11 oktober om precies te zijnquote:
Big Nog al meteen de heavyweight championquote:Former heavyweight champion Tim Sylvia has inked his half of a contract to compete for the vacant heavyweight title against Antonio Rodrigo Nogueira at UFC 81: Breaking Point on February 2, 2008, from the Mandalay Bay Events Center in Las Vegas, Nevada, according to FightNetwork.com.
Monte Cox who represents The Maine-aic indicates that all that remains to make the bout official is a signature from Minotauro.
Here's a snip from Cox:
Tim signed the contract, and we haven't heard anything else about it if Nogueira has signed his contract or what.
Despite the official confirmation, Cox reveals in the report that Sylvia has already begun his training camp for the championship bout.
That puts to rest recent speculation that Cheick Kongo was still in the mix to challenge for the belt. In fact, according to the article, Justin McCully has been approached about taking on the Parisian that same evening.
An answer from McCully is expected any day he is currently overseas with Team Punishment teammate Tito Ortiz visiting American troops on a USO Tour.
The match up between Sylvia and Big Nog would serve as the main event of the evening, alongside the co-feature of Frank Mir against Brock Lesnar.
It now seems more likely than ever that a replacement for recently resigned division champion Randy Couture will be determined on SuperBowl weekend.
haha nee het beste is om tegen mensen van je eigen gewicht te sparren, dan is het ook leuker,,quote:Op maandag 17 december 2007 14:12 schreef roepdeman het volgende:
[..]
Dus pak je alleen maar kindertjes van 10 - 12 jaar oudom tegen te sparren...
was wel effe wennenquote:Op maandag 17 december 2007 14:29 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
En hoe voelde die eerste lowkick
ik gok dat dat 2009 isquote:Op donderdag 27 december 2007 14:42 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Stil hier zeg [afbeelding]
Anyway de mma tracker waar ik het over had de laatste tijd is nu in beta fase en wordt intern getest nu. Ziet er mooi uit [afbeelding]
Komt hopelijk snel online, maar helaas niet meer voor UFC 97 denk ik [afbeelding]
Haha wist niet dat hij ook MMA deed. Zie het ook niet voor mequote:Op donderdag 27 december 2007 17:47 schreef RenzoBrad het volgende:Fedor op zijn Ogawa's
Alleen moet 'ie wel oppassen voor die knieen. Dat is ook het enige wapen waarmee de grote Koreaan Fedor kan verslaan imo. Verliest Fedor van Hong-Man Choi dan stort ik in elkaar
Hij mag wel iets "kalmer" aan gaan doen. Het komt allemaal wel erg "Tom Cruise bij Oprah" over.quote:Op zondag 23 december 2007 12:48 schreef Tazmaniac het volgende:
Onzer Bas is al helemaal in de kerst sfeer
[ afbeelding ]
Klopt, hij heeft (voor zover ik weet) een tumor, die er dus voor zorgt dat hij maar blijft groeien. Antonio Silva zou dat ook hebben gehad, maar bij hem was deze inmiddels verwijderd.quote:Op donderdag 27 december 2007 23:53 schreef roepdeman het volgende:
Choi was de gozer tegen wie Brock Lesnar eigenlijk zou debuteren, maar toen werd afgekeurd door een CASC geloof ik.
quote:UFC Light Heavyweight champion Quinton "Rampage" Jackson is being sued by former representatives White Chocolate Management. Here's the official statement: “White Chocolate Management, a Hollywood, Florida based management and Promotion Company and its President Reed Wallace have filed a $10,000,000 lawsuit in the State Supreme Court of New York, against Rampage Jackson, Juanito Ibarra and Ibarra’s Mixed Martial Arts Company for breach of contract, interference with contract and defamation arising out of a breach of a contract and false statements by Ibarra that ‘WCM had nothing to do with Rampage’ although it was Ibarra and his attorneys that prepared the final contract between Rampage and White Chocolate.”.
Hier de (korte) versie van dat moment!quote:Op zaterdag 29 december 2007 10:34 schreef Tazmaniac het volgende:
Hebben jullie de weigh inn gezien???
Damn, wat een moment tussen Wandy en Chuck!! Wanderlei faked een headbutt in de richtig van Liddell's kop die hem op zijn beurt de mooie vinger geeft. Waarna ze elkaar aan het lijf willen!!
Nog 5 minuten en dan gaat het loos hier op mijn kamertjequote:Op zondag 30 december 2007 14:19 schreef roepdeman het volgende:
UFC is MUST SEE TV
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat een show jongensop naar de undercard fights!!
[ Bericht 4% gewijzigd door Tazmaniac op 30-12-2007 17:19:33 ]Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door BB_Koning op 30-12-2007 18:54:38 ]bb_koning.hyves.nl
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am SO omniscient that if there were to be two omnisciences, I'd be both!
quote:Op zondag 30 december 2007 15:11 schreef BB_Koning het volgende:mwah.. gigantisch wil ik dat nou ook weer niet noemen.. 2inch maar het is er idd wel degelijk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niemand schijnt wat over de 1e bout te zeggen te hebben.. vonden jullie dat voorval niet vet.. ik heb er iig heel erg van genoten!!!![]()
Ohja en ze hebben nu Harley-Dvidson binnen als een grote sponsorlaat de rest nu ook maar over de brug komen!!!
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
met japans commentaar en audio out of sync...Ik ben vergeten wat ik als signature had...
quote:Op maandag 31 december 2007 13:49 schreef roepdeman het volgende:
Ik kijk nu live naar Yarenoka op TVU player en dan MMA-TV...jup.. hij best een goede kans om te winnen ondanks dat het *** **** isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
met japans commentaar en audio out of sync...
zometeen waarschijnlijk gewoon te downloaden op de tracker met amerikaans commentaar en insync audio
[ Bericht 6% gewijzigd door Tazmaniac op 31-12-2007 14:20:38 ]Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
Jup, ik zag net het gevecht van Zentsov binnenkomen.. als jullie nog niet genoeg mma gehad hebben in de afgelopen dagen kunnen jullie ook ff de IFL gran prix finales downloadenquote:Op maandag 31 december 2007 14:16 schreef Dr_Strangelove het volgende:
De losse Yarennoka partijen druppelen vanaf nu ook binnen op de tracker. Met Engels commentaar (Frank Trigg) en in goede kwaliteit (HD rips in breedbeeld).
Ik heb IFL net gekeken, dus vandaar dat ik zie dat ik UFC79 beter vondquote:Op maandag 31 december 2007 14:30 schreef Dr_Strangelove het volgende:
K1-Dynamite!! komt ook nog een binnen zodadelijk als het goed is, en daar zitten toch ook nog wel wat leuke partijen bij hoor. Dus inderdaad nog genoeg mma tot het nieuwe jaar....
Toch leuk weer, dat Yarennoka, na één partij gezien te hebben. Die Japanse refs met de refcam en de remix van het PrideFC victory theme....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
quote:Op maandag 31 december 2007 15:14 schreef Tazmaniac het volgende:
Fedor vs. Hong Man ChoiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Patriotism is the last refuge of a scoundrel"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
quote:Op maandag 31 december 2007 16:24 schreef Tazmaniac het volgende:
Ok [afbeelding] dat mag je uiteraard vinden maar het zou mij heel erg verbazen alsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
quote:Op maandag 31 december 2007 16:32 schreef Paxlie het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben vergeten wat ik als signature had...
quote:Op maandag 31 december 2007 19:26 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Fedor vs Choi:
http://www.mmanonstop.com/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.bb_koning.hyves.nl
quote:Op maandag 31 december 2007 16:32 schreef Paxlie het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |