abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54603367
Welkom Mikki77
  woensdag 14 november 2007 @ 16:12:21 #127
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_54603630
Hai Mikki, welkom hier!
pi_54612404
Welkom Mikki!

Hier wel goede klusdagen achter de rug maar de laatste klusavond overgeslagen want ik ben ziek geworden, koorts, denk door een ontsteking in mijn tandvlees.
Nu gaat het weer wat beter dus hopen maar dat het maar een dagje was!
Hoe is het met jullie??
  donderdag 15 november 2007 @ 09:13:55 #129
189729 Dee-Dee
What does this button do?!?
pi_54618969
Welkom Mikki77!
Ik denk dat je bedoelt dat je temperatuur gestegen is, want dat gebeurt als je een eisprong hebt.
Iig heel veel succes en ik hoop voor je dat je cyclus snel weer normaal is! En natuurlijk twee streepjes!
pi_54619055
quote:
Op donderdag 15 november 2007 09:13 schreef Dee-Dee het volgende:
Welkom Mikki77!
Ik denk dat je bedoelt dat je temperatuur gestegen is, want dat gebeurt als je een eisprong hebt.
Iig heel veel succes en ik hoop voor je dat je cyclus snel weer normaal is! En natuurlijk twee streepjes!
Jullie zitten er allebei net naast
Gedurende je cyclus zal rond je eisprong (net voor/tijdens de eisprong) je temperatuur eerst een daling laten zien (paar tienden inderdaad) waarna de temperatuur omhoog schiet naar een paar tienden boven de normale. Daarna blijft het ongeveer 14 dagen hoog. Theoretisch gesproken zou je inderdaad na 14 dagen een daling zien, en dat kan ik ook uit ervaring bevestigen. De keer dat mijn temp langer dan 14 dagen hoog bleef, bleek ik ook zwanger. Het is niet zo dat mijn temp als ik ongesteld ging worden ineens heel scherp daalde naar de uitgangstemp, maar in een paar stappen.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_54623698
quote:
Op donderdag 15 november 2007 09:21 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Jullie zitten er allebei net naast
Gedurende je cyclus zal rond je eisprong (net voor/tijdens de eisprong) je temperatuur eerst een daling laten zien (paar tienden inderdaad) waarna de temperatuur omhoog schiet naar een paar tienden boven de normale. Daarna blijft het ongeveer 14 dagen hoog. Theoretisch gesproken zou je inderdaad na 14 dagen een daling zien, en dat kan ik ook uit ervaring bevestigen. De keer dat mijn temp langer dan 14 dagen hoog bleef, bleek ik ook zwanger. Het is niet zo dat mijn temp als ik ongesteld ging worden ineens heel scherp daalde naar de uitgangstemp, maar in een paar stappen.
Dit heb ik ook begrepen ja Mijn temp was steeds 36,5 of 36,6. Als hij dan ineens omlaag gaat is dat een signaal dat je eisprong eraan komt. Vandaag is het al de vierde dag dat mijn temp 36,3 is, dus ik wacht nog altijd op die uitschieter naar boven... Dan weet ik in ieder geval dat ik weer een echte eisprong heb en dat alles 'het nog doet'

Bedankt voor het welkom trouwens, allemaal
pi_54643748
Na precies 3 jaar geduld, soms gelaten, soms boos wachten. Na 3 jaren van bidden en ziekenhuisbezoeken is het dan eindelijk zover. Het lijkt wel alsof er iets in de lucht zit; eerst Luna en nu wij!! Hier het bewijs van onze ongelooflijke blijdschap en dank aan Hem die ons alles geeft als wij het het hardst nodig hebben:

Onze nieuwe kleine spruit zullen we maar weer Cees noemen, net zoals Elise eerst Cees was.

Dit is eigenlijk niet verwacht en betekent toch een hele ommekeer: niet kunnen skieen, zomervakantie wordt heel anders, afijn, we gaan nu lekker genieten van het zwanger zijn, iets dat wij, mijn ouders en schoonouders nu zo hard nodig hebben: iets moois om ons op te concentreren.

En wat nu zo extra extra bijzonder is: Dit is de dag, 4 jaar geleden, dat Elise is gedoopt.
De uitgerekende datum ligt 3 dagen voor de verjaardag van mijn op de verjaardag van Elise overleden schoonzus. Toeval? Nee, dat geloven wij niet.
  Moderator vrijdag 16 november 2007 @ 09:28:21 #133
5428 crew  miss_sly
pi_54643783
Bright, wat geweldig
ik zag dat je gepost had en hoopte zo dat je goed nieuws had!
GEfeliciteerd
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_54643796
Nu ik dit net gepost heb, zit ik hier met tranen in min ogen naar een zwangerschapspost van ons te kijken. Na zoveel zwangerschapsposts die zijn langsgekomen is het bijna niet te bevatten. Eindelijk een positieve test om te posten
pi_54643809
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 09:26 schreef Bright het volgende:
Na precies 3 jaar geduld, soms gelaten, soms boos wachten. Na 3 jaren van bidden en ziekenhuisbezoeken is het dan eindelijk zover. Het lijkt wel alsof er iets in de lucht zit; eerst Luna en nu wij!! Hier het bewijs van onze ongelooflijke blijdschap en dank aan Hem die ons alles geeft als wij het het hardst nodig hebben:
[ afbeelding ]
Onze nieuwe kleine spruit zullen we maar weer Cees noemen, net zoals Elise eerst Cees was.

Dit is eigenlijk niet verwacht en betekent toch een hele ommekeer: niet kunnen skieen, zomervakantie wordt heel anders, afijn, we gaan nu lekker genieten van het zwanger zijn, iets dat wij, mijn ouders en schoonouders nu zo hard nodig hebben: iets moois om ons op te concentreren.

En wat nu zo extra extra bijzonder is: Dit is de dag, 4 jaar geleden, dat Elise is gedoopt.
De uitgerekende datum ligt 3 dagen voor de verjaardag van mijn op de verjaardag van Elise overleden schoonzus. Toeval? Nee, dat geloven wij niet.
Oh Bright! Gefeliciteerd met dit heerlijke nieuws! Ik heb helemaal kippevel, ik geloof ook dat dit geen toeval is.
en natuurlijk een
Mama van Floris, Leonore en ?
  vrijdag 16 november 2007 @ 09:30:21 #136
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_54643835
Gefeliciteerd Bright!!! Wat ongelooflijk fijn voor jullie.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_54643875
Ik kom even uit lurkstand...

Bright, gefeliciteerd! wat ontzettend fijn voor jullie!
ik wacht op je..
pi_54643877
Dank jullie wel! Ik schrik ervan dat we nu ook felicitaties krijgen! De tranen lopen over m'n wangen
  vrijdag 16 november 2007 @ 09:35:20 #139
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_54643945
Wat heerlijk, Bright! Wat een geweldig nieuws!
GEFELICITEERD
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_54643949
Bright, hier krijg ik nu kippevel van. Het is jullie zo gegund. Dat het maar een mooie Cees mag worden
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
pi_54644003
Bright wat een geweldig nieuws!!! Gefeliciteerd
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_54644023
Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Keigaaf!!!!
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  vrijdag 16 november 2007 @ 09:38:10 #143
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_54644026
Bright
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  vrijdag 16 november 2007 @ 09:39:02 #144
593 sjak
Juffie Bloem
pi_54644049
Tjonge ik ben er stil van Wat een mooie foto, wat zullen jullie gehuild hebben bij het zien ervan!!!
Bright, super!
Lekker douchen!
  Hoofdredactie Fotografie vrijdag 16 november 2007 @ 09:39:29 #145
95752 crew  Chell
Kluns
pi_54644054
Wauw!!!!!! Lekker duidelijk, dat kan niet missen

Bright, vrouw en Elise, van harte gefeliciteerd. Supernieuws dit! Geniet van de zwangerschap!
  vrijdag 16 november 2007 @ 09:51:16 #146
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_54644335
bright proficiat.. zoals bij ons kun je dus zeggen dat ook bij jullie nog wonderen bestaan... probeer er van te genieten

een vreemd gevoel om te zeggen we zijn zwanger en dan de felicitaties krijgen die jij jaren hebt gegeven aan andere... hier voelt het ook nog steeds onwerkelijk aan.. maar de kwaaltjes spreken voor zich...

Ik dank ook God dat hij ons dit geschonken heeft... bright en vrouw geneit er van....
pi_54644400
Bright wat een supergoed nieuws!!! Vind het echt helemaal geweldig voor jullie
pi_54644437
Luna, nu lopen 'we' nog samen met jullie ook! Dat is een wonder he? Beiden al zo lang geleden begonnen. Ja, wonderen bestaan, alleen willen we ze altijd hebben als wij het willen! (Tja, de mens is altijd al eigenwijs geweest)
pi_54644474
Bright gefeliciteed! wat een super nieuws!
  vrijdag 16 november 2007 @ 09:57:09 #150
156412 hestria
erg gastvrij
pi_54644499
Bright, ook voor julie super!! dit hormoon monster zit in ieder geval met tranen in d'r ogen! is julie ook zo gegunt!
Liefde is het enige dat zich vermenigvuldigt als je het deelt!
Trotse mama van Michelle en Dennis
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')