quote:Op dinsdag 11 december 2007 21:24 schreef Ou-Tannu het volgende:
wel mooi spul in belgie![]()
helaas is belgie wel ver voor mij
Duitsland is dichter bij
quote:
quote:Op dinsdag 11 december 2007 19:22 schreef awesomedude het volgende:
Wel oppassen met de handjes,
[ afbeelding ]
ben benieuwdquote:Op dinsdag 11 december 2007 22:56 schreef Qunix het volgende:
Ik heb zojuist een leuk vuurwerk demoshow gezien met alles van de Dynasty Sellection.
[link komt eraan - uploaden bij youtube]
haha klinkt lekkerquote:Op dinsdag 11 december 2007 23:09 schreef RijstNatie het volgende:
Mijn laatste vuurwerk vorige week gehaald. 3x Patriot Launcher voor maar 25eulo's
Effect: White Tail up to Flashing Thunder
Prijs: 10,-
Gewicht: 130 gram
Filmpje: http://www.youtube.com/watch?v=7YbvTf2ohQg
[ afbeelding ]
te verquote:Op dinsdag 11 december 2007 23:47 schreef WensMeester het volgende:
Vrijdag avond is er een vuurwerkshow bij Tuincentrum Life & Garden in Delft, richting Delfgauw, naast het sportcomplex van sv Wippolder en naast de A13.
De show begint om 20:30.
hmquote:Op dinsdag 11 december 2007 21:29 schreef Friday12 het volgende:
[..]
dat wil ik ook ff verder het land in en dan naar de aldi/lidl
Zit ik even mooi dan, elk jaar 4 dagen vuurwerk hierquote:Op woensdag 12 december 2007 00:18 schreef Friday12 het volgende:
[..]
te ver
hier in de buurt zijn nooit shows
die tjoek tjoek kan er wel heen gaan maar mijn geld is op voor belgisch/duits vuurwerkquote:Op woensdag 12 december 2007 00:23 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
hm
er zit een Lidl en Aldi in Leer (d) en daar rijd een nederlandse tjoeek tjoeek heen
lucky you hier alleen met de kermisquote:Op woensdag 12 december 2007 00:24 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Zit ik even mooi dan, elk jaar 4 dagen vuurwerk hier
Balen, vuurwerk shows in Scheveningen zijn ook nou niet echt waard om de trein oid te pakken, duren maar 12 minuutjes per stuk, dan weer een uur wachten, maar het is wel mooier als wat je hier te zien krijgt/koopt.quote:Op woensdag 12 december 2007 00:27 schreef Friday12 het volgende:
[..]
die tjoek tjoek kan er wel heen gaan maar mijn geld is op voor belgisch/duits vuurwerk![]()
nu nog wat nl en dan o&n vieren![]()
[..]
lucky you hier alleen met de kermis
idd ik zal morge wel eens een pic maken van wat ik hebquote:Op woensdag 12 december 2007 00:28 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Balen, vuurwerk shows in Scheveningen zijn ook nou niet echt waard om de trein oid te pakken, duren maar 12 minuutjes per stuk, dan weer een uur wachten, maar het is wel mooier als wat je hier te zien krijgt/koopt.
onderwater explosie's ftw, maar we dwalen af.
Nog wel oppassen voor de normale controles daar. Alleen de georganiseerde landelijke controles zijn gestopt.quote:Op woensdag 12 december 2007 06:33 schreef MeneerMuis het volgende:
Morgen ga ik nog naar België toe, en daarna zal ik ook een fototje online gooien
Absoluut.quote:Op woensdag 12 december 2007 07:38 schreef WensMeester het volgende:
[..]
Nog wel oppassen voor de normale controles daar. Alleen de georganiseerde landelijke controles zijn gestopt.
de echte handelaren hebben het toch al de grens overquote:Op woensdag 12 december 2007 11:18 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Absoluut.
Zetten ze groot in de krant dat ze stoppen met de controles zie je de dag erop heel Zena vol met Hollanders staan.
Zal me niks verbazen als ze toch nog een paar ''favoriete'' dagen uitpikken bij de politie.
Bij Zena staat het ALTIJD vol met Hollandersquote:Op woensdag 12 december 2007 11:18 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Zetten ze groot in de krant dat ze stoppen met de controles zie je de dag erop heel Zena vol met Hollanders staan.
In de maanden augustus/september/oktober staat het er alles behalve vol.quote:Op woensdag 12 december 2007 15:02 schreef thaduck het volgende:
[..]
Bij Zena staat het ALTIJD vol met Hollanders
ik was eind oktober toen was het toch wel vol overalquote:Op woensdag 12 december 2007 15:14 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
In de maanden augustus/september/oktober staat het er alles behalve vol.
ligt eraan welk merkquote:Op woensdag 12 december 2007 14:42 schreef RacerDKB het volgende:
20 nitraten 12,50
1 vlinder 2 euro
1 lawinepijl 15 euro.
Beetje goeie prijzen of..?
Tjah ik kan niet meer doen dan hopen dat het goed gaat.quote:Op woensdag 12 december 2007 07:38 schreef WensMeester het volgende:
[..]
Nog wel oppassen voor de normale controles daar. Alleen de georganiseerde landelijke controles zijn gestopt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |