Bright wat gaaf en ik krijg er ook tranen van in mijn ogen. Ik hoopte het zo voor jullie en ook dat elise tante er een handje in gehad heeft daar geloof ik wel in...
Oh Bright, wat schitterend! Echt heel, heel geweldig voor jullie! Wat een geluk in dit topic zeg. Dikke en ook één voor je vrouw en je dochter.
Luna, ik had jou nog niet gefeliciteerd (maar wel meegelurkt, ik ben er vorige week vrijdag apart nog naar gaan kijken) en ook voor jou een dikke . Helemaal fantastisch!
Bright, Luna en jullie partners: wat geweldig! Proficiat!
*terugschakelt naar lurkstand*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende: Dan heb je safe = condoom Double dutch = condoom en pil quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Waaaaauw Bright!! Tjonge wat bijzonder zeg! Gefeliciteerd!!!
Moest dit topic opgeruimd ofzo? Komt geen eind aan de streepjesregen hihi? Gister na 2 dagen na ovulatie een kleine bloeding, Kan innesteling zijn! Ook hier heel spannend dus!
Jahahaaaaaaaaaaaaa!! Weer zo'n fantastisch bericht
Super! Van harte gefeliciteerd!
Als je nu in het lijstje kijkt, zie je op één na allemaal dames die vanaf 2007 aan het proberen zijn. Dat vind ik zo rot staan. Driemaal is scheepsrecht, vind ik. Komop Marie! Nu jij ! Ik gun het je enorm!
Luna en Bright, Ontzettend super keiveel gefeliciteerd!!!!!!! Ik gun het echt iedereen, maar jullie net iets meer door alle vervelende dingen die er gebeurt zijn. Ik hoop dat alles goed blijft gaan en dat jullie alle 2 een mooi klein frummeltje kunnen verwachten in juli/augustus
Dank jullie allemaal heel veel! We zijn er zelf nog beduusd van Goed he? Wat een topic is dit zeg
We willen het met sinterklaas vertellen aan beide ouders - waarschijknlijk geven we ze alle 4 een chocoladeletter met de bedoeling er een woord van te maken - guess which word!!
Als 'baby' wilt maken, zou ik maar snel een Y gaan kopen, die zijn vaak nergens te koop of heel snel op.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde" Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht! *OUD heilige*
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen. De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren. Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven? Ylana
Op vrijdag 16 november 2007 20:42 schreef YPPY het volgende: Als 'baby' wilt maken, zou ik maar snel een Y gaan kopen, die zijn vaak nergens te koop of heel snel op.
Maar gelukkig kan je bij een echt goede bakker er altijd eentje bestellen die ze dan voor je gaan maken
Dan zijn ze echter wel wat duurder (maar ook heel vaak lekkerder)