Opgeslagen als.........quote:Op maandag 5 november 2007 20:59 schreef akveor het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Op naar de volgende actie...
Free to use:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 5 november 2007 20:59 schreef akveor het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Op naar de volgende actie...
Free to use:
[ afbeelding ]
Dat hoofd van Amanda.... het is dat ik beter weet anders zou ik erom gelachen hebben...quote:Op maandag 5 november 2007 21:03 schreef Py het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik probeer hier op geen enkele wijze te suggereren dat Amanda m niet snapt en de rest welquote:Op maandag 5 november 2007 21:06 schreef akveor het volgende:
[..]
Dat hoofd van Amanda.... het is dat ik beter weet anders zou ik erom gelachen hebben...
zou mooi zijn maar daar krijgen ze vast te goed voor betaald.quote:Op maandag 5 november 2007 21:08 schreef Lady-night het volgende:
Jammer dat ze niet gewoon durven zeggen dat hij niet kan draaien, dat hij beter iets anders kan doen
Uit alle kandidaten. Waarom hij?quote:Op maandag 5 november 2007 21:08 schreef Rotterdammert het volgende:
[..]
blijft tot de finale, dat staat vast
Ok, ik doe mee na de exit van Brian vanavondquote:Op maandag 5 november 2007 21:09 schreef ericahysterica het volgende:
Fijn weer een actie ........ik ben er klaar voor!![]()
![]()
![]()
Heet hij écht Dr.Laban? Dacht dat het een geintje was, net als destijds Dr. Clavan van van Kooten en de Bie...quote:Op maandag 5 november 2007 20:58 schreef DrsH het volgende:
Dr Laban mag wel oppassen dat als hij Nadia haar buik op wil halen haar pruim niet tussen haar borsten komt te zitten.
Dat is 't! Dat ik dat niet eerder zag!quote:Op maandag 5 november 2007 21:11 schreef akveor het volgende:
Pas bu begin ik Brian's frustraties te begrijpen.... Die jongen heeft werkelijk alles gedaan om Exit te mogen.... De Redactie wil hem gewoon niet laten gaan. Zou ik ook helemaal gek van worden.... ipv weg te mogen wordt ie dag in dag uit volgedrukt worden met pammetjes... Het zou me niet verbazen dat dat onder druk gaat. WEG MET DE FEBO...![]()
![]()
Wat heeft ie gedaan om exit te mogen dan? Anders had ie Huub allang bewusteloos geslagenquote:Op maandag 5 november 2007 21:11 schreef akveor het volgende:
Pas bu begin ik Brian's frustraties te begrijpen.... Die jongen heeft werkelijk alles gedaan om Exit te mogen.... De Redactie wil hem gewoon niet laten gaan. Zou ik ook helemaal gek van worden.... ipv weg te mogen wordt ie dag in dag uit volgedrukt worden met pammetjes... Het zou me niet verbazen dat dat onder druk gaat. WEG MET DE FEBO...![]()
![]()
quote:Op maandag 5 november 2007 21:11 schreef akveor het volgende:
![]()
Kijk naar je Avatar en je vraagt dit aan mij....?quote:Op maandag 5 november 2007 21:17 schreef Py het volgende:
[..]
Wat heeft ie gedaan om exit te mogen dan? Anders had ie Huub allang bewusteloos geslagen
Dachten wij ook in het begin.quote:Op maandag 5 november 2007 21:16 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Heet hij écht Dr.Laban? Dacht dat het een geintje was, net als destijds Dr. Clavan van van Kooten en de Bie...
Denk je dat Amanda de enige is die gebruik maakt van Brians armpje?quote:Op maandag 5 november 2007 21:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
Toch een vraagje: Waarom mag hij niet exit?
![]()
Ik zit ff bij te lezen hier, en lig ff dubbel hahaha..quote:Op maandag 5 november 2007 20:58 schreef DrsH het volgende:
Dr Laban mag wel oppassen dat als hij Nadia haar buik op wil halen haar pruim niet tussen haar borsten komt te zitten.
Ja maar dat heeft ie niet gedaan om exit te mogen. Dat was gewoon para worden omdat je bimbo vergat 'ja meester' te zeggenquote:Op maandag 5 november 2007 21:18 schreef akveor het volgende:
[..]
Kijk naar je Avatar en je vraagt dit aan mij....?![]()
![]()
![]()
Dat denken we iedere keer, ik geloof er niet in.quote:Op maandag 5 november 2007 21:21 schreef rooie3 het volgende:
Geen film.Denk dat de gastspeler komt.Huub verlulde zich.
Er zal vast wel een filmpje van zijn...zal ik hem opzoeken?quote:Op maandag 5 november 2007 21:22 schreef avonne het volgende:
vraagje: heeft Dennis zo tussen 19 en 19.30 liedjes zitten kwelen?
Hij ging bellen voor de film en kwam terug ,geen film de gastspeler komt lalalala.Wij worden geacht niks te weten.quote:Op maandag 5 november 2007 21:23 schreef 2live het volgende:
[..]
Dat denken we iedere keer, ik geloof er niet in.![]()
LMAO.....Flens krijgt er maar geen genoeg van.quote:Op maandag 5 november 2007 21:19 schreef akveor het volgende:
[..]
Denk je dat Amanda de enige is die gebruik maakt van Brians armpje?
Bijlezen gaat snel vanavond héquote:Op maandag 5 november 2007 21:21 schreef Donnie29 het volgende:
[..]
Ik zit ff bij te lezen hier, en lig ff dubbel hahaha..
Dàt zou weleens de enige echte reden kunnen zijn waarom Brian niet weg moet...denk dat we de waarheid op het spoor zijn mensen!quote:Op maandag 5 november 2007 21:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
LMAO.....Flens krijgt er maar geen genoeg van.
Je bedoelt: Heeft hij het voorleesuurtje van Zdngmw overgenomenquote:Op maandag 5 november 2007 21:22 schreef avonne het volgende:
quote:Op maandag 5 november 2007 21:24 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Er zal vast wel een filmpje van zijn...zal ik hem opzoeken?![]()
Is dat een "ja"?quote:Op maandag 5 november 2007 21:24 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Er zal vast wel een filmpje van zijn...zal ik hem opzoeken?![]()
Scherp Donnyquote:Op maandag 5 november 2007 21:25 schreef kybe het volgende:
Zou hij dat pistool even de andere kant op kunnen richten?
[ afbeelding ]
Haha idd!! Straks trainen, kan ik rond half 12 weer streamen.. ben benieuwd..quote:
Ik weet het ook niet BQ.... maar vanacht kreeg ik een moreel probleempje met mezelf... Al hoe een grote eikel ik Brian vind, dat ik hem bijna begon te haten ging me te ver. En al doet Brian zoveel dingen verkeerd hij is niet degene die beslist. Eigenlijk vind ik Brian zielig... heb het idee dat er iets anders speelt... misschien dat ie overspannen is ofzo en daarom uit de wind gehouden wordt.quote:Op maandag 5 november 2007 21:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
Toch een vraagje: Waarom mag hij niet exit?
![]()
Je hebt teveel mededogen, dat vind ik wel heel lief.quote:Op maandag 5 november 2007 21:31 schreef akveor het volgende:
FEBO wees neem je verantwoording en stuur Brian naar huis.![]()
![]()
![]()
Jaquote:Op maandag 5 november 2007 21:28 schreef Mokum020 het volgende:
Gebruikt Nadia nou Glassex voor het aanrecht of is dat alleen maar omdat er sex op de fles staat?![]()
Voor de kinderen van de wereld!? Klinkt bekend!quote:Op maandag 5 november 2007 21:22 schreef avonne het volgende:
nee, hoor, helemaal niet.quote:Op maandag 5 november 2007 21:37 schreef Py het volgende:
Huub vraagt Amanda en Nadia mee naar de chill om muziek te gaan luisteren.
Het kwam me een beetje geacteerd over![]()
Of zie ik nu spoken?![]()
Ik ben blij dat ik dat net ff gemist hebquote:
Ik wil het niet weten.......quote:
Een walvis?quote:Op maandag 5 november 2007 21:40 schreef KimiK het volgende:
Wat zie ik nou in het zwembad heen en weer gaan?? Of zie ik nu ook al spoken![]()
nee, omdat er op VV een peuterspeelzaal liedje bij een vol bord met eten.quote:Op maandag 5 november 2007 21:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je bedoelt: Heeft hij het voorleesuurtje van Zdngmw overgenomen![]()
Ik ook.als Huub mee gaat in deze verhaallijn zal het hem duur komen te staan.Hij weet dat de streamers kotsen op Nadia.Maar Huub zal wel denken alles wat ik doe,dat vinden ze leuk.Maar er zijn grenzen Huubquote:Op maandag 5 november 2007 21:39 schreef Desii het volgende:
[..]
Ik kots ervan... begin voor Jaap te worden
Ik weet niet hoe dat ding heet maar het maakt de vloer van het zwembad schoon, een soort zwembadstofzuiger.quote:Op maandag 5 november 2007 21:40 schreef KimiK het volgende:
Wat zie ik nou in het zwembad heen en weer gaan?? Of zie ik nu ook al spoken![]()
Dat ding maakt het zwembad schoon....makkelijk toch?quote:Op maandag 5 november 2007 21:41 schreef grazygirl het volgende:
wat is dat ding wat in het zwembad zwemt?
quote:Op maandag 5 november 2007 21:44 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Dat ding maakt het zwembad schoon....makkelijk toch?
Huub en Amanda?quote:Op maandag 5 november 2007 21:38 schreef avonne het volgende:
[..]
nee, hoor, helemaal niet.
Nu staan ze gearmd en hebben ze elkaar een zoen gegeven
Sorry, ik begrijp je niet.....kleine toelichting of een linkje?quote:Op maandag 5 november 2007 21:43 schreef avonne het volgende:
[..]
nee, omdat er op VV een peuterspeelzaal liedje bij een vol bord met eten.
We worden voor de zoveelste keer teleurgesteld.....quote:Op maandag 5 november 2007 21:45 schreef tipsch het volgende:
Aangezien Brian ook in kantoor aanwezig is, zal het wel niet om z'n exit gaan.
quote:Op maandag 5 november 2007 21:45 schreef beroepslurker het volgende:
Even heel wat anders, ik vind het nogal rustig rond ZMNDGN...zou ze in een kliniek zitten of in de bak?
nee, Nadiaquote:Op maandag 5 november 2007 21:46 schreef Py het volgende:
[..]
Huub en Amanda?
Echt?![]()
Die haat die Huub van de week in zijn ogen had richting Dennis. En hoe ze nu met elkaar omgaan.![]()
Dennis die tijdens een daaagenlange 7-1 weinig in de stress was over een mogelijke exit
Ik was er bijna weer ingetuind. Maar van de zomer postte ik al eens dat we naar een stel half verworden acteurs op zomerkamp zaten te kijken.
![]()
al achter het Centraal gekekenquote:Op maandag 5 november 2007 21:45 schreef beroepslurker het volgende:
Even heel wat anders, ik vind het nogal rustig rond ZMNDGN...zou ze in een kliniek zitten of in de bak?
Op stream 3 is ie sneller schoon dan op stream 4....quote:Op maandag 5 november 2007 21:44 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Dat ding maakt het zwembad schoon....makkelijk toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |