Ja een dineetje met de linkse persoon in het personeelsrestaurant van de Bijlmer Bajesquote:Op maandag 5 november 2007 20:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Links heeft:
1: Geen koortslip.
2: Getangd haar.
3: Geen pammetjes geslikt.
Heb ik iets gewonnen?![]()
een weekend in een bungalowpark.quote:Op maandag 5 november 2007 20:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Rechts heeft:
1: Geen koortslip.
2: Getangd haar.
3: Geen pammetjes geslikt.
Heb ik iets gewonnen?![]()
Ze mag mijn harpoen lenenquote:Op maandag 5 november 2007 20:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Aan jou om over twee-en-half uur de eer om Brian en vooral ons uit zijn lijden te verlossen en uit de kooi te gaan halen![]()
Dat doe ik met liefde. Eerst even lang het crisiscentrum om een straightjacket te lenen.quote:Op maandag 5 november 2007 20:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Aan jou om over twee-en-half uur de eer om Brian en vooral ons uit zijn lijden te verlossen en uit de kooi te gaan halen![]()
Ik wil hem eventueel wel voor je platspuiten hoorquote:Op maandag 5 november 2007 20:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat doe ik met liefde. Eerst even lang het crisiscentrum om een straightjacket te lenen.![]()
![]()
De canvasmevrouwquote:Op maandag 5 november 2007 20:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat doe ik met liefde. Eerst even lang het crisiscentrum om een straightjacket te lenen.![]()
![]()
Geniaal, muzikaal en wereldberoemdquote:Op maandag 5 november 2007 20:35 schreef IkWeetNiets het volgende:
[ afbeelding ]
Zoek de 3 verschillen...
quote:Op maandag 5 november 2007 20:46 schreef avonne het volgende:
[..]
Geniaal, muzikaal en wereldberoemd
Helaas komt de linker niet verder dan een gek lachje en een gek kapsel (insert clownfoto).
Stressnilquote:Op maandag 5 november 2007 20:46 schreef DrsH het volgende:
[..]
Ik wil hem eventueel wel voor je platspuiten hoor![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 5 november 2007 20:42 schreef Ziet het volgende:
die twee in de chill zijn ook gezellige gasten![]()
daarna gaat hij knallenquote:Op maandag 5 november 2007 20:49 schreef KimiK het volgende:
Nou allemaal wakker, D gaat (weer een sterk verhaal) vertellen![]()
Jottum, ze zijn hun territorium aan het afbakenen.quote:Op maandag 5 november 2007 20:55 schreef DrsH het volgende:
De bewoners van DGK zetten hun verbale reuksporen uit![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 5 november 2007 20:24 schreef dgk_fan het volgende:
Nog 2,5 uur dan kunnen we onze avatars allemaal weer terugzetten !!
![]()
quote:Op maandag 5 november 2007 20:59 schreef akveor het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Op naar de volgende actie...
Free to use:
[ afbeelding ]
Is dit echt een idee van Brian? Wat een zelfkennisquote:Op maandag 5 november 2007 20:59 schreef beequeen het volgende:
De DJ leraren denken dat Brian het goed zal doen als DJ. Ze zien echt mogelijkheden, niet alleen in R&b maar ook hiphop, hij moet wel divers blijven.
Brian heeft al een naam voor zichzelf als hij het land in gaat als DJj: DJ Schizo.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |