Flamen, bashen en baggeren wordt standaard niet getolereerd.quote:Het wordt niet getolereerd als er handleidingen of iets dergelijks worden uitgewisseld om zelf vuurwerk in elkaar te freubelen of zgn vuurwerkbommen te maken.
Gooi de mijne maar dicht, jij hebt een toffe OP gemaaktquote:Op zondag 4 november 2007 16:29 schreef MOD het volgende:
eh....Uit pure enthausiasme over het hoofd gezien
quote:Op zondag 4 november 2007 21:24 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Gooi de mijne maar dicht, jij hebt een toffe OP gemaakt![]()
Ik wilde het ook niet zeggen maar laat een modje het maar bepalen danquote:Op zondag 4 november 2007 23:11 schreef Adelante het volgende:
[..]
ik wou het niet zeggen, maar daar heb je wel een punt
Om nog ff te antwoorden; Vorigjaar was het al zo, al is het wel zo dat, wat betreft siervuurwerk, de inhoud per tube het zelfde is gebleven, maar dat er dus grotere cakes op de markt zijn.quote:Op zondag 4 november 2007 23:19 schreef zquing het volgende:
is 't waar dat dit jaar ook zwaarder vuurwerk mag worden verkocht in nederland dan in de voorgaande jaren waardoor er minder noodzaak is om richting belgie te rijden?
Zeg die explods... 50 gram flash is toch niet leuk meer?quote:Op maandag 5 november 2007 14:14 schreef silviyoyo het volgende:
ik zoek explods/titanova's en zink 901 etc..
http://www.alpeco.be/downloads/richtlijnen_vervoer.pdfquote:Op maandag 5 november 2007 23:23 schreef MaximumRush het volgende:
Wat heb je allemaal nodig om spektakelvuurwerk te kopen? Is gewoon een KvK uitreksel genoeg?
DE shit!! Valencia is echt wous, ik heb daar filmpjes gezien, maar ben er nog nooit geweest. Grootste vuurwerkspektakel dat er is! Wat mag dat kosten dan? Retourtje + overnachting + voedsel etc? Ik moet daar gewoon een keer heenquote:Op woensdag 7 november 2007 19:03 schreef Utca het volgende:
* Utca meldt
Ben er ook alweer een tijdje mee bezig, nog iets meer dan 50 dagen..
Dan weer ~2,5 maand wachten en dan weer naar Valencia![]()
Wat heb je besteld danquote:Op woensdag 7 november 2007 19:58 schreef Ou-Tannu het volgende:
Whoeoeieieieieiee!
bestellingen zijn de deur al uit
Yeah baby Yeah!
Je kan het zo duur maken als je zelf wilt natuurlijk.quote:Op woensdag 7 november 2007 19:53 schreef MOD het volgende:
[..]
DE shit!! Valencia is echt wous, ik heb daar filmpjes gezien, maar ben er nog nooit geweest. Grootste vuurwerkspektakel dat er is! Wat mag dat kosten dan? Retourtje + overnachting + voedsel etc? Ik moet daar gewoon een keer heen
Dan hoop ik toch wel dat die tientjes niet aan dat pauper neerlandsche legale vuurwerk op gingenquote:Op vrijdag 9 november 2007 21:27 schreef Qwea het volgende:
ja, ontzettend jammer. En ik mis het ook best wel. Maar ik ken mezelf ; ik ga vuurwerk kopen, en dan niet voor 4 tientjes, eerder voor 4 briefjes van honderd
ik haalde het altijd uit duitslandquote:Op vrijdag 9 november 2007 22:47 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
Dan hoop ik toch wel dat die tientjes niet aan dat pauper neerlandsche legale vuurwerk op gingen
quote:Op zondag 11 november 2007 13:46 schreef Urquhart het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ga denk ik voor het Gerard Joling-vuurwerkpakket
Zo'n strenge lijst en dan accepteren ze de nederlandse KVK papieren gewoon. Het levert ze waarschijnlijk behoorlijk wat op. Maar hoe moeilijk moet het voor Nederland zijn om te zorgen dat Nederlandse KvK niet geaccepteerd wordt? Zou heel wat illegaal inkomend vuurwerk schelen denk ik.quote:Op dinsdag 6 november 2007 21:01 schreef MOD het volgende:
[..]
http://www.alpeco.be/downloads/richtlijnen_vervoer.pdf
Geldt voor als je naar Alpeco gaat hoor.
Probeer je aan te tonen hoe 'volwassen' jij al niet bent?quote:Op maandag 12 november 2007 18:14 schreef theKiD het volgende:Vuurwerk
![]()
= voor gefrustreerde jongetjes
Hier was Welkoop de eerste.quote:Op zondag 18 november 2007 19:22 schreef Adelante het volgende:
vandaag de eerste vuurwerkfolder op de mat: Intratuin had de primeur dit jaar
online intratuin vuurwerkfolder
Mogen gefrustreerde volwassen mannen ook?quote:Op maandag 12 november 2007 18:14 schreef theKiD het volgende:Vuurwerk
![]()
= voor gefrustreerde jongetjes
ga je naar buitenland kan je het meteen meenemen ookquote:Op dinsdag 27 november 2007 23:36 schreef Ou-Tannu het volgende:
ik heb hier nog geen volger gezien![]()
SCHIET OP!!![]()
kan ik bestellen
tja, das zo ver zonder auto :pquote:Op woensdag 28 november 2007 15:59 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ga je naar buitenland kan je het meteen meenemen ook
2 jaar geleden onder een lantaarnpaal schietenquote:Op woensdag 28 november 2007 18:34 schreef MOD het volgende:
Damn, is het raar om als 21 jarige dude met rotjes en ander spul de straat op gaat van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat?
Die thunderkings zijn vet trouwens
Gewoon op zn kop zetten, dan gaat Hollands vuurwerk wel even een tikkie harder
Doel meer op die kansloze knakkers die al een maand geleden heel stoer met illiegaal vuurwerk (woehoehoe, stoerquote:Op vrijdag 16 november 2007 10:23 schreef MaZz_ het volgende:
[..]
Probeer je aan te tonen hoe 'volwassen' jij al niet bent?
Ik ga een flinke berg aanschaffen dit jaar. Kijken naar de lucht onder het genot van een fles champagne (.. jep heel gefrustreerd)
quote:Op woensdag 28 november 2007 18:49 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
2 jaar geleden onder een lantaarnpaal schieten
BATS LAMP stuk
we waren serieus even vergeten dat die bal wel eens in de lantaarn kon vliegenquote:Op woensdag 28 november 2007 22:07 schreef Friday12 het volgende:
[..]
slopen is niet leuk
maar Thunder kings zijn wel leukheb nog een pakje liggen
quote:Op donderdag 29 november 2007 07:57 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
we waren serieus even vergeten dat die bal wel eens in de lantaarn kon vliegen
neuh, heb het vorig jaar ook gewoon nog gedaanquote:Op woensdag 28 november 2007 18:34 schreef MOD het volgende:
Damn, is het raar om als 21 jarige dude met rotjes en ander spul de straat op gaat van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat?
tjaquote:
ik heb het per ongeluk keertje zonder vuurwerk gedaanquote:Op donderdag 29 november 2007 11:42 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
tja![]()
maar het was wel gezellig donker de rest van de avond![]()
beter zicht voor je vuurwerk..
nee wat dat betreft was het best handig dat die stuk was XD
ach een flinke schop er tegen doet ze ook tijdelijk dovenquote:Op donderdag 29 november 2007 12:08 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ik heb het per ongeluk keertje zonder vuurwerk gedaan
ik ree met men fiets tegen lantaarnpaal aan
ojaquote:Op donderdag 29 november 2007 12:31 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
ach een flinke schop er tegen doet ze ook tijdelijk dovenmaar das offtopic
quote:Op donderdag 29 november 2007 12:35 schreef Friday12 het volgende:
[..]
oja![]()
mijn pijl bleef ook een keer hangen en er liepen mensen langs
maar die mense gingen hard rennen was wel grappigquote:Op donderdag 29 november 2007 12:37 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]! of een pijl zonder stok aansteken en weg gooien :d
kijk hier evenquote:Op donderdag 29 november 2007 18:58 schreef Frutsel het volgende:
Iemand ervaring met Ferro Collection??
Zag het net in het krantje.. .ken het niet... wel Brilliant Five![]()
idd lol, iemand schoot hem erin en ik stond ernaast, allemaal glas en plastic in mn nekquote:Op woensdag 28 november 2007 18:49 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
2 jaar geleden onder een lantaarnpaal schieten
BATS LAMP stuk
Ghehe, daar ben ik elk jaar wel te vinden, maar daar had ik nog niet gekeken de laatste tijdquote:
heb je wel is account gehadquote:Op donderdag 29 november 2007 19:21 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ghehe, daar ben ik elk jaar wel te vinden, maar daar had ik nog niet gekeken de laatste tijd
Wilde eerst ff hier vragen
wij hebben veel diamond en mercurius hier wat een troep alleen een aantal dingen zijn wel te doenquote:Op donderdag 29 november 2007 19:50 schreef Frutsel het volgende:
[..]
laatste jaren altijd hoor![]()
Al was ik er niet veel aktief
Vaak alleen in de brilliant topics
wie is wijquote:Op donderdag 29 november 2007 19:51 schreef Friday12 het volgende:
[..]
wij hebben veel diamond en mercurius hier wat een troep alleen een aantal dingen zijn wel te doen
gefeliciteerd jongequote:Op vrijdag 30 november 2007 18:54 schreef Gierigesloeber het volgende:
Ik heb nu 60 van deze TT's:
[ afbeelding ]
ik haal nog wat vlinders en strijkers.
mensen in purmerend en omstrekenquote:Op donderdag 29 november 2007 19:52 schreef Frutsel het volgende:
[..]
wie is wij
ik ben zelf nooit gecharmeerd geweest van diamond
ik weet het belgisch is wel beterquote:Op vrijdag 30 november 2007 21:25 schreef MOD het volgende:
Diamond zuigt imo.
De meeste troep zijn gare fontijntjes. Voor de betere potten kan je dik gaan betalen. Niet dat ik ooit de hele collectie gehad heb ofzo, maar tis mijn ervaring.
belgisch is gewoon cheaperquote:Op vrijdag 30 november 2007 21:56 schreef MOD het volgende:
Crown heb ik geen ervaring mee, maar oke ik ben dan ook al jaren overgestapt naar Belgisch vuurwerk
* Ou-Tannu gaat voorquote:Op vrijdag 30 november 2007 18:54 schreef Gierigesloeber het volgende:
Ik heb nu 60 van deze TT's:
[ afbeelding ]
ik haal nog wat vlinders en strijkers.
Mensen die foto's van 5 mb postenquote:Op zaterdag 1 december 2007 01:07 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
* Ou-Tannu gaat voor
[ afbeelding ]
1,95 grams
daar heb je toch een 20mbit ADSL of kabel verbinding voor? B)quote:Op zaterdag 1 december 2007 01:14 schreef notunreal het volgende:
[..]
Mensen die foto's van 5 mb posten
die lydl en aldi moet je echt vroeg zijn anders is alles wegquote:Op zaterdag 1 december 2007 12:47 schreef MeneerMuis het volgende:
Lawinepijlen zijn weer schaars dit jaar![]()
Ik moet het tot nu toe doen met een zooi Spanish Crackers (Supervlinders) en 2 flowerbeds van 100 schoten, en 2 white horse 100.000 klappers.
Voor de rest koop ik in Duitsland bij de verkoopdagen nog wel wat in de Aldi.
Nederlands vuurwerk bevalt me niet en is veelste duur. Zelfs die 500 grams potten zijn niet prijswaardig
Het is gewoon veel goedkoper. Waar je hier ¤20 betaald voor een cake, betaal je in de aldi/lidl ¤8.quote:Op zaterdag 1 december 2007 13:35 schreef NrSiX het volgende:
hebben ze zulk goed spul bij de lidl en aldi dan?
Hier hebben ze genoeg ervaringquote:Op zaterdag 1 december 2007 13:40 schreef MeneerMuis het volgende:
[..]
Het is gewoon veel goedkoper. Waar je hier ¤20 betaald voor een cake, betaal je in de aldi/lidl ¤8.
Het enige is dat je voordat je het koopt niet weet wat het precies is, maar vorig jaar beviel alles perfect. Als je beetje research doet op vuurwerkfora, dan weet je welke cakes je wel/niet moet kopen in de supermarkten![]()
De vuurpijlen daarintegen kwamen redelijk overeen met dat in Nederland, maar was wel iets goedkoper.
Misschien dat er meer mensen hier zijn die er ervaring mee hebben?
De mijne vallen zwaar tegen, moet toch maar weer de normale halen met bruin karton eromheenquote:Op zaterdag 1 december 2007 01:07 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
* Ou-Tannu gaat voor
[ afbeelding ]
1,95 grams >:)
HeHeHe!quote:Op zaterdag 1 december 2007 16:35 schreef Gierigesloeber het volgende:
[..]
De mijne vallen zwaar tegen, moet toch maar weer de normale halen met bruin karton eromheen
tja,quote:Op zondag 2 december 2007 03:37 schreef MOD het volgende:
Lol, check dit:
http://frontpage.fok.nl/video/23181
en
http://frontpage.fok.nl/video/23167
Nou dat scheelt dan weer he, had ik toch niet verwacht van onze blauwe vrienden.
Pauper collectie ftw!quote:Op zondag 2 december 2007 15:43 schreef MeneerMuis het volgende:
Maar kom op mensen, laat je collectie wat je tot nu toe heb eens zien
tering, wat betaal je per doosje dan? Ik een 10ntje, ik had waarschijnlijk een kut pakje, want heb net ffkes 2 van een ander doosje afgestoken en die doen het welquote:Op zondag 2 december 2007 17:09 schreef Ou-Tannu het volgende:
[ afbeelding ]
vd week nog ff wat bij halen
7,50quote:Op zondag 2 december 2007 17:18 schreef Gierigesloeber het volgende:
[..]
tering, wat betaal je per doosje dan? Ik een 10ntje, ik had waarschijnlijk een kut pakje, want heb net ffkes 2 van een ander doosje afgestoken en die doen het wel
waar haal je die dan? belgie?quote:Op zondag 2 december 2007 17:09 schreef Ou-Tannu het volgende:
[ afbeelding ]
mag ik mee?quote:Op zondag 2 december 2007 19:15 schreef MaximumRush het volgende:
Na dat stukje gezien te hebben over grenscontroles zit ik er ook aan te denken om langs te gaan. Gewoon wat siervuurwerk. Heb nog een uitreksel van KvK liggen dus dan kan ik vast wel wat moois krijgen.
Zijn als het goed is gewoon te verkrijgen in Belgie jaquote:
Die dingen lijken wel een beetje op de aller oude dieptebommen uit 1998.quote:
België is behoorlijk ver voor wat vuurwerk vanaf Twente, ik heb ook geen kennis van adressen etc..quote:Op zondag 2 december 2007 19:19 schreef MeneerMuis het volgende:
[..]
Zijn als het goed is gewoon te verkrijgen in Belgie ja![]()
Maar nog steeds geen chinese rol / flowerbed kunnen bemachtigen?
zo he, doe je goed man. Hou het wel leuk he geen dingen opblazen dat is echt not donequote:Op zondag 2 december 2007 17:09 schreef Ou-Tannu het volgende:
[ afbeelding ]
klein vlammetje.. somsquote:Op zondag 2 december 2007 19:40 schreef MOD het volgende:
[..]
Die dingen lijken wel een beetje op de aller oude dieptebommen uit 1998.
Wat is het effect? Alleen knal, of ook een fontijntje ofzo?
En geven ze een lekkere dreun? Waarmee kan ik het vergelijken?
waarom koste jouwes maar 7.50 en mijn 10 per pakquote:Op zondag 2 december 2007 21:15 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
klein vlammetje.. somsen ene harde dreun
jep, eentje.... kwam donderdag in de bus.quote:Op maandag 3 december 2007 12:32 schreef notunreal het volgende:
Iemand al foldertjes tegen gekomen?
omdat je een kut dealer hebt?quote:Op zondag 2 december 2007 21:39 schreef Friday12 het volgende:
[..]
waarom koste jouwes maar 7.50 en mijn 10 per pak
Met kvk kom je ook niet ver.quote:Op maandag 3 december 2007 10:50 schreef Nashje het volgende:
Al die kleine grut doe ik niet meer aan. Ik wil eigenlijk wat écht goede lawinepijlen. Maja, zonder kvk kom je niet ver denk ik.
ze zijn er nog genoeg alleen mij te duur dan neem ik wel een nitraatjequote:Op maandag 3 december 2007 18:15 schreef MeneerMuis het volgende:
[..]
Met kvk kom je ook niet ver.
Lawinepijlen zijn niet meer legaal in Duitsland/Belgie te verkrijgen. Alleen onder de toonbank of bij handelaren. Maar zover ik het zie beginnen ze met het jaar meer schaars te worden
Preciesquote:Op maandag 3 december 2007 18:19 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ze zijn er nog genoeg alleen mij te duur dan neem ik wel een nitraatje
als je giga's had was het pas moeilijkquote:Op maandag 3 december 2007 18:59 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
Precies
ik moet me nu inhouden om die 2 Supervlinders die hier liggen niet te gaan afsteken![]()
die nitraten die hier liggen zijn ineens klein tov die vlinders
quote:Op maandag 3 december 2007 19:07 schreef Friday12 het volgende:
[..]
als je giga's had was het pas moeilijk
Wat vind je nu het leukste siervuurwerk dat je in je bezit hebt gehad?quote:Op maandag 3 december 2007 20:09 schreef MeneerMuis het volgende:
Laten we dit topic eens goed gebruiken.
Wat vind je nu het leukste siervuurwerk dat je in je bezit hebt gehad?
Wat vind je nu het leukste knalvuurwerk dat je in je bezit hebt gehad?
Wat kan er niet missen in je collectie vuurwerk op oud&nieuw?
...quote:Op maandag 3 december 2007 21:58 schreef Ou-Tannu het volgende:
Veel te duur flowerbedje
2 grams nitraat ( hoewel 1.95) het ook prima doet
Romeinse kaarsen om mee te schieten vanuit een verdekt zo dat mensen zich t apenzuur schrikken van het vuurwerk wat ineens op enkele meters van zich over de weg stuiterd)
ik schrik er niet vanquote:
het lontje gaat ook nog naar binnen en je kan het altijd verlengenquote:Op woensdag 5 december 2007 00:33 schreef MOD het volgende:
Ik vind die lontjes maar kort op die Supervlinders.
Heb em vorig jaar afgestoken, samen met een Trueno Riacasa NO4 en ze knalde even hard.
De druk achter zo'n Super vlinder is echter groter.
Hoeveel gram zit er in en waar worden ze gemaakt?
Leukste vuurwerk blijven de flowerbeds natuurlijk, net als de mortieren. Illegale spul is wat dat betreft erg mooi en leuk, al heb ik genoeg leuke en hilarische momenten beleefd met legaal vuurwerk.quote:Op maandag 3 december 2007 20:09 schreef MeneerMuis het volgende:
Laten we dit topic eens goed gebruiken.
Wat vind je nu het leukste siervuurwerk dat je in je bezit hebt gehad?
Wat vind je nu het leukste knalvuurwerk dat je in je bezit hebt gehad?
Wat kan er niet missen in je collectie vuurwerk op oud&nieuw?
Dat zijn de legale 100.000 klappers die je tegenwoordig ook gewoon in Nederland kan kopen. Er zit verschil in het soort kruit wat ze gebruiken.quote:Op donderdag 6 december 2007 14:33 schreef MaximumRush het volgende:
Ik zie net trouwens dat een 100.000 klapper t/m morgen te koop is bij Alpeco voor 50 euro.
Wat voor potten heb je gekocht? We willen detailsquote:Op donderdag 6 december 2007 18:20 schreef Wessiej het volgende:
Zo legaal vuurwerk ook besteld, zitten leuke nieuwe dingen bij dit jaar!
Paar potten van Brilliant, ongeveer nu wel klaar
Woon in de stad en nergens in de buurt is kas te koop. Waar haal jij het vandaan en zou je misschien een foto willen maken van de verpakking van de zak?quote:Op donderdag 6 december 2007 18:28 schreef Wessiej het volgende:
Kas-suiker rookbom heb ik er in 3 dagen al 3 gemaakt, 1 was beetje mislukt door de wind maar ze blijven geweldig
quote:Op donderdag 6 december 2007 17:53 schreef MeneerMuis het volgende:
[..]
Dat zijn de legale 100.000 klappers die je tegenwoordig ook gewoon in Nederland kan kopen. Er zit verschil in het soort kruit wat ze gebruiken.
Leg nog paar euro's extra bij en koop Horse Brand rollen, die je vast kan bemachtigen bij een vriend/dealer etc
Weet niet wat voor merk, volgens mij White Horse, kan me iig wel een paardenkop herinneren... Ik weet alleen dat ie vorigjaar damn lekker ging.quote:CELEBRATION CRACKER 100000 SH.
Chinese rol T809. De enige échte ! TIJDELIJKE (t/m 7/12/07) PROMOTIE : 50 ¤uro !!!
art. code: 1313
Waarom koop je niet gewoon een zak Kaliumnitraat?quote:Op donderdag 6 december 2007 18:40 schreef Wessiej het volgende:
Kijk even op de vorige pagina naar mijn ''collectie'' daar staat een pic van, ik heb het bij een tuincentrum gewoon gekocht...
7,50 voor 4 kg.
Dit is het uiteindelijk geworden
[ afbeelding ]
zo geweldig vind ik ze niet? :/quote:Op donderdag 6 december 2007 20:17 schreef MOD het volgende:
Hahaha!!
Check deze preventie filmpjes
http://www.laaf.info/
Rain of fire wel lache... Maar verder niet spannend.quote:Op donderdag 6 december 2007 20:17 schreef MOD het volgende:
Hahaha!!
Check deze preventie filmpjes
http://www.laaf.info/
* Frutsel doet ramen openquote:Op zaterdag 8 december 2007 12:41 schreef MeneerMuis het volgende:
Ik heb nu echt zin om een chinese rol af te steken![]()
Maar dat kan ik beter niet doen
Ik ben toevallig morgen in Den Haag, dus ik pak die demonstratie misschien wel meequote:Op zaterdag 8 december 2007 13:00 schreef WensMeester het volgende:
Morgenavond is er een vuurwerkdemonstratie van de rijswijkse vuurwerkhal, kan ik mooi ff kijken welke 500grams potten ik dit jaar ga halen!![]()
Nog andere Fok!kers die daarheen gaan?
Boete gehad?quote:Op zaterdag 8 december 2007 13:05 schreef Wessiej het volgende:
Trouwens, mijn directe buurman is politie agent, en ging even wat vuurwerk testen, gaat die al voor ik het had afgestoken uit het raam kijken en daarna er wat over zeggen, verrassend dat hij mij nog niet arresteerde
Ik kreeg er vorig jaar één voor het vervroegd vuurwerk af steken in me tuinquote:Op zaterdag 8 december 2007 13:28 schreef Wessiej het volgende:
Nee zou er bij moeten komen.
Dudequote:Op zaterdag 8 december 2007 14:15 schreef Frutsel het volgende:
Kennen we 'Tom' nog?
http://www.youtube.com/watch?v=ZGq8I3AbvPA
Jaquote:Op zaterdag 8 december 2007 14:15 schreef Frutsel het volgende:
Kennen we 'Tom' nog?
ik dacht echt vanquote:Op zaterdag 8 december 2007 14:15 schreef Frutsel het volgende:
Kennen we 'Tom' nog?
En wat is de verhouding kaliumnitraat van zo'n zak? Ik heb me vorig jaar rot gezocht naar een zak met een beetje fatsoenlijk kaliumnitraat gehalte. Zelfs bij de wat meer op de tuinder/boer gerichte handel kwam het niet boven de 40 % uit.quote:Op donderdag 6 december 2007 18:59 schreef MOD het volgende:
Waarom koop je niet gewoon een zak Kaliumnitraat?
25kg voor 30 euro. Kan je veel leukere dingen mee doen
noem ze zo het klinkt zo knullig andersquote:Op zaterdag 8 december 2007 18:14 schreef RacerDKB het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=jdL5IaenP1w
Waarom zijn vlindersbommen en nitraten eigenlijk illegaal in Nederland?
Ga je toch niet dood van? En als je je hand eraf blaast is het je eigen schuld vind ik
Omdat het kabinet denkt dat wij zo dom zijn om een vlinderbom te openen zodat hij dan ontploftquote:Op zaterdag 8 december 2007 18:14 schreef RacerDKB het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=jdL5IaenP1w
Waarom zijn vlinderbommen en nitraten eigenlijk illegaal in Nederland?
Ga je toch niet dood van? En als je je hand eraf blaast is het je eigen schuld vind ik
Wel een beetje saai, elk jaar hetzelfdequote:Op zaterdag 8 december 2007 19:32 schreef H4ze het volgende:
Ik heb overigens de afgelopen 3 jaar ofzo het BigBox pakket van Lidu gekocht. Dat is ECHT een aanrader
Nee vind ik niet. Het zijn voor legale begrippen potten met de wat mooiere effecten. En ik steek ze sowieso niet 1 voor 1 af (saai). Ik doe er meestal 2 of 3 tegelijk. Dus 1 pot uit die BigBox en dan nog 1 of 2 andere erbijquote:Op zondag 9 december 2007 13:48 schreef thaduck het volgende:
[..]
Wel een beetje saai, elk jaar hetzelfde
Komt natuurlijk vooral omdat je hier maar 3 verkoopdagen hebt. Waarvan 75% zijn bestelling komt ophalen, en het meestal erg traag gaat.quote:Op zondag 9 december 2007 14:22 schreef thaduck het volgende:
Toch vind ik het idee saai
Ik maak er een hele sport van om verschillende soorten vuurwerk uit te zoeken. Ik sta dan ook gerust meer dan 2 uur in een winkel. Behalve het feit dat in België alles goedkoper en harder gaat is dat ook iets wat me erg trekt. Je kan tenminste nog de tijd nemen. In Nederland moet alles in 3 dagen, in grote hoeveelheden. Ben een paar jaar in Utrecht bij tuincentrum Koningsdal geweest, goed vuurwerk maar altijd 100+ klanten voor de kassa/balie. Daar kan je met goed fatsoen niets uitzoeken. In België in de kleinere winkels maken ze tijd voor je, helpen ze je en zorgen ze dat je met iets goeds naar buiten loopt.
De discussie legaal/illegaal wil ik niet voeren. Dat is een ander verhaal en voor iedereen persoonlijk. Het gaat mij puur even om de benadering van de winkel.
95% ofzo. De rest verontreineging, maar dat kan je er wel uit wassen.quote:Op zaterdag 8 december 2007 16:18 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
En wat is de verhouding kaliumnitraat van zo'n zak? Ik heb me vorig jaar rot gezocht naar een zak met een beetje fatsoenlijk kaliumnitraat gehalte. Zelfs bij de wat meer op de tuinder/boer gerichte handel kwam het niet boven de 40 % uit.Het is allemaal kalkammonsalpeter wat die lui hebben liggen.
Vind ik dus ook niet saai... ik heb al drie jaar de Brilliant Three en Five en ook dit jaar komen ze weer in de collectiequote:Op zondag 9 december 2007 14:15 schreef H4ze het volgende:
[..]
Nee vind ik niet. Het zijn voor legale begrippen potten met de wat mooiere effecten. En ik steek ze sowieso niet 1 voor 1 af (saai). Ik doe er meestal 2 of 3 tegelijk. Dus 1 pot uit die BigBox en dan nog 1 of 2 andere erbijEn keer op keer zijn die Lidu cakes weer een ernstig mooie toevoeging
Oh, overigens ga ik dit jaar niet die BigBox kopen.
Dan kan je dus bijna die zak gewoon in de fik steken. Ik ga nog maar eens goed zoeken.quote:Op zondag 9 december 2007 20:54 schreef MOD het volgende:
95% ofzo. De rest verontreineging, maar dat kan je er wel uit wassen.
Ja dat was me wel een showtje zeg! Anderhalf uur ofzo...wow! Erg vette dingen gezien (Thunder King 25sh cakes van Zena!!!!!!!).quote:Op maandag 10 december 2007 07:36 schreef WensMeester het volgende:
Demoavond van de Rijswijkse vuurwerkhal was best leukAlleen vond ik de 500 grams potten tegenvallen. Naar mijn idee was een potje van 20 euro leuker dan die laatste pot van 99,50
![]()
Maar goed, vanmiddag maar is ff wat bestellen
-edit- Niet meer nodigquote:
Oke, was meer bedoelt als grap, maar als jij het aanraadquote:Op maandag 10 december 2007 17:36 schreef MeneerMuis het volgende:
[..]
Handel is verboden hier op het forum, dus je kan beter je laatste gedeelte van je post verwijderen
Ook met kvk is er in België geen lawinepijl meer te krijgen.quote:Op maandag 3 december 2007 10:50 schreef Nashje het volgende:
Al die kleine grut doe ik niet meer aan. Ik wil eigenlijk wat écht goede lawinepijlen. Maja, zonder kvk kom je niet ver denk ik.
De yellow cabs kost ¤19,95quote:Op maandag 10 december 2007 23:09 schreef Qunix het volgende:
[..]
Leuke pot btw... Hoeveel mag dat kosten?
Inderdaad. Allemaal leuk en aardig maar de effecten worden er niet groter/mooier op.quote:Op maandag 10 december 2007 12:21 schreef H4ze het volgende:
[..]
Veel van die 500grammers zijn kwantiteit boven kwaliteit. Heel veel shots met maar weinig gram per shot dus.
Voor 1 pot vind ik te duur. Heb maximaal 5 euro voor 1 stuk vuurwerk over als zijnde een pot of cake...quote:
Baarle-Nassau, dan heb je flut vuurwerk. Je moet naar Baarle-Hertogquote:Op maandag 10 december 2007 23:32 schreef Demarest het volgende:
Afgelopen zondag ben 'k bij de Zena-vuurwerkshop in Baarle-Nassau geweest; zeer kleine winkel maar uitstekende service. Tevens zeer gunstige prijzen vergeleken met 't vuurwerk in NL!
dat bedoeld hij toch ook het ligt naast elkaarquote:Op dinsdag 11 december 2007 11:47 schreef thaduck het volgende:
[..]
Baarle-Nassau, dan heb je flut vuurwerk. Je moet naar Baarle-Hertog
Was je in de bunker of de andere?
5 euro voor een cake? 30 euro per jaar? Ehhh, dan zul je toch echt niet veel denderends kunnen kopen hoor. Naja, ik geniet iig niet zo meer van 8shots potjes met alleen maar knetterstaarten om 0.00 's nachtsquote:Op dinsdag 11 december 2007 01:01 schreef Qunix het volgende:
[..]
Voor 1 pot vind ik te duur. Heb maximaal 5 euro voor 1 stuk vuurwerk over als zijnde een pot of cake...
Over het algemeen geef ik niet meer uit dan 30 euro per jaar en sommige jaren niets, dan heb ik nog over.
Meeste wat ik koop ik klein zooi om te klooien en spul voor overdag. 's Avonds wil ik gewoon genieten!
Ziet er zeker mooi uitquote:Op dinsdag 11 december 2007 12:24 schreef H4ze het volgende:
Owja jongens nog een aanrader:
Super 3 van Star Collection zie ook filmpje onderaan
En hier de Queens Garden los
Ga ik dit jaar zeker weten kopen
Preciesquote:Op dinsdag 11 december 2007 12:35 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Ziet er zeker mooi uit(en zeker niet duur).
Die reacties ook bij de Super 3![]()
.
Dit soort 13 shots potten zijn imo veel mooier dan die 500 gram's 80/100 shots potten.
Absoluut, Diamond collection is er helemaal niks bij.quote:Op dinsdag 11 december 2007 13:00 schreef H4ze het volgende:
[..]
Wat mij vaak opvalt bij veel cakes van veel merken, is dat de effecten vaak nogal rommelig zijn en ik vind juist die 'nette' effecten echt mooi. En dat is iets wat bij de cakes van Lidu & Star wel goed zitImo 't neusje van de zalm kwa (NLs) consumentenvuurwerk
Ach ja... Overdag leuke dingen afsteken (TT's, strijkers, lawinepijlen) en nacht genieten. Dat vind ik tofquote:Op dinsdag 11 december 2007 12:21 schreef H4ze het volgende:
[..]
5 euro voor een cake? 30 euro per jaar? Ehhh, dan zul je toch echt niet veel denderends kunnen kopen hoor. Naja, ik geniet iig niet zo meer van 8shots potjes met alleen maar knetterstaarten om 0.00 's nachtsMaar dat is natuurlijk ook wel weer een persoonlijk iets. Voor imo een beetje een leuk potje ben je toch wel 10+ euro kwijt.
De Super500 (500gr.) van Dynastie Collection is wel tofquote:Op dinsdag 11 december 2007 13:59 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Absoluut, Diamond collection is er helemaal niks bij.
Jaren geleden eens dat duurste diamond pakket gekocht (denk je ook wat te hebben) dat viel echt zwaar tegen.
Daarna eigenlijk nooit geen diamond collection meer gekocht, overgestapt naar Crown collection (was ook mooi, alleen laatste jaren te weinig progressie imo). En de laatste paar jaar ga ik meestal voor Lidu, Pro line en het Belgische vuurwek.
500 Grams potten zijn denk ik wel geinig voor een finale. Een megatronix + een 80 shots uitwerking kan misschien wel weer leuk zijn voor op het einde.
De supernatural ziet er dan wel weer gelikt uit van Crown. Soort van Golden walls + uitwerking.
Zeker tof spulquote:Op dinsdag 11 december 2007 12:24 schreef H4ze het volgende:
Owja jongens nog een aanrader:
Super 3 van Star Collection zie ook filmpje onderaan
En hier de Queens Garden los
Ga ik dit jaar zeker weten kopen
Nee, in de Kapelstraat 12 - 'Tabac-o-tiek' oid, 't hing er zo ongeveer met de benen buiten.quote:Op dinsdag 11 december 2007 11:47 schreef thaduck het volgende:
[..]
Baarle-Nassau, dan heb je flut vuurwerk. Je moet naar Baarle-Hertog
Was je in de bunker of de andere?
Volgens de site een 6-shots Chainthunder voor 2,95 euro, twee Chainthundermatten (100-shots) voor 12 euro. Wellicht zou 't uiteindelijke bedrag ietwat boven de 60 euri kunnen uitkomen.quote:Op maandag 10 december 2007 23:43 schreef MOD het volgende:
Ik denk dat je voor 60 euro matig uit gaat komen.
Ik weet niet wat je voor ogen heb, maar een chainthunder was daar 25 euro ofzo..
60 schots neem ik aanquote:Op dinsdag 11 december 2007 16:49 schreef Demarest het volgende:
[..]
Volgens de site een 6-shots Chainthunder voor 2,95 euro, twee Chainthundermatten (100-shots) voor 12 euro. Wellicht zou 't uiteindelijke bedrag ietwat boven de 60 euri kunnen uitkomen.
Waarom niet via internet? Kan je meteen betalen, en hoef je niet naar de winkel zelf.quote:Op dinsdag 11 december 2007 17:09 schreef Ou-Tannu het volgende:
Whoo! ik heb mn voorverkooplijstje al klaar \o/ morgen ofzo eens inleveren
quote:
zei je echt spanish in je post dan ben ik kippigquote:Op dinsdag 11 december 2007 17:21 schreef Demarest het volgende:
[..]Nee, echt maar 6 shots.
http://www.alpeco.be/producten.aspx?c=1&sc=1&i=282&p=2&foto=1#producten
ja dat is het leuke.. mn dealer tevens importeur heeft zn website nog niet op orde :/quote:Op dinsdag 11 december 2007 17:19 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Waarom niet via internet? Kan je meteen betalen, en hoef je niet naar de winkel zelf.
Onlinevoorverkoop of devuurwerkwinkel.nl
Gewoon de site met de dichtsbijzijnde dealer kiezen
Mijn fout - idd vergeten te melden dat 't Spanish was.quote:Op dinsdag 11 december 2007 17:23 schreef Friday12 het volgende:
[..]
zei je echt spanish in je post dan ben ik kippig
maar een chainthunder is nitraat matje
EDIT:
[ afbeelding ]
dit ken ik als chainthunder![]()
quote:Op dinsdag 11 december 2007 17:32 schreef Demarest het volgende:
[..]
Mijn fout - idd vergeten te melden dat 't Spanish was.Ik heb d'r geen ervaring mee, maar 't zal wel wat zwaarder Spul zijn dan de gemiddelde astronaut.
die pirats gaat te zachtquote:
Pirats zijn idd flutquote:Op dinsdag 11 december 2007 17:36 schreef Friday12 het volgende:
[..]
die pirats gaat te zacht![]()
en de strijkers die ik gratis kreeg(bruine geen idee wat voor) die knallen lekker hard
Kan je die zonder kvk meekrijgen?quote:Op dinsdag 11 december 2007 17:21 schreef Demarest het volgende:
[..]Nee, echt maar 6 shots.
http://www.alpeco.be/producten.aspx?c=1&sc=1&i=282&p=2&foto=1#producten
nee nr 3 kan zonder dacht ikquote:Op dinsdag 11 december 2007 17:45 schreef Crazykill het volgende:
[..]
Kan je die zonder kvk meekrijgen?
(die normale trueno's heb je kvk voor nodig toch?)
verstand van strijkers?quote:
Bruine strijkers met een oranje strijkkop?quote:Op dinsdag 11 december 2007 17:48 schreef Friday12 het volgende:
[..]
nee nr 3 kan zonder dacht ik
nr 4 heb ik geen idee van
[..]
verstand van strijkers?
Ja.quote:Op dinsdag 11 december 2007 17:45 schreef Crazykill het volgende:
[..]
Kan je die zonder kvk meekrijgen?
(die normale trueno's heb je kvk voor nodig toch?)
jep nu ik weer keek zag ik wel naam staanquote:Op dinsdag 11 december 2007 17:51 schreef WensMeester het volgende:
[..]
Bruine strijkers met een oranje strijkkop?
oh oke, die widowmakers super, die onderop mn foto staan, die hebben ook een bruin omhulsel en een oranje strijkkopquote:Op dinsdag 11 december 2007 17:55 schreef Friday12 het volgende:
[..]
jep nu ik weer keek zag ik wel naam staan
nr3 match cracker
Trueno Ricassa no4 zijn 1 van de betere vlinders idd. Rond de 18 euro per 25. Wegen geen drol maar knallen zeer hard!quote:Op dinsdag 11 december 2007 17:35 schreef Friday12 het volgende:
[..]
trueno's(nooit gehad)schijnen een van de beste vlinders te zijn
nee die zijn het nietquote:Op dinsdag 11 december 2007 17:56 schreef WensMeester het volgende:
[..]
oh oke, die widowmakers super, die onderop mn foto staan, die hebben ook een bruin omhulsel en een oranje strijkkop
volgens mij niet 440 e per pijl het gaat over hoeveelheid en wat voor soort vuurwerk(prof of consument)quote:Op dinsdag 11 december 2007 19:36 schreef opinionr het volgende:
Ik zie hier zo veel mensen met illigaal vuurwerk.
Maar wat ik me nou af vraag hé...
Als je ouder bent dan 18 jaar en je wordt gepakt met, laten we zeggen, 10 lawine pijlen in je bezit.
Wat voor straf kan je dan tegemoed zien?
In een lijstje dat ik ergens vond dacht ik op te maken dat je per pijl 440 euro boete krijgt en bij 2-5 pijlen al een celstraf.
Zij die straffen werkelijk zo zwaar? (iemand ervaring?)
Voor een kleine hoeveelheid illegaal vuurwerk krijg je proces verbaal.quote:Op dinsdag 11 december 2007 19:36 schreef opinionr het volgende:
Ik zie hier zo veel mensen met illigaal vuurwerk.
Maar wat ik me nou af vraag hé...
Als je ouder bent dan 18 jaar en je wordt gepakt met, laten we zeggen, 10 lawine pijlen in je bezit.
Wat voor straf kan je dan tegemoed zien?
In een lijstje dat ik ergens vond dacht ik op te maken dat je per pijl 440 euro boete krijgt en bij 2-5 pijlen al een celstraf.
Zij die straffen werkelijk zo zwaar? (iemand ervaring?)
blut ?quote:Op dinsdag 11 december 2007 20:16 schreef Hellrazor het volgende:
dit gaat misschiien het eerste jaarwisseling worden zonder veel vers vuurwerk
Die ThunderKing the Cake is echt fckn vet! Heerlijke knalpot! Als ik het geld had kocht ik er 10 en liet ik ze allemaal tegelijk afgaanquote:Op dinsdag 11 december 2007 20:51 schreef WensMeester het volgende:
[ afbeelding ]
En in de losse verkoop haal ik er nog een Camuro King bij! Heb er zin an!
Je bent vandaag naar alpeco gereden?quote:Op dinsdag 11 december 2007 21:08 schreef MOD het volgende:
Verdorie, is de Trueno Ricasa 100% uitverkocht.
Voor altijd.
Kut.
quote:Op dinsdag 11 december 2007 21:24 schreef Ou-Tannu het volgende:
wel mooi spul in belgie![]()
helaas is belgie wel ver voor mij
Duitsland is dichter bij
quote:
quote:Op dinsdag 11 december 2007 19:22 schreef awesomedude het volgende:
Wel oppassen met de handjes,
[ afbeelding ]
ben benieuwdquote:Op dinsdag 11 december 2007 22:56 schreef Qunix het volgende:
Ik heb zojuist een leuk vuurwerk demoshow gezien met alles van de Dynasty Sellection.
[link komt eraan - uploaden bij youtube]
haha klinkt lekkerquote:Op dinsdag 11 december 2007 23:09 schreef RijstNatie het volgende:
Mijn laatste vuurwerk vorige week gehaald. 3x Patriot Launcher voor maar 25eulo's
Effect: White Tail up to Flashing Thunder
Prijs: 10,-
Gewicht: 130 gram
Filmpje: http://www.youtube.com/watch?v=7YbvTf2ohQg
[ afbeelding ]
te verquote:Op dinsdag 11 december 2007 23:47 schreef WensMeester het volgende:
Vrijdag avond is er een vuurwerkshow bij Tuincentrum Life & Garden in Delft, richting Delfgauw, naast het sportcomplex van sv Wippolder en naast de A13.
De show begint om 20:30.
hmquote:Op dinsdag 11 december 2007 21:29 schreef Friday12 het volgende:
[..]
dat wil ik ook ff verder het land in en dan naar de aldi/lidl
Zit ik even mooi dan, elk jaar 4 dagen vuurwerk hierquote:Op woensdag 12 december 2007 00:18 schreef Friday12 het volgende:
[..]
te ver
hier in de buurt zijn nooit shows
die tjoek tjoek kan er wel heen gaan maar mijn geld is op voor belgisch/duits vuurwerkquote:Op woensdag 12 december 2007 00:23 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
hm
er zit een Lidl en Aldi in Leer (d) en daar rijd een nederlandse tjoeek tjoeek heen
lucky you hier alleen met de kermisquote:Op woensdag 12 december 2007 00:24 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Zit ik even mooi dan, elk jaar 4 dagen vuurwerk hier
Balen, vuurwerk shows in Scheveningen zijn ook nou niet echt waard om de trein oid te pakken, duren maar 12 minuutjes per stuk, dan weer een uur wachten, maar het is wel mooier als wat je hier te zien krijgt/koopt.quote:Op woensdag 12 december 2007 00:27 schreef Friday12 het volgende:
[..]
die tjoek tjoek kan er wel heen gaan maar mijn geld is op voor belgisch/duits vuurwerk![]()
nu nog wat nl en dan o&n vieren![]()
[..]
lucky you hier alleen met de kermis
idd ik zal morge wel eens een pic maken van wat ik hebquote:Op woensdag 12 december 2007 00:28 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Balen, vuurwerk shows in Scheveningen zijn ook nou niet echt waard om de trein oid te pakken, duren maar 12 minuutjes per stuk, dan weer een uur wachten, maar het is wel mooier als wat je hier te zien krijgt/koopt.
onderwater explosie's ftw, maar we dwalen af.
Nog wel oppassen voor de normale controles daar. Alleen de georganiseerde landelijke controles zijn gestopt.quote:Op woensdag 12 december 2007 06:33 schreef MeneerMuis het volgende:
Morgen ga ik nog naar België toe, en daarna zal ik ook een fototje online gooien
Absoluut.quote:Op woensdag 12 december 2007 07:38 schreef WensMeester het volgende:
[..]
Nog wel oppassen voor de normale controles daar. Alleen de georganiseerde landelijke controles zijn gestopt.
de echte handelaren hebben het toch al de grens overquote:Op woensdag 12 december 2007 11:18 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Absoluut.
Zetten ze groot in de krant dat ze stoppen met de controles zie je de dag erop heel Zena vol met Hollanders staan.
Zal me niks verbazen als ze toch nog een paar ''favoriete'' dagen uitpikken bij de politie.
Bij Zena staat het ALTIJD vol met Hollandersquote:Op woensdag 12 december 2007 11:18 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Zetten ze groot in de krant dat ze stoppen met de controles zie je de dag erop heel Zena vol met Hollanders staan.
In de maanden augustus/september/oktober staat het er alles behalve vol.quote:Op woensdag 12 december 2007 15:02 schreef thaduck het volgende:
[..]
Bij Zena staat het ALTIJD vol met Hollanders
ik was eind oktober toen was het toch wel vol overalquote:Op woensdag 12 december 2007 15:14 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
In de maanden augustus/september/oktober staat het er alles behalve vol.
ligt eraan welk merkquote:Op woensdag 12 december 2007 14:42 schreef RacerDKB het volgende:
20 nitraten 12,50
1 vlinder 2 euro
1 lawinepijl 15 euro.
Beetje goeie prijzen of..?
Tjah ik kan niet meer doen dan hopen dat het goed gaat.quote:Op woensdag 12 december 2007 07:38 schreef WensMeester het volgende:
[..]
Nog wel oppassen voor de normale controles daar. Alleen de georganiseerde landelijke controles zijn gestopt.
jij wil zeker diamond collectionquote:Op donderdag 13 december 2007 15:31 schreef Jekoos het volgende:
Man je gaat toch niet naar Zena of Orginal :S
Wat zijn bijtjes en wat is het effect?quote:Op donderdag 13 december 2007 15:32 schreef Friday12 het volgende:
[..]
jij wil zeker diamond collection
Diamondquote:Op donderdag 13 december 2007 15:32 schreef Friday12 het volgende:
[..]
jij wil zeker diamond collection
bijtjes? die dingen stijgen opquote:Op donderdag 13 december 2007 15:34 schreef Jekoos het volgende:
[..]
Wat zijn bijtjes en wat is het effect?
jij houd meer van knal toch?quote:Op donderdag 13 december 2007 17:38 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
bijtjes? die dingen stijgen opsoort wondertol / grondbloem maar dan met vleugels
www.alpeco.bequote:Op donderdag 13 december 2007 17:58 schreef RacerDKB het volgende:
Hoe duur is vuurwerk eigenlijk in belgie?
Prijslijstje?
Ben wel benieuwd naar foto's
dat bedoelde ik nietquote:Op donderdag 13 december 2007 17:51 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
maar bijtjes zijn tof :p
wat sierachtig vuurwerk is ook leuk toch? :p
via via viaquote:Op donderdag 13 december 2007 18:53 schreef Friday12 het volgende:
[..]
dat bedoelde ik niet
waar haal jij je nitraten?
Vet gast...vet!!!quote:Op donderdag 13 december 2007 23:17 schreef RijstNatie het volgende:
Ik heb ook nog dit blok gehaald.
Naam: Blue Ocean 2007
Aantal schoten: 150
Omschrijving: Fan Shape - 5 verschillende effecten
Finale: Crackling chrysanthemum
Kaliber: 30mm
Bruto gewicht: 24 kg?
Kruit gewicht: 3600 gram
Prijs: ¤155
kan niet wachten om dit aan te steken
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bruto gewicht: 24 kg?quote:Op donderdag 13 december 2007 23:17 schreef RijstNatie het volgende:
Ik heb ook nog dit blok gehaald.
Naam: Blue Ocean 2007
Aantal schoten: 150
Omschrijving: Fan Shape - 5 verschillende effecten
Finale: Crackling chrysanthemum
Kaliber: 30mm
Prijs: ¤155
kan niet wachten om dit aan te steken
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
hoe zwaar denk je dat een 500 grams pot is? zeker wel een paar kilo, dus reken maar uit 3600:500= 7,2 x 3 = 21 kiloquote:Op donderdag 13 december 2007 23:36 schreef Friday12 het volgende:
[..]
dat klopt niet echt hezo zwaar is karton ook weer niet
hier nog een prijslijstje van zenaquote:Op donderdag 13 december 2007 17:58 schreef RacerDKB het volgende:
Hoe duur is vuurwerk eigenlijk in belgie?
Prijslijstje?
Ben wel benieuwd naar foto's
heb je wel gelijk inquote:Op donderdag 13 december 2007 23:49 schreef RijstNatie het volgende:
[..]
hoe zwaar denk je dat een 500 grams pot is? zeker wel een paar kilo, dus reken maar uit 3600:500= 7,2 x 3 = 21 kilo
ik heb het zelf moeten dragen dus weet wel hoe zwaar die is. als je zoekt naar deze blokken op internet vind je vanzelf 24 kilo
de buisjes en opvulling maken het zwaar
dit is een 300 shots
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |