abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54689653
Bright en mevrouw Bright!!!!

Wat een prachtig wonder!! Ik ben echt heel erg blij voor jullie!! En toeval bestaat niet, dat roep ik al jaren...

Wauw wat een geweldig topic zeg!! Nu alleen Marietje nog!
Forever yours, forever mine, forever ours...
pi_54693015
Ook ik zit met kippevel op mijn armen!! Wat geweldig Bright!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_54693211
Bright, wat een supernieuws!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Gefeliciteerd!
pi_54694906
Bright, je kent mij niet maar ik lurk hier al jaren dus ik jou wel Ik ken jullie verhaal dus ook en wat is dit dan een ontzettend goed nieuws. Gefeliciteerd!!!
  zondag 18 november 2007 @ 15:44:44 #205
159416 DolleMina
roept maar wat...
pi_54695003
Toch wel leuk dat in het streepjestopic wat ik geopend heb, twee stellen die al zo lang een tweede streepje wilden dat streepje ook kregen.
  zondag 18 november 2007 @ 15:45:43 #206
189138 Tuc
Baby on board!
pi_54695015
Bright
Ontzettend gefeliciteerd!!!!!!!!!!
And when the night is cloudy
There is still a light that shines on me
Shine on until tomorrow
Let it be, let it be
  † In Memoriam † zondag 18 november 2007 @ 17:03:53 #207
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_54696959
quote:
Op vrijdag 9 november 2007 09:08 schreef lunastar het volgende:
het is zo raar na zoveel jaren.. ik kan het niet bevatten.. maar de smile gaat toch niet van mijn gezicht
Lunastar wat een heerlijk, geweldig, overweldigend nieuws. Mijn glimlach verdwijnt vandaag ook niet meer van mijn gezicht na het lezen van jouw berichtje. Meid wat ben ik ongelovelijk blij voor jullie
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
  † In Memoriam † zondag 18 november 2007 @ 17:05:04 #208
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_54696972
Bright wat doe je? Ik val gewoon bijna van mijn stoel van verbazing. Ook voor jullie is het eindelijk zover. Na zoveel lange jaren wachten, komt er nu eindelijk een brusje voor Elise. Van harte gefeliciteerd
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
pi_54703458
Wauw, Bright ! Wat een nieuws, geweldig ! Super ! Een klein Ceesje ! Van harte !
  † In Memoriam † zondag 18 november 2007 @ 22:08:40 #210
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_54704667
Familie Lunastar en familie Bright, ik wens jullie een onbezorgde en geweldige zwangerschapsperiode toe
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_54704806
quote:
Op zondag 18 november 2007 15:44 schreef DolleMina het volgende:
Toch wel leuk dat in het streepjestopic wat ik geopend heb, twee stellen die al zo lang een tweede streepje wilden dat streepje ook kregen.
Open jij voortaan maar alle topics dan
Misschien ben ik ook nog aan de beurt
  maandag 19 november 2007 @ 08:52:18 #212
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_54710233
Wat een geweldig maandachtochtendnieuws Bright Van harte gefeliciteerd hoor met jullie zwangerschap!
18-11-2008 Maarten Alexander
  maandag 19 november 2007 @ 09:35:12 #213
159416 DolleMina
roept maar wat...
pi_54710777
quote:
Op zondag 18 november 2007 22:14 schreef Again het volgende:

[..]

Open jij voortaan maar alle topics dan
Misschien ben ik ook nog aan de beurt
Ja maar, ja maar, dan hebben we straks geen tweede streepjes topic meer, want dan zit iedereen in Z&G. En wat als het niet voor mijzelf werkt? Zit ik hier straks tegen mijzelf te praten...
  maandag 19 november 2007 @ 09:50:17 #214
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_54711006
Hihi daar vinden we wel weer wat op joh ! Ik weet zeker dat het ook voor jou werkt!

Again hoe is het met jou, al het gevoel dat er iets gebeurd of toch niet echt?
Hier nog 6 dagen tot mijn NOD, voel helemaal niets maar ja dat is elke maand natuurlijk zo haha!
Het blijft wel spannend elke maand!
  maandag 19 november 2007 @ 21:56:20 #215
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_54726342
Brighht!!!
Eindelijk!!!!!
Ik vind het fantastisch voor jullie. gefeliciteerd!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_54726700
Vandaag vreeeeselijk moe en huilbuien maar verder merk ik weinig wat op een zwangerschap zou kunnen duiden Fruppel.. Geen pijnlijke borsten, geen misselijkheid, niet vaak plassen etc. Maar moet nog een dikke week wachten .
Om me heen denken veel mensen dat ik zwanger ben. Ik durf het echt nog niet te hopen..

Nou inderdaad het blijft superspannend! Keer op keer! Dat fantaseren en dromen vind ik trouwens héérlijk! Maar dat zou natuurlijk nog leuker zijn als je zwanger bent

DolleMina tuurlijk werkt het ook voor jou, anders open ik er wel een keertje 1
Ik vind het veel gezelliger om met zijn allen op Z&G te kletsen dan hier hoor Dan gaat dit topic maar dood hahaha. I don't care! Wij willen babies in onze buiken!

Liefs voor mijn medewachtertjes
  dinsdag 20 november 2007 @ 11:04:17 #217
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_54734252
Wat leuk dat de mensen om je heen zo met je meeleven en denken dat je zwanger bent Again!
Wie weet hebben ze wel gelijk!
Dat vreselijke moeie komt me maar al te bekend voor en ik mopper op iedereen die niet lief genoeg is.
Heb verder net als jij helemaal nergens last van ondanks dat ik nog maar een paar dagen hoef te wachten tot mijn nod...mijn lichaam is een ster in het voor de gek houden van mijn hoofd!
Heb wel krampjes en kleine buikpijntjes maar ja helaas zegt dat ook helemaal niets

Zou het wel echt heel gezellig vinden als ook wij snel naar Z&G kunnen verhuizen, kleppen hier al beste een tijdje met zijn allen en wat zou er dan leuker zijn om ook het vervolg te kunnen bespreken!

Succes met afwachten meiden, ik duim voor jullie allemaal!
  dinsdag 20 november 2007 @ 14:22:22 #218
159416 DolleMina
roept maar wat...
pi_54738302
Ik wilde een gratis griepprik gaan halen, maar nu lees ik dat je dat maar beter niet kunt doen als je zwanger wilt worden of in het eerste trimester van de zwangerschap zit. Ik heb me dus maar snel bedacht. Gelukkig heb ik het nog even nagezocht...
pi_54738902
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 20:42 schreef YPPY het volgende:
Als 'baby' wilt maken, zou ik maar snel een Y gaan kopen, die zijn vaak nergens te koop of heel snel op.
Punt 1: Hoe weet jij dat we 'baby' willen maken?
Punt 2: we hebben alle letters
Nu nog een leuk briefje verzinnen... (Trouwens, we zeggen het pas als Elise op bed ligt; dan is er wat meer aandacht en Elise hoeft het nog niet gelijk te weten; dat zeggen we wel op een manier die ze begrijpen kan)

Wat lief van jullie allemaal!! Echt, dit topic heeft mij heel veel goeds gedaan de afgelopen 3 jaar! Vaak was het moeilijk, soms heel moeilijk, maar regelmatig kwam er ook een glimlach om wat hier gebeurt; al zoveel aangekondigde babies!! En nu voor ons een nieuw Ceesje!!
Ons gezin nu:
Ons gezin straks:
ok, ok, in het begin zal het wel zoiets worden: of nog waarschijnlijker: maar ook dat zal beter worden!!
pi_54741784
We kunnen niks anders doen dan wachten he.. Gisteravond vreselijke huilbuien lol. Mijn vriend zei nog; tjonge als we dit 9 maanden gaan krijgen..
Soms zit ik in mijn borsten te knijpen om te voelen of ze pijn doen haha. Ja nu wel
Ach we wachten af. Ik hoop dat ik niet ongesteld wordt, dan kan ik de 30e testen, dan zijn mijn vriend en ik 5 jaar samen, en da's toch het mooiste cadeautje die dag!

Dollemina goed dat je dat even hebt nagezocht idd! Wat raar trouwens :S Dat het niet mag
pi_54744336
Again, nog 10 dagen wachten!! We duimen ook voor jou hoor!
pi_54745967
Thanks, Bright
pi_54750278
Hoi mensen, zal me even voorstellen.

Ik ben Marielle, 21 jaar en ruim 7 jaar samen met mn vriend. We hebben samen een huis en beide een vaste baan. We hebben vorige maand de beslissing genomen om het te gaan proberen.

Mijn laatste ongi was op 10 oktober. Mijn NOD was die keer erop op 7 november.14 novembernog steeds niet ongi en getest. Negatief.

Vandaag ben ik bevallen van rode duivels ipv een kindje

Mijn NOD is nu 18 december:( Hoop dat het wat wordt, maar ach, het is pas de 2e rondje en ik ben pas net een maand gestopt met de pil natuurlijk!

Succes allemaal!

xxx
Als je vind dat tegenwoordig alles te snel gaat, moet je eens in de rij gaan staan bij het postkantoor....
pi_54753802
Als eerste natuurlijk welkom DevilsChase

En balen dat je ongi bent geworden.
Heel veel succes verder!!
pi_54753887
Welkom DevilsChase! We konden wel wat nieuw bloed gebruiken haha. Niet jouw duivelsbloed haha maar het topic liep langzaam wel erg leeg
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')