Inderdaad. Allemaal leuk en aardig maar de effecten worden er niet groter/mooier op.quote:Op maandag 10 december 2007 12:21 schreef H4ze het volgende:
[..]
Veel van die 500grammers zijn kwantiteit boven kwaliteit. Heel veel shots met maar weinig gram per shot dus.
Voor 1 pot vind ik te duur. Heb maximaal 5 euro voor 1 stuk vuurwerk over als zijnde een pot of cake...quote:
Baarle-Nassau, dan heb je flut vuurwerk. Je moet naar Baarle-Hertogquote:Op maandag 10 december 2007 23:32 schreef Demarest het volgende:
Afgelopen zondag ben 'k bij de Zena-vuurwerkshop in Baarle-Nassau geweest; zeer kleine winkel maar uitstekende service. Tevens zeer gunstige prijzen vergeleken met 't vuurwerk in NL!
dat bedoeld hij toch ook het ligt naast elkaarquote:Op dinsdag 11 december 2007 11:47 schreef thaduck het volgende:
[..]
Baarle-Nassau, dan heb je flut vuurwerk. Je moet naar Baarle-Hertog
Was je in de bunker of de andere?
5 euro voor een cake? 30 euro per jaar? Ehhh, dan zul je toch echt niet veel denderends kunnen kopen hoor. Naja, ik geniet iig niet zo meer van 8shots potjes met alleen maar knetterstaarten om 0.00 's nachtsquote:Op dinsdag 11 december 2007 01:01 schreef Qunix het volgende:
[..]
Voor 1 pot vind ik te duur. Heb maximaal 5 euro voor 1 stuk vuurwerk over als zijnde een pot of cake...
Over het algemeen geef ik niet meer uit dan 30 euro per jaar en sommige jaren niets, dan heb ik nog over.
Meeste wat ik koop ik klein zooi om te klooien en spul voor overdag. 's Avonds wil ik gewoon genieten!
Ziet er zeker mooi uitquote:Op dinsdag 11 december 2007 12:24 schreef H4ze het volgende:
Owja jongens nog een aanrader:
Super 3 van Star Collection zie ook filmpje onderaan
En hier de Queens Garden los
Ga ik dit jaar zeker weten kopen
Preciesquote:Op dinsdag 11 december 2007 12:35 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Ziet er zeker mooi uit(en zeker niet duur).
Die reacties ook bij de Super 3![]()
.
Dit soort 13 shots potten zijn imo veel mooier dan die 500 gram's 80/100 shots potten.
Absoluut, Diamond collection is er helemaal niks bij.quote:Op dinsdag 11 december 2007 13:00 schreef H4ze het volgende:
[..]
Wat mij vaak opvalt bij veel cakes van veel merken, is dat de effecten vaak nogal rommelig zijn en ik vind juist die 'nette' effecten echt mooi. En dat is iets wat bij de cakes van Lidu & Star wel goed zitImo 't neusje van de zalm kwa (NLs) consumentenvuurwerk
Ach ja... Overdag leuke dingen afsteken (TT's, strijkers, lawinepijlen) en nacht genieten. Dat vind ik tofquote:Op dinsdag 11 december 2007 12:21 schreef H4ze het volgende:
[..]
5 euro voor een cake? 30 euro per jaar? Ehhh, dan zul je toch echt niet veel denderends kunnen kopen hoor. Naja, ik geniet iig niet zo meer van 8shots potjes met alleen maar knetterstaarten om 0.00 's nachtsMaar dat is natuurlijk ook wel weer een persoonlijk iets. Voor imo een beetje een leuk potje ben je toch wel 10+ euro kwijt.
De Super500 (500gr.) van Dynastie Collection is wel tofquote:Op dinsdag 11 december 2007 13:59 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Absoluut, Diamond collection is er helemaal niks bij.
Jaren geleden eens dat duurste diamond pakket gekocht (denk je ook wat te hebben) dat viel echt zwaar tegen.
Daarna eigenlijk nooit geen diamond collection meer gekocht, overgestapt naar Crown collection (was ook mooi, alleen laatste jaren te weinig progressie imo). En de laatste paar jaar ga ik meestal voor Lidu, Pro line en het Belgische vuurwek.
500 Grams potten zijn denk ik wel geinig voor een finale. Een megatronix + een 80 shots uitwerking kan misschien wel weer leuk zijn voor op het einde.
De supernatural ziet er dan wel weer gelikt uit van Crown. Soort van Golden walls + uitwerking.
Zeker tof spulquote:Op dinsdag 11 december 2007 12:24 schreef H4ze het volgende:
Owja jongens nog een aanrader:
Super 3 van Star Collection zie ook filmpje onderaan
En hier de Queens Garden los
Ga ik dit jaar zeker weten kopen
Nee, in de Kapelstraat 12 - 'Tabac-o-tiek' oid, 't hing er zo ongeveer met de benen buiten.quote:Op dinsdag 11 december 2007 11:47 schreef thaduck het volgende:
[..]
Baarle-Nassau, dan heb je flut vuurwerk. Je moet naar Baarle-Hertog
Was je in de bunker of de andere?
Volgens de site een 6-shots Chainthunder voor 2,95 euro, twee Chainthundermatten (100-shots) voor 12 euro. Wellicht zou 't uiteindelijke bedrag ietwat boven de 60 euri kunnen uitkomen.quote:Op maandag 10 december 2007 23:43 schreef MOD het volgende:
Ik denk dat je voor 60 euro matig uit gaat komen.
Ik weet niet wat je voor ogen heb, maar een chainthunder was daar 25 euro ofzo..
60 schots neem ik aanquote:Op dinsdag 11 december 2007 16:49 schreef Demarest het volgende:
[..]
Volgens de site een 6-shots Chainthunder voor 2,95 euro, twee Chainthundermatten (100-shots) voor 12 euro. Wellicht zou 't uiteindelijke bedrag ietwat boven de 60 euri kunnen uitkomen.
Waarom niet via internet? Kan je meteen betalen, en hoef je niet naar de winkel zelf.quote:Op dinsdag 11 december 2007 17:09 schreef Ou-Tannu het volgende:
Whoo! ik heb mn voorverkooplijstje al klaar \o/ morgen ofzo eens inleveren
quote:
zei je echt spanish in je post dan ben ik kippigquote:Op dinsdag 11 december 2007 17:21 schreef Demarest het volgende:
[..]Nee, echt maar 6 shots.
http://www.alpeco.be/producten.aspx?c=1&sc=1&i=282&p=2&foto=1#producten
ja dat is het leuke.. mn dealer tevens importeur heeft zn website nog niet op orde :/quote:Op dinsdag 11 december 2007 17:19 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Waarom niet via internet? Kan je meteen betalen, en hoef je niet naar de winkel zelf.
Onlinevoorverkoop of devuurwerkwinkel.nl
Gewoon de site met de dichtsbijzijnde dealer kiezen
Mijn fout - idd vergeten te melden dat 't Spanish was.quote:Op dinsdag 11 december 2007 17:23 schreef Friday12 het volgende:
[..]
zei je echt spanish in je post dan ben ik kippig
maar een chainthunder is nitraat matje
EDIT:
[ afbeelding ]
dit ken ik als chainthunder![]()
quote:Op dinsdag 11 december 2007 17:32 schreef Demarest het volgende:
[..]
Mijn fout - idd vergeten te melden dat 't Spanish was.Ik heb d'r geen ervaring mee, maar 't zal wel wat zwaarder Spul zijn dan de gemiddelde astronaut.
die pirats gaat te zachtquote:
Pirats zijn idd flutquote:Op dinsdag 11 december 2007 17:36 schreef Friday12 het volgende:
[..]
die pirats gaat te zacht![]()
en de strijkers die ik gratis kreeg(bruine geen idee wat voor) die knallen lekker hard
Kan je die zonder kvk meekrijgen?quote:Op dinsdag 11 december 2007 17:21 schreef Demarest het volgende:
[..]Nee, echt maar 6 shots.
http://www.alpeco.be/producten.aspx?c=1&sc=1&i=282&p=2&foto=1#producten
nee nr 3 kan zonder dacht ikquote:Op dinsdag 11 december 2007 17:45 schreef Crazykill het volgende:
[..]
Kan je die zonder kvk meekrijgen?
(die normale trueno's heb je kvk voor nodig toch?)
verstand van strijkers?quote:
Bruine strijkers met een oranje strijkkop?quote:Op dinsdag 11 december 2007 17:48 schreef Friday12 het volgende:
[..]
nee nr 3 kan zonder dacht ik
nr 4 heb ik geen idee van
[..]
verstand van strijkers?
Ja.quote:Op dinsdag 11 december 2007 17:45 schreef Crazykill het volgende:
[..]
Kan je die zonder kvk meekrijgen?
(die normale trueno's heb je kvk voor nodig toch?)
jep nu ik weer keek zag ik wel naam staanquote:Op dinsdag 11 december 2007 17:51 schreef WensMeester het volgende:
[..]
Bruine strijkers met een oranje strijkkop?
oh oke, die widowmakers super, die onderop mn foto staan, die hebben ook een bruin omhulsel en een oranje strijkkopquote:Op dinsdag 11 december 2007 17:55 schreef Friday12 het volgende:
[..]
jep nu ik weer keek zag ik wel naam staan
nr3 match cracker
Trueno Ricassa no4 zijn 1 van de betere vlinders idd. Rond de 18 euro per 25. Wegen geen drol maar knallen zeer hard!quote:Op dinsdag 11 december 2007 17:35 schreef Friday12 het volgende:
[..]
trueno's(nooit gehad)schijnen een van de beste vlinders te zijn
nee die zijn het nietquote:Op dinsdag 11 december 2007 17:56 schreef WensMeester het volgende:
[..]
oh oke, die widowmakers super, die onderop mn foto staan, die hebben ook een bruin omhulsel en een oranje strijkkop
volgens mij niet 440 e per pijl het gaat over hoeveelheid en wat voor soort vuurwerk(prof of consument)quote:Op dinsdag 11 december 2007 19:36 schreef opinionr het volgende:
Ik zie hier zo veel mensen met illigaal vuurwerk.
Maar wat ik me nou af vraag hé...
Als je ouder bent dan 18 jaar en je wordt gepakt met, laten we zeggen, 10 lawine pijlen in je bezit.
Wat voor straf kan je dan tegemoed zien?
In een lijstje dat ik ergens vond dacht ik op te maken dat je per pijl 440 euro boete krijgt en bij 2-5 pijlen al een celstraf.
Zij die straffen werkelijk zo zwaar? (iemand ervaring?)
Voor een kleine hoeveelheid illegaal vuurwerk krijg je proces verbaal.quote:Op dinsdag 11 december 2007 19:36 schreef opinionr het volgende:
Ik zie hier zo veel mensen met illigaal vuurwerk.
Maar wat ik me nou af vraag hé...
Als je ouder bent dan 18 jaar en je wordt gepakt met, laten we zeggen, 10 lawine pijlen in je bezit.
Wat voor straf kan je dan tegemoed zien?
In een lijstje dat ik ergens vond dacht ik op te maken dat je per pijl 440 euro boete krijgt en bij 2-5 pijlen al een celstraf.
Zij die straffen werkelijk zo zwaar? (iemand ervaring?)
blut ?quote:Op dinsdag 11 december 2007 20:16 schreef Hellrazor het volgende:
dit gaat misschiien het eerste jaarwisseling worden zonder veel vers vuurwerk
Die ThunderKing the Cake is echt fckn vet! Heerlijke knalpot! Als ik het geld had kocht ik er 10 en liet ik ze allemaal tegelijk afgaanquote:Op dinsdag 11 december 2007 20:51 schreef WensMeester het volgende:
[ afbeelding ]
En in de losse verkoop haal ik er nog een Camuro King bij! Heb er zin an!
Je bent vandaag naar alpeco gereden?quote:Op dinsdag 11 december 2007 21:08 schreef MOD het volgende:
Verdorie, is de Trueno Ricasa 100% uitverkocht.
Voor altijd.
Kut.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |