Dan hoop ik toch wel dat die tientjes niet aan dat pauper neerlandsche legale vuurwerk op gingenquote:Op vrijdag 9 november 2007 21:27 schreef Qwea het volgende:
ja, ontzettend jammer. En ik mis het ook best wel. Maar ik ken mezelf ; ik ga vuurwerk kopen, en dan niet voor 4 tientjes, eerder voor 4 briefjes van honderd
ik haalde het altijd uit duitslandquote:Op vrijdag 9 november 2007 22:47 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
Dan hoop ik toch wel dat die tientjes niet aan dat pauper neerlandsche legale vuurwerk op gingen
quote:Op zondag 11 november 2007 13:46 schreef Urquhart het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ga denk ik voor het Gerard Joling-vuurwerkpakket
Zo'n strenge lijst en dan accepteren ze de nederlandse KVK papieren gewoon. Het levert ze waarschijnlijk behoorlijk wat op. Maar hoe moeilijk moet het voor Nederland zijn om te zorgen dat Nederlandse KvK niet geaccepteerd wordt? Zou heel wat illegaal inkomend vuurwerk schelen denk ik.quote:Op dinsdag 6 november 2007 21:01 schreef MOD het volgende:
[..]
http://www.alpeco.be/downloads/richtlijnen_vervoer.pdf
Geldt voor als je naar Alpeco gaat hoor.
Probeer je aan te tonen hoe 'volwassen' jij al niet bent?quote:Op maandag 12 november 2007 18:14 schreef theKiD het volgende:Vuurwerk
![]()
= voor gefrustreerde jongetjes
Hier was Welkoop de eerste.quote:Op zondag 18 november 2007 19:22 schreef Adelante het volgende:
vandaag de eerste vuurwerkfolder op de mat: Intratuin had de primeur dit jaar
online intratuin vuurwerkfolder
Mogen gefrustreerde volwassen mannen ook?quote:Op maandag 12 november 2007 18:14 schreef theKiD het volgende:Vuurwerk
![]()
= voor gefrustreerde jongetjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |