Dit vind ik echt een heerlijke uitspraakquote:Op dinsdag 20 november 2007 17:24 schreef Again het volgende:
Soms zit ik in mijn borsten te knijpen om te voelen of ze pijn doen haha. Ja nu wel
Nou het is dus nogal raar want ik ben het nu al niet meer. Ik ben het maar 1,5 dag geweest... En op 12 november ad ik al 1 dag wat bruin bloed, heel erg weinig..quote:Op woensdag 21 november 2007 08:54 schreef Kaar het volgende:
Als eerste natuurlijk welkomDevilsChase
En balen dat je ongi bent geworden.
Heel veel succes verder!!
Ja echt ongelovelijk, haat het hahaha. Vooral omdat je er niet teveel aan moet denken want hoe meer je eraan denkt, hoe meer je zogenaamde kwaaltjes gaat voelenquote:Op woensdag 21 november 2007 21:00 schreef DolleMina het volgende:
Welkom DevilsChase
En als je net gestopt bent met de pil kun je veel rare dingen verwachten. Dat hoort helaas bij het ontpillen.![]()
Ik haal mezelf ook rare dingen in het hoofd, maar ik moet me er iedere keer aan herinneren dat als ik al zwanger word, ik pas na de 24ste ofzo last kan krijgen, want dan heb ik pas mijn vermoedelijke innesteling.![]()
Tja, Fruppel, het is hier net alsof ze niet zwanger is - geen last o.i.d. En uiteraard blijft de gedachte aan en het gemis van de zus van mijn vrouw erg op de voorgrond. Ze was ook bij de vorige bevalling en wilde misschien in de toekomst ook voor verloskundige studeren. De bevalling van Cees zal dan ook psychisch zwaar kunnen zijn... (Eigenlijk zie ik daar wel een beetje tegenop. Niet de bevalling, maar het gemis)quote:Op woensdag 21 november 2007 17:08 schreef Fruppel het volgende:
oeh zere rug had ik ook...hmm...nee hoor zo kan ik alles wel op mezelf betrekken
Hoe voelen jullie je nu Bright? Gaat het allemaal lekker?
Vind het echt zo gaaf voor juliie!
Volgens deze site begint het hartje aan het eind van de 6de week te slaan.quote:Op donderdag 22 november 2007 10:40 schreef Bright het volgende:
Fruppel, dank je. Voor het vervolg maar in Z&G in plaats van dit topic off topic te vervuilen (lees: voordat we een modje op ons dak krijgen)
Kun je al een knipperlichtje zien bij 7 weken?
Een mede-tweede-streepjes-jagerquote:Op dinsdag 20 november 2007 23:14 schreef DevilsChase het volgende:
Hoi mensen, zal me even voorstellen.
Ik ben Marielle, 21 jaar en ruim 7 jaar samen met mn vriend. We hebben samen een huis en beide een vaste baan. We hebben vorige maand de beslissing genomen om het te gaan proberen.
Mijn laatste ongi was op 10 oktober. Mijn NOD was die keer erop op 7 november.14 novembernog steeds niet ongi en getest. Negatief.
Vandaag ben ik bevallen van rode duivels ipv een kindje
Mijn NOD is nu 18 december:( Hoop dat het wat wordt, maar ach, het is pas de 2e rondje en ik ben pas net een maand gestopt met de pil natuurlijk!
Succes allemaal!
xxx
Waarom ben je blij dan?quote:Op donderdag 22 november 2007 19:16 schreef Mikki77 het volgende:
[..]
Een mede-tweede-streepjes-jager![]()
Jij hebt tenminste al een keer een ongi gehad...ik zit nu op dag 32 (1e dag van cyclus was 22/10) en nog geen duiveltje te bekennen hier![]()
Dit zal echt de eerste keer zijn dat ik blij ga zijn als ik ongesteld word![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |