Luna Lieve lieve Lunaquote:Op vrijdag 9 november 2007 08:54 schreef lunastar het volgende:
ik kan het nog steeds niet geloven na bijna 4 jaar hebben we een wonder gekregen![]()
[ afbeelding ]
Dat heb ik nu ook, helemaal omdat ik minder ongi ben geweest (normaal altijd krampen in buik en rug, dit keer niet), heel moe en soms ook misselijk ben.... maar ik denk dat ik gewoon de volgende ongi afwacht. Ow en ik was afgelopen weekend zo sjaggi alsof ik ongi moest worden.quote:Op vrijdag 9 november 2007 11:18 schreef DolleMina het volgende:
Ik heb zelf trouwens de neiging om toch te testen, ook al ben ik gewoon ongesteld. Komt door iemand in het Z&G topic, die de eerste maand gewoon ongesteld werd, maar toch zwanger bleek te zijn.![]()
Zwangeren hebben vaak toch ook last van stemmingswisselingen?quote:Op vrijdag 9 november 2007 11:27 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat heb ik nu ook, helemaal omdat ik minder ongi ben geweest (normaal altijd krampen in buik en rug, dit keer niet), heel moe en soms ook misselijk ben.... maar ik denk dat ik gewoon de volgende ongi afwacht. Ow en ik was afgelopen weekend zo sjaggi alsof ik ongi moest worden.
Ach het zal allemaal wel psychisch zijn....
quote:Op vrijdag 9 november 2007 11:18 schreef DolleMina het volgende:
[knip]
Ik heb zelf trouwens de neiging om toch te testen, ook al ben ik gewoon ongesteld. Komt door iemand in het Z&G topic, die de eerste maand gewoon ongesteld werd, maar toch zwanger bleek te zijn.![]()
Verdict: guiltyquote:Op vrijdag 9 november 2007 11:34 schreef Wennie het volgende:Ik hoop niet dat het door mijn post was
![]()
Doe ik ook niet, de kans is groter dat als er al wat aan de hand was(denkende aan mijn voorgevelquote:Op vrijdag 9 november 2007 11:58 schreef Wennie het volgende:
Hahaha ja dat lijkt me helemaal zoiets!
Maar ik moet ook eerlijk zeggen: als ik terug denk, was ik ook gewoon ongesteld, niet anders dan normaal. En de timing van de misselijkheid en gevoelige borsten kwam gelijk met de NOD die ik dacht te hebben, maar achteraf was ik toen al 7 weken zwanger
Maar laat je er alsjeblieft niet gek door maken!
Zullen we dan beiden morgenochtend testen, om er zeker van te zijn dat we toch niet zwanger zijn?quote:Op vrijdag 9 november 2007 19:09 schreef Kaar het volgende:
joepie Luna! Gefeliciflapstaart!
En DolleMina je bent niet de enige die toch wil gaan testen. Mijn ongi was niet zoals het normaal is. En de dagen ervoor had ik steeds vreemde krampen in mijn onderbuik. Ik weet dat ik gewoon moet wachten, maar toch....
Klinkt wel verleidelijkquote:Op vrijdag 9 november 2007 19:58 schreef DolleMina het volgende:
[..]
Zullen we dan beiden morgenochtend testen, om er zeker van te zijn dat we toch niet zwanger zijn?![]()
Ik heb het al gedaan en hij was negatief. Maar ik moest wel testen, want ik heb vanavond een feestje en ik wil wel zeker weten of het veilig is te drinken.quote:Op zaterdag 10 november 2007 09:33 schreef Kaar het volgende:
[..]
Klinkt wel verleidelijk. Maar als ik het doe dan wordt het zondagochtend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |