Ik ben normaal ook heel liefquote:Op maandag 5 november 2007 22:03 schreef KimiK het volgende:
[..]
Deissyyop je ava zie je er zo lief uit
![]()
Janice is een hysterische nicht met ADHD, dus maak je borst maar nat, en ook modeontwerper, dus die zal wel enig commentaar leveren op de dresscode in DGK.quote:Op maandag 5 november 2007 21:55 schreef ericahysterica het volgende:
wie is Janice......????????? mijn hemel wat heb ik weer gemist![]()
als je het maar uit je hoofd laatquote:Op maandag 5 november 2007 22:10 schreef Mokum020 het volgende:
Zullen we deze COS maar volbaggeren met onzin?
Ik zal vast een leuke foto op zoeken van Natas....
Dan ga ik voor de lekkere kerels.........quote:Op maandag 5 november 2007 22:10 schreef Mokum020 het volgende:
Ik zal vast een leuke foto op zoeken van Natas....![]()
Streams uit en gezellig met ons doen kan ook.quote:Op maandag 5 november 2007 22:11 schreef beequeen het volgende:
2live en roevka, popcorn en een pammetje lijkt me op dit moment de ideale combinatie.![]()
Was jij dat gister ook niet die dat zomaar, ongevraagd, deed?quote:Op maandag 5 november 2007 22:10 schreef Mokum020 het volgende:
Als jij de nieuwe klaarzet....quote:Op maandag 5 november 2007 22:10 schreef Mokum020 het volgende:
quote:Op maandag 5 november 2007 22:17 schreef Kinga het volgende:
Holy motherfucker, kijken ze nou een film?
Ja....ik bewaar hem voor speciale gelegenheden...quote:Op maandag 5 november 2007 22:16 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Was jij dat gister ook niet die dat zomaar, ongevraagd, deed?![]()
Dat denk ik ook altijd en het gevolg is dat ik de volgende dag 3 COSsen kan doorspitten omdat ik alles gemist heb.quote:Op maandag 5 november 2007 22:15 schreef avonne het volgende:
De film is dus om 00.00 precies afgelopen.
Dan nog een kwartiertje plannen maken door Jaap en Huub (die ze niet uitvoeren "morgen, morgen")
1.00 uur verplichte bedtijd.doei
Nadjaquote:Op maandag 5 november 2007 22:20 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ja....ik bewaar hem voor speciale gelegenheden...![]()
Een golddigger met de letter N....?
leuk spelletje...![]()
Yeah leuk pim-pam-pettenquote:Op maandag 5 november 2007 22:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben normaal ook heel liefMaar ze zitten ons zo ontzettend in de zeik te nemen.
Spelletje pim-pam-pet dan maar?![]()
Brian kreeg niet zulke fijne kritiek.quote:DJ's vertrekken weer, Brian neemt afscheid. De DJ ziet toch wel resultaat, niet iedereen leert snel en je weet waar je mee bezig bent, zegt hij tegen Brian. Het is ook goed, dat hij nog steeds zo gemotiveerd is. Brian loopt naar binnen en krijgt een kus van Amanda, hij vraagt pissig of ze gerookt heeft, natuurlijk niet zegt Amanda.
Iedereen moet naar kantoor, Amanda denkt dat de gastspeler eraan komt.
Bron: RF/VOL
Heb je gezien wat er naast haar zit!quote:Op maandag 5 november 2007 22:20 schreef misslady83 het volgende:
is er een horror op ofzo amanda kijkt vrij bangig
Doet ze wel vaker in de buurt van Brianquote:Op maandag 5 november 2007 22:20 schreef misslady83 het volgende:
is er een horror op ofzo amanda kijkt vrij bangig
quote:Op maandag 5 november 2007 22:22 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Heb je gezien wat er naast haar zit!
en dan wel eentje met meer dan 5 half dooie hersencellen.quote:Op maandag 5 november 2007 22:16 schreef misslady83 het volgende:
goden zij geprezen als er een vrouwelijke gastspeler in komt!
Ik zou er ook geen genoegen mee nemen hoor!quote:
Het ging toch over een vrouwelijke gastspeler....quote:Op maandag 5 november 2007 22:23 schreef miesy het volgende:
[..]
en dan wel eentje met meer dan 5 half dooie hersencellen.
Nou ehm, ik hoorde de dj leraren zeggen dat hij goed bezig is en hij heeft ook al een naam voor zijn toekomstige optredens: DJ Schizo.quote:Op maandag 5 november 2007 22:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Brian kreeg niet zulke fijne kritiek.
Au.
quote:Op maandag 5 november 2007 22:25 schreef akveor het volgende:
[..]
Het ging toch over een vrouwelijke gastspeler....![]()
![]()
Maar skattie, we gingen de COS toch vol bagger douwen?!quote:Op maandag 5 november 2007 22:27 schreef Disana het volgende:
Spelletjes kunnen prima hier gespeeld worden [DGK SC # 431] Schenk even wat te drinken in...
Geef jij even Commentaar op de Streams dan?quote:Op maandag 5 november 2007 22:27 schreef Disana het volgende:
Spelletjes kunnen prima hier gespeeld worden [DGK SC # 431] Schenk even wat te drinken in...
Voor films kijken is er toch ook een topicquote:Op maandag 5 november 2007 22:27 schreef Disana het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |