hij is de pooier die zijn meisjes voor hem aan het werk heeft gezet...zelf durft hij niks te doen tegen Huub of Lieke.....lafaard is het van de ergste soortquote:Op maandag 5 november 2007 19:44 schreef itsme het volgende:
Wat kijkt die rat toch verward en duf
Hij neemt ook nauwelijks deel aan het gesprek, de pammetjes doen hun werk.quote:Op maandag 5 november 2007 19:44 schreef itsme het volgende:
Toevallig hadden Huub en Jaap het er pas over..maar het geluid staat niet altijd aan achter.quote:Op maandag 5 november 2007 19:43 schreef riri het volgende:
mooie is dat Lieke achter is en wellicht het hele gesprek van die drie heeft kunnen volgen
Nee hoor en de nieuwe verhaallijnen zijn een herhaling van zetten, boring dus.quote:Op maandag 5 november 2007 19:46 schreef ericahysterica het volgende:
Ligt het nou aan mij of worden de streams steeds saaier?![]()
Verward? Verward? Dat is de blik van een miskend genie die weet dat hij in dit gezelschap nooit op zijn huizenhoge waarde zal worden geschat.quote:Op maandag 5 november 2007 19:44 schreef itsme het volgende:
Die gast is zwaar overspannen... die trekt het niet veel langer meer..... Duidelijk dat Brian ook niet meer in de verhaallijnen voorkomt.... Alles wordt gedaan dat Brian de finale haalt in december.quote:Op maandag 5 november 2007 19:44 schreef itsme het volgende:
Ligt niet aan jouw hoor.Het word ook steeds saaier.Er was effe een opleving toen Brian en Amanda aan de beurt kwamen,maar Brian moet weer beschermd worden,dus mag er niks meer tegen hun.Maar Brian zelf mag natuurlijk wel doorgaan.De volgende gastspeler zal ook wel voor Amanda en Brian zijn.Gooi Kim er maar in,dan heeft Lieke ook eens wat.quote:Op maandag 5 november 2007 19:46 schreef ericahysterica het volgende:
Ja....allemaal zo voorspelbaarquote:Op maandag 5 november 2007 19:45 schreef rooie3 het volgende:
Word denk gouden kooi moe.Ze kunnen ook echt niks nieuws meer bedenken en zogauw Brian en Amanda het moeilijk hebben moet het hele script om.Dus gaan we lieke en Huub maar weer pakken.
Alles is nep aan amanda, ze was zelfs niet echt verslaafd.quote:Op maandag 5 november 2007 19:46 schreef ruudpuntenel het volgende:
Amanda zegt naar haar hoofd wijzend: "Als het hier goed zit dan rook je niet."
Dat is nou net de plaats waarvan ik denk dat het daar nooit meer goed komt.![]()
We"ll keep on hopin' , that's the spiritquote:Op maandag 5 november 2007 19:49 schreef Copycat het volgende:
Heb meelij met Brian. Vanavond komt immers ook al de brief waarin staat dat hij exit moet.
Nog nooit zo'n laffe hond gezienquote:Op maandag 5 november 2007 19:46 schreef riri het volgende:
[..]
hij is de pooier die zijn meisjes voor hem aan het werk heeft gezet...zelf durft hij niks te doen tegen Huub of Lieke.....lafaard is het van de ergste soort
Alleen daar is die RAT geschikt voorquote:Op maandag 5 november 2007 19:45 schreef rooie3 het volgende:
Word denk gouden kooi moe.Ze kunnen ook echt niks nieuws meer bedenken en zogauw Brian en Amanda het moeilijk hebben moet het hele script om.Dus gaan we lieke en Huub maar weer pakken.
Ik blijf ook hopen (tegen beter weten in) op zijn vertrek.Áls dat wonder echt gaat geschieden mogen ze de dwangbuis en de haldol wel bij de hand houden, en er voor zorgen dat Amanda zich niet snikkend en kermend op Brian stort...quote:Op maandag 5 november 2007 19:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Verward? Verward? Dat is de blik van een miskend genie die weet dat hij in dit gezelschap nooit op zijn huizenhoge waarde zal worden geschat.
Heb meelij met Brian. Vanavond komt immers ook al de brief waarin staat dat hij exit moet.
Nee, ligt niet aan jou.quote:Op maandag 5 november 2007 19:46 schreef ericahysterica het volgende:
Yep, de deur aan barrels en een hele boze Brian, Huub en Dennix. Op TV ziet het er toch weer even anders uit.quote:Op maandag 5 november 2007 20:02 schreef ruudpuntenel het volgende:
Twas even stil hier. Allemaal gezien?![]()
Wat ik echt bizar vind, is dat er geen enkele straf is binnengekomen.. ik moet dan gelijk weer denken aan de oorbel en Huub..quote:Op maandag 5 november 2007 20:01 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Ik blijf ook hopen (tegen beter weten in) op zijn vertrek.Áls dat wonder echt gaat geschieden mogen ze de dwangbuis en de haldol wel bij de hand houden, en er voor zorgen dat Amanda zich niet snikkend en kermend op Brian stort...
quote:Op maandag 5 november 2007 20:02 schreef ruudpuntenel het volgende:
Was een knaller met die deur.En Jaap tilde zo Dennis het huis in.Lag in een deuk om Jaap.Word denk maar Jaapfanquote:Op maandag 5 november 2007 20:02 schreef ruudpuntenel het volgende:
stel dat je nu brian bent...quote:Op maandag 5 november 2007 20:08 schreef riri het volgende:
mensenkinderen...de anderen lachen haar gewoon uit
Jaap, nadat de deur verbrijzeldequote:Op maandag 5 november 2007 20:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
Yep, de deur aan barrels en een hele boze Brian, Huub en Dennix. Op TV ziet het er toch weer even anders uit.
Wie kwam er het slechts af denk je, Brian of Huub?![]()
Wat denk je dat ik denkquote:Op maandag 5 november 2007 20:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
Yep, de deur aan barrels en een hele boze Brian, Huub en Dennix. Op TV ziet het er toch weer even anders uit.
Wie kwam er het slechts af denk je, Brian of Huub?![]()
Ik ben vooral benieuwd naar de follow-up. De cliffhanger (...) was iig dat Amanda boos was op Brian, dus dan is Brian toch gerechtigd haar een paar keer met haar hoofd tegen de douchewand te butsen?quote:Op maandag 5 november 2007 20:06 schreef beequeen het volgende:
Jaap begint mijn held te wordenquote:
De Febo is uitgeblust, helemaal deaud, geen zuchtje creativiteit meer..........triest stelletjequote:Op maandag 5 november 2007 19:55 schreef neehe het volgende:
Ze zijn achter dement aan het worden, ze gaan alles weer herhalen.
Opa van de FEBO dit is al een keer geweest ouwe gek !!!
Tuurlijk, als RTL ballen heeft laten ze in ieder geval iets zien van wat er tijdens de SL gebeurde.quote:Op maandag 5 november 2007 20:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ben vooral benieuwd naar de follow-up. De cliffhanger (...) was iig dat Amanda boos was op Brian, dus dan is Brian toch gerechtigd haar een paar keer met haar hoofd tegen de douchewand te butsen?
![]()
quote:Op maandag 5 november 2007 20:15 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Gadverdamme. Wat zit Brain er met een schijnheilig smoelwerk bij. Echt zum kotzen.
Helaas ijdele hoop BQquote:Op maandag 5 november 2007 20:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
Tuurlijk, als RTL ballen heeft laten ze in ieder geval iets zien van wat er tijdens de SL gebeurde.
IJdele hoop natuurlijk.
Je gelooft het niet, om Dennix. Hij vertelde een verhaal over een drol in het toilet van een one night stand van een mattie van hem........hilarisch.quote:Op maandag 5 november 2007 20:19 schreef ruudpuntenel het volgende:
Oeps, heb het even gemist waarom ze nu dubbel liggen![]()
quote:Op maandag 5 november 2007 20:24 schreef dgk_fan het volgende:
Nog 2,5 uur dan kunnen we onze avatars allemaal weer terugzetten !!
![]()
![]()
![]()
HNTM is dat het programma Hak Nadia Tot Moes???????????quote:Op maandag 5 november 2007 20:34 schreef Copycat het volgende:
![]()
Ik ga HNTM kijken, jeweets: dat programma dat Nadia op haar sloffen zou winnen.
Ik zie er maar één: die rechtse is niet op zijn lip geslagen.quote:Op maandag 5 november 2007 20:35 schreef IkWeetNiets het volgende:
[ afbeelding ]
Zoek de 3 verschillen...
Amanda heeft r haar nog niet gestijld op die fotoquote:Op maandag 5 november 2007 20:35 schreef IkWeetNiets het volgende:
[ afbeelding ]
Zoek de 3 verschillen...
Rechts heeft:quote:Op maandag 5 november 2007 20:35 schreef IkWeetNiets het volgende:
[ afbeelding ]
Zoek de 3 verschillen...
Aan jou om over twee-en-half uur de eer om Brian en vooral ons uit zijn lijden te verlossen en uit de kooi te gaan halenquote:Op maandag 5 november 2007 20:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Links heeft:
1: Geen koortslip.
2: Getangd haar.
3: Geen pammetjes geslikt.
Heb ik iets gewonnen?![]()
Oeeeeh. Net op tijdquote:Op maandag 5 november 2007 20:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Rechts heeft:
Ja een dineetje met de linkse persoon in het personeelsrestaurant van de Bijlmer Bajesquote:Op maandag 5 november 2007 20:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Links heeft:
een weekend in een bungalowpark.quote:Op maandag 5 november 2007 20:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Rechts heeft:
Ze mag mijn harpoen lenenquote:Op maandag 5 november 2007 20:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Aan jou om over twee-en-half uur de eer om Brian en vooral ons uit zijn lijden te verlossen en uit de kooi te gaan halen![]()
Dat doe ik met liefde. Eerst even lang het crisiscentrum om een straightjacket te lenen.quote:Op maandag 5 november 2007 20:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Aan jou om over twee-en-half uur de eer om Brian en vooral ons uit zijn lijden te verlossen en uit de kooi te gaan halen![]()
Ik wil hem eventueel wel voor je platspuiten hoorquote:Op maandag 5 november 2007 20:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat doe ik met liefde. Eerst even lang het crisiscentrum om een straightjacket te lenen.![]()
![]()
De canvasmevrouwquote:Op maandag 5 november 2007 20:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat doe ik met liefde. Eerst even lang het crisiscentrum om een straightjacket te lenen.![]()
![]()
Geniaal, muzikaal en wereldberoemdquote:Op maandag 5 november 2007 20:35 schreef IkWeetNiets het volgende:
[ afbeelding ]
Zoek de 3 verschillen...
quote:Op maandag 5 november 2007 20:46 schreef avonne het volgende:
[..]
Geniaal, muzikaal en wereldberoemd
Helaas komt de linker niet verder dan een gek lachje en een gek kapsel (insert clownfoto).
Stressnilquote:Op maandag 5 november 2007 20:46 schreef DrsH het volgende:
[..]
Ik wil hem eventueel wel voor je platspuiten hoor![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 5 november 2007 20:42 schreef Ziet het volgende:
die twee in de chill zijn ook gezellige gasten![]()
daarna gaat hij knallenquote:Op maandag 5 november 2007 20:49 schreef KimiK het volgende:
Nou allemaal wakker, D gaat (weer een sterk verhaal) vertellen![]()
Jottum, ze zijn hun territorium aan het afbakenen.quote:Op maandag 5 november 2007 20:55 schreef DrsH het volgende:
De bewoners van DGK zetten hun verbale reuksporen uit![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 5 november 2007 20:59 schreef akveor het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Op naar de volgende actie...
Free to use:
[ afbeelding ]
Is dit echt een idee van Brian? Wat een zelfkennisquote:Op maandag 5 november 2007 20:59 schreef beequeen het volgende:
De DJ leraren denken dat Brian het goed zal doen als DJ. Ze zien echt mogelijkheden, niet alleen in R&b maar ook hiphop, hij moet wel divers blijven.
Brian heeft al een naam voor zichzelf als hij het land in gaat als DJj: DJ Schizo.![]()
Opgeslagen als.........quote:Op maandag 5 november 2007 20:59 schreef akveor het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Free to use:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 5 november 2007 20:59 schreef akveor het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Free to use:
[ afbeelding ]
Dat hoofd van Amanda.... het is dat ik beter weet anders zou ik erom gelachen hebben...quote:Op maandag 5 november 2007 21:03 schreef Py het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik probeer hier op geen enkele wijze te suggereren dat Amanda m niet snapt en de rest welquote:Op maandag 5 november 2007 21:06 schreef akveor het volgende:
[..]
Dat hoofd van Amanda.... het is dat ik beter weet anders zou ik erom gelachen hebben...
zou mooi zijn maar daar krijgen ze vast te goed voor betaald.quote:Op maandag 5 november 2007 21:08 schreef Lady-night het volgende:
Jammer dat ze niet gewoon durven zeggen dat hij niet kan draaien, dat hij beter iets anders kan doen
Uit alle kandidaten. Waarom hij?quote:Op maandag 5 november 2007 21:08 schreef Rotterdammert het volgende:
[..]
blijft tot de finale, dat staat vast
Ok, ik doe mee na de exit van Brian vanavondquote:Op maandag 5 november 2007 21:09 schreef ericahysterica het volgende:
Fijn weer een actie ........ik ben er klaar voor!![]()
![]()
![]()
Heet hij écht Dr.Laban? Dacht dat het een geintje was, net als destijds Dr. Clavan van van Kooten en de Bie...quote:Op maandag 5 november 2007 20:58 schreef DrsH het volgende:
Dr Laban mag wel oppassen dat als hij Nadia haar buik op wil halen haar pruim niet tussen haar borsten komt te zitten.
Dat is 't! Dat ik dat niet eerder zag!quote:Op maandag 5 november 2007 21:11 schreef akveor het volgende:
Pas bu begin ik Brian's frustraties te begrijpen.... Die jongen heeft werkelijk alles gedaan om Exit te mogen.... De Redactie wil hem gewoon niet laten gaan. Zou ik ook helemaal gek van worden.... ipv weg te mogen wordt ie dag in dag uit volgedrukt worden met pammetjes... Het zou me niet verbazen dat dat onder druk gaat. WEG MET DE FEBO...![]()
![]()
Wat heeft ie gedaan om exit te mogen dan? Anders had ie Huub allang bewusteloos geslagenquote:Op maandag 5 november 2007 21:11 schreef akveor het volgende:
Pas bu begin ik Brian's frustraties te begrijpen.... Die jongen heeft werkelijk alles gedaan om Exit te mogen.... De Redactie wil hem gewoon niet laten gaan. Zou ik ook helemaal gek van worden.... ipv weg te mogen wordt ie dag in dag uit volgedrukt worden met pammetjes... Het zou me niet verbazen dat dat onder druk gaat. WEG MET DE FEBO...![]()
![]()
quote:Op maandag 5 november 2007 21:11 schreef akveor het volgende:
![]()
Kijk naar je Avatar en je vraagt dit aan mij....?quote:Op maandag 5 november 2007 21:17 schreef Py het volgende:
[..]
Wat heeft ie gedaan om exit te mogen dan? Anders had ie Huub allang bewusteloos geslagen
Dachten wij ook in het begin.quote:Op maandag 5 november 2007 21:16 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Heet hij écht Dr.Laban? Dacht dat het een geintje was, net als destijds Dr. Clavan van van Kooten en de Bie...
Denk je dat Amanda de enige is die gebruik maakt van Brians armpje?quote:Op maandag 5 november 2007 21:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
Toch een vraagje: Waarom mag hij niet exit?
![]()
Ik zit ff bij te lezen hier, en lig ff dubbel hahaha..quote:Op maandag 5 november 2007 20:58 schreef DrsH het volgende:
Dr Laban mag wel oppassen dat als hij Nadia haar buik op wil halen haar pruim niet tussen haar borsten komt te zitten.
Ja maar dat heeft ie niet gedaan om exit te mogen. Dat was gewoon para worden omdat je bimbo vergat 'ja meester' te zeggenquote:Op maandag 5 november 2007 21:18 schreef akveor het volgende:
[..]
Kijk naar je Avatar en je vraagt dit aan mij....?![]()
![]()
![]()
Dat denken we iedere keer, ik geloof er niet in.quote:Op maandag 5 november 2007 21:21 schreef rooie3 het volgende:
Geen film.Denk dat de gastspeler komt.Huub verlulde zich.
Er zal vast wel een filmpje van zijn...zal ik hem opzoeken?quote:Op maandag 5 november 2007 21:22 schreef avonne het volgende:
vraagje: heeft Dennis zo tussen 19 en 19.30 liedjes zitten kwelen?
Hij ging bellen voor de film en kwam terug ,geen film de gastspeler komt lalalala.Wij worden geacht niks te weten.quote:Op maandag 5 november 2007 21:23 schreef 2live het volgende:
[..]
Dat denken we iedere keer, ik geloof er niet in.![]()
LMAO.....Flens krijgt er maar geen genoeg van.quote:Op maandag 5 november 2007 21:19 schreef akveor het volgende:
[..]
Denk je dat Amanda de enige is die gebruik maakt van Brians armpje?
Bijlezen gaat snel vanavond héquote:Op maandag 5 november 2007 21:21 schreef Donnie29 het volgende:
[..]
Ik zit ff bij te lezen hier, en lig ff dubbel hahaha..
Dàt zou weleens de enige echte reden kunnen zijn waarom Brian niet weg moet...denk dat we de waarheid op het spoor zijn mensen!quote:Op maandag 5 november 2007 21:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
LMAO.....Flens krijgt er maar geen genoeg van.
Je bedoelt: Heeft hij het voorleesuurtje van Zdngmw overgenomenquote:Op maandag 5 november 2007 21:22 schreef avonne het volgende:
quote:Op maandag 5 november 2007 21:24 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Er zal vast wel een filmpje van zijn...zal ik hem opzoeken?![]()
Is dat een "ja"?quote:Op maandag 5 november 2007 21:24 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Er zal vast wel een filmpje van zijn...zal ik hem opzoeken?![]()
Scherp Donnyquote:Op maandag 5 november 2007 21:25 schreef kybe het volgende:
Zou hij dat pistool even de andere kant op kunnen richten?
[ afbeelding ]
Haha idd!! Straks trainen, kan ik rond half 12 weer streamen.. ben benieuwd..quote:
Ik weet het ook niet BQ.... maar vanacht kreeg ik een moreel probleempje met mezelf... Al hoe een grote eikel ik Brian vind, dat ik hem bijna begon te haten ging me te ver. En al doet Brian zoveel dingen verkeerd hij is niet degene die beslist. Eigenlijk vind ik Brian zielig... heb het idee dat er iets anders speelt... misschien dat ie overspannen is ofzo en daarom uit de wind gehouden wordt.quote:Op maandag 5 november 2007 21:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
Toch een vraagje: Waarom mag hij niet exit?
![]()
Je hebt teveel mededogen, dat vind ik wel heel lief.quote:Op maandag 5 november 2007 21:31 schreef akveor het volgende:
FEBO wees neem je verantwoording en stuur Brian naar huis.![]()
![]()
![]()
Jaquote:Op maandag 5 november 2007 21:28 schreef Mokum020 het volgende:
Gebruikt Nadia nou Glassex voor het aanrecht of is dat alleen maar omdat er sex op de fles staat?![]()
Voor de kinderen van de wereld!? Klinkt bekend!quote:Op maandag 5 november 2007 21:22 schreef avonne het volgende:
nee, hoor, helemaal niet.quote:Op maandag 5 november 2007 21:37 schreef Py het volgende:
Huub vraagt Amanda en Nadia mee naar de chill om muziek te gaan luisteren.
Het kwam me een beetje geacteerd over![]()
Of zie ik nu spoken?![]()
Ik ben blij dat ik dat net ff gemist hebquote:
Ik wil het niet weten.......quote:
Een walvis?quote:Op maandag 5 november 2007 21:40 schreef KimiK het volgende:
Wat zie ik nou in het zwembad heen en weer gaan?? Of zie ik nu ook al spoken![]()
nee, omdat er op VV een peuterspeelzaal liedje bij een vol bord met eten.quote:Op maandag 5 november 2007 21:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je bedoelt: Heeft hij het voorleesuurtje van Zdngmw overgenomen![]()
Ik ook.als Huub mee gaat in deze verhaallijn zal het hem duur komen te staan.Hij weet dat de streamers kotsen op Nadia.Maar Huub zal wel denken alles wat ik doe,dat vinden ze leuk.Maar er zijn grenzen Huubquote:Op maandag 5 november 2007 21:39 schreef Desii het volgende:
[..]
Ik kots ervan... begin voor Jaap te worden
Ik weet niet hoe dat ding heet maar het maakt de vloer van het zwembad schoon, een soort zwembadstofzuiger.quote:Op maandag 5 november 2007 21:40 schreef KimiK het volgende:
Wat zie ik nou in het zwembad heen en weer gaan?? Of zie ik nu ook al spoken![]()
Dat ding maakt het zwembad schoon....makkelijk toch?quote:Op maandag 5 november 2007 21:41 schreef grazygirl het volgende:
wat is dat ding wat in het zwembad zwemt?
quote:Op maandag 5 november 2007 21:44 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Dat ding maakt het zwembad schoon....makkelijk toch?
Huub en Amanda?quote:Op maandag 5 november 2007 21:38 schreef avonne het volgende:
[..]
nee, hoor, helemaal niet.
Nu staan ze gearmd en hebben ze elkaar een zoen gegeven
Sorry, ik begrijp je niet.....kleine toelichting of een linkje?quote:Op maandag 5 november 2007 21:43 schreef avonne het volgende:
[..]
nee, omdat er op VV een peuterspeelzaal liedje bij een vol bord met eten.
We worden voor de zoveelste keer teleurgesteld.....quote:Op maandag 5 november 2007 21:45 schreef tipsch het volgende:
Aangezien Brian ook in kantoor aanwezig is, zal het wel niet om z'n exit gaan.
quote:Op maandag 5 november 2007 21:45 schreef beroepslurker het volgende:
Even heel wat anders, ik vind het nogal rustig rond ZMNDGN...zou ze in een kliniek zitten of in de bak?
nee, Nadiaquote:Op maandag 5 november 2007 21:46 schreef Py het volgende:
[..]
Huub en Amanda?
Echt?![]()
Die haat die Huub van de week in zijn ogen had richting Dennis. En hoe ze nu met elkaar omgaan.![]()
Dennis die tijdens een daaagenlange 7-1 weinig in de stress was over een mogelijke exit
Ik was er bijna weer ingetuind. Maar van de zomer postte ik al eens dat we naar een stel half verworden acteurs op zomerkamp zaten te kijken.
![]()
al achter het Centraal gekekenquote:Op maandag 5 november 2007 21:45 schreef beroepslurker het volgende:
Even heel wat anders, ik vind het nogal rustig rond ZMNDGN...zou ze in een kliniek zitten of in de bak?
Op stream 3 is ie sneller schoon dan op stream 4....quote:Op maandag 5 november 2007 21:44 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Dat ding maakt het zwembad schoon....makkelijk toch?
ik hoorde ze net zeggen dat hij nog achter zat om gescript te worden ivm met de entree van de gastspelerquote:
jawel er wordt een kooi in de kooi gezet en als hij er in zit dan pas durven ze het te vertellen!quote:Op maandag 5 november 2007 21:45 schreef tipsch het volgende:
Aangezien Brian ook in kantoor aanwezig is, zal het wel niet om z'n exit gaan.
Daar is het een grote teringzooi ivm de aanleg van het nieuwe busstation dus zij en haar haar klantenkring zal een nieuwe habitat moeten zoekenquote:
Skattie, er zijn maar 2 streams, we hebben geen keus behalve MUTE..........hier MUTE dus.quote:Op maandag 5 november 2007 21:50 schreef ericahysterica het volgende:
even een vraagje........is er ook maar iemand die naar het gewauwel van amanda en dennis luistert????????????????
Puleaseeee, ik hoop op een bloedmooie hoer.......andere smaken hebben ze niet.quote:Op maandag 5 november 2007 21:52 schreef schatje het volgende:
Komt Janice, de nieuwe gastspeler?
Kunnen we daar niet over ophouden. Brian gaat nergens heenquote:Op maandag 5 november 2007 21:55 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Mochten ze niet in huis, omdat ze niet mochten zien, dat de fakkels voor het vertrek van Brain aan gaan?
hij is nu op rtl 5 bij Project Catwalkquote:Op maandag 5 november 2007 21:55 schreef ericahysterica het volgende:
wie is Janice......????????? mijn hemel wat heb ik weer gemist![]()
is dat die enge butler die bij dennis bleef slapen maar toch niets deed?quote:Op maandag 5 november 2007 21:55 schreef SIRA het volgende:
Nou, zit klaar voor Janice.
Laat die relnicht maar komen.
owwwwwww dat weekdier met dat mutsje die ook bij Jensen was............!quote:Op maandag 5 november 2007 21:56 schreef SIRA het volgende:
[..]
hij is nu op rtl 5 bij Project Catwalk
Janice de relnicht.quote:Op maandag 5 november 2007 21:55 schreef ericahysterica het volgende:
quote:Op maandag 5 november 2007 21:57 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
owwwwwww dat weekdier met dat mutsje die ook bij Jensen was............!
Ach, er komt nu gewoon een hond..........of een geit, allebei blond, lachuh johquote:Op maandag 5 november 2007 21:55 schreef SIRA het volgende:
Nou, zit klaar voor Janice.
Laat die relnicht maar komen.
bijna goed, een dubbelganger er vanquote:Op maandag 5 november 2007 21:57 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
is dat die enge butler die bij dennis bleef slapen maar toch niets deed?
Ach. Hoop doet leven hè?quote:Op maandag 5 november 2007 21:56 schreef Rotterdammert het volgende:
[..]
Kunnen we daar niet over ophouden. Brian gaat nergens heen
quote:Op maandag 5 november 2007 21:59 schreef Dark het volgende:
[..]
Ach, er komt nu gewoon een hond..........of een geit, allebei blond, lachuh joh![]()
Meer te instrueren wat ze wel of niet moet doen bij Huub. Holy Kubatz op zijn best....anderen het werk laten doen en zelf uit de wind blijven.quote:Op maandag 5 november 2007 22:01 schreef Ziet het volgende:
brian loopt nadia even te evalueren
Deissyyquote:Op maandag 5 november 2007 22:01 schreef Deisyy het volgende:
Gaan ze nou toch film kijken? ik voel me zo in de zeik genomen.
STERRUF FEBO![]()
Nee ik geloof dat film kijken een vrijwillige bezigheid is.... maar aangezien er toch verder geen ruk te beleven is gaan ze gezellig tot 01.00 film kijken.quote:Op maandag 5 november 2007 22:01 schreef Mokum020 het volgende:
Moeten de acteurs weer op de bank?
feboquote:Op maandag 5 november 2007 21:55 schreef Deisyy het volgende:
Dat was het dan weer. Wij worden zo vreselijk in de zeik genomen![]()
Popcorn?quote:Op maandag 5 november 2007 22:05 schreef beequeen het volgende:
Dit is De Gouden Kooi, de Focking Fucker Zooi![]()
Pammetje?quote:Op maandag 5 november 2007 22:05 schreef beequeen het volgende:
Ooooh FEBO wat je doet doe je fout.
ja febo moet zo doorgaan dan haken mensen af en ik om mee te beginnenquote:Op maandag 5 november 2007 22:05 schreef beequeen het volgende:
Ooooh FEBO wat je doet doe je fout.
Ik ben normaal ook heel liefquote:Op maandag 5 november 2007 22:03 schreef KimiK het volgende:
[..]
Deissyyop je ava zie je er zo lief uit
![]()
Janice is een hysterische nicht met ADHD, dus maak je borst maar nat, en ook modeontwerper, dus die zal wel enig commentaar leveren op de dresscode in DGK.quote:Op maandag 5 november 2007 21:55 schreef ericahysterica het volgende:
als je het maar uit je hoofd laatquote:Op maandag 5 november 2007 22:10 schreef Mokum020 het volgende:
Zullen we deze COS maar volbaggeren met onzin?
Ik zal vast een leuke foto op zoeken van Natas....
Dan ga ik voor de lekkere kerels.........quote:Op maandag 5 november 2007 22:10 schreef Mokum020 het volgende:
Ik zal vast een leuke foto op zoeken van Natas....![]()
Streams uit en gezellig met ons doen kan ook.quote:Op maandag 5 november 2007 22:11 schreef beequeen het volgende:
2live en roevka, popcorn en een pammetje lijkt me op dit moment de ideale combinatie.![]()
Was jij dat gister ook niet die dat zomaar, ongevraagd, deed?quote:Op maandag 5 november 2007 22:10 schreef Mokum020 het volgende:
Als jij de nieuwe klaarzet....quote:Op maandag 5 november 2007 22:10 schreef Mokum020 het volgende:
quote:Op maandag 5 november 2007 22:17 schreef Kinga het volgende:
Holy motherfucker, kijken ze nou een film?
Ja....ik bewaar hem voor speciale gelegenheden...quote:Op maandag 5 november 2007 22:16 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Was jij dat gister ook niet die dat zomaar, ongevraagd, deed?![]()
Dat denk ik ook altijd en het gevolg is dat ik de volgende dag 3 COSsen kan doorspitten omdat ik alles gemist heb.quote:Op maandag 5 november 2007 22:15 schreef avonne het volgende:
De film is dus om 00.00 precies afgelopen.
Dan nog een kwartiertje plannen maken door Jaap en Huub (die ze niet uitvoeren "morgen, morgen")
1.00 uur verplichte bedtijd.doei
Nadjaquote:Op maandag 5 november 2007 22:20 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ja....ik bewaar hem voor speciale gelegenheden...![]()
Een golddigger met de letter N....?
leuk spelletje...![]()
Yeah leuk pim-pam-pettenquote:Op maandag 5 november 2007 22:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben normaal ook heel liefMaar ze zitten ons zo ontzettend in de zeik te nemen.
Spelletje pim-pam-pet dan maar?![]()
Brian kreeg niet zulke fijne kritiek.quote:DJ's vertrekken weer, Brian neemt afscheid. De DJ ziet toch wel resultaat, niet iedereen leert snel en je weet waar je mee bezig bent, zegt hij tegen Brian. Het is ook goed, dat hij nog steeds zo gemotiveerd is. Brian loopt naar binnen en krijgt een kus van Amanda, hij vraagt pissig of ze gerookt heeft, natuurlijk niet zegt Amanda.
Iedereen moet naar kantoor, Amanda denkt dat de gastspeler eraan komt.
Bron: RF/VOL
Heb je gezien wat er naast haar zit!quote:Op maandag 5 november 2007 22:20 schreef misslady83 het volgende:
is er een horror op ofzo amanda kijkt vrij bangig
Doet ze wel vaker in de buurt van Brianquote:Op maandag 5 november 2007 22:20 schreef misslady83 het volgende:
is er een horror op ofzo amanda kijkt vrij bangig
quote:Op maandag 5 november 2007 22:22 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Heb je gezien wat er naast haar zit!
en dan wel eentje met meer dan 5 half dooie hersencellen.quote:Op maandag 5 november 2007 22:16 schreef misslady83 het volgende:
goden zij geprezen als er een vrouwelijke gastspeler in komt!
Ik zou er ook geen genoegen mee nemen hoor!quote:
Het ging toch over een vrouwelijke gastspeler....quote:Op maandag 5 november 2007 22:23 schreef miesy het volgende:
[..]
en dan wel eentje met meer dan 5 half dooie hersencellen.
Nou ehm, ik hoorde de dj leraren zeggen dat hij goed bezig is en hij heeft ook al een naam voor zijn toekomstige optredens: DJ Schizo.quote:Op maandag 5 november 2007 22:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Brian kreeg niet zulke fijne kritiek.
Au.
quote:Op maandag 5 november 2007 22:25 schreef akveor het volgende:
[..]
Het ging toch over een vrouwelijke gastspeler....![]()
![]()
Maar skattie, we gingen de COS toch vol bagger douwen?!quote:Op maandag 5 november 2007 22:27 schreef Disana het volgende:
Spelletjes kunnen prima hier gespeeld worden [DGK SC # 431] Schenk even wat te drinken in...
Geef jij even Commentaar op de Streams dan?quote:Op maandag 5 november 2007 22:27 schreef Disana het volgende:
Spelletjes kunnen prima hier gespeeld worden [DGK SC # 431] Schenk even wat te drinken in...
Voor films kijken is er toch ook een topicquote:Op maandag 5 november 2007 22:27 schreef Disana het volgende:
Jaap mot pissen....quote:Op maandag 5 november 2007 22:28 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Geef jij even Commentaar op de Streams dan?
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |