quote:Op zondag 4 november 2007 20:52 schreef DolleMina het volgende:
Marie, jammer, hopelijk heb je de volgende ronde meer geluk.
Ik heb voor de gein eens gemeten, en volgens mij is mijn borstomvang met 3 tot 4 centimeter gegroeid.![]()
Maar ik wil iig nog niet testen voor mijn NOD, maar wel voor de 10de, want dan heb ik een feestje en wil weten of ik mag drinken of niet. Al denk ik dat ik niet ga als ik niet mag drinken, anders hebben ze zo door wat er aan de hand is, in mijn geval.![]()
pff.. vrijdag (en komend weekend) wordt het hier ook spannend, maar met het overlijden van haar zus is overtijd wel te verwachten eigenlijk...quote:
*hard jaknikt en nog harder duimt voor morgen!*quote:Op donderdag 8 november 2007 20:19 schreef DolleMina het volgende:
Het zou wel leuk zijn als ik deze ronde zwanger word, dan kan ik op 5 december testen. Is het net een sinterklaascadeautje...![]()
Luna, ik denk dat de meesten hier nerveuzer zijn vanwege die test dan jij, gewoon omdat we je allemaal zo graag twee streepjes gunnen...![]()
Ja zie je!quote:Op vrijdag 9 november 2007 08:54 schreef lunastar het volgende:
ik kan het nog steeds niet geloven na bijna 4 jaar hebben we een wonder gekregen![]()
[ afbeelding ]
Luna Lieve lieve Lunaquote:Op vrijdag 9 november 2007 08:54 schreef lunastar het volgende:
ik kan het nog steeds niet geloven na bijna 4 jaar hebben we een wonder gekregen![]()
[ afbeelding ]
Dat heb ik nu ook, helemaal omdat ik minder ongi ben geweest (normaal altijd krampen in buik en rug, dit keer niet), heel moe en soms ook misselijk ben.... maar ik denk dat ik gewoon de volgende ongi afwacht. Ow en ik was afgelopen weekend zo sjaggi alsof ik ongi moest worden.quote:Op vrijdag 9 november 2007 11:18 schreef DolleMina het volgende:
Ik heb zelf trouwens de neiging om toch te testen, ook al ben ik gewoon ongesteld. Komt door iemand in het Z&G topic, die de eerste maand gewoon ongesteld werd, maar toch zwanger bleek te zijn.![]()
Zwangeren hebben vaak toch ook last van stemmingswisselingen?quote:Op vrijdag 9 november 2007 11:27 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat heb ik nu ook, helemaal omdat ik minder ongi ben geweest (normaal altijd krampen in buik en rug, dit keer niet), heel moe en soms ook misselijk ben.... maar ik denk dat ik gewoon de volgende ongi afwacht. Ow en ik was afgelopen weekend zo sjaggi alsof ik ongi moest worden.
Ach het zal allemaal wel psychisch zijn....
quote:Op vrijdag 9 november 2007 11:18 schreef DolleMina het volgende:
[knip]
Ik heb zelf trouwens de neiging om toch te testen, ook al ben ik gewoon ongesteld. Komt door iemand in het Z&G topic, die de eerste maand gewoon ongesteld werd, maar toch zwanger bleek te zijn.![]()
Verdict: guiltyquote:Op vrijdag 9 november 2007 11:34 schreef Wennie het volgende:Ik hoop niet dat het door mijn post was
![]()
Doe ik ook niet, de kans is groter dat als er al wat aan de hand was(denkende aan mijn voorgevelquote:Op vrijdag 9 november 2007 11:58 schreef Wennie het volgende:
Hahaha ja dat lijkt me helemaal zoiets!
Maar ik moet ook eerlijk zeggen: als ik terug denk, was ik ook gewoon ongesteld, niet anders dan normaal. En de timing van de misselijkheid en gevoelige borsten kwam gelijk met de NOD die ik dacht te hebben, maar achteraf was ik toen al 7 weken zwanger
Maar laat je er alsjeblieft niet gek door maken!
Zullen we dan beiden morgenochtend testen, om er zeker van te zijn dat we toch niet zwanger zijn?quote:Op vrijdag 9 november 2007 19:09 schreef Kaar het volgende:
joepie Luna! Gefeliciflapstaart!
En DolleMina je bent niet de enige die toch wil gaan testen. Mijn ongi was niet zoals het normaal is. En de dagen ervoor had ik steeds vreemde krampen in mijn onderbuik. Ik weet dat ik gewoon moet wachten, maar toch....
Klinkt wel verleidelijkquote:Op vrijdag 9 november 2007 19:58 schreef DolleMina het volgende:
[..]
Zullen we dan beiden morgenochtend testen, om er zeker van te zijn dat we toch niet zwanger zijn?![]()
Ik heb het al gedaan en hij was negatief. Maar ik moest wel testen, want ik heb vanavond een feestje en ik wil wel zeker weten of het veilig is te drinken.quote:Op zaterdag 10 november 2007 09:33 schreef Kaar het volgende:
[..]
Klinkt wel verleidelijk. Maar als ik het doe dan wordt het zondagochtend.
Wat jammer DolleMina.quote:Op zaterdag 10 november 2007 11:12 schreef DolleMina het volgende:
[..]
Ik heb het al gedaan en hij was negatief. Maar ik moest wel testen, want ik heb vanavond een feestje en ik wil wel zeker weten of het veilig is te drinken.
quote:Op maandag 12 november 2007 07:47 schreef Diaan73 het volgende:
Aangezien het mij best veel doet om te horen dat iemand zwanger is, heb ik gisteren besloten hier (voorlopig) niet meer te gaan posten, meer uit zelfbescherming.
Ik wens iedereen heel veel succes met zwanger worden en hopelijk spreken we elkaar ooit weer in Z&G.![]()
Fruppel, ik zal zodra dit topic uit mijn MyAT verdwijnt, niet meer lezen/posten in deze topicreeks. Ik zal vooralsnog nog wel posten in "als zwanger worden/blijven niet lukt". Daar kun je af en toe lezen hoe het met me gaat. Thnx voor dequote:Op maandag 12 november 2007 09:27 schreef Fruppel het volgende:
[..]
![]()
Diaan! Wat jammer, maar heel begrijpelijk!
Laat je zo nu en dan nog wel even horen hoe het met je gaat?
Oh Luna, ik heb afgelopen weekend helemaal niet meer gekeken!! Wat is dit toch mooiquote:Op vrijdag 9 november 2007 08:54 schreef lunastar het volgende:
[ afbeelding ]
Beetje late reactie, maar inderdaad, dat "geluk" heb ik gehad, en ik heb dan ook het vermoeden dat je naar mij verwijst. Had de hoop op een "normale" zwangerschap inderdaad opgegeven, mede omdat het gewoon al een aantal keer bevestigd was dat ik niet (spontaan en natuurlijk) in verwachting zou kunnen raken. Dit doet ongeloofelijk veel pijn als je dit al op jonge leeftijd hoort, maar je leert er in eerste instantie mee omgaan. Natuurlijk denk je in het begin als je ongi later komt van zou t dan toch... maar op een gegeven moment vervaagt het en vind je er innerlijke rust mee en ban je t eigenlijk uit je gedachten gang. Nu was mijn Ongi verre van regelmaat.. t bleef maanden, weken aldanniet jaar weg en kwam het weer, Ik had me dus heilig voorgenomen zolang ik niet aankwam extreem of wat dan ook , ook geen testen meer te doen. Vandaar dat mijn zwangerschap ook als n donder aan de heldere hemel kwam, na al n paar dagen n vreemd gevoel in mijn buik te hebben gehad, en de moeder van mijn vriend en de vrouw van zijn broer grapten van dat mijn "rommelige darmen" wel eens n zwangerschap kon zijn, heb ik toch maar weer de wandeling naar de drogist gemaakt, n test gehaald, en m 's morgens om 9:00 gedaan met de intentie van dat ik dan kon bewijzen dat ik niet zwanger was en dat ze spoken zagen. Helaas voor mij opdat moment was ik degene die spoken zag en raakte ik volledig in paniek toen ik zag dat er niet 1 streepje maar 2 oplichte, vervolgens 2 uurlater 2e test ook gedaan uit het doosje met dezefde resultaat. Ik heb de hele dag stil op een hoekje van de bank gezeten en zitten denken hoe ik dit in mijn omgeving moest uitleggen, immers iedereen was op de hoogte van de situatie, en niet allerminst mijn relatie. kortom allerlei doemscenario's trokken mij voorbij.quote:Op vrijdag 9 november 2007 11:37 schreef DolleMina het volgende:
[..]
Verdict: guilty
Maar er was ook nog een ander die al 6(?) maanden zwanger bleek te zijn voor ze erachter kwam. Al was dat ook omdat ze verwachtte nooit spontaan zwanger te kunnen worden.
Jullie zitten er allebei net naastquote:Op donderdag 15 november 2007 09:13 schreef Dee-Dee het volgende:
Welkom Mikki77!
Ik denk dat je bedoelt dat je temperatuur gestegen is, want dat gebeurt als je een eisprong hebt.![]()
Iig heel veel succes en ik hoop voor je dat je cyclus snel weer normaal is! En natuurlijk twee streepjes!![]()
Dit heb ik ook begrepen jaquote:Op donderdag 15 november 2007 09:21 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Jullie zitten er allebei net naast
Gedurende je cyclus zal rond je eisprong (net voor/tijdens de eisprong) je temperatuur eerst een daling laten zien (paar tienden inderdaad) waarna de temperatuur omhoog schiet naar een paar tienden boven de normale. Daarna blijft het ongeveer 14 dagen hoog. Theoretisch gesproken zou je inderdaad na 14 dagen een daling zien, en dat kan ik ook uit ervaring bevestigen. De keer dat mijn temp langer dan 14 dagen hoog bleef, bleek ik ook zwanger. Het is niet zo dat mijn temp als ik ongesteld ging worden ineens heel scherp daalde naar de uitgangstemp, maar in een paar stappen.
Oh Bright! Gefeliciteerd met dit heerlijke nieuws! Ik heb helemaal kippevel, ik geloof ook dat dit geen toeval is.quote:Op vrijdag 16 november 2007 09:26 schreef Bright het volgende:
Na precies 3 jaar geduld, soms gelaten, soms boos wachten. Na 3 jaren van bidden en ziekenhuisbezoeken is het dan eindelijk zover. Het lijkt wel alsof er iets in de lucht zit; eerst Luna en nu wij!! Hier het bewijs van onze ongelooflijke blijdschap en dank aan Hem die ons alles geeft als wij het het hardst nodig hebben:
[ afbeelding ]
Onze nieuwe kleine spruit zullen we maar weer Cees noemen, net zoals Elise eerst Cees was.
Dit is eigenlijk niet verwacht en betekent toch een hele ommekeer: niet kunnen skieen, zomervakantie wordt heel anders, afijn, we gaan nu lekker genieten van het zwanger zijn, iets dat wij, mijn ouders en schoonouders nu zo hard nodig hebben: iets moois om ons op te concentreren.
En wat nu zo extra extra bijzonder is: Dit is de dag, 4 jaar geleden, dat Elise is gedoopt.
De uitgerekende datum ligt 3 dagen voor de verjaardag van mijn op de verjaardag van Elise overleden schoonzus. Toeval? Nee, dat geloven wij niet.
quote:Op vrijdag 16 november 2007 20:42 schreef YPPY het volgende:
Als 'baby' wilt maken, zou ik maar snel een Y gaan kopen, die zijn vaak nergens te koop of heel snel op.
Lunastar wat een heerlijk, geweldig, overweldigend nieuws. Mijn glimlach verdwijnt vandaag ook niet meer van mijn gezicht na het lezen van jouw berichtje. Meid wat ben ik ongelovelijk blij voor julliequote:Op vrijdag 9 november 2007 09:08 schreef lunastar het volgende:
het is zo raar na zoveel jaren.. ik kan het niet bevatten.. maar de smile gaat toch niet van mijn gezicht
Open jij voortaan maar alle topics danquote:Op zondag 18 november 2007 15:44 schreef DolleMina het volgende:
Toch wel leuk dat in het streepjestopic wat ik geopend heb, twee stellen die al zo lang een tweede streepje wilden dat streepje ook kregen.
Ja maar, ja maar, dan hebben we straks geen tweede streepjes topic meer, want dan zit iedereen in Z&G.quote:Op zondag 18 november 2007 22:14 schreef Again het volgende:
[..]
Open jij voortaan maar alle topics dan
Misschien ben ik ook nog aan de beurt![]()
Punt 1: Hoe weet jij dat we 'baby' willen maken?quote:Op vrijdag 16 november 2007 20:42 schreef YPPY het volgende:
Als 'baby' wilt maken, zou ik maar snel een Y gaan kopen, die zijn vaak nergens te koop of heel snel op.
Dit vind ik echt een heerlijke uitspraakquote:Op dinsdag 20 november 2007 17:24 schreef Again het volgende:
Soms zit ik in mijn borsten te knijpen om te voelen of ze pijn doen haha. Ja nu wel
Nou het is dus nogal raar want ik ben het nu al niet meer. Ik ben het maar 1,5 dag geweest... En op 12 november ad ik al 1 dag wat bruin bloed, heel erg weinig..quote:Op woensdag 21 november 2007 08:54 schreef Kaar het volgende:
Als eerste natuurlijk welkomDevilsChase
En balen dat je ongi bent geworden.
Heel veel succes verder!!
Ja echt ongelovelijk, haat het hahaha. Vooral omdat je er niet teveel aan moet denken want hoe meer je eraan denkt, hoe meer je zogenaamde kwaaltjes gaat voelenquote:Op woensdag 21 november 2007 21:00 schreef DolleMina het volgende:
Welkom DevilsChase
En als je net gestopt bent met de pil kun je veel rare dingen verwachten. Dat hoort helaas bij het ontpillen.![]()
Ik haal mezelf ook rare dingen in het hoofd, maar ik moet me er iedere keer aan herinneren dat als ik al zwanger word, ik pas na de 24ste ofzo last kan krijgen, want dan heb ik pas mijn vermoedelijke innesteling.![]()
Tja, Fruppel, het is hier net alsof ze niet zwanger is - geen last o.i.d. En uiteraard blijft de gedachte aan en het gemis van de zus van mijn vrouw erg op de voorgrond. Ze was ook bij de vorige bevalling en wilde misschien in de toekomst ook voor verloskundige studeren. De bevalling van Cees zal dan ook psychisch zwaar kunnen zijn... (Eigenlijk zie ik daar wel een beetje tegenop. Niet de bevalling, maar het gemis)quote:Op woensdag 21 november 2007 17:08 schreef Fruppel het volgende:
oeh zere rug had ik ook...hmm...nee hoor zo kan ik alles wel op mezelf betrekken
Hoe voelen jullie je nu Bright? Gaat het allemaal lekker?
Vind het echt zo gaaf voor juliie!
Volgens deze site begint het hartje aan het eind van de 6de week te slaan.quote:Op donderdag 22 november 2007 10:40 schreef Bright het volgende:
Fruppel, dank je. Voor het vervolg maar in Z&G in plaats van dit topic off topic te vervuilen (lees: voordat we een modje op ons dak krijgen)
Kun je al een knipperlichtje zien bij 7 weken?
Een mede-tweede-streepjes-jagerquote:Op dinsdag 20 november 2007 23:14 schreef DevilsChase het volgende:
Hoi mensen, zal me even voorstellen.
Ik ben Marielle, 21 jaar en ruim 7 jaar samen met mn vriend. We hebben samen een huis en beide een vaste baan. We hebben vorige maand de beslissing genomen om het te gaan proberen.
Mijn laatste ongi was op 10 oktober. Mijn NOD was die keer erop op 7 november.14 novembernog steeds niet ongi en getest. Negatief.
Vandaag ben ik bevallen van rode duivels ipv een kindje
Mijn NOD is nu 18 december:( Hoop dat het wat wordt, maar ach, het is pas de 2e rondje en ik ben pas net een maand gestopt met de pil natuurlijk!
Succes allemaal!
xxx
Waarom ben je blij dan?quote:Op donderdag 22 november 2007 19:16 schreef Mikki77 het volgende:
[..]
Een mede-tweede-streepjes-jager![]()
Jij hebt tenminste al een keer een ongi gehad...ik zit nu op dag 32 (1e dag van cyclus was 22/10) en nog geen duiveltje te bekennen hier![]()
Dit zal echt de eerste keer zijn dat ik blij ga zijn als ik ongesteld word![]()
Ik voel de eisprong helaas nooit, dus ik kan alleen maar uit gaan van mijn gemiddelde cyclus.quote:Op vrijdag 23 november 2007 11:05 schreef Fruppel het volgende:
Erg he hoe langzaam de tijd lijkt te gaan! Heb je je eisprong gevoeld en goed geklust?
Hoop dat deze ronde een goede voor je word DM!
Ik zou het helaas niet weten, maar ik zou wel voor een test kiezen die 'houdbaar' is. Zodra ik zwanger ben ga ik piesen voor moeders voor moeders(is mijn bedoeling iig) en die hebben een mooie, houdbare test.quote:Op vrijdag 23 november 2007 17:34 schreef Fruppel het volgende:
Even een vraagje die ongetwijfeld al 1000x gesteld is maar kan het even niet vinden, welke zwangerschapstesten waren er ook alweer als duidelijkst bestempeld (als in snel resultaat na je nod) En hoe goed is de digi test van Clear Blue?
Gezellig, nog een mama-to-bequote:Op vrijdag 23 november 2007 16:35 schreef OooLizaooO het volgende:
Hey dames,
Is er nog plek voor eentje meer?
Ik ben al een tijdje aan het meelezen hier, maar nu is het eindelijk voor mij ook zo ver en kan ik "echt" beginnen meepraten.
Ik ben twee weken geleden gestopt met de pil, mijn laatste pil-MS gehad en nu op naar de vruchtbare dagen, al weet ik niet goed wanneer die vallen, want toen ik vorige keer met mijn pil stopte had ik een cyclus van 66 dagen! Nu ben ik nog maar een dik jaar aan de pil, dus hopelijk gaat het nu wat sneller.
Ons mama die was zowel van mij en mijn broer, ook na het stoppen met de pil van ronde 1 zwanger.
Laat ons hopen dat het in de genen zit!
Omdat ik dan weet dat alles het nog 'doet', zeg maar...quote:Op donderdag 22 november 2007 22:31 schreef DevilsChase het volgende:
[..]
Waarom ben je blij dan?
Bij mij is het alweer verdwenenmaar 1 dag ongi geweest... echt vreeeemd hoor
![]()
Dat is dus iets wat ik me afvraag, maar waar ik nergens het antwoord op kan vinden...quote:Op vrijdag 23 november 2007 21:13 schreef DolleMina het volgende:
Misschien ben ik daar wat overdreven in, maar met een cyclus van 66 dagen zou ik dus meteen bij de huisarts zitten...![]()
Is dat niet heel erg vroeg?quote:Op maandag 26 november 2007 09:58 schreef OooLizaooO het volgende:
Ik ben nog niet aan het temperaturen. We zitten nog maar in de 1ste ronden en ik denk dat mijn vriend mij anders helemaal gek verklaard ;-). We proberen het eerst nog even "gewoon", maar ik zie mij vanaf de 2de ronde wel aan het temperaturen slaan :-D!
Lijkt mij ook. Probeer het eerst eens een half jaartje en ga dan pas temperaturen ofzo. Dat houdt het nog een beetje leuk...quote:
Probleem is dat je met zo'n rare cyclus ook weinig aan temperaturen zult hebben, vrees ik. Mijn temperatuurcurves zonder clomid zijn net de Alpenquote:Op maandag 26 november 2007 10:11 schreef Fruppel het volgende:
Lijkt me wel erg snel om al te gaan temperaturen, maar ja als je zo'n maffe cyclus hebt dan kan ik het me wel voorstellen als je voor de zekerheid vast een en ander probeerd.
Juist met een regelmatige cyclus kun je er iets aan hebbenquote:Op maandag 26 november 2007 10:41 schreef Fruppel het volgende:
Hihi okay dat is duidelijk miss_sly, ik heb me ook nog niet verdiept in de wereld van het temperaturen.
Ga nu de 7de maand in en misschien dat ik het ook maar eens moet proberen ondanks mijn regelmatige cyclus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |