ik hoorde ze net zeggen dat hij nog achter zat om gescript te worden ivm met de entree van de gastspelerquote:
jawel er wordt een kooi in de kooi gezet en als hij er in zit dan pas durven ze het te vertellen!quote:Op maandag 5 november 2007 21:45 schreef tipsch het volgende:
Aangezien Brian ook in kantoor aanwezig is, zal het wel niet om z'n exit gaan.
Daar is het een grote teringzooi ivm de aanleg van het nieuwe busstation dus zij en haar haar klantenkring zal een nieuwe habitat moeten zoekenquote:
Skattie, er zijn maar 2 streams, we hebben geen keus behalve MUTE..........hier MUTE dus.quote:Op maandag 5 november 2007 21:50 schreef ericahysterica het volgende:
even een vraagje........is er ook maar iemand die naar het gewauwel van amanda en dennis luistert????????????????
Puleaseeee, ik hoop op een bloedmooie hoer.......andere smaken hebben ze niet.quote:Op maandag 5 november 2007 21:52 schreef schatje het volgende:
Komt Janice, de nieuwe gastspeler?
Kunnen we daar niet over ophouden. Brian gaat nergens heenquote:Op maandag 5 november 2007 21:55 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Mochten ze niet in huis, omdat ze niet mochten zien, dat de fakkels voor het vertrek van Brain aan gaan?
hij is nu op rtl 5 bij Project Catwalkquote:Op maandag 5 november 2007 21:55 schreef ericahysterica het volgende:
wie is Janice......????????? mijn hemel wat heb ik weer gemist![]()
is dat die enge butler die bij dennis bleef slapen maar toch niets deed?quote:Op maandag 5 november 2007 21:55 schreef SIRA het volgende:
Nou, zit klaar voor Janice.
Laat die relnicht maar komen.
owwwwwww dat weekdier met dat mutsje die ook bij Jensen was............!quote:Op maandag 5 november 2007 21:56 schreef SIRA het volgende:
[..]
hij is nu op rtl 5 bij Project Catwalk
Janice de relnicht.quote:Op maandag 5 november 2007 21:55 schreef ericahysterica het volgende:
wie is Janice......????????? mijn hemel wat heb ik weer gemist![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |