abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 21 november 2007 @ 09:22:46 #226
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_54754200
Hai DevilsChase! Heel veel succes en geduld gewenst!
Gezellig weer een nieuwe erbij!
pi_54754964
Bright ik vind het nog steeds zo mooi voor jullie...

Again jij maakt het ook spannend.

Devil welkom!
Iedere dag is het begin van een nieuwe morgen...
pi_54755548
Hey, weer vers bloed! DevilsChase (what's in a name?) welkom
pi_54755747
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 17:24 schreef Again het volgende:
Soms zit ik in mijn borsten te knijpen om te voelen of ze pijn doen haha. Ja nu wel
Dit vind ik echt een heerlijke uitspraak
  woensdag 21 november 2007 @ 11:28:24 #230
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_54756441
Haha ik lees net pas de uitspraak van Again! Geweldig ! En zo lekker herkenbaar ook!
Als ze dan niet zeer doen denk ik maar aan bla_bla die helemaal nergens last van had!
Nu ik er zo over nadenk heb ik helemaal nog geen zere borsten terwijl ik dat wel altijd heb zo'n 5 dagen voor mijn ongi en ik ben moeee terwijl ik ontzettend goed slaap!

"het leed dat wachten heet!" Ben hier veeeel te ongeduldig voor!
pi_54761792
Is wel enigszins herkenbaar...
hier kwam altijd de vraag of de tepels al donkerder werden... Bijna elke avond! Ach, licht uitdoen en dan zeggen: 'Ja, nu lijken ze wel donkerder ' Gelukkig kan ze erom lachen

Overigens, hier geen pijnlijke plekken. Bij de innesteling of zo wel last van haar rug, net zoals toen met Elise (Alleen nu wat minder) Dat was iets meer dan een week na de plop.
  woensdag 21 november 2007 @ 17:08:19 #232
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_54763546
oeh zere rug had ik ook...hmm...nee hoor zo kan ik alles wel op mezelf betrekken

Hoe voelen jullie je nu Bright? Gaat het allemaal lekker?
Vind het echt zo gaaf voor juliie!
pi_54763804
Haha ja iedereen knijpt weleens toch
Ik voel echt niks. Ben alleen supersnel geirriteerd maarja of dat nou met een zwangerschap te maken heeft
pi_54764896
quote:
Op woensdag 21 november 2007 08:54 schreef Kaar het volgende:
Als eerste natuurlijk welkom DevilsChase

En balen dat je ongi bent geworden.
Heel veel succes verder!!
Nou het is dus nogal raar want ik ben het nu al niet meer. Ik ben het maar 1,5 dag geweest... En op 12 november ad ik al 1 dag wat bruin bloed, heel erg weinig..
Wat kan je lichaam toch stom doen zeg

Verder, Dank jullie wel allemaal! We gaan ons best doen!
Als je vind dat tegenwoordig alles te snel gaat, moet je eens in de rij gaan staan bij het postkantoor....
  woensdag 21 november 2007 @ 19:22:48 #235
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_54766304
welkom devilschase

Bright en again heel herkenbaar... maar denk ik wel normaal.. denk ik om te kijken of je niet droomt... alé hier is dat zo toch wel.... zijn we wel echt zwanger;. vrijdag zullen we het helemaal zeker weten

Weet dat ik voor jullie allemaal blijf duimen dat jullie vlug ook 2de streepjes mogen piesen

liefs lunastar
  woensdag 21 november 2007 @ 21:00:17 #236
159416 DolleMina
roept maar wat...
pi_54768447
Welkom DevilsChase

En als je net gestopt bent met de pil kun je veel rare dingen verwachten. Dat hoort helaas bij het ontpillen.

Ik haal mezelf ook rare dingen in het hoofd, maar ik moet me er iedere keer aan herinneren dat als ik al zwanger word, ik pas na de 24ste ofzo last kan krijgen, want dan heb ik pas mijn vermoedelijke innesteling.
pi_54771492
quote:
Op woensdag 21 november 2007 21:00 schreef DolleMina het volgende:
Welkom DevilsChase

En als je net gestopt bent met de pil kun je veel rare dingen verwachten. Dat hoort helaas bij het ontpillen.

Ik haal mezelf ook rare dingen in het hoofd, maar ik moet me er iedere keer aan herinneren dat als ik al zwanger word, ik pas na de 24ste ofzo last kan krijgen, want dan heb ik pas mijn vermoedelijke innesteling.
Ja echt ongelovelijk, haat het hahaha. Vooral omdat je er niet teveel aan moet denken want hoe meer je eraan denkt, hoe meer je zogenaamde kwaaltjes gaat voelen
Als je vind dat tegenwoordig alles te snel gaat, moet je eens in de rij gaan staan bij het postkantoor....
pi_54776082
quote:
Op woensdag 21 november 2007 17:08 schreef Fruppel het volgende:
oeh zere rug had ik ook...hmm...nee hoor zo kan ik alles wel op mezelf betrekken

Hoe voelen jullie je nu Bright? Gaat het allemaal lekker?
Vind het echt zo gaaf voor juliie!
Tja, Fruppel, het is hier net alsof ze niet zwanger is - geen last o.i.d. En uiteraard blijft de gedachte aan en het gemis van de zus van mijn vrouw erg op de voorgrond. Ze was ook bij de vorige bevalling en wilde misschien in de toekomst ook voor verloskundige studeren. De bevalling van Cees zal dan ook psychisch zwaar kunnen zijn... (Eigenlijk zie ik daar wel een beetje tegenop. Niet de bevalling, maar het gemis)

We krijgen volgende week vrijdag een eerste echo; was het maar deze vrijdag al! Ik heb nu zo graag een 'bewijs' of zo! (Naast dat m'n vrouw straalt [dat onze ouders dat niet zien!![/sub] is er niets bijzonders te merken)

(Maar dit gaat wat off topic hier.. Zal me maar vervoeegn tot de Z&B topics)
  donderdag 22 november 2007 @ 09:26:00 #239
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_54776955
Nog even off topic
Bright wat is het toch ontzettend dubbel he, het grote gemis en heel veel geluk zo dicht bij elkaar!

Heerlijk dat ze zo weinig kwaaltjes heeft ondanks dat ik me erg goed kan voorstellen dat dat het eigelijk ook wel moeilijker maakt!
Nog een weekje en dan de echo, dat jullie maar een mooi knipperlichtje mogen zien, heel veel succes met afwachten!
pi_54778171
Fruppel, dank je. Voor het vervolg maar in Z&G in plaats van dit topic off topic te vervuilen (lees: voordat we een modje op ons dak krijgen )
Kun je al een knipperlichtje zien bij 7 weken?
  donderdag 22 november 2007 @ 10:46:56 #241
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_54778271
Om het dan weer goed te maken ga ik meteen on topic!

Over 2 dagen is mijn NOD en voor de aller eerste keer voel ik echt helemaal NIETS, geen zere borsten (normaal al een aantal dagen voor mijn ongi), geen hoofdpijn, bijna geen pukkeltjes...!
Wel heb ik een rare kramp links onder in mijn buik, hij voelt "nieuw"zeg maar. Het lijkt een beetje op het gevoel van mijn eisprong.
Zou niet weten wat welke kant het op gaat maar spannend vind ik het wel!
Pff wat duurt wachten toch lang!

geen idee eigenlijk bright
pi_54778733
spannend Fruppel ben heel hard aan t duimen voor je
  donderdag 22 november 2007 @ 16:00:46 #243
159416 DolleMina
roept maar wat...
pi_54783610
quote:
Op donderdag 22 november 2007 10:40 schreef Bright het volgende:
Fruppel, dank je. Voor het vervolg maar in Z&G in plaats van dit topic off topic te vervuilen (lees: voordat we een modje op ons dak krijgen )
Kun je al een knipperlichtje zien bij 7 weken?
Volgens deze site begint het hartje aan het eind van de 6de week te slaan. Maar geen idee of je het dan ook echt kan zien knipperen.

[ Bericht 2% gewijzigd door DolleMina op 22-11-2007 16:12:11 ]
pi_54786860
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 23:14 schreef DevilsChase het volgende:
Hoi mensen, zal me even voorstellen.

Ik ben Marielle, 21 jaar en ruim 7 jaar samen met mn vriend. We hebben samen een huis en beide een vaste baan. We hebben vorige maand de beslissing genomen om het te gaan proberen.

Mijn laatste ongi was op 10 oktober. Mijn NOD was die keer erop op 7 november.14 novembernog steeds niet ongi en getest. Negatief.

Vandaag ben ik bevallen van rode duivels ipv een kindje

Mijn NOD is nu 18 december:( Hoop dat het wat wordt, maar ach, het is pas de 2e rondje en ik ben pas net een maand gestopt met de pil natuurlijk!

Succes allemaal!

xxx
Een mede-tweede-streepjes-jager

Jij hebt tenminste al een keer een ongi gehad...ik zit nu op dag 32 (1e dag van cyclus was 22/10) en nog geen duiveltje te bekennen hier
Dit zal echt de eerste keer zijn dat ik blij ga zijn als ik ongesteld word
pi_54790914
quote:
Op donderdag 22 november 2007 19:16 schreef Mikki77 het volgende:

[..]

Een mede-tweede-streepjes-jager

Jij hebt tenminste al een keer een ongi gehad...ik zit nu op dag 32 (1e dag van cyclus was 22/10) en nog geen duiveltje te bekennen hier
Dit zal echt de eerste keer zijn dat ik blij ga zijn als ik ongesteld word
Waarom ben je blij dan?
Bij mij is het alweer verdwenen maar 1 dag ongi geweest... echt vreeeemd hoor
  vrijdag 23 november 2007 @ 10:54:00 #246
159416 DolleMina
roept maar wat...
pi_54797482
Hier is het grote wachten weer begonnen. Als het goed is, is mijn eisprong geweest en heb ik ongeveer morgen de innesteling. Kan de tijd niet wat sneller gaan...?
  vrijdag 23 november 2007 @ 11:05:21 #247
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_54797691
Erg he hoe langzaam de tijd lijkt te gaan! Heb je je eisprong gevoeld en goed geklust?
Hoop dat deze ronde een goede voor je word DM!
pi_54798496
Hee Fruppel en Again, als kloon weet ik natuurlijk dat jullie al een tijdje proberen en ik zag net dat jullie allebei bijna NOD hebben?!

Ik ben heel hard aan het duimen voor jullie!
ik wacht op je..
  vrijdag 23 november 2007 @ 12:01:06 #249
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_54798858
Hai Belle kloon! Ben wel benieuwd van wie jij dan een kloontje bent hihi (PM )!

Ik heb morgen mijn NOD en ben echt een en al zenuw en hyperig vandaag haha ik hoop zoooo dat die klote duivels wegblijven!
pi_54804505
Hey dames,

Is er nog plek voor eentje meer?
Ik ben al een tijdje aan het meelezen hier, maar nu is het eindelijk voor mij ook zo ver en kan ik "echt" beginnen meepraten.
Ik ben twee weken geleden gestopt met de pil, mijn laatste pil-MS gehad en nu op naar de vruchtbare dagen, al weet ik niet goed wanneer die vallen, want toen ik vorige keer met mijn pil stopte had ik een cyclus van 66 dagen! Nu ben ik nog maar een dik jaar aan de pil, dus hopelijk gaat het nu wat sneller.
Ons mama die was zowel van mij en mijn broer, ook na het stoppen met de pil van ronde 1 zwanger.
Laat ons hopen dat het in de genen zit!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')