Wat jammer DolleMina.quote:Op zaterdag 10 november 2007 11:12 schreef DolleMina het volgende:
[..]
Ik heb het al gedaan en hij was negatief. Maar ik moest wel testen, want ik heb vanavond een feestje en ik wil wel zeker weten of het veilig is te drinken.
quote:Op maandag 12 november 2007 07:47 schreef Diaan73 het volgende:
Aangezien het mij best veel doet om te horen dat iemand zwanger is, heb ik gisteren besloten hier (voorlopig) niet meer te gaan posten, meer uit zelfbescherming.
Ik wens iedereen heel veel succes met zwanger worden en hopelijk spreken we elkaar ooit weer in Z&G.![]()
Fruppel, ik zal zodra dit topic uit mijn MyAT verdwijnt, niet meer lezen/posten in deze topicreeks. Ik zal vooralsnog nog wel posten in "als zwanger worden/blijven niet lukt". Daar kun je af en toe lezen hoe het met me gaat. Thnx voor dequote:Op maandag 12 november 2007 09:27 schreef Fruppel het volgende:
[..]
![]()
Diaan! Wat jammer, maar heel begrijpelijk!
Laat je zo nu en dan nog wel even horen hoe het met je gaat?
Oh Luna, ik heb afgelopen weekend helemaal niet meer gekeken!! Wat is dit toch mooiquote:Op vrijdag 9 november 2007 08:54 schreef lunastar het volgende:
ik kan het nog steeds niet geloven na bijna 4 jaar hebben we een wonder gekregen![]()
[ afbeelding ]
Beetje late reactie, maar inderdaad, dat "geluk" heb ik gehad, en ik heb dan ook het vermoeden dat je naar mij verwijst. Had de hoop op een "normale" zwangerschap inderdaad opgegeven, mede omdat het gewoon al een aantal keer bevestigd was dat ik niet (spontaan en natuurlijk) in verwachting zou kunnen raken. Dit doet ongeloofelijk veel pijn als je dit al op jonge leeftijd hoort, maar je leert er in eerste instantie mee omgaan. Natuurlijk denk je in het begin als je ongi later komt van zou t dan toch... maar op een gegeven moment vervaagt het en vind je er innerlijke rust mee en ban je t eigenlijk uit je gedachten gang. Nu was mijn Ongi verre van regelmaat.. t bleef maanden, weken aldanniet jaar weg en kwam het weer, Ik had me dus heilig voorgenomen zolang ik niet aankwam extreem of wat dan ook , ook geen testen meer te doen. Vandaar dat mijn zwangerschap ook als n donder aan de heldere hemel kwam, na al n paar dagen n vreemd gevoel in mijn buik te hebben gehad, en de moeder van mijn vriend en de vrouw van zijn broer grapten van dat mijn "rommelige darmen" wel eens n zwangerschap kon zijn, heb ik toch maar weer de wandeling naar de drogist gemaakt, n test gehaald, en m 's morgens om 9:00 gedaan met de intentie van dat ik dan kon bewijzen dat ik niet zwanger was en dat ze spoken zagen. Helaas voor mij opdat moment was ik degene die spoken zag en raakte ik volledig in paniek toen ik zag dat er niet 1 streepje maar 2 oplichte, vervolgens 2 uurlater 2e test ook gedaan uit het doosje met dezefde resultaat. Ik heb de hele dag stil op een hoekje van de bank gezeten en zitten denken hoe ik dit in mijn omgeving moest uitleggen, immers iedereen was op de hoogte van de situatie, en niet allerminst mijn relatie. kortom allerlei doemscenario's trokken mij voorbij.quote:Op vrijdag 9 november 2007 11:37 schreef DolleMina het volgende:
[..]
Verdict: guilty
Maar er was ook nog een ander die al 6(?) maanden zwanger bleek te zijn voor ze erachter kwam. Al was dat ook omdat ze verwachtte nooit spontaan zwanger te kunnen worden.
Jullie zitten er allebei net naastquote:Op donderdag 15 november 2007 09:13 schreef Dee-Dee het volgende:
Welkom Mikki77!
Ik denk dat je bedoelt dat je temperatuur gestegen is, want dat gebeurt als je een eisprong hebt.![]()
Iig heel veel succes en ik hoop voor je dat je cyclus snel weer normaal is! En natuurlijk twee streepjes!![]()
Dit heb ik ook begrepen jaquote:Op donderdag 15 november 2007 09:21 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Jullie zitten er allebei net naast
Gedurende je cyclus zal rond je eisprong (net voor/tijdens de eisprong) je temperatuur eerst een daling laten zien (paar tienden inderdaad) waarna de temperatuur omhoog schiet naar een paar tienden boven de normale. Daarna blijft het ongeveer 14 dagen hoog. Theoretisch gesproken zou je inderdaad na 14 dagen een daling zien, en dat kan ik ook uit ervaring bevestigen. De keer dat mijn temp langer dan 14 dagen hoog bleef, bleek ik ook zwanger. Het is niet zo dat mijn temp als ik ongesteld ging worden ineens heel scherp daalde naar de uitgangstemp, maar in een paar stappen.
Oh Bright! Gefeliciteerd met dit heerlijke nieuws! Ik heb helemaal kippevel, ik geloof ook dat dit geen toeval is.quote:Op vrijdag 16 november 2007 09:26 schreef Bright het volgende:
Na precies 3 jaar geduld, soms gelaten, soms boos wachten. Na 3 jaren van bidden en ziekenhuisbezoeken is het dan eindelijk zover. Het lijkt wel alsof er iets in de lucht zit; eerst Luna en nu wij!! Hier het bewijs van onze ongelooflijke blijdschap en dank aan Hem die ons alles geeft als wij het het hardst nodig hebben:
[ afbeelding ]
Onze nieuwe kleine spruit zullen we maar weer Cees noemen, net zoals Elise eerst Cees was.
Dit is eigenlijk niet verwacht en betekent toch een hele ommekeer: niet kunnen skieen, zomervakantie wordt heel anders, afijn, we gaan nu lekker genieten van het zwanger zijn, iets dat wij, mijn ouders en schoonouders nu zo hard nodig hebben: iets moois om ons op te concentreren.
En wat nu zo extra extra bijzonder is: Dit is de dag, 4 jaar geleden, dat Elise is gedoopt.
De uitgerekende datum ligt 3 dagen voor de verjaardag van mijn op de verjaardag van Elise overleden schoonzus. Toeval? Nee, dat geloven wij niet.
quote:Op vrijdag 16 november 2007 20:42 schreef YPPY het volgende:
Als 'baby' wilt maken, zou ik maar snel een Y gaan kopen, die zijn vaak nergens te koop of heel snel op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |