Flamen, bashen en baggeren wordt standaard niet getolereerd.quote:Het wordt niet getolereerd als er handleidingen of iets dergelijks worden uitgewisseld om zelf vuurwerk in elkaar te freubelen of zgn vuurwerkbommen te maken.
Gooi de mijne maar dicht, jij hebt een toffe OP gemaaktquote:Op zondag 4 november 2007 16:29 schreef MOD het volgende:
eh....Uit pure enthausiasme over het hoofd gezien
quote:Op zondag 4 november 2007 21:24 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Gooi de mijne maar dicht, jij hebt een toffe OP gemaakt![]()
Ik wilde het ook niet zeggen maar laat een modje het maar bepalen danquote:Op zondag 4 november 2007 23:11 schreef Adelante het volgende:
[..]
ik wou het niet zeggen, maar daar heb je wel een punt
Om nog ff te antwoorden; Vorigjaar was het al zo, al is het wel zo dat, wat betreft siervuurwerk, de inhoud per tube het zelfde is gebleven, maar dat er dus grotere cakes op de markt zijn.quote:Op zondag 4 november 2007 23:19 schreef zquing het volgende:
is 't waar dat dit jaar ook zwaarder vuurwerk mag worden verkocht in nederland dan in de voorgaande jaren waardoor er minder noodzaak is om richting belgie te rijden?
Zeg die explods... 50 gram flash is toch niet leuk meer?quote:Op maandag 5 november 2007 14:14 schreef silviyoyo het volgende:
ik zoek explods/titanova's en zink 901 etc..
http://www.alpeco.be/downloads/richtlijnen_vervoer.pdfquote:Op maandag 5 november 2007 23:23 schreef MaximumRush het volgende:
Wat heb je allemaal nodig om spektakelvuurwerk te kopen? Is gewoon een KvK uitreksel genoeg?
DE shit!! Valencia is echt wous, ik heb daar filmpjes gezien, maar ben er nog nooit geweest. Grootste vuurwerkspektakel dat er is! Wat mag dat kosten dan? Retourtje + overnachting + voedsel etc? Ik moet daar gewoon een keer heenquote:Op woensdag 7 november 2007 19:03 schreef Utca het volgende:
* Utca meldt
Ben er ook alweer een tijdje mee bezig, nog iets meer dan 50 dagen..
Dan weer ~2,5 maand wachten en dan weer naar Valencia![]()
Wat heb je besteld danquote:Op woensdag 7 november 2007 19:58 schreef Ou-Tannu het volgende:
Whoeoeieieieieiee!
bestellingen zijn de deur al uit
Yeah baby Yeah!
Je kan het zo duur maken als je zelf wilt natuurlijk.quote:Op woensdag 7 november 2007 19:53 schreef MOD het volgende:
[..]
DE shit!! Valencia is echt wous, ik heb daar filmpjes gezien, maar ben er nog nooit geweest. Grootste vuurwerkspektakel dat er is! Wat mag dat kosten dan? Retourtje + overnachting + voedsel etc? Ik moet daar gewoon een keer heen
Dan hoop ik toch wel dat die tientjes niet aan dat pauper neerlandsche legale vuurwerk op gingenquote:Op vrijdag 9 november 2007 21:27 schreef Qwea het volgende:
ja, ontzettend jammer. En ik mis het ook best wel. Maar ik ken mezelf ; ik ga vuurwerk kopen, en dan niet voor 4 tientjes, eerder voor 4 briefjes van honderd
ik haalde het altijd uit duitslandquote:Op vrijdag 9 november 2007 22:47 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
Dan hoop ik toch wel dat die tientjes niet aan dat pauper neerlandsche legale vuurwerk op gingen
quote:Op zondag 11 november 2007 13:46 schreef Urquhart het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ga denk ik voor het Gerard Joling-vuurwerkpakket
Zo'n strenge lijst en dan accepteren ze de nederlandse KVK papieren gewoon. Het levert ze waarschijnlijk behoorlijk wat op. Maar hoe moeilijk moet het voor Nederland zijn om te zorgen dat Nederlandse KvK niet geaccepteerd wordt? Zou heel wat illegaal inkomend vuurwerk schelen denk ik.quote:Op dinsdag 6 november 2007 21:01 schreef MOD het volgende:
[..]
http://www.alpeco.be/downloads/richtlijnen_vervoer.pdf
Geldt voor als je naar Alpeco gaat hoor.
Probeer je aan te tonen hoe 'volwassen' jij al niet bent?quote:Op maandag 12 november 2007 18:14 schreef theKiD het volgende:Vuurwerk
![]()
= voor gefrustreerde jongetjes
Hier was Welkoop de eerste.quote:Op zondag 18 november 2007 19:22 schreef Adelante het volgende:
vandaag de eerste vuurwerkfolder op de mat: Intratuin had de primeur dit jaar
online intratuin vuurwerkfolder
Mogen gefrustreerde volwassen mannen ook?quote:Op maandag 12 november 2007 18:14 schreef theKiD het volgende:Vuurwerk
![]()
= voor gefrustreerde jongetjes
ga je naar buitenland kan je het meteen meenemen ookquote:Op dinsdag 27 november 2007 23:36 schreef Ou-Tannu het volgende:
ik heb hier nog geen volger gezien![]()
SCHIET OP!!![]()
kan ik bestellen
tja, das zo ver zonder auto :pquote:Op woensdag 28 november 2007 15:59 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ga je naar buitenland kan je het meteen meenemen ook
2 jaar geleden onder een lantaarnpaal schietenquote:Op woensdag 28 november 2007 18:34 schreef MOD het volgende:
Damn, is het raar om als 21 jarige dude met rotjes en ander spul de straat op gaat van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat?
Die thunderkings zijn vet trouwens
Gewoon op zn kop zetten, dan gaat Hollands vuurwerk wel even een tikkie harder
Doel meer op die kansloze knakkers die al een maand geleden heel stoer met illiegaal vuurwerk (woehoehoe, stoerquote:Op vrijdag 16 november 2007 10:23 schreef MaZz_ het volgende:
[..]
Probeer je aan te tonen hoe 'volwassen' jij al niet bent?
Ik ga een flinke berg aanschaffen dit jaar. Kijken naar de lucht onder het genot van een fles champagne (.. jep heel gefrustreerd)
quote:Op woensdag 28 november 2007 18:49 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
2 jaar geleden onder een lantaarnpaal schieten
BATS LAMP stuk
we waren serieus even vergeten dat die bal wel eens in de lantaarn kon vliegenquote:Op woensdag 28 november 2007 22:07 schreef Friday12 het volgende:
[..]
slopen is niet leuk
maar Thunder kings zijn wel leukheb nog een pakje liggen
quote:Op donderdag 29 november 2007 07:57 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
we waren serieus even vergeten dat die bal wel eens in de lantaarn kon vliegen
neuh, heb het vorig jaar ook gewoon nog gedaanquote:Op woensdag 28 november 2007 18:34 schreef MOD het volgende:
Damn, is het raar om als 21 jarige dude met rotjes en ander spul de straat op gaat van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat?
tjaquote:
ik heb het per ongeluk keertje zonder vuurwerk gedaanquote:Op donderdag 29 november 2007 11:42 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
tja![]()
maar het was wel gezellig donker de rest van de avond![]()
beter zicht voor je vuurwerk..
nee wat dat betreft was het best handig dat die stuk was XD
ach een flinke schop er tegen doet ze ook tijdelijk dovenquote:Op donderdag 29 november 2007 12:08 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ik heb het per ongeluk keertje zonder vuurwerk gedaan
ik ree met men fiets tegen lantaarnpaal aan
ojaquote:Op donderdag 29 november 2007 12:31 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
ach een flinke schop er tegen doet ze ook tijdelijk dovenmaar das offtopic
quote:Op donderdag 29 november 2007 12:35 schreef Friday12 het volgende:
[..]
oja![]()
mijn pijl bleef ook een keer hangen en er liepen mensen langs
maar die mense gingen hard rennen was wel grappigquote:Op donderdag 29 november 2007 12:37 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]! of een pijl zonder stok aansteken en weg gooien :d
kijk hier evenquote:Op donderdag 29 november 2007 18:58 schreef Frutsel het volgende:
Iemand ervaring met Ferro Collection??
Zag het net in het krantje.. .ken het niet... wel Brilliant Five![]()
idd lol, iemand schoot hem erin en ik stond ernaast, allemaal glas en plastic in mn nekquote:Op woensdag 28 november 2007 18:49 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
2 jaar geleden onder een lantaarnpaal schieten
BATS LAMP stuk
Ghehe, daar ben ik elk jaar wel te vinden, maar daar had ik nog niet gekeken de laatste tijdquote:
heb je wel is account gehadquote:Op donderdag 29 november 2007 19:21 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ghehe, daar ben ik elk jaar wel te vinden, maar daar had ik nog niet gekeken de laatste tijd
Wilde eerst ff hier vragen
wij hebben veel diamond en mercurius hier wat een troep alleen een aantal dingen zijn wel te doenquote:Op donderdag 29 november 2007 19:50 schreef Frutsel het volgende:
[..]
laatste jaren altijd hoor![]()
Al was ik er niet veel aktief
Vaak alleen in de brilliant topics
wie is wijquote:Op donderdag 29 november 2007 19:51 schreef Friday12 het volgende:
[..]
wij hebben veel diamond en mercurius hier wat een troep alleen een aantal dingen zijn wel te doen
gefeliciteerd jongequote:Op vrijdag 30 november 2007 18:54 schreef Gierigesloeber het volgende:
Ik heb nu 60 van deze TT's:
[ afbeelding ]
ik haal nog wat vlinders en strijkers.
mensen in purmerend en omstrekenquote:Op donderdag 29 november 2007 19:52 schreef Frutsel het volgende:
[..]
wie is wij
ik ben zelf nooit gecharmeerd geweest van diamond
ik weet het belgisch is wel beterquote:Op vrijdag 30 november 2007 21:25 schreef MOD het volgende:
Diamond zuigt imo.
De meeste troep zijn gare fontijntjes. Voor de betere potten kan je dik gaan betalen. Niet dat ik ooit de hele collectie gehad heb ofzo, maar tis mijn ervaring.
belgisch is gewoon cheaperquote:Op vrijdag 30 november 2007 21:56 schreef MOD het volgende:
Crown heb ik geen ervaring mee, maar oke ik ben dan ook al jaren overgestapt naar Belgisch vuurwerk
* Ou-Tannu gaat voorquote:Op vrijdag 30 november 2007 18:54 schreef Gierigesloeber het volgende:
Ik heb nu 60 van deze TT's:
[ afbeelding ]
ik haal nog wat vlinders en strijkers.
Mensen die foto's van 5 mb postenquote:Op zaterdag 1 december 2007 01:07 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
* Ou-Tannu gaat voor
[ afbeelding ]
1,95 grams
daar heb je toch een 20mbit ADSL of kabel verbinding voor? B)quote:Op zaterdag 1 december 2007 01:14 schreef notunreal het volgende:
[..]
Mensen die foto's van 5 mb posten
die lydl en aldi moet je echt vroeg zijn anders is alles wegquote:Op zaterdag 1 december 2007 12:47 schreef MeneerMuis het volgende:
Lawinepijlen zijn weer schaars dit jaar![]()
Ik moet het tot nu toe doen met een zooi Spanish Crackers (Supervlinders) en 2 flowerbeds van 100 schoten, en 2 white horse 100.000 klappers.
Voor de rest koop ik in Duitsland bij de verkoopdagen nog wel wat in de Aldi.
Nederlands vuurwerk bevalt me niet en is veelste duur. Zelfs die 500 grams potten zijn niet prijswaardig
Het is gewoon veel goedkoper. Waar je hier ¤20 betaald voor een cake, betaal je in de aldi/lidl ¤8.quote:Op zaterdag 1 december 2007 13:35 schreef NrSiX het volgende:
hebben ze zulk goed spul bij de lidl en aldi dan?
Hier hebben ze genoeg ervaringquote:Op zaterdag 1 december 2007 13:40 schreef MeneerMuis het volgende:
[..]
Het is gewoon veel goedkoper. Waar je hier ¤20 betaald voor een cake, betaal je in de aldi/lidl ¤8.
Het enige is dat je voordat je het koopt niet weet wat het precies is, maar vorig jaar beviel alles perfect. Als je beetje research doet op vuurwerkfora, dan weet je welke cakes je wel/niet moet kopen in de supermarkten![]()
De vuurpijlen daarintegen kwamen redelijk overeen met dat in Nederland, maar was wel iets goedkoper.
Misschien dat er meer mensen hier zijn die er ervaring mee hebben?
De mijne vallen zwaar tegen, moet toch maar weer de normale halen met bruin karton eromheenquote:Op zaterdag 1 december 2007 01:07 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
* Ou-Tannu gaat voor
[ afbeelding ]
1,95 grams >:)
HeHeHe!quote:Op zaterdag 1 december 2007 16:35 schreef Gierigesloeber het volgende:
[..]
De mijne vallen zwaar tegen, moet toch maar weer de normale halen met bruin karton eromheen
tja,quote:Op zondag 2 december 2007 03:37 schreef MOD het volgende:
Lol, check dit:
http://frontpage.fok.nl/video/23181
en
http://frontpage.fok.nl/video/23167
Nou dat scheelt dan weer he, had ik toch niet verwacht van onze blauwe vrienden.
Pauper collectie ftw!quote:Op zondag 2 december 2007 15:43 schreef MeneerMuis het volgende:
Maar kom op mensen, laat je collectie wat je tot nu toe heb eens zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |