk toch wel tegen Serra gaan als hij verliest ook. Ben benieuwd hoe Serra vs GSP gaat worden hoor![]()
![]()
Hé, en zo ontdekte ik dat er gewoon een levendig MMA-topic op Fok! is... Volg zelf al een tijdje de UFC's en ook het laatste gedeelte van het Pride tijdperk. Heb net het topic teruggelezen en zie dat jullie ook de MMA-programma's als Inside MMA kijken. Waar kijken jullie dit of waar halen jullie dit vandaan? Ben zelf altijd dagen bezig om een UFC te kunnen kijken.
Heb overigens ook wel hoge verwachtingen van Serra vs. GSPAFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_![]()
Bij de bekende tracker of via usenet. Verdere discussie hierover mag echter niet volgens de FOK! regels dus hier laten we het bijquote:Op donderdag 10 januari 2008 14:38 schreef Breach het volgende:
Hé, en zo ontdekte ik dat er gewoon een levendig MMA-topic op Fok! is... Volg zelf al een tijdje de UFC's en ook het laatste gedeelte van het Pride tijdperk. Heb net het topic teruggelezen en zie dat jullie ook de MMA-programma's als Inside MMA kijken. Waar kijken jullie dit of waar halen jullie dit vandaan? Ben zelf altijd dagen bezig om een UFC te kunnen kijken.
Heb overigens ook wel hoge verwachtingen van Serra vs. GSP
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
PM mag natuurlijk welquote:Op donderdag 10 januari 2008 14:41 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Bij de bekende tracker of via usenet. Verdere discussie hierover mag echter niet volgens de FOK! regels dus hier laten we het bij![]()
![]()
Hoi mannen... Dacide meldt zich ook weer eens..
Laatste tijd bijzonder druk gehad met van alles en nog wat waardoor mijn fok forum bezoekjes erbij inschoten.
Maar ik ben er weer
Heb in elk geval genoten van ufc 79.. Was echt een super event.![]()
Maar je kon wel op mixfight paraderenquote:Op donderdag 10 januari 2008 16:10 schreef Dacide het volgende:
Hoi mannen... Dacide meldt zich ook weer eens..
Laatste tijd bijzonder druk gehad met van alles en nog wat waardoor mijn fok forum bezoekjes erbij inschoten.![]()
bb_koning.hyves.nl![]()
Haha, Dacide, BB is watching youquote:Op donderdag 10 januari 2008 18:21 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Maar je kon wel op mixfight paraderen![]()
![]()
BB heb trouwens je link naar dat filmpje van Sergei Kharitonov even bekeken en idd, blijft super om te zien. Kharitonov's boxing skills zijn goed. Met name die bodyshots tegen Ninja en Rizzo! Dat zijn trouwens ook zijn twee mooiste gevechten als je het mij vraagt![]()
Hoewel... tegen Overeem II maakte hij het wel erg mooi af, wat ik wel pijnlijk vond om te zien...![]()
Mixfight is gewoon 1 grote dwangneurosequote:Op donderdag 10 januari 2008 18:21 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Maar je kon wel op mixfight paraderen![]()
![]()
![]()
Maar toch, die boxing skills heb ik niet gezien, ook niet tegen Russowquote:Op donderdag 10 januari 2008 19:51 schreef RenzoBrad het volgende:
BB heb trouwens je link naar dat filmpje van Sergei Kharitonov even bekeken en idd, blijft super om te zien. Kharitonov's boxing skills zijn goed. Met name die bodyshots tegen Ninja en Rizzo! Dat zijn trouwens ook zijn twee mooiste gevechten als je het mij vraagt![]()
Hoewel... tegen Overeem II maakte hij het wel erg mooi af, wat ik wel pijnlijk vond om te zien...
bb_koning.hyves.nl![]()
Mannen... binnenkort Mir tegen Lesnar...
Wat denken we ervan?
Ik hoop eerlijk gezegd niet dat lesnar zijn debuutpartij wint.. Het lijkt me geen fijn gezicht om te zien dat een showworstelaar direct de vloer aan zou vegen met een mma vechter/mir. Ik weet ook wel dat lesnar geen kippetje is. Zijn wrestling skills zijn zeker in orde. Daarnaast is het gewoon een buldozer.. wil niet weten wat zoiets kan aanrichten vanuit de fullmount of sidecontrol.![]()
show-worstelaar is echt TE kort door de bocht voor die man. Die gast is de GSP van de Heavyweights als je gaat kijken naar atletisch talent. Als hij goed op submissions heeft getraind gaat Mir het echt ongelovelijk zwaar krijgen. Lesnar is 265 pounds en dat is zonder overtollig vet of wat dan ook. Hij heeft ook bijna een NFL team gehaald terwijl hij daar nog NOOIT voor getraind had.quote:Op donderdag 10 januari 2008 23:56 schreef Dacide het volgende:
Mannen... binnenkort Mir tegen Lesnar...
Wat denken we ervan?
Ik hoop eerlijk gezegd niet dat lesnar zijn debuutpartij wint.. Het lijkt me geen fijn gezicht om te zien dat een showworstelaar direct de vloer aan zou vegen met een mma vechter/mir. Ik weet ook wel dat lesnar geen kippetje is. Zijn wrestling skills zijn zeker in orde. Daarnaast is het gewoon een buldozer.. wil niet weten wat zoiets kan aanrichten vanuit de fullmount of sidecontrol.
Ik zie hem nu dus ook niet als "the next big thing" (zo werd ie geprezen in WWE) maar als Brock Lesnar, de super atletische en echt bizar sterke worstelaar.Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Lesnar.. 1st round victoryAttended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
Als Mi rin vorm is, dan wint Mir, die mna is een toptalent.![]()
Mir en Brock schelen niet evel in gewicht.bb_koning.hyves.nl![]()
als Mir in topvorm is heeft hij nog moeite met de kracht van Lesnar, hij moet dus echt in belachelijk goede cardio-conditie zijn. Fedor had bijvoorbeeld ook moeite met de kracht van Choi en ik denk dat je Brock qua kracht ook wel zo kan zien met het verschil dat Brock daadwerkelijk kan worstelenquote:Op vrijdag 11 januari 2008 01:12 schreef BB_Koning het volgende:
Als Mi rin vorm is, dan wint Mir, die mna is een toptalent.
[afbeelding]
Mir en Brock schelen niet evel in gewicht.
Ik ben fan van Brock. Ik hoop dat hij wint, maar ik vlak Mir niet uit. Ik denk dat Mir enkel kans maakt als hij Lesnar van zich af kan houden door middel van goeie punches en kicks. Lesnar KO zie ik niet gebeuren. Zodra deze match op de grond komt of in een clinch situatie kan ik maar een ding zeggen tegen Frank Mir:
THE PAIN IS HEREIk ben vergeten wat ik als signature had...![]()
Hmmz.. kweet niet of ik het daar mee eens ben.. ik denk juist dat Mir's enige kans is als hij Lesnar op de grond zou krijgen en hem in een submission pakt (zie het Tim Sylvia gevecht). Maar met Brock's wereldklasse wrestling en ontzettend grote kracht zie ik dat niet gebeuren! 1e round K.O. or submissionquote:Op vrijdag 11 januari 2008 03:16 schreef roepdeman het volgende:
Ik ben fan van Brock. Ik hoop dat hij wint, maar ik vlak Mir niet uit. Ik denk dat Mir enkel kans maakt als hij Lesnar van zich af kan houden door middel van goeie punches en kicks. Lesnar KO zie ik niet gebeuren. Zodra deze match op de grond komt of in een clinch situatie kan ik maar een ding zeggen tegen Frank Mir:
THE PAIN IS HERE
[ Bericht 0% gewijzigd door Tazmaniac op 11-01-2008 15:22:22 ]Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
Als Mir wint dan gaat het wel echt 10 minuten arrogante Mir kijken worden
Gelukkig wint Brockquote:Op vrijdag 11 januari 2008 15:22 schreef Paxlie het volgende:
Als Mir wint dan gaat het wel echt 10 minuten arrogante Mir kijken worden![]()
ik zag trouwens dat Lesnar samen in de gym zit met Sean Sherk, Brock Larson en Nick Thompson.. kan ook alleen maar goed zijn voor zijn ervaring/vertrouwen.
Goeie matchup voor Houston om weer terug te komen van zijn verlies!!
Denk niet dat Irving veel kans maakt als Houston zich dit keer gewoon houdt aan waar hij goed in is
Ik ga toch maar weer voor een 1st round K.O.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
Forum Opties Forumhop: Hop naar: