abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 9 november 2007 @ 21:27:30 #26
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_54491991
ja, ontzettend jammer. En ik mis het ook best wel. Maar ik ken mezelf ; ik ga vuurwerk kopen, en dan niet voor 4 tientjes, eerder voor 4 briefjes van honderd
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_54492230
Het enige vuurwerk wat ik nu nog koop is een dikke blunt, die ik om 12 uur 's nachts afsteek.
pi_54493935
quote:
Op vrijdag 9 november 2007 21:27 schreef Qwea het volgende:
ja, ontzettend jammer. En ik mis het ook best wel. Maar ik ken mezelf ; ik ga vuurwerk kopen, en dan niet voor 4 tientjes, eerder voor 4 briefjes van honderd
Dan hoop ik toch wel dat die tientjes niet aan dat pauper neerlandsche legale vuurwerk op gingen
pi_54524785

Ik ga denk ik voor het Gerard Joling-vuurwerkpakket

pi_54555038
Vuurwerk

= voor gefrustreerde jongetjes
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
  maandag 12 november 2007 @ 18:37:16 #31
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_54555215
quote:
Op vrijdag 9 november 2007 22:47 schreef Ou-Tannu het volgende:

[..]

Dan hoop ik toch wel dat die tientjes niet aan dat pauper neerlandsche legale vuurwerk op gingen
ik haalde het altijd uit duitsland
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_54555332
quote:
Op zondag 11 november 2007 13:46 schreef Urquhart het volgende:
[ afbeelding ]

Ik ga denk ik voor het Gerard Joling-vuurwerkpakket

Niet zoveel naar Jensen! kijken

Ik ga dit jaar wel kopen maar niet veel, heb wel zin om op tijdstip 00:03 vuurwerk af te steken. Vorig jaar geen vuurwerk gekocht en als dan iedereen aan het afsteken is dan wil ik ook wel een pijl, pot en rotje afsteken. Zomaar om te knallen
Genieten is toegestaan!!!
pi_54555514
Ik weet nog niet of ik wat ga halen. De vorige jaren sloegen de buren nogal in met duur siervuurwerk, en aantal van die miljoenenklappers-rollen. Dus ik denk dat ik daar maar na ga kijken
pi_54555564
Ik ga puur kopen omdat ik wil afsteken, alleen maar kijken naar andermans vuurwerk is toch niet zoals wanneer ik zelf afsteek. Heb zin om de sigaret aan het lontje te houden zodat ik het idee heb dat ik zelf atoombommen knal.
Genieten is toegestaan!!!
pi_54555712
Ik neem me al enkele jaren voor om geen vuurwerk meer te kopen. Maar toch begint het de dagen ervoor toch te kriebelen.

In Duitsland kan je het rond die tijd zelfs bij de Aldi en de Lidl kopen. Ik moet zeggen, het is best goed en mooi vuurwerk! Er zitten enkele pijlen bij die echt niet slecht zijn, en had ook eens een mooie cake gescoord. Maar ja, je weet van te voren noot wat die krengen doen hè.

Dit jaar weet ik het nog niet, misschien een paar pijlen en een mooie cake/pot. Afhankelijk van de weersvoorspelling en hoe het in m'n beurs aan toe is
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
pi_54625721
mn knalpakket is iig al binnen
pi_54630468
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 21:01 schreef MOD het volgende:

[..]

http://www.alpeco.be/downloads/richtlijnen_vervoer.pdf

Geldt voor als je naar Alpeco gaat hoor.
Zo'n strenge lijst en dan accepteren ze de nederlandse KVK papieren gewoon. Het levert ze waarschijnlijk behoorlijk wat op. Maar hoe moeilijk moet het voor Nederland zijn om te zorgen dat Nederlandse KvK niet geaccepteerd wordt? Zou heel wat illegaal inkomend vuurwerk schelen denk ik.
  donderdag 15 november 2007 @ 18:11:08 #38
25878 MOD
Hee!! Bob is aan het kotsen!!
pi_54631036
Nou, het is nog altijd aan de Belgen om de wet aan te passen. Het is inderdaad een beetje krom, maar de vuurwerk branche daar ligt al enkele jaren op de helling. Onder druk van Nederland hebben ze dus al de regels aangescherpt. Vorigjaar zijn ze echter nog een stapje veder gegaan. Geen 1.3G meer, nu is het amaal naar 1.4G gegaan en verdwijnen de grote blokken, bomberohrs en zware vuurpijlen. Over enkele jaren wordt alles in Europa over een lijn getrokken en is overal het zelfde te koop. Wat dat betreft zie ik het somber in, want Nederland zal wel weer het voortouw nemen.
Met het zelfde gemak, woon je in de afvalbak!
  vrijdag 16 november 2007 @ 10:08:21 #39
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_54644701

Buld bier..

En met de kameraden vuurwerkpakketje en gaan met die banaan.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
  vrijdag 16 november 2007 @ 10:23:03 #40
70566 MaZz_
Tutchhh, tutch tutch tatch
pi_54644994
quote:
Op maandag 12 november 2007 18:14 schreef theKiD het volgende:
Vuurwerk

Probeer je aan te tonen hoe 'volwassen' jij al niet bent?

Ik ga een flinke berg aanschaffen dit jaar. Kijken naar de lucht onder het genot van een fles champagne (.. jep heel gefrustreerd )
Verveling is voor mensen zonder hobbies - Never change a winning team
You've just moved up a notch,
you're at notch one now.
  zondag 18 november 2007 @ 19:22:23 #41
3185 Adelante
To let it go now
pi_54700309
vandaag de eerste vuurwerkfolder op de mat: Intratuin had de primeur dit jaar

online intratuin vuurwerkfolder
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_54705599
intratuin is vroeg ja

nouwja t foldertje van de lokale groothandel met partikulieren verkoop zal ook wel komen deze week

Lekker incalculeren! :d
pi_54705708
MAAR! ik zie al dat mijn leverancier het Gerard Joling MAAK ME GEK Pakket heeft !
  zondag 18 november 2007 @ 22:53:48 #44
25878 MOD
Hee!! Bob is aan het kotsen!!
pi_54706144
Damn, astronautjes en dergelijk zijn dit jaar wel spot goedkoop. Trouwens die magnificent pijlen pakket "Sonar Flare" is echt niks. Ik heb es zo'n pijl open gesloopt (waarom weet ik ook niet trouwens) maar die bovenste huls zit niks in. Gewoon een leeg kartonnetje. Het ziet er mooi uit allemaal maar t stelt dus niks voor. Vind ik trouwens van het meeste van Dimond Collection.
Met het zelfde gemak, woon je in de afvalbak!
pi_54833938
Ik hoor dus nu al illegaal vuurwerk in het dorp, Antwerpen is dan ook dichtbij voor mij.
Dit jaar word het denk ik siervuurwerk, die knallen heb ik een beetje gehad.
Life is Music
pi_54839567
Kutzooi, dit jaar ben ik minder vuurwerkgek
Misschien komt het wel in december of als het een beetje kouder word
pi_54875227
quote:
Op zondag 18 november 2007 19:22 schreef Adelante het volgende:
vandaag de eerste vuurwerkfolder op de mat: Intratuin had de primeur dit jaar

online intratuin vuurwerkfolder
Hier was Welkoop de eerste.

We gaan toch naar 'Harry's vuurwerkhal' in Kampen. Altijd wel goed spul. tvp
Een nichterige moslim, is een Islamietje.[/b] H. Finkers
[b]Die met de hoogste percentages gaan het eerst.[/b] B. B.
|[b]DASOO
| LastFM|
  † In Memoriam † dinsdag 27 november 2007 @ 19:44:09 #48
31818 Barbaaf
Awesomely sprightly
pi_54875425
quote:
Op maandag 12 november 2007 18:14 schreef theKiD het volgende:
Vuurwerk

Mogen gefrustreerde volwassen mannen ook?

Voor mij in ieder geval een pak mooie pijlen en ditto potten, wat om mee te knallen en een zooi dingen die over de grond stuiteren, fluiten en sissen
Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
pi_54875869
Hier kwamen ook de eerste vuurwerkfoldertjes binnen.

Ben er nog niet uit of ik dit jaar wat ga kopen. Sowieso wacht ik het weer zo lang mogelijk af. Dan kan ik altijd nog wat last minute kopen.
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
pi_54880648
ik heb hier nog geen volger gezien

SCHIET OP!!

kan ik bestellen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')