quote:Op maandag 5 november 2007 20:15 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Gadverdamme. Wat zit Brain er met een schijnheilig smoelwerk bij. Echt zum kotzen.
Helaas ijdele hoop BQquote:Op maandag 5 november 2007 20:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
Tuurlijk, als RTL ballen heeft laten ze in ieder geval iets zien van wat er tijdens de SL gebeurde.
IJdele hoop natuurlijk.
Je gelooft het niet, om Dennix. Hij vertelde een verhaal over een drol in het toilet van een one night stand van een mattie van hem........hilarisch.quote:Op maandag 5 november 2007 20:19 schreef ruudpuntenel het volgende:
Oeps, heb het even gemist waarom ze nu dubbel liggen![]()
quote:Op maandag 5 november 2007 20:24 schreef dgk_fan het volgende:
Nog 2,5 uur dan kunnen we onze avatars allemaal weer terugzetten !!
![]()
![]()
![]()
HNTM is dat het programma Hak Nadia Tot Moes???????????quote:Op maandag 5 november 2007 20:34 schreef Copycat het volgende:
![]()
Ik ga HNTM kijken, jeweets: dat programma dat Nadia op haar sloffen zou winnen.
Ik zie er maar één: die rechtse is niet op zijn lip geslagen.quote:Op maandag 5 november 2007 20:35 schreef IkWeetNiets het volgende:
[ afbeelding ]
Zoek de 3 verschillen...
Amanda heeft r haar nog niet gestijld op die fotoquote:Op maandag 5 november 2007 20:35 schreef IkWeetNiets het volgende:
[ afbeelding ]
Zoek de 3 verschillen...
Rechts heeft:quote:Op maandag 5 november 2007 20:35 schreef IkWeetNiets het volgende:
[ afbeelding ]
Zoek de 3 verschillen...
Aan jou om over twee-en-half uur de eer om Brian en vooral ons uit zijn lijden te verlossen en uit de kooi te gaan halenquote:Op maandag 5 november 2007 20:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Links heeft:
1: Geen koortslip.
2: Getangd haar.
3: Geen pammetjes geslikt.
Heb ik iets gewonnen?![]()
Oeeeeh. Net op tijdquote:Op maandag 5 november 2007 20:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Rechts heeft:
1: Geen koortslip.
2: Getangd haar.
3: Geen pammetjes geslikt.
Heb ik iets gewonnen?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |