Een walvis?quote:Op maandag 5 november 2007 21:40 schreef KimiK het volgende:
Wat zie ik nou in het zwembad heen en weer gaan?? Of zie ik nu ook al spoken![]()
nee, omdat er op VV een peuterspeelzaal liedje bij een vol bord met eten.quote:Op maandag 5 november 2007 21:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je bedoelt: Heeft hij het voorleesuurtje van Zdngmw overgenomen![]()
Ik ook.als Huub mee gaat in deze verhaallijn zal het hem duur komen te staan.Hij weet dat de streamers kotsen op Nadia.Maar Huub zal wel denken alles wat ik doe,dat vinden ze leuk.Maar er zijn grenzen Huubquote:Op maandag 5 november 2007 21:39 schreef Desii het volgende:
[..]
Ik kots ervan... begin voor Jaap te worden
Ik weet niet hoe dat ding heet maar het maakt de vloer van het zwembad schoon, een soort zwembadstofzuiger.quote:Op maandag 5 november 2007 21:40 schreef KimiK het volgende:
Wat zie ik nou in het zwembad heen en weer gaan?? Of zie ik nu ook al spoken![]()
Dat ding maakt het zwembad schoon....makkelijk toch?quote:Op maandag 5 november 2007 21:41 schreef grazygirl het volgende:
wat is dat ding wat in het zwembad zwemt?
quote:Op maandag 5 november 2007 21:44 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Dat ding maakt het zwembad schoon....makkelijk toch?
Huub en Amanda?quote:Op maandag 5 november 2007 21:38 schreef avonne het volgende:
[..]
nee, hoor, helemaal niet.
Nu staan ze gearmd en hebben ze elkaar een zoen gegeven
Sorry, ik begrijp je niet.....kleine toelichting of een linkje?quote:Op maandag 5 november 2007 21:43 schreef avonne het volgende:
[..]
nee, omdat er op VV een peuterspeelzaal liedje bij een vol bord met eten.
We worden voor de zoveelste keer teleurgesteld.....quote:Op maandag 5 november 2007 21:45 schreef tipsch het volgende:
Aangezien Brian ook in kantoor aanwezig is, zal het wel niet om z'n exit gaan.
quote:Op maandag 5 november 2007 21:45 schreef beroepslurker het volgende:
Even heel wat anders, ik vind het nogal rustig rond ZMNDGN...zou ze in een kliniek zitten of in de bak?
nee, Nadiaquote:Op maandag 5 november 2007 21:46 schreef Py het volgende:
[..]
Huub en Amanda?
Echt?![]()
Die haat die Huub van de week in zijn ogen had richting Dennis. En hoe ze nu met elkaar omgaan.![]()
Dennis die tijdens een daaagenlange 7-1 weinig in de stress was over een mogelijke exit
Ik was er bijna weer ingetuind. Maar van de zomer postte ik al eens dat we naar een stel half verworden acteurs op zomerkamp zaten te kijken.
![]()
al achter het Centraal gekekenquote:Op maandag 5 november 2007 21:45 schreef beroepslurker het volgende:
Even heel wat anders, ik vind het nogal rustig rond ZMNDGN...zou ze in een kliniek zitten of in de bak?
Op stream 3 is ie sneller schoon dan op stream 4....quote:Op maandag 5 november 2007 21:44 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Dat ding maakt het zwembad schoon....makkelijk toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |