die pirats gaat te zachtquote:
Pirats zijn idd flutquote:Op dinsdag 11 december 2007 17:36 schreef Friday12 het volgende:
[..]
die pirats gaat te zacht![]()
en de strijkers die ik gratis kreeg(bruine geen idee wat voor) die knallen lekker hard
Kan je die zonder kvk meekrijgen?quote:Op dinsdag 11 december 2007 17:21 schreef Demarest het volgende:
[..]Nee, echt maar 6 shots.
http://www.alpeco.be/producten.aspx?c=1&sc=1&i=282&p=2&foto=1#producten
nee nr 3 kan zonder dacht ikquote:Op dinsdag 11 december 2007 17:45 schreef Crazykill het volgende:
[..]
Kan je die zonder kvk meekrijgen?
(die normale trueno's heb je kvk voor nodig toch?)
verstand van strijkers?quote:
Bruine strijkers met een oranje strijkkop?quote:Op dinsdag 11 december 2007 17:48 schreef Friday12 het volgende:
[..]
nee nr 3 kan zonder dacht ik
nr 4 heb ik geen idee van
[..]
verstand van strijkers?
Ja.quote:Op dinsdag 11 december 2007 17:45 schreef Crazykill het volgende:
[..]
Kan je die zonder kvk meekrijgen?
(die normale trueno's heb je kvk voor nodig toch?)
jep nu ik weer keek zag ik wel naam staanquote:Op dinsdag 11 december 2007 17:51 schreef WensMeester het volgende:
[..]
Bruine strijkers met een oranje strijkkop?
oh oke, die widowmakers super, die onderop mn foto staan, die hebben ook een bruin omhulsel en een oranje strijkkopquote:Op dinsdag 11 december 2007 17:55 schreef Friday12 het volgende:
[..]
jep nu ik weer keek zag ik wel naam staan
nr3 match cracker
Trueno Ricassa no4 zijn 1 van de betere vlinders idd. Rond de 18 euro per 25. Wegen geen drol maar knallen zeer hard!quote:Op dinsdag 11 december 2007 17:35 schreef Friday12 het volgende:
[..]
trueno's(nooit gehad)schijnen een van de beste vlinders te zijn
nee die zijn het nietquote:Op dinsdag 11 december 2007 17:56 schreef WensMeester het volgende:
[..]
oh oke, die widowmakers super, die onderop mn foto staan, die hebben ook een bruin omhulsel en een oranje strijkkop
volgens mij niet 440 e per pijl het gaat over hoeveelheid en wat voor soort vuurwerk(prof of consument)quote:Op dinsdag 11 december 2007 19:36 schreef opinionr het volgende:
Ik zie hier zo veel mensen met illigaal vuurwerk.
Maar wat ik me nou af vraag hé...
Als je ouder bent dan 18 jaar en je wordt gepakt met, laten we zeggen, 10 lawine pijlen in je bezit.
Wat voor straf kan je dan tegemoed zien?
In een lijstje dat ik ergens vond dacht ik op te maken dat je per pijl 440 euro boete krijgt en bij 2-5 pijlen al een celstraf.
Zij die straffen werkelijk zo zwaar? (iemand ervaring?)
Voor een kleine hoeveelheid illegaal vuurwerk krijg je proces verbaal.quote:Op dinsdag 11 december 2007 19:36 schreef opinionr het volgende:
Ik zie hier zo veel mensen met illigaal vuurwerk.
Maar wat ik me nou af vraag hé...
Als je ouder bent dan 18 jaar en je wordt gepakt met, laten we zeggen, 10 lawine pijlen in je bezit.
Wat voor straf kan je dan tegemoed zien?
In een lijstje dat ik ergens vond dacht ik op te maken dat je per pijl 440 euro boete krijgt en bij 2-5 pijlen al een celstraf.
Zij die straffen werkelijk zo zwaar? (iemand ervaring?)
blut ?quote:Op dinsdag 11 december 2007 20:16 schreef Hellrazor het volgende:
dit gaat misschiien het eerste jaarwisseling worden zonder veel vers vuurwerk
Die ThunderKing the Cake is echt fckn vet! Heerlijke knalpot! Als ik het geld had kocht ik er 10 en liet ik ze allemaal tegelijk afgaanquote:Op dinsdag 11 december 2007 20:51 schreef WensMeester het volgende:
[ afbeelding ]
En in de losse verkoop haal ik er nog een Camuro King bij! Heb er zin an!
Je bent vandaag naar alpeco gereden?quote:Op dinsdag 11 december 2007 21:08 schreef MOD het volgende:
Verdorie, is de Trueno Ricasa 100% uitverkocht.
Voor altijd.
Kut.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |