Jullie zitten er allebei net naastquote:Op donderdag 15 november 2007 09:13 schreef Dee-Dee het volgende:
Welkom Mikki77!
Ik denk dat je bedoelt dat je temperatuur gestegen is, want dat gebeurt als je een eisprong hebt.![]()
Iig heel veel succes en ik hoop voor je dat je cyclus snel weer normaal is! En natuurlijk twee streepjes!![]()
Dit heb ik ook begrepen jaquote:Op donderdag 15 november 2007 09:21 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Jullie zitten er allebei net naast
Gedurende je cyclus zal rond je eisprong (net voor/tijdens de eisprong) je temperatuur eerst een daling laten zien (paar tienden inderdaad) waarna de temperatuur omhoog schiet naar een paar tienden boven de normale. Daarna blijft het ongeveer 14 dagen hoog. Theoretisch gesproken zou je inderdaad na 14 dagen een daling zien, en dat kan ik ook uit ervaring bevestigen. De keer dat mijn temp langer dan 14 dagen hoog bleef, bleek ik ook zwanger. Het is niet zo dat mijn temp als ik ongesteld ging worden ineens heel scherp daalde naar de uitgangstemp, maar in een paar stappen.
Oh Bright! Gefeliciteerd met dit heerlijke nieuws! Ik heb helemaal kippevel, ik geloof ook dat dit geen toeval is.quote:Op vrijdag 16 november 2007 09:26 schreef Bright het volgende:
Na precies 3 jaar geduld, soms gelaten, soms boos wachten. Na 3 jaren van bidden en ziekenhuisbezoeken is het dan eindelijk zover. Het lijkt wel alsof er iets in de lucht zit; eerst Luna en nu wij!! Hier het bewijs van onze ongelooflijke blijdschap en dank aan Hem die ons alles geeft als wij het het hardst nodig hebben:
[ afbeelding ]
Onze nieuwe kleine spruit zullen we maar weer Cees noemen, net zoals Elise eerst Cees was.
Dit is eigenlijk niet verwacht en betekent toch een hele ommekeer: niet kunnen skieen, zomervakantie wordt heel anders, afijn, we gaan nu lekker genieten van het zwanger zijn, iets dat wij, mijn ouders en schoonouders nu zo hard nodig hebben: iets moois om ons op te concentreren.
En wat nu zo extra extra bijzonder is: Dit is de dag, 4 jaar geleden, dat Elise is gedoopt.
De uitgerekende datum ligt 3 dagen voor de verjaardag van mijn op de verjaardag van Elise overleden schoonzus. Toeval? Nee, dat geloven wij niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |