quote:Op maandag 5 november 2007 21:11 schreef akveor het volgende:
Pas bu begin ik Brian's frustraties te begrijpen.... Die jongen heeft werkelijk alles gedaan om Exit te mogen.... De Redactie wil hem gewoon niet laten gaan. Zou ik ook helemaal gek van worden.... ipv weg te mogen wordt ie dag in dag uit volgedrukt worden met pammetjes... Het zou me niet verbazen dat dat onder druk gaat. WEG MET DE FEBO...![]()
![]()
Kijk naar je Avatar en je vraagt dit aan mij....?quote:Op maandag 5 november 2007 21:17 schreef Py het volgende:
[..]
Wat heeft ie gedaan om exit te mogen dan? Anders had ie Huub allang bewusteloos geslagen
Dachten wij ook in het begin.quote:Op maandag 5 november 2007 21:16 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Heet hij écht Dr.Laban? Dacht dat het een geintje was, net als destijds Dr. Clavan van van Kooten en de Bie...
Denk je dat Amanda de enige is die gebruik maakt van Brians armpje?quote:Op maandag 5 november 2007 21:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
Toch een vraagje: Waarom mag hij niet exit?
![]()
Ik zit ff bij te lezen hier, en lig ff dubbel hahaha..quote:Op maandag 5 november 2007 20:58 schreef DrsH het volgende:
Dr Laban mag wel oppassen dat als hij Nadia haar buik op wil halen haar pruim niet tussen haar borsten komt te zitten.
Ja maar dat heeft ie niet gedaan om exit te mogen. Dat was gewoon para worden omdat je bimbo vergat 'ja meester' te zeggenquote:Op maandag 5 november 2007 21:18 schreef akveor het volgende:
[..]
Kijk naar je Avatar en je vraagt dit aan mij....?![]()
![]()
![]()
Dat denken we iedere keer, ik geloof er niet in.quote:Op maandag 5 november 2007 21:21 schreef rooie3 het volgende:
Geen film.Denk dat de gastspeler komt.Huub verlulde zich.
Er zal vast wel een filmpje van zijn...zal ik hem opzoeken?quote:Op maandag 5 november 2007 21:22 schreef avonne het volgende:
vraagje: heeft Dennis zo tussen 19 en 19.30 liedjes zitten kwelen?
Hij ging bellen voor de film en kwam terug ,geen film de gastspeler komt lalalala.Wij worden geacht niks te weten.quote:Op maandag 5 november 2007 21:23 schreef 2live het volgende:
[..]
Dat denken we iedere keer, ik geloof er niet in.![]()
LMAO.....Flens krijgt er maar geen genoeg van.quote:Op maandag 5 november 2007 21:19 schreef akveor het volgende:
[..]
Denk je dat Amanda de enige is die gebruik maakt van Brians armpje?
Bijlezen gaat snel vanavond héquote:Op maandag 5 november 2007 21:21 schreef Donnie29 het volgende:
[..]
Ik zit ff bij te lezen hier, en lig ff dubbel hahaha..
Dàt zou weleens de enige echte reden kunnen zijn waarom Brian niet weg moet...denk dat we de waarheid op het spoor zijn mensen!quote:Op maandag 5 november 2007 21:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
LMAO.....Flens krijgt er maar geen genoeg van.
Je bedoelt: Heeft hij het voorleesuurtje van Zdngmw overgenomenquote:Op maandag 5 november 2007 21:22 schreef avonne het volgende:
vraagje: heeft Dennis zo tussen 19 en 19.30 liedjes zitten kwelen?
quote:Op maandag 5 november 2007 21:24 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Er zal vast wel een filmpje van zijn...zal ik hem opzoeken?![]()
Is dat een "ja"?quote:Op maandag 5 november 2007 21:24 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Er zal vast wel een filmpje van zijn...zal ik hem opzoeken?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |