Flamen, bashen en baggeren wordt standaard niet getolereerd.quote:Het wordt niet getolereerd als er handleidingen of iets dergelijks worden uitgewisseld om zelf vuurwerk in elkaar te freubelen of zgn vuurwerkbommen te maken.
Gooi de mijne maar dicht, jij hebt een toffe OP gemaaktquote:Op zondag 4 november 2007 16:29 schreef MOD het volgende:
eh....Uit pure enthausiasme over het hoofd gezien
quote:Op zondag 4 november 2007 21:24 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Gooi de mijne maar dicht, jij hebt een toffe OP gemaakt![]()
Ik wilde het ook niet zeggen maar laat een modje het maar bepalen danquote:Op zondag 4 november 2007 23:11 schreef Adelante het volgende:
[..]
ik wou het niet zeggen, maar daar heb je wel een punt
Om nog ff te antwoorden; Vorigjaar was het al zo, al is het wel zo dat, wat betreft siervuurwerk, de inhoud per tube het zelfde is gebleven, maar dat er dus grotere cakes op de markt zijn.quote:Op zondag 4 november 2007 23:19 schreef zquing het volgende:
is 't waar dat dit jaar ook zwaarder vuurwerk mag worden verkocht in nederland dan in de voorgaande jaren waardoor er minder noodzaak is om richting belgie te rijden?
Zeg die explods... 50 gram flash is toch niet leuk meer?quote:Op maandag 5 november 2007 14:14 schreef silviyoyo het volgende:
ik zoek explods/titanova's en zink 901 etc..
http://www.alpeco.be/downloads/richtlijnen_vervoer.pdfquote:Op maandag 5 november 2007 23:23 schreef MaximumRush het volgende:
Wat heb je allemaal nodig om spektakelvuurwerk te kopen? Is gewoon een KvK uitreksel genoeg?
DE shit!! Valencia is echt wous, ik heb daar filmpjes gezien, maar ben er nog nooit geweest. Grootste vuurwerkspektakel dat er is! Wat mag dat kosten dan? Retourtje + overnachting + voedsel etc? Ik moet daar gewoon een keer heenquote:Op woensdag 7 november 2007 19:03 schreef Utca het volgende:
* Utca meldt
Ben er ook alweer een tijdje mee bezig, nog iets meer dan 50 dagen..
Dan weer ~2,5 maand wachten en dan weer naar Valencia![]()
Wat heb je besteld danquote:Op woensdag 7 november 2007 19:58 schreef Ou-Tannu het volgende:
Whoeoeieieieieiee!
bestellingen zijn de deur al uit
Yeah baby Yeah!
Je kan het zo duur maken als je zelf wilt natuurlijk.quote:Op woensdag 7 november 2007 19:53 schreef MOD het volgende:
[..]
DE shit!! Valencia is echt wous, ik heb daar filmpjes gezien, maar ben er nog nooit geweest. Grootste vuurwerkspektakel dat er is! Wat mag dat kosten dan? Retourtje + overnachting + voedsel etc? Ik moet daar gewoon een keer heen
Dan hoop ik toch wel dat die tientjes niet aan dat pauper neerlandsche legale vuurwerk op gingenquote:Op vrijdag 9 november 2007 21:27 schreef Qwea het volgende:
ja, ontzettend jammer. En ik mis het ook best wel. Maar ik ken mezelf ; ik ga vuurwerk kopen, en dan niet voor 4 tientjes, eerder voor 4 briefjes van honderd
ik haalde het altijd uit duitslandquote:Op vrijdag 9 november 2007 22:47 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
Dan hoop ik toch wel dat die tientjes niet aan dat pauper neerlandsche legale vuurwerk op gingen
quote:Op zondag 11 november 2007 13:46 schreef Urquhart het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ga denk ik voor het Gerard Joling-vuurwerkpakket
Zo'n strenge lijst en dan accepteren ze de nederlandse KVK papieren gewoon. Het levert ze waarschijnlijk behoorlijk wat op. Maar hoe moeilijk moet het voor Nederland zijn om te zorgen dat Nederlandse KvK niet geaccepteerd wordt? Zou heel wat illegaal inkomend vuurwerk schelen denk ik.quote:Op dinsdag 6 november 2007 21:01 schreef MOD het volgende:
[..]
http://www.alpeco.be/downloads/richtlijnen_vervoer.pdf
Geldt voor als je naar Alpeco gaat hoor.
Probeer je aan te tonen hoe 'volwassen' jij al niet bent?quote:Op maandag 12 november 2007 18:14 schreef theKiD het volgende:Vuurwerk
![]()
= voor gefrustreerde jongetjes
Hier was Welkoop de eerste.quote:Op zondag 18 november 2007 19:22 schreef Adelante het volgende:
vandaag de eerste vuurwerkfolder op de mat: Intratuin had de primeur dit jaar
online intratuin vuurwerkfolder
Mogen gefrustreerde volwassen mannen ook?quote:Op maandag 12 november 2007 18:14 schreef theKiD het volgende:Vuurwerk
![]()
= voor gefrustreerde jongetjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |