Ik voel de eisprong helaas nooit, dus ik kan alleen maar uit gaan van mijn gemiddelde cyclus.quote:Op vrijdag 23 november 2007 11:05 schreef Fruppel het volgende:
Erg he hoe langzaam de tijd lijkt te gaan! Heb je je eisprong gevoeld en goed geklust?
Hoop dat deze ronde een goede voor je word DM!
Ik zou het helaas niet weten, maar ik zou wel voor een test kiezen die 'houdbaar' is. Zodra ik zwanger ben ga ik piesen voor moeders voor moeders(is mijn bedoeling iig) en die hebben een mooie, houdbare test.quote:Op vrijdag 23 november 2007 17:34 schreef Fruppel het volgende:
Even een vraagje die ongetwijfeld al 1000x gesteld is maar kan het even niet vinden, welke zwangerschapstesten waren er ook alweer als duidelijkst bestempeld (als in snel resultaat na je nod) En hoe goed is de digi test van Clear Blue?
Gezellig, nog een mama-to-bequote:Op vrijdag 23 november 2007 16:35 schreef OooLizaooO het volgende:
Hey dames,
Is er nog plek voor eentje meer?
Ik ben al een tijdje aan het meelezen hier, maar nu is het eindelijk voor mij ook zo ver en kan ik "echt" beginnen meepraten.
Ik ben twee weken geleden gestopt met de pil, mijn laatste pil-MS gehad en nu op naar de vruchtbare dagen, al weet ik niet goed wanneer die vallen, want toen ik vorige keer met mijn pil stopte had ik een cyclus van 66 dagen! Nu ben ik nog maar een dik jaar aan de pil, dus hopelijk gaat het nu wat sneller.
Ons mama die was zowel van mij en mijn broer, ook na het stoppen met de pil van ronde 1 zwanger.
Laat ons hopen dat het in de genen zit!
Omdat ik dan weet dat alles het nog 'doet', zeg maar...quote:Op donderdag 22 november 2007 22:31 schreef DevilsChase het volgende:
[..]
Waarom ben je blij dan?
Bij mij is het alweer verdwenenmaar 1 dag ongi geweest... echt vreeeemd hoor
![]()
Dat is dus iets wat ik me afvraag, maar waar ik nergens het antwoord op kan vinden...quote:Op vrijdag 23 november 2007 21:13 schreef DolleMina het volgende:
Misschien ben ik daar wat overdreven in, maar met een cyclus van 66 dagen zou ik dus meteen bij de huisarts zitten...![]()
Is dat niet heel erg vroeg?quote:Op maandag 26 november 2007 09:58 schreef OooLizaooO het volgende:
Ik ben nog niet aan het temperaturen. We zitten nog maar in de 1ste ronden en ik denk dat mijn vriend mij anders helemaal gek verklaard ;-). We proberen het eerst nog even "gewoon", maar ik zie mij vanaf de 2de ronde wel aan het temperaturen slaan :-D!
Lijkt mij ook. Probeer het eerst eens een half jaartje en ga dan pas temperaturen ofzo. Dat houdt het nog een beetje leuk...quote:
Probleem is dat je met zo'n rare cyclus ook weinig aan temperaturen zult hebben, vrees ik. Mijn temperatuurcurves zonder clomid zijn net de Alpenquote:Op maandag 26 november 2007 10:11 schreef Fruppel het volgende:
Lijkt me wel erg snel om al te gaan temperaturen, maar ja als je zo'n maffe cyclus hebt dan kan ik het me wel voorstellen als je voor de zekerheid vast een en ander probeerd.
Juist met een regelmatige cyclus kun je er iets aan hebbenquote:Op maandag 26 november 2007 10:41 schreef Fruppel het volgende:
Hihi okay dat is duidelijk miss_sly, ik heb me ook nog niet verdiept in de wereld van het temperaturen.
Ga nu de 7de maand in en misschien dat ik het ook maar eens moet proberen ondanks mijn regelmatige cyclus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |