abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54505300
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 11:12 schreef DolleMina het volgende:

[..]

Ik heb het al gedaan en hij was negatief. Maar ik moest wel testen, want ik heb vanavond een feestje en ik wil wel zeker weten of het veilig is te drinken.
Wat jammer DolleMina.
Ik heb vanavond ook een feestje. Ik zou dus eigenlijk ook moeten testen .
pi_54505408
Nee hoor, ik heb besloten om mijn NOD gewoon weer af te wachten.
  Jubileum moderator zaterdag 10 november 2007 @ 18:57:33 #104
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_54509775
Luna!!! allemachtig wat een fantastisch nieuws!! Gefeliciteerd
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  zaterdag 10 november 2007 @ 19:25:32 #105
156412 hestria
erg gastvrij
pi_54510371
Luna!! van harte gefeliciteerd!!! geniet er van!
Liefde is het enige dat zich vermenigvuldigt als je het deelt!
Trotse mama van Michelle en Dennis
  zaterdag 10 november 2007 @ 19:30:20 #106
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_54510517
Luna, gefeliciteerd
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_54511086
Felicitaties voor iedereen met een tweede streepje!!
Knuffels voor degene die nog steeds zitten te wachten.

Ik ben even weggeweest (en ik ben eigenlijk ook meer een lurker dan een poster) maar ik heb niet echt nieuws te melden.
Mijn cyclus is echt helemaal van het padje af. Er is geen peil meer op te trekken en ik wordt er aardig geirriteerd van. Laatste ongi telt eigenlijk niet een echt mee. 1 dag gevloeid en de rest wat spotting. Maar de testen zijn negatief dus tja, het zal wel.

Mijn vriend en ik hebben wel al besproken dat wanneer het dit jaar niet meer lukt we toch maar eens naar de huisarts gaan. Zijn dan ongeveer een jaar bezig en de twijfels of alles wel goed is worden steeds groter. Zeker aangezien mijn vriend waarschijnlijk minder vruchtbaar is. Maar goed, afwachten dus maar.
pi_54536122
Hier nog iemand die meer lurkt dan plaatst de laatste tijd. Heb ook bijzonder weinig te melden. De laatste maand meer bezig geweest met onze bruiloft dan met kinderen krijgen. We zien wel waar het schip strand, deze maand is het vast niet gelukt.
Iedereen die nog zit te wachten heeeel veel succes, ik duim voor jullie en gefeliciteerd voor alle streepjes! Geniet er van.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  maandag 12 november 2007 @ 07:47:11 #109
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_54542838
Aangezien het mij best veel doet om te horen dat iemand zwanger is, heb ik gisteren besloten hier (voorlopig) niet meer te gaan posten, meer uit zelfbescherming.

Ik wens iedereen heel veel succes met zwanger worden en hopelijk spreken we elkaar ooit weer in Z&G.

Make love, not war ☮
  maandag 12 november 2007 @ 09:27:04 #110
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_54543962
quote:
Op maandag 12 november 2007 07:47 schreef Diaan73 het volgende:
Aangezien het mij best veel doet om te horen dat iemand zwanger is, heb ik gisteren besloten hier (voorlopig) niet meer te gaan posten, meer uit zelfbescherming.

Ik wens iedereen heel veel succes met zwanger worden en hopelijk spreken we elkaar ooit weer in Z&G.

Diaan! Wat jammer, maar heel begrijpelijk!
Laat je zo nu en dan nog wel even horen hoe het met je gaat?
  maandag 12 november 2007 @ 19:14:32 #111
114177 Diaan73
pi_54556021
quote:
Op maandag 12 november 2007 09:27 schreef Fruppel het volgende:

[..]

Diaan! Wat jammer, maar heel begrijpelijk!
Laat je zo nu en dan nog wel even horen hoe het met je gaat?
Fruppel, ik zal zodra dit topic uit mijn MyAT verdwijnt, niet meer lezen/posten in deze topicreeks. Ik zal vooralsnog nog wel posten in "als zwanger worden/blijven niet lukt". Daar kun je af en toe lezen hoe het met me gaat. Thnx voor de
Make love, not war ☮
pi_54556509
Sterkte Diaan! Ik snap je wel hoor! Ik vind het zelf ook erg moeilijk al die tweede streepjes terwijl ik nog niet zo heel lang aan het proberen ben...
Sterkte hoor!! Snel een tweede streepje voor jou!!
pi_54567559
quote:
Op vrijdag 9 november 2007 08:54 schreef lunastar het volgende:
ik kan het nog steeds niet geloven na bijna 4 jaar hebben we een wonder gekregen

[ afbeelding ]
Oh Luna, ik heb afgelopen weekend helemaal niet meer gekeken!! Wat is dit toch mooi
Wat gun ik jullie dit zeg! Ongelooflijk gefeliciteerd hoor!! En maak er wat moois van joh
Hier nog niks te zien, zou het dan toch??? Zucht, ik ga mijzelf weer teveel hoop geven
pi_54567576
En Diaan, ik begrijp je maar al te goed hoor. Daarom kijk ik hier ook niet zo vaak. Toch blijf ik ook voor jou hopen dat je ooit...
  dinsdag 13 november 2007 @ 09:31:06 #115
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_54568734
quote:
Op vrijdag 9 november 2007 11:37 schreef DolleMina het volgende:

[..]

Verdict: guilty

Maar er was ook nog een ander die al 6(?) maanden zwanger bleek te zijn voor ze erachter kwam. Al was dat ook omdat ze verwachtte nooit spontaan zwanger te kunnen worden.
Beetje late reactie, maar inderdaad, dat "geluk" heb ik gehad, en ik heb dan ook het vermoeden dat je naar mij verwijst. Had de hoop op een "normale" zwangerschap inderdaad opgegeven, mede omdat het gewoon al een aantal keer bevestigd was dat ik niet (spontaan en natuurlijk) in verwachting zou kunnen raken. Dit doet ongeloofelijk veel pijn als je dit al op jonge leeftijd hoort, maar je leert er in eerste instantie mee omgaan. Natuurlijk denk je in het begin als je ongi later komt van zou t dan toch... maar op een gegeven moment vervaagt het en vind je er innerlijke rust mee en ban je t eigenlijk uit je gedachten gang. Nu was mijn Ongi verre van regelmaat.. t bleef maanden, weken aldanniet jaar weg en kwam het weer, Ik had me dus heilig voorgenomen zolang ik niet aankwam extreem of wat dan ook , ook geen testen meer te doen. Vandaar dat mijn zwangerschap ook als n donder aan de heldere hemel kwam, na al n paar dagen n vreemd gevoel in mijn buik te hebben gehad, en de moeder van mijn vriend en de vrouw van zijn broer grapten van dat mijn "rommelige darmen" wel eens n zwangerschap kon zijn, heb ik toch maar weer de wandeling naar de drogist gemaakt, n test gehaald, en m 's morgens om 9:00 gedaan met de intentie van dat ik dan kon bewijzen dat ik niet zwanger was en dat ze spoken zagen. Helaas voor mij opdat moment was ik degene die spoken zag en raakte ik volledig in paniek toen ik zag dat er niet 1 streepje maar 2 oplichte, vervolgens 2 uurlater 2e test ook gedaan uit het doosje met dezefde resultaat. Ik heb de hele dag stil op een hoekje van de bank gezeten en zitten denken hoe ik dit in mijn omgeving moest uitleggen, immers iedereen was op de hoogte van de situatie, en niet allerminst mijn relatie. kortom allerlei doemscenario's trokken mij voorbij.

Na een goed gesprek met mijn vriend de volgende dag met zijn schoonzus afgesproken, welke kraamverzorgende is, na n gesprek met haar en n paar kleine controles vertelde zij mij dat ik ongv rond de 5 a 6 maanden zwanger zou zijn, en we hebben samen de verloskundige gebeld om een afspraak te maken.
Nadat deze mijn dossier doorgelezen had (verhuist etc ) was zij ook verbaast dat ik ondanks de prognose en diagnose toch in verwachting was geraakt (zonder het slikken van preperaten en het houden aan dieten ) Na ook een controle door haar kwam inderdaad 6 maanden naar voren en werd ik met spoed doorverwezen naar het ziekenhuis etc om een echo te laten maken en bloedtesten, ook hier waren ze compleet verbaast over mn zwangerschap. Gelukkig was hummeltje volledig gezond en had alles er op er aan en erin zitten en werd de uitgerekende datum belend aan de hand van maten (14-12-2007 ) n wereld ging voor me open.
Waarom schrijf ik dit hier in dit topic ?
Omdat ik zo hoop dat alle dames en partners in dit topic niet de moed op zullen geven, op een dag bestaat dus toch de kans dat je aangenaam verrast wordt.
Ik heb verder de medische zaken weg-gelaten maar mocht iemand daarin geintresseerd zijn mag die mij altijd een pm zenden.

Dames ongelooflelijk veel succes en natuurlijk ook sterkte als je weer met een teleurstellende test in je handen zit. Maar geef zeer zeker niet op. Ook voor jullie is het mogelijk (al hoop ik dat jullie het wel eerder dan 6 maanden weten

Veel liefs en knufkus Maffemuts
Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
  dinsdag 13 november 2007 @ 09:42:01 #116
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_54568949
Diaan, ik zal je volgen in het andere topic, sterkte en succes meis! Ik blijf voor je hopen.

Maffemuts, wat een verhaal zeg! Wat een wonder!
  Moderator dinsdag 13 november 2007 @ 09:50:58 #117
5428 crew  miss_sly
pi_54569149
ik ben eigenlijk best benieuwd naar het medische verhaal erachter, maffemuts
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_54569827
wow, maffemuts, wat een verhaal! Wat ongelooflijk fijn voor je dat je toch zwanger bent!

En Bright.... ik hoop het voor jullie!!
Mama van Floris, Leonore en ?
  dinsdag 13 november 2007 @ 11:14:51 #119
189729 Dee-Dee
What does this button do?!?
pi_54570902
Mijn NOD mag voorlopig op blanco. Het heeft weinig zin om dit bij te houden als we in een pauze zitten. Zodra we weer beginnen zal ik het laten weten.
Ik blijf wel lurken en posten!
pi_54585698
Hoi, vandaag ongi geworden en ondanks dat we niet heel hard proberen mag mijn NOD toch wel verzet worden. Gokje op 26 dagen vanaf nu, dus zeg 9 december.
Diaan, ik begrijp het helemaal, ik hoop je snel te zien in het Z&G topic! En voor iedereen die nog wacht: ik duim voor jullie!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  dinsdag 13 november 2007 @ 21:15:13 #121
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54585773
Diaan Zullen we je bij het volgende topic dan ook hier uit de lijst halen?

Dee-Dee, ik zal het aanpassen. Mefke, bij jou ook.
  dinsdag 13 november 2007 @ 22:18:59 #122
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_54587641
Luna, ik heb je nog helemaal niet gefeliciteerd... Schande.
Dus bij deze... Heel, heel veel geluk met die kleine boon. Een fijne zwangerschap gewenst!

Lieve, lieve Diaan. Een hele dikke zoen.
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_54602419
Ik wil zo graag meedoen in dit topic, maar ik weet nog niet eens hoe lang mijn cyclus is Ik ben namelijk net pas gestopt met de pil. 22 oktober ongesteld geworden (laatste pil-bloeding), en nu dus aan het wachten op mijn eerste 'echte' menstruatie in 15 jaar...
En volgens mij heb ik vandaag mijn ei! Mijn temperatuur is sinds 3 dagen met 0,2 tot 0,3 graden gedaald, vandaag heb ik menstruatie-achtige pijn en ik zie het ook aan het slijm... Ik zit vandaag op dag 24 van mijn cyclus. Is het zo dat je na een eisprong áltijd 14 dagen later ongesteld wordt? Of kan dat ook langer duren? Vooropgesteld dat ik vandaag écht een eisprong heb natuurlijk...
  woensdag 14 november 2007 @ 15:30:34 #124
114177 Diaan73
pi_54602557
BE, je mag idd mij uit de lijst halen.

Iedereen bedankt voor de lieve woorden Doet me goed.
Make love, not war ☮
  woensdag 14 november 2007 @ 15:49:37 #125
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54603069
Mikki, ze hielden dat vroeger wel vrij strak zo aan, maar inmiddels gaan er ook stemmen op dat het wel eens zou kunnen varieren... Dus er is nog even niks over te zeggen.

Welkom in het topic iig!
pi_54603367
Welkom Mikki77
  woensdag 14 november 2007 @ 16:12:21 #127
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_54603630
Hai Mikki, welkom hier!
pi_54612404
Welkom Mikki!

Hier wel goede klusdagen achter de rug maar de laatste klusavond overgeslagen want ik ben ziek geworden, koorts, denk door een ontsteking in mijn tandvlees.
Nu gaat het weer wat beter dus hopen maar dat het maar een dagje was!
Hoe is het met jullie??
  donderdag 15 november 2007 @ 09:13:55 #129
189729 Dee-Dee
pi_54618969
Welkom Mikki77!
Ik denk dat je bedoelt dat je temperatuur gestegen is, want dat gebeurt als je een eisprong hebt.
Iig heel veel succes en ik hoop voor je dat je cyclus snel weer normaal is! En natuurlijk twee streepjes!
pi_54619055
quote:
Op donderdag 15 november 2007 09:13 schreef Dee-Dee het volgende:
Welkom Mikki77!
Ik denk dat je bedoelt dat je temperatuur gestegen is, want dat gebeurt als je een eisprong hebt.
Iig heel veel succes en ik hoop voor je dat je cyclus snel weer normaal is! En natuurlijk twee streepjes!
Jullie zitten er allebei net naast
Gedurende je cyclus zal rond je eisprong (net voor/tijdens de eisprong) je temperatuur eerst een daling laten zien (paar tienden inderdaad) waarna de temperatuur omhoog schiet naar een paar tienden boven de normale. Daarna blijft het ongeveer 14 dagen hoog. Theoretisch gesproken zou je inderdaad na 14 dagen een daling zien, en dat kan ik ook uit ervaring bevestigen. De keer dat mijn temp langer dan 14 dagen hoog bleef, bleek ik ook zwanger. Het is niet zo dat mijn temp als ik ongesteld ging worden ineens heel scherp daalde naar de uitgangstemp, maar in een paar stappen.
pi_54623698
quote:
Op donderdag 15 november 2007 09:21 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Jullie zitten er allebei net naast
Gedurende je cyclus zal rond je eisprong (net voor/tijdens de eisprong) je temperatuur eerst een daling laten zien (paar tienden inderdaad) waarna de temperatuur omhoog schiet naar een paar tienden boven de normale. Daarna blijft het ongeveer 14 dagen hoog. Theoretisch gesproken zou je inderdaad na 14 dagen een daling zien, en dat kan ik ook uit ervaring bevestigen. De keer dat mijn temp langer dan 14 dagen hoog bleef, bleek ik ook zwanger. Het is niet zo dat mijn temp als ik ongesteld ging worden ineens heel scherp daalde naar de uitgangstemp, maar in een paar stappen.
Dit heb ik ook begrepen ja Mijn temp was steeds 36,5 of 36,6. Als hij dan ineens omlaag gaat is dat een signaal dat je eisprong eraan komt. Vandaag is het al de vierde dag dat mijn temp 36,3 is, dus ik wacht nog altijd op die uitschieter naar boven... Dan weet ik in ieder geval dat ik weer een echte eisprong heb en dat alles 'het nog doet'

Bedankt voor het welkom trouwens, allemaal
pi_54643748
Na precies 3 jaar geduld, soms gelaten, soms boos wachten. Na 3 jaren van bidden en ziekenhuisbezoeken is het dan eindelijk zover. Het lijkt wel alsof er iets in de lucht zit; eerst Luna en nu wij!! Hier het bewijs van onze ongelooflijke blijdschap en dank aan Hem die ons alles geeft als wij het het hardst nodig hebben:

Onze nieuwe kleine spruit zullen we maar weer Cees noemen, net zoals Elise eerst Cees was.

Dit is eigenlijk niet verwacht en betekent toch een hele ommekeer: niet kunnen skieen, zomervakantie wordt heel anders, afijn, we gaan nu lekker genieten van het zwanger zijn, iets dat wij, mijn ouders en schoonouders nu zo hard nodig hebben: iets moois om ons op te concentreren.

En wat nu zo extra extra bijzonder is: Dit is de dag, 4 jaar geleden, dat Elise is gedoopt.
De uitgerekende datum ligt 3 dagen voor de verjaardag van mijn op de verjaardag van Elise overleden schoonzus. Toeval? Nee, dat geloven wij niet.
  Moderator vrijdag 16 november 2007 @ 09:28:21 #133
5428 crew  miss_sly
pi_54643783
Bright, wat geweldig
ik zag dat je gepost had en hoopte zo dat je goed nieuws had!
GEfeliciteerd
pi_54643796
Nu ik dit net gepost heb, zit ik hier met tranen in min ogen naar een zwangerschapspost van ons te kijken. Na zoveel zwangerschapsposts die zijn langsgekomen is het bijna niet te bevatten. Eindelijk een positieve test om te posten
pi_54643809
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 09:26 schreef Bright het volgende:
Na precies 3 jaar geduld, soms gelaten, soms boos wachten. Na 3 jaren van bidden en ziekenhuisbezoeken is het dan eindelijk zover. Het lijkt wel alsof er iets in de lucht zit; eerst Luna en nu wij!! Hier het bewijs van onze ongelooflijke blijdschap en dank aan Hem die ons alles geeft als wij het het hardst nodig hebben:
[ afbeelding ]
Onze nieuwe kleine spruit zullen we maar weer Cees noemen, net zoals Elise eerst Cees was.

Dit is eigenlijk niet verwacht en betekent toch een hele ommekeer: niet kunnen skieen, zomervakantie wordt heel anders, afijn, we gaan nu lekker genieten van het zwanger zijn, iets dat wij, mijn ouders en schoonouders nu zo hard nodig hebben: iets moois om ons op te concentreren.

En wat nu zo extra extra bijzonder is: Dit is de dag, 4 jaar geleden, dat Elise is gedoopt.
De uitgerekende datum ligt 3 dagen voor de verjaardag van mijn op de verjaardag van Elise overleden schoonzus. Toeval? Nee, dat geloven wij niet.
Oh Bright! Gefeliciteerd met dit heerlijke nieuws! Ik heb helemaal kippevel, ik geloof ook dat dit geen toeval is.
en natuurlijk een
  vrijdag 16 november 2007 @ 09:30:21 #136
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_54643835
Gefeliciteerd Bright!!! Wat ongelooflijk fijn voor jullie.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_54643875
Ik kom even uit lurkstand...

Bright, gefeliciteerd! wat ontzettend fijn voor jullie!
ik wacht op je..
pi_54643877
Dank jullie wel! Ik schrik ervan dat we nu ook felicitaties krijgen! De tranen lopen over m'n wangen
  vrijdag 16 november 2007 @ 09:35:20 #139
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_54643945
Wat heerlijk, Bright! Wat een geweldig nieuws!
GEFELICITEERD
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_54643949
Bright, hier krijg ik nu kippevel van. Het is jullie zo gegund. Dat het maar een mooie Cees mag worden
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
pi_54644003
Bright wat een geweldig nieuws!!! Gefeliciteerd
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_54644023
Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Keigaaf!!!!
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  vrijdag 16 november 2007 @ 09:38:10 #143
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_54644026
Bright
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  vrijdag 16 november 2007 @ 09:39:02 #144
593 sjak
Juffie Bloem
pi_54644049
Tjonge ik ben er stil van Wat een mooie foto, wat zullen jullie gehuild hebben bij het zien ervan!!!
Bright, super!
Lekker douchen!
  Hoofdredactie Fotografie vrijdag 16 november 2007 @ 09:39:29 #145
95752 crew  Chell
Kluns
pi_54644054
Wauw!!!!!! Lekker duidelijk, dat kan niet missen

Bright, vrouw en Elise, van harte gefeliciteerd. Supernieuws dit! Geniet van de zwangerschap!
  vrijdag 16 november 2007 @ 09:51:16 #146
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_54644335
bright proficiat.. zoals bij ons kun je dus zeggen dat ook bij jullie nog wonderen bestaan... probeer er van te genieten

een vreemd gevoel om te zeggen we zijn zwanger en dan de felicitaties krijgen die jij jaren hebt gegeven aan andere... hier voelt het ook nog steeds onwerkelijk aan.. maar de kwaaltjes spreken voor zich...

Ik dank ook God dat hij ons dit geschonken heeft... bright en vrouw geneit er van....
pi_54644400
Bright wat een supergoed nieuws!!! Vind het echt helemaal geweldig voor jullie
pi_54644437
Luna, nu lopen 'we' nog samen met jullie ook! Dat is een wonder he? Beiden al zo lang geleden begonnen. Ja, wonderen bestaan, alleen willen we ze altijd hebben als wij het willen! (Tja, de mens is altijd al eigenwijs geweest)
pi_54644474
Bright gefeliciteed! wat een super nieuws!
  vrijdag 16 november 2007 @ 09:57:09 #150
156412 hestria
erg gastvrij
pi_54644499
Bright, ook voor julie super!! dit hormoon monster zit in ieder geval met tranen in d'r ogen! is julie ook zo gegunt!
Liefde is het enige dat zich vermenigvuldigt als je het deelt!
Trotse mama van Michelle en Dennis
pi_54644532
Wauw Bright wat ontzettend geweldig voor jullie!
pi_54644675
Bright wat heerlijk Proficiat! Ik vind het echt super voor jullie
pi_54644732
Bright wat heerlijk voor jullie, hartstikke geweldig!
Elise krijgt een brusje!
Gependeld
3 kinderen/1 kind, meisje/3 kinderen totaal, meisje, meisje, jongen/
april 2009 en het word een jongen
  vrijdag 16 november 2007 @ 10:14:34 #154
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_54644828
WAAAAAUWW BRIGHT jullie ook gewoon toch ineens zwanger!

Wauw van harte GEFELICITEERD wat onwijs gaaf!!!

pi_54644962
Bright wat gaaf en ik krijg er ook tranen van in mijn ogen. Ik hoopte het zo voor jullie en ook dat elise tante er een handje in gehad heeft daar geloof ik wel in...
Iedere dag is het begin van een nieuwe morgen...
pi_54645203

gefeliciteerd!!!!
pi_54645206
Bright wat mooi, wat ontzettend gefeliciteerd . Wauw.
Echt super voor jullie!
Fake it till you make it...
pi_54645321
Wauw Bright fantastisch!!! Van harte gefeliciteerd
pi_54645668
Oh Bright, wat schitterend! Echt heel, heel geweldig voor jullie! Wat een geluk in dit topic zeg. Dikke en ook één voor je vrouw en je dochter.

Luna, ik had jou nog niet gefeliciteerd (maar wel meegelurkt, ik ben er vorige week vrijdag apart nog naar gaan kijken) en ook voor jou een dikke . Helemaal fantastisch!

Echt jongens, in ben zo blij voor jullie!
pi_54646380
*uit lurkstand springt*

Bright, Luna en jullie partners: wat geweldig! Proficiat!

*terugschakelt naar lurkstand*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  vrijdag 16 november 2007 @ 11:42:04 #161
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_54646669

Jeetje... Ik keek even in het updatetopic, maar dit had ik niet verwacht.

Luna en Bright..
Ik zit hier werkelijk met de tranen in de ogen.
GEFELICITEERD!
Wat fantastisch! Ik ben zó ontzettend blij voor jullie!

Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
  vrijdag 16 november 2007 @ 11:51:47 #162
159416 DolleMina
roept maar wat...
pi_54646979
Bright! Gefeliciteerd.

Twee stellen die al zo lang wachten op dat tweede streepje, en dan zo vlak na elkaar is het raak.
  vrijdag 16 november 2007 @ 11:56:52 #163
20436 Jambo
Hakuna Matata
pi_54647109
* Jambo heeft kippevel

Bright en mw. Bright van harte gefeliciteerd. Eindelijk is jullie geduld beloond.
Ik word er wel es mismoedig van dat ik, wat ik voel, niet zeggen kan. (Toon Hermans)
pi_54647190
Bright, wat een ontzettend mooi nieuws Ik geloof niet in toeval, dit moest gewoon zo zijn

[ Bericht 17% gewijzigd door piglet op 16-11-2007 12:13:19 ]
pi_54647278
*uit lurkstand*

Bright, mevrouwBright en Elise van harte gefeliciteerd met dit wonder!!

Kippevel en een stiekem traantje hier.

*terug springt*
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.
  vrijdag 16 november 2007 @ 12:17:12 #166
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_54647520
Bright geweldig Elise krijgt een Brusje
  vrijdag 16 november 2007 @ 12:36:51 #167
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_54647972
kippenvel
Bright en vrouw wat een supernieuws.. !!

Engaging Infinite Improbability Drive..
  vrijdag 16 november 2007 @ 12:46:35 #168
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54648173
Jeetje Bright, ik zit met het kippevel op mijn armen!
Ongelofelijk! Echt supergefeliciteerd!
pi_54648226
Waaaaauw Bright!! Tjonge wat bijzonder zeg! Gefeliciteerd!!!

Moest dit topic opgeruimd ofzo? Komt geen eind aan de streepjesregen hihi?
Gister na 2 dagen na ovulatie een kleine bloeding, Kan innesteling zijn! Ook hier heel spannend dus!
  vrijdag 16 november 2007 @ 12:54:06 #170
96539 Wennie
Mama van Robin & Martijn
pi_54648340
WOW Bright!! Heel heel erg gefeliciteerd met jullie wondertje! Zit hier gewoon met tranen in mijn ogen
Verliefd, verloofd.. een prachtige knul, getrouwd en nog een mooi ventje erbij! *O*
Mijn afvalstrijd!
  vrijdag 16 november 2007 @ 12:55:05 #171
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_54648361
Oeeh Againnie! Hup meis je moet de rest mee verhuizen naar het volgende topic!!
pi_54649219
Samen met jou hoor Frups Anders blijf ik, lol
  vrijdag 16 november 2007 @ 13:42:45 #173
114177 Diaan73
pi_54649522
Bright van harte gefeliciteerd Geweldig nieuws na zo'n rotperiode die jullie hebben moeten doorstaan!!
Make love, not war ☮
  vrijdag 16 november 2007 @ 13:45:39 #174
144006 chacama
Ondernemend!
pi_54649607
Bright gefeliciteerd Geweldig nieuws
  vrijdag 16 november 2007 @ 13:48:58 #175
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_54649692
Lunastar en Bright, wat een geweldig nieuws!!! Gefeliciteerd!
  vrijdag 16 november 2007 @ 13:55:55 #176
103793 kozakken
Living the life
pi_54649884
Lunastar
Bright
Wat een prachtig nieuws
pi_54650361
  vrijdag 16 november 2007 @ 14:15:28 #178
189729 Dee-Dee
pi_54650383
Bright!
Wat ontzettend leuk!
Gefeliciteerd! Het is jullie supergegund!
Geniet ervan
  vrijdag 16 november 2007 @ 14:20:28 #179
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_54650555
Bright!!*O* Wat een super super nieuws!! Geweldig, geniet ervan!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  vrijdag 16 november 2007 @ 14:26:29 #180
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_54650746
Jahahaaaaaaaaaaaaa!! Weer zo'n fantastisch bericht

Super! Van harte gefeliciteerd!

Als je nu in het lijstje kijkt, zie je op één na allemaal dames die vanaf 2007 aan het proberen zijn. Dat vind ik zo rot staan.
Driemaal is scheepsrecht, vind ik. Komop Marie! Nu jij ! Ik gun het je enorm!
... ♥ ik mis je ♥
  vrijdag 16 november 2007 @ 14:30:35 #181
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54650848
Ja, het is idd nu de beurt aan Marie hoor!
pi_54650988
Again....! Je maakt het spannend zeg!
pi_54651080
Bright en mevrouw Bright! Wat fijn, wat geweldig!!!
Variety is the spice of life
  vrijdag 16 november 2007 @ 14:57:49 #184
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_54651667
Bright, wat een geweldig nieuws!
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_54652054
Bright en Mrs Bright van harte gefeliciteerd met het 2e streepje, eindelijk is het gelukt!!!
  vrijdag 16 november 2007 @ 15:45:08 #186
24188 Belana
kloon van belana
pi_54652823
bright!!! woeiiiiii wat goed! en idd, dat kan geen toeval zijn wat mooi zeg!
heel erg gefeliciteerd! het is jullie van harte gegund!
stormy waters...
sailin'
  vrijdag 16 november 2007 @ 16:31:53 #187
133767 Libel
Mama van Aiken, Iben en Junah
pi_54653935
Lunastar

Bright

Heel hard gefeliciteerd!!
pi_54654000
bright wat ontzettend fijn voor jullie, gefeliciteerd!!!
  vrijdag 16 november 2007 @ 17:57:39 #189
174036 Nijo
Butterfly's everywhere!
pi_54655775
Luna en Bright,
Ontzettend super keiveel gefeliciteerd!!!!!!!
Ik gun het echt iedereen, maar jullie net iets meer door alle vervelende dingen die er gebeurt zijn.
Ik hoop dat alles goed blijft gaan en dat jullie alle 2 een mooi klein frummeltje kunnen verwachten in juli/augustus
pi_54656854
Bright
pi_54657902
Bright gefeliciteerd
  Jubileum moderator vrijdag 16 november 2007 @ 20:10:38 #192
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_54658655
Geweldig dit!! Bright gefeliciteerd, wat een fantastisch nieuws!
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_54659462
Dank jullie allemaal heel veel! We zijn er zelf nog beduusd van
Goed he? Wat een topic is dit zeg

We willen het met sinterklaas vertellen aan beide ouders - waarschijknlijk geven we ze alle 4 een chocoladeletter met de bedoeling er een woord van te maken - guess which word!!
pi_54659513
Als 'baby' wilt maken, zou ik maar snel een Y gaan kopen, die zijn vaak nergens te koop of heel snel op.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  vrijdag 16 november 2007 @ 20:43:57 #195
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_54659559
Bright!!! Wat ben ik blij voor jullie! .

Ik zou trouwens opschieten met die letters kopen dan, de y is niet makkelijk te krijgen .
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
  vrijdag 16 november 2007 @ 20:44:47 #196
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_54659571

Yppy, GMTA
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
pi_54679605
Wauw Bright, geweldig zeg!! Gefeliciteerd!!
If gymnastics were easy, it would be called football!
pi_54681055
Bright & Luna waanzinnig gefeliciteerd!!

Geniet ervan!
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
  zaterdag 17 november 2007 @ 22:17:20 #199
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_54683468
Wow Bright en Luna, wat geweldig!
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_54689135
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 20:42 schreef YPPY het volgende:
Als 'baby' wilt maken, zou ik maar snel een Y gaan kopen, die zijn vaak nergens te koop of heel snel op.

Maar gelukkig kan je bij een echt goede bakker er altijd eentje bestellen die ze dan voor je gaan maken

Dan zijn ze echter wel wat duurder (maar ook heel vaak lekkerder)
pi_54689653
Bright en mevrouw Bright!!!!

Wat een prachtig wonder!! Ik ben echt heel erg blij voor jullie!! En toeval bestaat niet, dat roep ik al jaren...

Wauw wat een geweldig topic zeg!! Nu alleen Marietje nog!
Forever yours, forever mine, forever ours...
pi_54693015
Ook ik zit met kippevel op mijn armen!! Wat geweldig Bright!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')